Renault Clio IV
Re: Renault Clio IV
Jedini razlog za dobošima pozadi je ušteda
Jer im ostalo brdo toga na lageru
Jer im ostalo brdo toga na lageru
-
- Postovi: 321
- Pridružio se: 11 Jul 2016, 01:04
Re: Renault Clio IV
Ja mislim da Era podjebava sve namerno, jer drukcije ne mogu da objasnim ovliku kolicinu gluposti
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Renault Clio IV
nidza je napisao: ABS poslednjih 10+ godina ide u paketu sa EBD (Electronic Brake Distribution) i to što spominješ ne može da se desi, pod uslovom da su svi sistemi ispravni. Mnogo je važno da svi točkovi koče optimalno, a ovaj sistem to garantuje (uz ESP koji se aktivira usled gubitka kontrole i na novijim vozilima je veoma efektan).
Pisalo se o Z10 bez ABSa , pa ja o tome...
Re: Renault Clio IV
U tom slučaju si u pravu.
Postoje mehanički sistemi, ali onaj na Z10 koji menja ABS nije odgovarajuć. Moje mišljenje je već poznato da taj auto bez ABS nije smeo da ide u prodaju.
Tapatalk
Postoje mehanički sistemi, ali onaj na Z10 koji menja ABS nije odgovarajuć. Moje mišljenje je već poznato da taj auto bez ABS nije smeo da ide u prodaju.
Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Renault Clio IV
Na prvom linku čovek priča o spoljašnjem sloju korozije koji se pojavi posle pranja ili stajanja kad je vlažno vreme. To je sasvim normalno.
Na drugom linku jasno se vidi da su njemu sjebane vođice i da mu zadnji diskovo uopšte nisu kočili. To što vlasnik i njegov majstor nisu primetili kvar na autu, pa je nastao problem nije zato što je imao diskove već neodgovornosti. I ja sam vozim relativno mali auto sa diskovima pozadi , i pre toga sam vozio istu klasu sa diskovima pozadi ( 145 je imala diskove ) i ni na jednom autu nisam imao problem sa tim.
Tristać je 1969. godine imao diskove na 4 točka a ispada da je doboš bolja opcija, pazi da nije
sent from MS Lumia 640 LTE using TT Classic
Na drugom linku jasno se vidi da su njemu sjebane vođice i da mu zadnji diskovo uopšte nisu kočili. To što vlasnik i njegov majstor nisu primetili kvar na autu, pa je nastao problem nije zato što je imao diskove već neodgovornosti. I ja sam vozim relativno mali auto sa diskovima pozadi , i pre toga sam vozio istu klasu sa diskovima pozadi ( 145 je imala diskove ) i ni na jednom autu nisam imao problem sa tim.
Tristać je 1969. godine imao diskove na 4 točka a ispada da je doboš bolja opcija, pazi da nije
sent from MS Lumia 640 LTE using TT Classic
Re: Renault Clio IV
Ovde vođice nisu ništa krive. Neaktivnost i agresivni uslovi (so i voda). I uvek oako krene od spoljnog prečnika i širi se. I ovo je još dobro. I lepo piše, disk je prešao 30 000km i star je 2 godine.
- Prikačeni fajlovi
-
- nwhv74.jpg (37.61 KiB) Pogledano 1645 puta
Re: Renault Clio IV
Au sa cim si nasao da poredis. Sa autom koji ima najbolje kocnice u klasi. Za ovih 30.000 km koliko sam proveo u Fabiji mogu reci da uz R26 ima kocnice u koje najvise verujem.Era je napisao: Još jednom, (pošto se pokrenula priča oko kočnica Clia), da koči izuzetno lepo i da nemam zamerku. Recimo bolje od Fabije po mojoj proceni.
Ima napred diskove 288mm, pozadi 230mm. Toliko imaju dizeli C segmenta sa 150 KS. Ta kocnica ima toliko rezerve, da ovo sto pricas apsolutno nema veze sa zivotom.
Tapatalk Post
Re: Renault Clio IV
Ja sam na Fabiji 2001. imao tako neke dimenzije, pločice i diskovi se maltene nisu ni trošili.
TT
TT
Re: Renault Clio IV
Markoni
Jesi ti probao klija kako koči?
Jesi ti probao klija kako koči?
Poslednja izmena od Era u 16 Avg 2016, 19:14, izmenjeno 1 put ukupno.
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Renault Clio IV
Fabija bukvalno najbolje u klasi koči, bio je test, nekih 34m 100-0. Evo moja Fabija na 100.000km okruglo pre neki dan, pločice nisu ni blizu zameni, diskovi posebno.
Re: Renault Clio IV
Nije tačno da Fabija ima neke kočnice. Fabija 1 ima najgore kočnice u klasi. Rekao bi najtvrđa kočnica i nepouzdana. Taj auto sam imao, i gledqao sam koga ću stići nizbrdo.
Fabija 2 ništa posebno.
Fabija 3 klotara, ništa posebno
Fabija 2 ništa posebno.
Fabija 3 klotara, ništa posebno
Re: Renault Clio IV
Vozio sam Clio 4.
Ali posto vidim kakvi su ti stavovi po mnogim pitanjima, ne bih da ulazim u dalju polemiku jer smatram da nisi kompetentan za dalji razgovor.
Tapatalk Post
Ali posto vidim kakvi su ti stavovi po mnogim pitanjima, ne bih da ulazim u dalju polemiku jer smatram da nisi kompetentan za dalji razgovor.
Tapatalk Post
Re: Renault Clio IV
Ok
Koliko znam, Fabija 1 i 2 i 3 imaju doboše pozadi. One normalne, obične. I Rumster takođe, iako je veliki i dugačak. I Rapid.
Što podržavam, osim za Rumster i Rapid. To nije dobro
Koliko znam, Fabija 1 i 2 i 3 imaju doboše pozadi. One normalne, obične. I Rumster takođe, iako je veliki i dugačak. I Rapid.
Što podržavam, osim za Rumster i Rapid. To nije dobro
- Captain Slow
- Postovi: 914
- Pridružio se: 16 Jul 2012, 02:19
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Clio IV
Era, apsolutno netačno je sve što si napisao.
Clio 37m zaustavni put, Fabia 34, i kako je tvoj utisak da je Clio bolji, ae realno?
Vidim da kad god pišeš (uglavnom netačne stvari bez činjenica uvek) uvek pominješ Škodu,
ona jeste benčmark u klasi i svi ostali se mere po njoj i to je ok, lepo si to primetio .
Clio 37m zaustavni put, Fabia 34, i kako je tvoj utisak da je Clio bolji, ae realno?
Vidim da kad god pišeš (uglavnom netačne stvari bez činjenica uvek) uvek pominješ Škodu,
ona jeste benčmark u klasi i svi ostali se mere po njoj i to je ok, lepo si to primetio .