Tesla automobili
Re: Dobro veče
Proveri cene
BMW je spustio cene 20%
Koliko je bilo maksimalno poena ako su im dali 10 manje, 12?
A za gorivo videcemo, verovatno nece dugo trajati.
Nego ti si super prosao, uskoro ti istice leasing, a imas u ugovoru otkupnu cenu, koja je sad 20% veca nego koliko bi inace platili
BMW je spustio cene 20%
Koliko je bilo maksimalno poena ako su im dali 10 manje, 12?
A za gorivo videcemo, verovatno nece dugo trajati.
Nego ti si super prosao, uskoro ti istice leasing, a imas u ugovoru otkupnu cenu, koja je sad 20% veca nego koliko bi inace platili
Re: Dobro veče
Pa nije bas 12
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... tml?show=2
Za detalje treba da se plati...
Da, super sam prosao, zato i razmisljam da je sad mozda i dobro vreme za zamenu... iako sam imao druge planove.
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... tml?show=2
Za detalje treba da se plati...
Da, super sam prosao, zato i razmisljam da je sad mozda i dobro vreme za zamenu... iako sam imao druge planove.
Re: Dobro veče
Punjenje na njihovim punjacima je free za modele od 85kWh. Manji model od 60kWh ima opciju doplate za koriscenje. Platis jednom i posle toga je free.Floyd je napisao:Jesam li dobro shvatio da je punjenje na njihovom superchargeru free? Imam jedan na 20 km od kuće.
Jbt, slabiji model bi me koštao zanemarljivo više u odnosu na 320d
Nece biti. Tesla koristi sistem grejanja i hladjenja baterije, sto ce reci konstantno taj sistem radi i uzima energiju tako da je potrosnja za grejanje/hladjenje uvek ista. Uostalom, rekoh vec imas onaj kanal Norvezanina. Cak i ako parkiras auto na duze, za mesec dana isprazni se jako malo (par kilometara autonomije). Sto je odlicno s obzirom da neki sistemi uvek rade (modem za konekciju u slucaju da hoces da podesis auto preko mobilne aplikacije i software update), proximity senzor za vrata (kvake) i alarm.Takodje racunajte na osetno slabiju autonomiju po hladnom vremenu.
??? Nisi ni video uzivo a kazes da je los i da su potplaceni ili drogirani. Valjda prvo treba videti?Nije enterijer samo cudan, vec je los, vise na nivou onih plasticnih ToiToi WC-a nego luksuzne limuzine. Jedino sto mi nije jasno sto ga uglavnom hvale po reviewima, ili su potplaceni ili drogirani.
Ruzan/lep to je vec nesto drugo meni licno je sasvim ok.
Meni je jedini ? kakav ce taj auto biti posle 8 godina. Posle gomile kilometara. Hoce li sta skripati, zveckati itd. Na ICE automobilu to nije problem (motor pokrije te sitne zvukove) ali na elektricnom........cujes svaku glupost. Mada, niko se ne zali od sadasnjih vlasnika.
Re: Dobro veče
Pazi da nisam proverio pre par nedelja, mozda bih ti i poverovao Znam da ima sistem grejanja koji naravno trosi solidnu kolicinu energije i svi potvrdjuju da je autonomija osetno slabija kada je ispod nule. Kakav mu je sistem hladnjenja nisam proveravao.Dzoni_m je napisao:
Nece biti. Tesla koristi sistem grejanja i hladjenja baterije, sto ce reci konstantno taj sistem radi i uzima energiju tako da je potrosnja za grejanje/hladjenje uvek ista. Uostalom, rekoh vec imas onaj kanal Norvezanina. Cak i ako parkiras auto na duze, za mesec dana isprazni se jako malo (par kilometara autonomije). Sto je odlicno s obzirom da neki sistemi uvek rade (modem za konekciju u slucaju da hoces da podesis auto preko mobilne aplikacije i software update), proximity senzor za vrata (kvake) i alarm.
Gde ti procita da nisam video?Dzoni_m je napisao:??? Nisi ni video uzivo a kazes da je los i da su potplaceni ili drogirani. Valjda prvo treba videti?Nije enterijer samo cudan, vec je los, vise na nivou onih plasticnih ToiToi WC-a nego luksuzne limuzine. Jedino sto mi nije jasno sto ga uglavnom hvale po reviewima, ili su potplaceni ili drogirani.
Ruzan/lep to je vec nesto drugo meni licno je sasvim ok.
