Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Day Walker » 05 Dec 2014, 11:56

Preprcan je ovaj GL


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Ivan » 05 Dec 2014, 12:22

Odakle vam da haldex nije permanentan, sve zavisi kako se podesen, na recimo tt rs je default 50/50, recimo na milosevom golfu 6 R haldex moze da gurne i do 100% snage nazad, a45 amg haldex je 60-40 default itd., u najgorem slucaju kod putnickih auta sa baznim motorima je podesen na cca 95-5, tako da i dalje jeste permanentni, a reaguje munjevito.
Sto se tice toga da torsen ne kliza preko nosa, pogledaj malo neke review m3 vs rs4 ili rs6 vs m5, uvek su zamerali audiju da kliza preko nosa, ispade torsen svemirska tehnologija, a haldex neki prednji pogon koji nekad ukljuci i zadnje.

Cinjenica je da izabrani pogon zavisi samo od polozaja motora, uzduzno postavljeni koristi torsen, a poprecno koristi haldex.
Like the S3 and the R32 before it, the Golf R also has the advantage of Volkwagen's 4Motion all-wheel-drive system. For the Golf R, the 4Motion system has been rejigged to improve the Haldex centre coupling’s torque vectoring capability, resulting in a constantly variable torque split that can – in extreme circumstances – send as much as 100 percent of torque to the rear wheels.
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Scuderia » 05 Dec 2014, 12:28

Ivan je napisao:m3 vs rs4 ili rs6 vs m5, uvek su zamerali audiju da kliza preko nosa
:mrgreen:

http://www.streetfire.net/video/bmw-m3- ... 203263.htm

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23803
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od dragvorl » 05 Dec 2014, 12:37

Ivan je napisao:
Cinjenica je da izabrani pogon zavisi samo od polozaja motora, uzduzno postavljeni koristi torsen, a poprecno koristi haldex.

Ne mora da znaci, koristi se sad vec Haldex i kod uzduznih motora na Lamborghiniju. A sto se tice pod ili preupravljanja tu ne igra ulogu samo sistem pogona nego i raspored masa. Kod Audija koji je manje vise projektovan kao vozilo na prednji pogon na vise modela, raspored masa ce biti drugaciji nego na MB ili BMW.

Brzina reakcije, i to dobrano starog Haldexa.

https://www.youtube.com/watch?v=nWjYBJMBE9Q
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Ivan » 05 Dec 2014, 12:42

Nisam se najbolje izrazio, jos samo u postu pre naglasio da ga koristi i lambo, ali je uglavnom cesci slucaj haldex poprecno, a torsen uzduzno.

Nego stefane hoces 4x4 i da driftas sa njim, pa koja je poenta 4x4 koji ce da te zabacuje, onda uzmes rwd valjda? :)
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 05 Dec 2014, 12:42

Upravo sam to i ja rekao, pogon nema veze sa lezenjem u krivini, vec raspodela mase. Kada bi davao gas u krivini, onda bi imao veze.
Ja sam mislio da se na Haldexu na R-u i A klasi, zadnja vuca pali po potrebi.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23803
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od dragvorl » 05 Dec 2014, 12:48

Na slici koju si postavio na strani pre pise da su svi MB AWD sistemi trenutno permanentni.
Prikačeni fajlovi
Untitled.jpg
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 05 Dec 2014, 12:58

Nisam gledao za a klasu, uzeo sam za gotovo sto si ti rekao da je isti pogon kao haldex, za koji znam da je na R-u prednji, pa se pali kada zatreba.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23803
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od dragvorl » 05 Dec 2014, 13:01

Razliciti su sistemi na A i na ostalim MB vozilima.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 05 Dec 2014, 13:03

Da, to i ja videh, mislio sam da su prvi pasus nesto.omasili kada su govorili o vezanosti na 7-dct, a sada kapiram da su samo za a klasu pricali.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Ivan » 05 Dec 2014, 13:15

@heroj pa zar nismo dosad utvrdili da se je na R-u permanentni, a nikako samo prednji.

Nego pogledao sam ono tvoje poredjenje GL vs q7, poredis stari q7 sa novijim restilizovanim GLom, (a q7 dosta unapredjen), a kada poredimo gl320cdi i q7 3.0tdi isto godiste 2006, GL je sporiji za cak 4s na stazi :)

http://fastestlaps.com/comparisons/audi ... 0_cdi.html

Ponavljam kada se nesto poredi, treba porediti po istim parametrima, inace se moze izvuci pogresan zakljucak :)
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Comi
Postovi: 1182
Pridružio se: 11 Nov 2014, 09:49
Lokacija: Novi Sad

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Comi » 05 Dec 2014, 13:18

Samo sto su ovde performanse jos izrazenije u korist Q7. Sramotno za MB.
Samo sto ovaj link nikako ne umanjuje fantastican rezultat sa prethodnog linka.
Dobra sisa zlata vredi.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 05 Dec 2014, 13:26

Ne znam gde smo utvrdili da R ima permanentni? To si samo ti rekao, a Milos kaze da nema.

Poredio sam dva ista motora, gde je opet GL slabiji i sporiji u ubrzanju. Stavio dam 450 cdi,.jer sam taj ja vozio, a i ide mi u prilog da istaknem koliko nema veze sa mozgom ona prica o povracanju. Pogledaj razliku u ubrzanju kod tvog poredjenja, 8.8 q7 i 10.4 GL.
Meni nije bila poenta da GL ispadne ultra sportski i brz, jer je puka suprotnost toga, nego da se ne beljuzga sa izrazima da je ljudima muka kada se voze u glu, jer se mnogo ljulja, cak losije i od land cruisera, sto nema veze sa realnoscu.
Taj tvoj link samo opet pokazuje koliko su u stvari.jednaki, ono sto ja.pricam svo vreme.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Ivan » 05 Dec 2014, 13:35

Pa utvrdili smo valjda tako sto ti je dragvorl linkovao da je svaki haldex permanentni plus sam ti ja posle linkovao tekst gde kaze da prebacuje i skoro svu snagu nazad, ali to nije dovoljno?

To sto se ponasa "nose heavy" i sto understeeruje je do kompletnog ogibljenja i rasporeda mase, ne samo pogona.

Kod mog linka je razlika u snazi 8ks cini mi se :)

Sto se tice djipova ja nemam dobar osecaj u nijednom pri ostrijoj voznji zbog same pozicije sedenja.
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23803
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od dragvorl » 05 Dec 2014, 13:39

Nije svaki Haldex permanentan, to sto sam postavio je iz uputstva za Audi TT koliko se secam. Na Golfu R nije perm.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Odgovori