To ti je srpska logika... ako imas auto od 100k evra, znaci da imas bar jos 200k za bacanje ali ne razmisljaju svi tako.NexT je napisao: Al kapiram da vlasniku koji da 100k za ovo nije problem da ima neki normalan auto pored njega..
Najmanji problem je kupiti drugi auto, koliko je problem (u razvijenijim drzavama) obezbediti pa posle i platiti parking mesto, registraciju, osiguranje... pojede ti taj auto 300e mesecno da ga ne pipnes
Koliko vidim 100k je cena za P model sa dva motora koji do 100 stize za 3.2s. Takav dizel jos nije napravljen a i benzinci u tom segmentu sa slicnim performansama se na prste mogu nabrojatimethane.master je napisao:Finansije. I dalje preskupo. Za 100k može da se kupi lep premijum dizel i da se za razliku u ceni voziš ihahaj, a kad se troškovi izjednače, pitanje u kakvom će stanju biti baterije na elektromobilu. Cena zamene je
Pored toga, na takav auto u skoro svim zapadnim zemljama imas subvencije (negde manje, negde vece) sto pored jeftinijeg km dodatno smanjuje cenu u odnosu na dizel... o benzincu da ne pricamo.
Ovde recimo za takav auto ne placas registraciju (za auto od 4000ccm je 700-1000e u zavisnosti od kantona), u FR pri kupovini dobijes bonus od drzave u iznosu od 8000e, u Norveskoj bonus, besplatan parking, besplatan autoput, pravo da se koristi bus traka itd.