Sedeo sam u autu, zato to kazem
Re: Dobro veče
Koji svi i koliko je smanjena autonomija? Konkretno.Laki021 je napisao:Pazi da nisam proverio pre par nedelja, mozda bih ti i poverovao Znam da ima sistem grejanja koji naravno trosi solidnu kolicinu energije i svi potvrdjuju da je autonomija osetno slabija kada je ispod nule. Kakav mu je sistem hladnjenja nisam proveravao.Dzoni_m je napisao:
Nece biti. Tesla koristi sistem grejanja i hladjenja baterije, sto ce reci konstantno taj sistem radi i uzima energiju tako da je potrosnja za grejanje/hladjenje uvek ista. Uostalom, rekoh vec imas onaj kanal Norvezanina. Cak i ako parkiras auto na duze, za mesec dana isprazni se jako malo (par kilometara autonomije). Sto je odlicno s obzirom da neki sistemi uvek rade (modem za konekciju u slucaju da hoces da podesis auto preko mobilne aplikacije i software update), proximity senzor za vrata (kvake) i alarm.
Iz ovoga sam izvukao zakljucak da tek treba da ides. Sta ne valja na enterijeru? Pitam jer ne videh da se iko zali, ali to ne mora da znaci. Koje su tvoje zamerke?Pa mislim da sam ti pomenuo da planiram sa komsijom da vidimo to cudo
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Dobro veče
I ovaj lik iz ZG je prešao oko 30000 za kratko vreme. U HR valjda postavljau superchargere na par mesta kako bi završili pre turističke sezone. Van zapadnih zemalja koje imaju infrastrukturu, i dalje vrlo je*no za punjenje. Kod nas van pameti kupiti električni auto za vožnju van grada, na dužim relacijama.Dzoni_m je napisao: I ja sam za P85D Vec danima gledam klipove i auto je u zapadnoj evropi potpuno spreman da bude prvi auto u kuci. Ko zeli da vozi 700KS svaki dan bez opterecenja i jevtino, vrh. Ima na Tube kanal onog Norvezanina Bjørn Nyland-a (doduse obican P85). Covek ne staje, obrnuo vec preko 100 000 km za godinu dana. Isao na Nordkop sa Teslom. Jebiga, kada nema supercharger-a jeste problem ali opet tamo nisu retke ni industrijske uticnice od 400V i 32A. Uz dualcharger to je oko 110 km po satu punjenja. Prava stvar ce biti adapter za CHAdeMO DC punjace jer ih ima dosta.
Odlicno je to sto imas garanciju od 8 godina na SVE, a odrzavanja nema. Osim tecnosti za stakla, plocica i guma. Gledao sam mapu superchargera i trebalo bi ove godine da postave 2 kod nas. Ne zato sto nas vole, vec guraju trasu preko Bugarske do Istambula.
Širim haos!
Re: Dobro veče
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Dobro veče
Dzoni_m je napisao:Koji svi i koliko je smanjena autonomija? Konkretno.Laki021 je napisao:Pazi da nisam proverio pre par nedelja, mozda bih ti i poverovao Znam da ima sistem grejanja koji naravno trosi solidnu kolicinu energije i svi potvrdjuju da je autonomija osetno slabija kada je ispod nule. Kakav mu je sistem hladnjenja nisam proveravao.Dzoni_m je napisao:
Nece biti. Tesla koristi sistem grejanja i hladjenja baterije, sto ce reci konstantno taj sistem radi i uzima energiju tako da je potrosnja za grejanje/hladjenje uvek ista. Uostalom, rekoh vec imas onaj kanal Norvezanina. Cak i ako parkiras auto na duze, za mesec dana isprazni se jako malo (par kilometara autonomije). Sto je odlicno s obzirom da neki sistemi uvek rade (modem za konekciju u slucaju da hoces da podesis auto preko mobilne aplikacije i software update), proximity senzor za vrata (kvake) i alarm.
Iz ovoga sam izvukao zakljucak da tek treba da ides. Sta ne valja na enterijeru? Pitam jer ne videh da se iko zali, ali to ne mora da znaci. Koje su tvoje zamerke?Pa mislim da sam ti pomenuo da planiram sa komsijom da vidimo to cudo
Po forumima vlasnika Tesla automobila sam citao, mislim da ima nesto i u zvanicnoj dokumentaciji.
A zamerke na enterijer, prvo prazno, deluje prazno. Previse plastike, sve je tvrdo, deluje kao neka mnogo niza klasa. Fali mu detalja, fali mu zavrsne obrade, fali mu topline. Najgori mi je srednji deo, po defaultu nema nista, moze da se doplati drzac za ruku koji opet ocajno izgleda. Onda to uporedis sa srednjim delom kod BMW, Audi, Merc pa te muka spopadne.
Sedista su tvrda i za mene mala. Kazu da sad imaju neka nova comfort ili kako li ih vec zovu, to nisam video, ali koliko znam velicina je ostala ista.
