Tesla automobili
Re: Tesla automobili
Salim se malo
Mercedes ima potpuno elektricnu B klasu od 180ks, 99% ljudi ne zna ni da postoji
Doduse, cena je 40k eura, ne znam za Ameriku.
Sent from my Sony
Mercedes ima potpuno elektricnu B klasu od 180ks, 99% ljudi ne zna ni da postoji
Doduse, cena je 40k eura, ne znam za Ameriku.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Tesla automobili
Pa pazi i model 3 izmedju ostalog ne zuri sa izlaskom jer cekaju pad cena baterija... Da ga danas izbace ne bi ni on mogao biti 35 000. Pride verujem da ce prosecna cena biti 45-50 000.
Re: Tesla automobili
To je za Ameriku dosta jaka cena.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Tesla automobili
Odavno grdji enterijer nisam video (verovatno od model S-a )
Re: Tesla automobili
Pogledas malo bolje prezentaciju. Osnovni model je prilicno bogat opremom. Hype za hibridima i treba da je prosao jer to bila velika stvar pre celih 20 godina. Trziste ne moze samo da se regulise ako neko ne ponudi alternativu. Tek sada je ponudjena (da li je bilo vreme ili niko nije zeleo rizik to je druga prica), a intervencija je ispravna jer postavlja igrace u ravnopravniji polozaj, priznaces da tradicionalni automobil ima malo vise fore (odprilike vek). Jedini problem EV je infrastrukutra koja postaje vec resiva. Prema tome, dobar primer intervencije.moimoi je napisao: Da tržište traži sve bi onda tržište samo regulisalo, ne bi bilo potrebe za ogromnim državnim intervencijama i subvencijama. A što se tiče tržišta za štedljivim automobilima prodaja Priusa u SAD ove godina pala 20%, prošao hype za hibridima. Videćemo šta će biti sa rezervacijama ljudi koji kad dođu na red i shvate da nemaju pravo na refundaciju $7.500, ili da košta $45k sa opcijama koje oni žele ili se pojave problemi u proizvodnji pošto je Model 3 prvi velikoserijski model. A uticaj će imati i cena galona i potrošnja regularnih automobila kad dođe vreme da naruče Model 3.
Ne brini ti za probleme u proizvodnji. Kada jedna firma koja je do juce pravila samo elektro motor (pa i to ne kompletno) i to ubacivala u sasiju koju im je pravio vec poznati proizvodjac automobila, uspe da napravi luksuzni sedan i prilicno lepo proda isti sa sasvim korektnim brojkama i oko kvarova, ne bih se ja brinuo. Pre treba tradicionalisti da se postide. Neke fabrike imaju po vek fore a ovi ih stigli za manje od decenije.
Jos uvek se ne zna, a po prici ljudi sa prezentacije bice free. Uostalom to se ionako placa jednom i to je to. Neka kosta koliko i za model S, opet je prihvatljivo.moimoi je napisao:Model 3 je supercharger CAPABLE. Biće besplatni i za Model 3, za one ljude koji doplate $$$ za tu opciju.
- Nemanja987
- Postovi: 394
- Pridružio se: 28 Mar 2013, 20:46
- Lokacija: Novi Sad
Re: Tesla automobili
Chevy Bolt je unapred ograničen što se tiče proizvodnje. Čini mi se na 30 hiljada, možda i grešim ali tako neki broj. Dakle, unapred se zna da tim automobilom ne nameravaju da prave neke velike promene. Takozvani compliance car.
Mirai takođe.
Merc B electric je fantastičan proizvod nemačkog giganta i pokazuje kako Daimler može kad hoće... al kad bismo se zezali.
Za B electric bateriju i motor proizvodi Tesla Motors.
Dakle isto compliance car, bez namere da se proizvode neke ozbiljne brojke.
Jednostavno se još ne vidi neki poseban interes u električnim automobilima i veliki proizvođači bukvalno neće da se ozbiljno uključe. Dok prodaja ide, dok se novci slivaju, zašto menjati išta? Svakih par godina drugačiji branik i farovi i Bog da te vidi...
