Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Scuderia » 08 Feb 2015, 17:16

lock pa split = nova tema ''sta je to prozor'' :D

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Kuzmanovic » 08 Feb 2015, 17:18

@Neo, +1 :)

Stefane sprdao sam se za prozor. :pivo:

EDIT: Ja bih sam sebe banovao kako bi ostavio telefon konacno uzeo da ucim. :mrgreen:
Poslednja izmena od Kuzmanovic u 08 Feb 2015, 17:19, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9518
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od stefanan » 08 Feb 2015, 17:19

Znam,al ja na šolji pa mi nije teško da filozofiram :D

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28020
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Xepoj87 » 08 Feb 2015, 19:09

Otvor gepeka se vodi kao vrata, kada gepek nije fizicki odvojen od kabine.
A5 je 2v, A4 je 4v, A4 karavan ili A5 sportback su 5v.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21081
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od nidza » 08 Feb 2015, 19:11

Vrlo prosto.

A Superb? :-D

Tapatalk

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28020
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Xepoj87 » 08 Feb 2015, 19:14

Isto 5v, jer gepek svejedno ostaje deo kabine, i ako se ne otvara prozor :)
Mozes pristupiti gepeku sa zadnjeg sedista, dok je kod 4v, gepek odvojen u potpunosti.
U novoj C klasi imas i opciju zakljucavanja gepeka, da se ne otkljucava kada i vrata, sto dosta otezava pristup istom.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
BobRock
Moderator
Postovi: 739
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Octavia 1.9 TDI A5 FL,Kia Ceed 1.4 2014
Lokacija: Batajnica

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od BobRock » 08 Feb 2015, 19:46

A ako ima siber onda je 6v? :rofl:

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od nikaragva » 08 Feb 2015, 19:56

Pa 4/5 je samo razlika koja označava da li je hatch u pitanju ili sedan . Npr. Insignia.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28020
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Xepoj87 » 08 Feb 2015, 19:59

Pa i nije bas, jer su kabrioleti takodje 4v i 2v, jer imaju odvojen gepek :)

@BobRock, to vec svako individualno da ocenjuje po svojim dimenzijama, za mene to sigurno nije 6v :D
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od nikaragva » 08 Feb 2015, 20:08

Pa jeste, kabriolet nije hatch

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21081
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od nidza » 08 Feb 2015, 20:09

Svakom 4v koji obara sedišta možeš pristupiti gepeku iz kabine. :-)

Tapatalk

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28020
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Xepoj87 » 08 Feb 2015, 20:12

Naravno da ne mozes, kod mene ne mozes.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Kuzmanovic » 08 Feb 2015, 20:14

Xepoj87 je napisao:Otvor gepeka se vodi kao vrata, kada gepek nije fizicki odvojen od kabine.
A5 je 2v, A4 je 4v, A4 karavan ili A5 sportback su 5v.
Jel mozes da mi pojasnis, sta ti znaci to da je gepek fizicki odvojen od kabine?

EDIT: Kako mislis ne mozes da dodjes do gepeka kroz kabinu?

Korisnikov avatar
Neo
Postovi: 1725
Pridružio se: 16 Mar 2013, 22:11
Garaža: Toyota Rav4
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Neo » 08 Feb 2015, 20:15

Koliko sam ja shvatio, ne mozes iz kabine da pristupis gepeku. Ne racuna se kad iz gepeka spustis sedista, valjda.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28020
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Xepoj87 » 08 Feb 2015, 20:16

Znaci da ne mozes iz kabine da dohvatis torbu iz gepeka, ima fizicka prepreka.
To takodje donosi i bolju izolaciju od buke.

Ne znam kako bolje da objasnim, nije mi ni jasno sta ti tacno nije jasno?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Odgovori