Generalno troje nas je bilo i svi smo se slozili u oceni enterijera tako da mislim da nisam subjektivan.
Re: Dobro veče
E izvini ali apsolutno nema veze sa realnoscu.Po forumima vlasnika Tesla automobila sam citao, mislim da ima nesto i u zvanicnoj dokumentaciji.
Jedan vlasnik: http://www.autoblog.com/2013/12/24/norw ... le-charge/
Drugi: https://www.youtube.com/watch?v=TelUR5Bg9zE#t=210
A vlasnici na forumima bas isticu to da nema primetnog opadanja trajanja baterije. Nigde ni fabrika ne pominje ovo niti EPA niti bilo koja druga agencija koja je vrsila verifikaciju. Dakle ovo je bilo "po automatizmu" bez provere i vezivanje tog problema sa drugim proizvodjacima, verovatno sa Nissan Leaf-om posto oni koriste hladjenje/grejanje baterije vazduhom.
OK, imacu prilike da pogledam to me bas interesuje. Jedino taj prostor i "prazno" sto pominjes meni nije minus. Naprotiv. Licno me nerviraju centralne konzole od pola metra sirine.Laki021 je napisao:A zamerke na enterijer, prvo prazno, deluje prazno. Previse plastike, sve je tvrdo, deluje kao neka mnogo niza klasa. Fali mu detalja, fali mu zavrsne obrade, fali mu topline. Najgori mi je srednji deo, po defaultu nema nista, moze da se doplati drzac za ruku koji opet ocajno izgleda. Onda to uporedis sa srednjim delom kod BMW, Audi, Merc pa te muka spopadne.
Sedista su tvrda i za mene mala. Kazu da sad imaju neka nova comfort ili kako li ih vec zovu, to nisam video, ali koliko znam velicina je ostala ista.
Generalno troje nas je bilo i svi smo se slozili u oceni enterijera tako da mislim da nisam subjektivan.
Re: Dobro veče
Vazi, provericu ovo za bateriju ponovo.
EDIT:
Evo, ne bih te ja lagao
http://www.teslamotorsclub.com/showthre ... xperiences
http://www.teslamotorsclub.com/showthre ... eather-%29
Generalno najvise ces ubiti bateriju ako se vozis malo pa ga ostavis da se ohladi, onda zagrevanje ponovo i sl... Ali sve u svemu, deluje da osetno manje moze da predje po hladnom vremenu cak iako se podgreje dok je jos na punjacu.
EDIT:
Evo, ne bih te ja lagao
http://www.teslamotorsclub.com/showthre ... xperiences
http://www.teslamotorsclub.com/showthre ... eather-%29
Generalno najvise ces ubiti bateriju ako se vozis malo pa ga ostavis da se ohladi, onda zagrevanje ponovo i sl... Ali sve u svemu, deluje da osetno manje moze da predje po hladnom vremenu cak iako se podgreje dok je jos na punjacu.
Re: Dobro veče
Da, ali ovo nije ZNACAJNO. Leaf gubi 50%. To je znacajno.
Tacno stavi ga da se ohladi pa opet zagrej battery pack pa opet stani i tako u krug naravno da ces izgubiti. Ali ne 50%. MIslim i ICE auto vise trosi na taj nacin. Zar ne? Na 400 i kusur kilometara (sad koji domet gledati treba biti precizan EPA, estimated ili realni) to i nije nesto znacajno.
Ja sam nasao podatak da je najgori moguci scenario, dakle vozi cekaj da se ohladi, ukljcuj remote grajanje pa opet u krug, oko 16-17% dometa. Po meni to nije znacajno.
Tacno stavi ga da se ohladi pa opet zagrej battery pack pa opet stani i tako u krug naravno da ces izgubiti. Ali ne 50%. MIslim i ICE auto vise trosi na taj nacin. Zar ne? Na 400 i kusur kilometara (sad koji domet gledati treba biti precizan EPA, estimated ili realni) to i nije nesto znacajno.
Ja sam nasao podatak da je najgori moguci scenario, dakle vozi cekaj da se ohladi, ukljcuj remote grajanje pa opet u krug, oko 16-17% dometa. Po meni to nije znacajno.
Re: Dobro veče
Pa dobro, nisam ni mislio na 50%, mislio sam na 20-25%, toliko i ispadne po ovim forumima.
Problem he sto je on vec u startu ispod 400km (idealnim uslovima preko 400, ali je to naravno realno manje). Pa kad mu spustis jos 20% ti si na 300km dometa.
Problem he sto je on vec u startu ispod 400km (idealnim uslovima preko 400, ali je to naravno realno manje). Pa kad mu spustis jos 20% ti si na 300km dometa.