Ali ok, prirodno je da se ljudi plaše i da odbijaju promene, da se nalazi hiljadu i jedan razlog zašto je baš ta novina glupava i neodrživa.
I Lazare, proizvodnja baterija je realan problem i jedino ga Tesla valjano rešava. Te količine prosto ne mogu da se nabave. Svi po tom pitanju zaostaju bar 3-4 godine i kako se stvari odvijaju zaostajaće još više. Mislim na proizvođače automobila.
Mirai takođe.
Merc B electric je fantastičan proizvod nemačkog giganta i pokazuje kako Daimler može kad hoće... al kad bismo se zezali.
Za B electric bateriju i motor proizvodi Tesla Motors.
Dakle isto compliance car, bez namere da se proizvode neke ozbiljne brojke.
Jednostavno se još ne vidi neki poseban interes u električnim automobilima i veliki proizvođači bukvalno neće da se ozbiljno uključe. Dok prodaja ide, dok se novci slivaju, zašto menjati išta? Svakih par godina drugačiji branik i farovi i Bog da te vidi...
Ali ok, prirodno je da se ljudi plaše i da odbijaju promene, da se nalazi hiljadu i jedan razlog zašto je baš ta novina glupava i neodrživa.
I Lazare, proizvodnja baterija je realan problem i jedino ga Tesla valjano rešava. Te količine prosto ne mogu da se nabave. Svi po tom pitanju zaostaju bar 3-4 godine i kako se stvari odvijaju zaostajaće još više. Mislim na proizvođače automobila.
Re: Tesla automobili
Joj Nemanja pa imali smo diskusiju pre par meseci sa sve linkovima i podacima ko koliko baterija proizvodi, ko sta poseduje, ko ce koliko praviti gde se videlo da Tesla nije bas nista posebno po tom pitanju sem sto oni jedini na sav glas vicu kako prave fabriku baterija...
Cak su joj skresali i kapacitet jer su skontali da im nece trebati toliko a da je Tesla Wall budalastina. Sad se mozda predomisle ako im zatreba za model 3.
Cak su joj skresali i kapacitet jer su skontali da im nece trebati toliko a da je Tesla Wall budalastina. Sad se mozda predomisle ako im zatreba za model 3.
Re: Tesla automobili
Nema tu sta da se zaostaje, tehnologije su manje, vise, svima doatupne.
Samo je pitanje da li neko zeli da ulupa lovu u neku pricu.
Do sada je bilo neisplativo, sto i rezultati Tesle govore, a dodatno sto bi se elektro automobil svakog drugog proizvodjaca slabije prodavao.
To je do sada bilo gubljenje para za vecinu kompanija, zato se i nije ulagalo ozbiljnije u to.
Mercedes je ulozio 2 milijarde u razvoj elektro automobila i za 2 godine izbacuje 4 ev modela, kako sedane, tako i suv, koji ce biti nezavisni, ne bazirani na drugom modelu.
Mercedes je od pocetka sa Teslom u prici, pa su se posle odvojili da prave svoju.
Prednost ovih jacih kompanija je ta sto ce to biti samo par modela u nizu i zahtevaju daleko manje para od Tesle.
Sent from my Sony
Samo je pitanje da li neko zeli da ulupa lovu u neku pricu.
Do sada je bilo neisplativo, sto i rezultati Tesle govore, a dodatno sto bi se elektro automobil svakog drugog proizvodjaca slabije prodavao.
To je do sada bilo gubljenje para za vecinu kompanija, zato se i nije ulagalo ozbiljnije u to.
Mercedes je ulozio 2 milijarde u razvoj elektro automobila i za 2 godine izbacuje 4 ev modela, kako sedane, tako i suv, koji ce biti nezavisni, ne bazirani na drugom modelu.
Mercedes je od pocetka sa Teslom u prici, pa su se posle odvojili da prave svoju.
Prednost ovih jacih kompanija je ta sto ce to biti samo par modela u nizu i zahtevaju daleko manje para od Tesle.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Tesla automobili
Pa Merc prvi poseduje svoju fabriku/kompaniju baterija zar ne? Cak su im baterije efikasnije od Telsinih.
