Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Preprcan je ovaj GL
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Odakle vam da haldex nije permanentan, sve zavisi kako se podesen, na recimo tt rs je default 50/50, recimo na milosevom golfu 6 R haldex moze da gurne i do 100% snage nazad, a45 amg haldex je 60-40 default itd., u najgorem slucaju kod putnickih auta sa baznim motorima je podesen na cca 95-5, tako da i dalje jeste permanentni, a reaguje munjevito.
Sto se tice toga da torsen ne kliza preko nosa, pogledaj malo neke review m3 vs rs4 ili rs6 vs m5, uvek su zamerali audiju da kliza preko nosa, ispade torsen svemirska tehnologija, a haldex neki prednji pogon koji nekad ukljuci i zadnje.
Cinjenica je da izabrani pogon zavisi samo od polozaja motora, uzduzno postavljeni koristi torsen, a poprecno koristi haldex.
Sto se tice toga da torsen ne kliza preko nosa, pogledaj malo neke review m3 vs rs4 ili rs6 vs m5, uvek su zamerali audiju da kliza preko nosa, ispade torsen svemirska tehnologija, a haldex neki prednji pogon koji nekad ukljuci i zadnje.
Cinjenica je da izabrani pogon zavisi samo od polozaja motora, uzduzno postavljeni koristi torsen, a poprecno koristi haldex.
Like the S3 and the R32 before it, the Golf R also has the advantage of Volkwagen's 4Motion all-wheel-drive system. For the Golf R, the 4Motion system has been rejigged to improve the Haldex centre coupling’s torque vectoring capability, resulting in a constantly variable torque split that can – in extreme circumstances – send as much as 100 percent of torque to the rear wheels.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ivan je napisao:m3 vs rs4 ili rs6 vs m5, uvek su zamerali audiju da kliza preko nosa
http://www.streetfire.net/video/bmw-m3- ... 203263.htm
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23803
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ivan je napisao:
Cinjenica je da izabrani pogon zavisi samo od polozaja motora, uzduzno postavljeni koristi torsen, a poprecno koristi haldex.
Ne mora da znaci, koristi se sad vec Haldex i kod uzduznih motora na Lamborghiniju. A sto se tice pod ili preupravljanja tu ne igra ulogu samo sistem pogona nego i raspored masa. Kod Audija koji je manje vise projektovan kao vozilo na prednji pogon na vise modela, raspored masa ce biti drugaciji nego na MB ili BMW.
Brzina reakcije, i to dobrano starog Haldexa.
https://www.youtube.com/watch?v=nWjYBJMBE9Q
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Nisam se najbolje izrazio, jos samo u postu pre naglasio da ga koristi i lambo, ali je uglavnom cesci slucaj haldex poprecno, a torsen uzduzno.
Nego stefane hoces 4x4 i da driftas sa njim, pa koja je poenta 4x4 koji ce da te zabacuje, onda uzmes rwd valjda?
Nego stefane hoces 4x4 i da driftas sa njim, pa koja je poenta 4x4 koji ce da te zabacuje, onda uzmes rwd valjda?
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Upravo sam to i ja rekao, pogon nema veze sa lezenjem u krivini, vec raspodela mase. Kada bi davao gas u krivini, onda bi imao veze.
Ja sam mislio da se na Haldexu na R-u i A klasi, zadnja vuca pali po potrebi.
Sent from my Sony
Ja sam mislio da se na Haldexu na R-u i A klasi, zadnja vuca pali po potrebi.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23803
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Na slici koju si postavio na strani pre pise da su svi MB AWD sistemi trenutno permanentni.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Nisam gledao za a klasu, uzeo sam za gotovo sto si ti rekao da je isti pogon kao haldex, za koji znam da je na R-u prednji, pa se pali kada zatreba.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23803
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Razliciti su sistemi na A i na ostalim MB vozilima.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Da, to i ja videh, mislio sam da su prvi pasus nesto.omasili kada su govorili o vezanosti na 7-dct, a sada kapiram da su samo za a klasu pricali.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
@heroj pa zar nismo dosad utvrdili da se je na R-u permanentni, a nikako samo prednji.
