Čime tačno ... jel to neka od osnovnih verzija, pa ti se dopada kako izgleda?
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 17 Feb 2018, 22:42
od passenger
ladan ko grob.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 18 Feb 2018, 00:02
od stefanan
Meni spolja izgleda skroz gotivno, u crvenoj je ekstra ali unutra mi se uopste ne dopada
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 18 Feb 2018, 00:25
od HKS
Razumite ga, radi sa Skodom, gdje nece biti iznenadjen
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 18 Feb 2018, 04:05
od Day Walker
maxer je napisao:Čime tačno ... jel to neka od osnovnih verzija, pa ti se dopada kako izgleda?
Samim autom. Totalno je kul i pozicija vozaca je sasvim dobra.
Dizajn mi je bas mocan za tako mali crossover.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 18 Feb 2018, 09:16
od maxer
A koji je to model (kad već pitam, bar da pitam sve)?
Ja uopšte ne pratim Audijeve kreacije tog tipa, jer mi se ne dopadaju, za razliku od običnih automobila
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 18 Feb 2018, 09:56
od maniaxxx
q2
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 18 Feb 2018, 10:21
od maxer
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 28 Feb 2018, 11:36
od Geza
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 02 Mar 2018, 21:44
od maxer
Koliko mi se više sviđa zvuk izduva na ovom starom modelu
Evo i priče o njemu:
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 08 Mar 2018, 23:05
od Day Walker
Quattro
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 08 Mar 2018, 23:57
od HKS
Nemam nista protiv sto si postavio snimak ali ovo moze svaki 4x4. Vise aludiram na one quattro uber alles likove.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 09 Mar 2018, 00:36
od Day Walker
Ne kazem da drugi nemaju isti rezultat, samo nisam video klipove.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Poslato: 09 Mar 2018, 01:11
od HKS
Od njemacke trojke audi je cesci sa 4x4, pa su samim tim ove situacije i snimci cesci.
Vlasnik marke Mercedes, kompanija Daimler-Benz, kupila je pre 60 godina firmu Auto Union, iz koje će nešto kasnije nastati današnji Audi.
Iako su Mercedes i Audi danas rivali, moglo je da se dogodi da se nađu pod krovom jedne kompanije.
Tačno pre 60 godina, u aprilu 1958, Daimler-Benz je otkupio 88% akcija u tadašnjem Auto Unionu, čime je postao većinski vlasnik te kompanije.
Ovo je urađeno na inicijativu Fridirha Flika, koji je imao oko 40% akcija u obe firme (Daimleru i Auto Unionu) i koji je imao ideju da objedinjavanjem kompanija postigne sinergijski efekat kako bi smanjio troškove razvoja i proizvodnje automobila.
Već 1959. Daimler-Benz je kupio i preostali udeo u vlasništvu Auto Uniona.
Ubrzo je tim Daimlerovih stručnjaka, predvođenih šefom dizajna u Mercedesovom razvojnom odeljenju, Ludvigom Krausom, poslat u Auto Union da ubrza proces integracije i razvoja zajedničkih proizvoda.
Udruženim snagama konstruisan je novi četvorocilindarski motor, koji će se kasnije ugrađivati u modele Auto Uniona izrađivane pod internom oznakom F103, kao i u prvi automobil koji se proizvodio pod oznakom Audi.
Bio je to ujedno i prvi četvorotaktni motor u nekom posleratnom putničkom vozilu marke Auto Union.
Ludvig Kraus ostao je na funkciji tehničkog direktora Auto Uniona i posle 1. januara 1965, kada je vlasnik te kompanije postao Volkswagen.
Četiri godine kasnije, 1969, Auto Union se integrisao sa proizvođačem NSU Motorenwerke i nastao je Audi NSU Auto Union AG, koji je 1985. skratio ime i postao savremeni Audi AG.