Re: Dobro veče
Vrlo rado bih došao u posed nekog elektromobila sa dometom od 100km, čak i manje je sasvim dovoljno.
Samo da odem do posla i nazad
Samo da odem do posla i nazad
Re: Dobro veče
Pa ne moze on da bude prvi i jedini auto u kuci. Cak i da ti domet nije problem, potrosis ga, dodjes kuci, nakacis na punjac i iskrsne nesto, ti nemas auto... Al kapiram da vlasniku koji da 100k za ovo nije problem da ima neki normalan auto pored njega..
Re: Dobro veče
@Laki, Pazi, mozes ti da smanjis jos. Ne grej auto daljinski i pusti regen da zagreje bateriju. Ali jebiga sto da ladis dupe kad mozes u zagrejan auto da udjes
Problem sa dometom je o kojem modelu i kojem dometu pricamo. Za Evropu je merodavan NEDC koji kaze za 60 kWh 380 km (taj niko i ne kupuje), 85kWh samo sa motorm pozadi 502 km, 85D 85kWh na sa dva motora (4x4) ali ne performance model, jos uvek nema zvanicno ali ocekuju isto oko 502 km, P85D isto nema zvanicni NEDC rejting ocekuju oko 480km. E sad treba videti kako oni testiraju. Sta je ukljuceno od potrosaca, sa kojim gumama, koja oprema (zbog ionako velike tezine) i sto je najbitnije da li je to 90% punjenja ili 100%. Ono sto ja gledam od videa vlasnika, ~450 km svi voze bez problema 85kWh modele. Zimi racunaj ajde 20% (da se bahatis sa grejanjem) 360 km. Po meni sasvim dovoljno. Nije to znacajan pad u performansama. Jadno bi bilo da te zahebe neko i kupis LEAF. Ionako 160 km moze da predje pa izgubi jos 50% zimi. Uzas. Em kosta zamalo ko 60kWh Tesla (dobro malo karikiram)
Next, to ti vazi i za ICE auto. Dodjes kuci nemas pun rezervoar iskrsne ti nesto. Ali ti uvek mislis o tome da li imas goriva zar ne? Isto je i ovde. Samo sto kad dodjes kuci on krece da se puni. Kuci mozes da punis oko 50 km voznje po satu punjenja, ako neces da investiras u nesto specijalno.
Naravno, sve ovo vazi za neku normalnu zemlju kakva Srbija nije. Tamo je i superpunjac na puskomet. Ovde bi imalo smisla ko vozi po gradu, moze da ode do z. evropoe dzabaka (preko Madjarske sa adapterom na CHADEMO, ali ako hoces kolima na letovanje u Grcku PRC NE MOZE Ili da ti put traje 10 dana
Problem sa dometom je o kojem modelu i kojem dometu pricamo. Za Evropu je merodavan NEDC koji kaze za 60 kWh 380 km (taj niko i ne kupuje), 85kWh samo sa motorm pozadi 502 km, 85D 85kWh na sa dva motora (4x4) ali ne performance model, jos uvek nema zvanicno ali ocekuju isto oko 502 km, P85D isto nema zvanicni NEDC rejting ocekuju oko 480km. E sad treba videti kako oni testiraju. Sta je ukljuceno od potrosaca, sa kojim gumama, koja oprema (zbog ionako velike tezine) i sto je najbitnije da li je to 90% punjenja ili 100%. Ono sto ja gledam od videa vlasnika, ~450 km svi voze bez problema 85kWh modele. Zimi racunaj ajde 20% (da se bahatis sa grejanjem) 360 km. Po meni sasvim dovoljno. Nije to znacajan pad u performansama. Jadno bi bilo da te zahebe neko i kupis LEAF. Ionako 160 km moze da predje pa izgubi jos 50% zimi. Uzas. Em kosta zamalo ko 60kWh Tesla (dobro malo karikiram)
Next, to ti vazi i za ICE auto. Dodjes kuci nemas pun rezervoar iskrsne ti nesto. Ali ti uvek mislis o tome da li imas goriva zar ne? Isto je i ovde. Samo sto kad dodjes kuci on krece da se puni. Kuci mozes da punis oko 50 km voznje po satu punjenja, ako neces da investiras u nesto specijalno.
Naravno, sve ovo vazi za neku normalnu zemlju kakva Srbija nije. Tamo je i superpunjac na puskomet. Ovde bi imalo smisla ko vozi po gradu, moze da ode do z. evropoe dzabaka (preko Madjarske sa adapterom na CHADEMO, ali ako hoces kolima na letovanje u Grcku PRC NE MOZE Ili da ti put traje 10 dana