Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Za 1974. godinu, izuzetno moderan dizajn. Mogao bi proći i kao 10 godina mlađi.
Ђенерал Јанковић
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Nije mi Hijena baš koncept, izrađeno je dvadesetak primeraka.
Renault 14, dizajnerski predlog Ligiera.
Renault 14, dizajnerski predlog Ligiera.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Predlog za Range Rover.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Jel prijedlog radio Citroen
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Predlog facelifta za Citroen GS.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
1985 Citroën CX Series 2
Facelift proposal by Bertone
Facelift proposal by Bertone
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Talbot Solara by Peugeot
1990 Audi 100 C4
Inhouse alternative developed at the Audi Design Studio under the guidance of J Mays.
While for the C3 generation, Ferdinand Piëch wanted to take inspiration from the Ro 80 in order to become a milestone for the Eighties, the goal of the new 100 C4 was very different for Hartmut Warkuß and his team. The 100 C3 and the future Audi 80 (B3) established the basis of a new design language (thanks to Christopher Bird) and now needed to be perennial. The design work started in 1984 and 1:5 scale models were quickly reviewed. Some of them included a front-end grille later introduced on the 1988 Audi V8. And as much as the new exterior remained classic "Audi", work on improving the interior went much deeper.
1990 Audi 100 C4
Inhouse alternative developed at the Audi Design Studio under the guidance of J Mays.
While for the C3 generation, Ferdinand Piëch wanted to take inspiration from the Ro 80 in order to become a milestone for the Eighties, the goal of the new 100 C4 was very different for Hartmut Warkuß and his team. The 100 C3 and the future Audi 80 (B3) established the basis of a new design language (thanks to Christopher Bird) and now needed to be perennial. The design work started in 1984 and 1:5 scale models were quickly reviewed. Some of them included a front-end grille later introduced on the 1988 Audi V8. And as much as the new exterior remained classic "Audi", work on improving the interior went much deeper.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...