Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
lock pa split = nova tema ''sta je to prozor''
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
@Neo, +1
Stefane sprdao sam se za prozor.
EDIT: Ja bih sam sebe banovao kako bi ostavio telefon konacno uzeo da ucim.
Stefane sprdao sam se za prozor.
EDIT: Ja bih sam sebe banovao kako bi ostavio telefon konacno uzeo da ucim.
Poslednja izmena od Kuzmanovic u 08 Feb 2015, 17:19, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Znam,al ja na šolji pa mi nije teško da filozofiram
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Otvor gepeka se vodi kao vrata, kada gepek nije fizicki odvojen od kabine.
A5 je 2v, A4 je 4v, A4 karavan ili A5 sportback su 5v.
A5 je 2v, A4 je 4v, A4 karavan ili A5 sportback su 5v.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Vrlo prosto.
A Superb? :-D
Tapatalk
A Superb? :-D
Tapatalk
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Isto 5v, jer gepek svejedno ostaje deo kabine, i ako se ne otvara prozor
Mozes pristupiti gepeku sa zadnjeg sedista, dok je kod 4v, gepek odvojen u potpunosti.
U novoj C klasi imas i opciju zakljucavanja gepeka, da se ne otkljucava kada i vrata, sto dosta otezava pristup istom.
Mozes pristupiti gepeku sa zadnjeg sedista, dok je kod 4v, gepek odvojen u potpunosti.
U novoj C klasi imas i opciju zakljucavanja gepeka, da se ne otkljucava kada i vrata, sto dosta otezava pristup istom.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- BobRock
- Moderator
- Postovi: 739
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Octavia 1.9 TDI A5 FL,Kia Ceed 1.4 2014
- Lokacija: Batajnica
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
A ako ima siber onda je 6v?
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Pa 4/5 je samo razlika koja označava da li je hatch u pitanju ili sedan . Npr. Insignia.
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Pa i nije bas, jer su kabrioleti takodje 4v i 2v, jer imaju odvojen gepek
@BobRock, to vec svako individualno da ocenjuje po svojim dimenzijama, za mene to sigurno nije 6v
@BobRock, to vec svako individualno da ocenjuje po svojim dimenzijama, za mene to sigurno nije 6v
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Pa jeste, kabriolet nije hatch
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Svakom 4v koji obara sedišta možeš pristupiti gepeku iz kabine.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Naravno da ne mozes, kod mene ne mozes.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Jel mozes da mi pojasnis, sta ti znaci to da je gepek fizicki odvojen od kabine?Xepoj87 je napisao:Otvor gepeka se vodi kao vrata, kada gepek nije fizicki odvojen od kabine.
A5 je 2v, A4 je 4v, A4 karavan ili A5 sportback su 5v.
EDIT: Kako mislis ne mozes da dodjes do gepeka kroz kabinu?
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Koliko sam ja shvatio, ne mozes iz kabine da pristupis gepeku. Ne racuna se kad iz gepeka spustis sedista, valjda.
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Znaci da ne mozes iz kabine da dohvatis torbu iz gepeka, ima fizicka prepreka.
To takodje donosi i bolju izolaciju od buke.
Ne znam kako bolje da objasnim, nije mi ni jasno sta ti tacno nije jasno?
To takodje donosi i bolju izolaciju od buke.
Ne znam kako bolje da objasnim, nije mi ni jasno sta ti tacno nije jasno?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.