Re: Tesla automobili
Da, jos od 2009. Od tada su ulozili dosta para, a pocetkom marta su objavili da ove godine ulazu jos pola milijarde u prosirenje proizvodnje baterija.
Zato me jako cudi da B klasa koristi Tesline baterije, kako kaze Nemanja, ja se nisam nesto interesovao za tu ev B klasu.
Mozda nisu imali spremnu bateriju te velicine za auto, mozda im je ovo beta test za buduce modele
Pise ovde sve:
http://www.greencarreports.com/news/110 ... ry-factory
Sent from my Sony
Zato me jako cudi da B klasa koristi Tesline baterije, kako kaze Nemanja, ja se nisam nesto interesovao za tu ev B klasu.
Mozda nisu imali spremnu bateriju te velicine za auto, mozda im je ovo beta test za buduce modele
Pise ovde sve:
http://www.greencarreports.com/news/110 ... ry-factory
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Tesla automobili
Ništa bez Kineza...
http://www.denza.com/?s=eng&r=single/milestones
https://rctom.hbs.org/submission/when-b ... -in-china/
http://www.greencarcongress.com/2014/09 ... denza.html
http://www.denza.com/?s=eng&r=single/milestones
https://rctom.hbs.org/submission/when-b ... -in-china/
http://www.greencarcongress.com/2014/09 ... denza.html
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Tesla automobili
Imali su odredjeni % Tesle (msm da imaju i sad, samo manji). Inace treba imati na umu da su eksperimentisali sa elektroautima cak i 80ih (W123 elektro), mozda imaju i jos neki stariji. B klasa elektro je radjena sa Teslom, verovatno iz razloga sto se Mercedesu nisu davale tolike pare za nesto sto se slabo prodaje (citaj bilo je isplativije da Tesla odradi to).
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Tesla automobili
Ebi ga, zato je Mercu samo prosle godine profit skocio za 20% a Tesla povecala lozenje para...
Ja stvarno nemam nista protiv Tesle, samo me iritira preterivanjeni Hype i smatranje drugih ozbiljnih proizvodjaca glupim i nesposobnim.
Tesla ce dobiti 200-300-400 000 rezervacija za model 3 od kojih ce npr 50% stvarno biti isporuceno. Lepo ali da stavimo stvari u pravu perspektivu.
Sa druge strane Merc ce ove god opet prodati 100-200 000 vozila vise nego prosle (preko 2 miliona), profit ce im opet skociti 10-20%, pa bas mi ne deluju ni glulpi ni uspavani ni nesposobni.
Slicno vazi i za BMW.
Ja stvarno nemam nista protiv Tesle, samo me iritira preterivanjeni Hype i smatranje drugih ozbiljnih proizvodjaca glupim i nesposobnim.
Tesla ce dobiti 200-300-400 000 rezervacija za model 3 od kojih ce npr 50% stvarno biti isporuceno. Lepo ali da stavimo stvari u pravu perspektivu.
Sa druge strane Merc ce ove god opet prodati 100-200 000 vozila vise nego prosle (preko 2 miliona), profit ce im opet skociti 10-20%, pa bas mi ne deluju ni glulpi ni uspavani ni nesposobni.
Slicno vazi i za BMW.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Tesla automobili
Laki, podseticu te samo da poredis firmu staru par godina sa firmom starom 100+ godina sa ogromnom tradicijom i ogromnim "kolacem" trzista decenijama.
Iliti - Tesla je je*ala kevu svima samo tako.
Iliti - Tesla je je*ala kevu svima samo tako.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Tesla automobili
Tek kad postanu ozbiljno profitabilni mozemo o tome da pricamo.
Merc, BMW godisnje prave profit od preko 10 milijardi svaki, ovi prave gube preko 500 miliona, ne vidim bas nikakvo ebanje keve.
Merc, BMW godisnje prave profit od preko 10 milijardi svaki, ovi prave gube preko 500 miliona, ne vidim bas nikakvo ebanje keve.