Nego pogledao sam ono tvoje poredjenje GL vs q7, poredis stari q7 sa novijim restilizovanim GLom, (a q7 dosta unapredjen), a kada poredimo gl320cdi i q7 3.0tdi isto godiste 2006, GL je sporiji za cak 4s na stazi
http://fastestlaps.com/comparisons/audi ... 0_cdi.html
Ponavljam kada se nesto poredi, treba porediti po istim parametrima, inace se moze izvuci pogresan zakljucak
Nego pogledao sam ono tvoje poredjenje GL vs q7, poredis stari q7 sa novijim restilizovanim GLom, (a q7 dosta unapredjen), a kada poredimo gl320cdi i q7 3.0tdi isto godiste 2006, GL je sporiji za cak 4s na stazi
http://fastestlaps.com/comparisons/audi ... 0_cdi.html
Ponavljam kada se nesto poredi, treba porediti po istim parametrima, inace se moze izvuci pogresan zakljucak
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Samo sto su ovde performanse jos izrazenije u korist Q7. Sramotno za MB.
Samo sto ovaj link nikako ne umanjuje fantastican rezultat sa prethodnog linka.
Samo sto ovaj link nikako ne umanjuje fantastican rezultat sa prethodnog linka.
Dobra sisa zlata vredi.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ne znam gde smo utvrdili da R ima permanentni? To si samo ti rekao, a Milos kaze da nema.
Poredio sam dva ista motora, gde je opet GL slabiji i sporiji u ubrzanju. Stavio dam 450 cdi,.jer sam taj ja vozio, a i ide mi u prilog da istaknem koliko nema veze sa mozgom ona prica o povracanju. Pogledaj razliku u ubrzanju kod tvog poredjenja, 8.8 q7 i 10.4 GL.
Meni nije bila poenta da GL ispadne ultra sportski i brz, jer je puka suprotnost toga, nego da se ne beljuzga sa izrazima da je ljudima muka kada se voze u glu, jer se mnogo ljulja, cak losije i od land cruisera, sto nema veze sa realnoscu.
Taj tvoj link samo opet pokazuje koliko su u stvari.jednaki, ono sto ja.pricam svo vreme.
Sent from my Sony
Poredio sam dva ista motora, gde je opet GL slabiji i sporiji u ubrzanju. Stavio dam 450 cdi,.jer sam taj ja vozio, a i ide mi u prilog da istaknem koliko nema veze sa mozgom ona prica o povracanju. Pogledaj razliku u ubrzanju kod tvog poredjenja, 8.8 q7 i 10.4 GL.
Meni nije bila poenta da GL ispadne ultra sportski i brz, jer je puka suprotnost toga, nego da se ne beljuzga sa izrazima da je ljudima muka kada se voze u glu, jer se mnogo ljulja, cak losije i od land cruisera, sto nema veze sa realnoscu.
Taj tvoj link samo opet pokazuje koliko su u stvari.jednaki, ono sto ja.pricam svo vreme.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Pa utvrdili smo valjda tako sto ti je dragvorl linkovao da je svaki haldex permanentni plus sam ti ja posle linkovao tekst gde kaze da prebacuje i skoro svu snagu nazad, ali to nije dovoljno?
To sto se ponasa "nose heavy" i sto understeeruje je do kompletnog ogibljenja i rasporeda mase, ne samo pogona.
Kod mog linka je razlika u snazi 8ks cini mi se
Sto se tice djipova ja nemam dobar osecaj u nijednom pri ostrijoj voznji zbog same pozicije sedenja.
To sto se ponasa "nose heavy" i sto understeeruje je do kompletnog ogibljenja i rasporeda mase, ne samo pogona.
Kod mog linka je razlika u snazi 8ks cini mi se
Sto se tice djipova ja nemam dobar osecaj u nijednom pri ostrijoj voznji zbog same pozicije sedenja.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23803
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Nije svaki Haldex permanentan, to sto sam postavio je iz uputstva za Audi TT koliko se secam. Na Golfu R nije perm.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money