Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
ftj
Postovi: 13038
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od ftj » 08 Feb 2015, 20:17

Kakvu prepreku kad oboris sediste?

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Kuzmanovic » 08 Feb 2015, 20:22

Isto pitanje imam kao ftj. Iz kabine se obori naslon zadnjeg sedista i tu vise nema prepreke. Ako cemo tako onda svaki automobil ima fizicku prepreku da bi se doslo do gepeka.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Xepoj87 » 08 Feb 2015, 20:32

Na kojim se to kolima obaraju sedista iz kabine?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Neo
Postovi: 1725
Pridružio se: 16 Mar 2013, 22:11
Garaža: Toyota Rav4
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Neo » 08 Feb 2015, 20:50

Slika

EDIT: vidi se da prvi auto ima 4 vrata, i odvojen fizicki gepek od kabine
Poslednja izmena od Neo u 08 Feb 2015, 20:51, izmenjeno 2 puta ukupno.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21090
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od nidza » 08 Feb 2015, 20:50

Na kojim ne??

Tapatalk

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Kuzmanovic » 08 Feb 2015, 20:50

Na svakim za koji ja znam. Blizu C stuba se nalazi polugica koja obara naslon sedista. Tako je na Meganu mk2, Golf V, Alfi 159, Fabii mk2, Pugu 307. Gde se nalazi kod tebe na C klasi?

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Grujic » 08 Feb 2015, 20:56

Naravno da se ne gleda kad se obore sedista neko samo kad se otvori gepek, jel se komunicira sa kabinom ili ne, to je sustina. A i daska ce kod 5v napraviti fizicku prepreku al se ni to ne gleda.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21090
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od nidza » 08 Feb 2015, 21:01

Mene zanima kako je kod Merca? Kod svih kola je veoma slično obaranje sedišta i može da se iz kabine pristupi gepeku.

Naime, ja tako i ubacujem torbe u gepek iz kabine, da me ne gledaju kako ih ubacujem spolja znatiželjne lopovske oči.

4 i 5v se prosto razlikuju da li staklo ide sa gepekom ili ne. Ako ide to je hečbek i 5v. Ako ne, limuzina ili sedan i 4v.

Prosto.

Tapatalk

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Kuzmanovic » 08 Feb 2015, 21:03

Pa zar onda nije lakse reci da se automobilu sa 4 vrata ne podize zadnje staklo sa poklopcem od gepeka, a da se na automobilu sa 3 ili 5 vrata podize zadnje staklo?

EDIT: Nidza je bio brzi.
Poslednja izmena od Kuzmanovic u 08 Feb 2015, 21:04, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od nikaragva » 08 Feb 2015, 21:03

Naveo sam vam najjednostavniji primer na identičnom automobilu. Insignia postoji sa 5 vrata i sa 4 vrata:

4v

Slika


5v
Slika

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Grujic » 08 Feb 2015, 21:06

Može i tako jer se na isto svede (ne pada mi na pamet auto kome se diže staklo a 4v je :mrgreen: ), ali nije poenta u tome nego u prostoru

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Kuzmanovic » 08 Feb 2015, 21:08

Poenta je u prakticnosti, seti se tastinog tv-a. :mrgreen:

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od methane.master » 08 Feb 2015, 21:11

:kezo:
Širim haos!

Ralee
Postovi: 3480
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od Ralee » 08 Feb 2015, 21:18

Sad citam ova insignija i ona skoda superb mu dodju liftback. E sad kako je pravilnije reci dal je 4 door liftback ili 5 door liftback. :think:

Korisnikov avatar
aviator
Banned
Postovi: 4112
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Post od aviator » 08 Feb 2015, 21:19

Kad otvoriš gepek, a saputici viknu : Zatvaraj! Ubi promaja!
To su vrata.
:kezo:

Odgovori