Renault Clio IV

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13409
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Renault Clio IV

Post od McGruja » 16 Avg 2016, 12:42

Jedini razlog za dobošima pozadi je ušteda

Jer im ostalo brdo toga na lageru

Zarkofinska
Postovi: 321
Pridružio se: 11 Jul 2016, 01:04

Re: Renault Clio IV

Post od Zarkofinska » 16 Avg 2016, 12:44

Ja mislim da Era podjebava sve namerno, jer drukcije ne mogu da objasnim ovliku kolicinu gluposti


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Renault Clio IV

Post od Velja » 16 Avg 2016, 12:47

nidza je napisao: ABS poslednjih 10+ godina ide u paketu sa EBD (Electronic Brake Distribution) i to što spominješ ne može da se desi, pod uslovom da su svi sistemi ispravni. Mnogo je važno da svi točkovi koče optimalno, a ovaj sistem to garantuje (uz ESP koji se aktivira usled gubitka kontrole i na novijim vozilima je veoma efektan).

Pisalo se o Z10 bez ABSa , pa ja o tome...

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21087
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Renault Clio IV

Post od nidza » 16 Avg 2016, 12:50

U tom slučaju si u pravu.

Postoje mehanički sistemi, ali onaj na Z10 koji menja ABS nije odgovarajuć. Moje mišljenje je već poznato da taj auto bez ABS nije smeo da ide u prodaju.

Tapatalk


Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10471
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Renault Clio IV

Post od TheWickerMan » 16 Avg 2016, 13:18

Na prvom linku čovek priča o spoljašnjem sloju korozije koji se pojavi posle pranja ili stajanja kad je vlažno vreme. To je sasvim normalno.
Na drugom linku jasno se vidi da su njemu sjebane vođice i da mu zadnji diskovo uopšte nisu kočili. To što vlasnik i njegov majstor nisu primetili kvar na autu, pa je nastao problem nije zato što je imao diskove već neodgovornosti. I ja sam vozim relativno mali auto sa diskovima pozadi , i pre toga sam vozio istu klasu sa diskovima pozadi ( 145 je imala diskove ) i ni na jednom autu nisam imao problem sa tim.
Tristać je 1969. godine imao diskove na 4 točka a ispada da je doboš bolja opcija, pazi da nije :)

sent from MS Lumia 640 LTE using TT Classic

Era
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Renault Clio IV

Post od Era » 16 Avg 2016, 13:21

Ovde vođice nisu ništa krive. Neaktivnost i agresivni uslovi (so i voda). I uvek oako krene od spoljnog prečnika i širi se. I ovo je još dobro. I lepo piše, disk je prešao 30 000km i star je 2 godine.
Prikačeni fajlovi
nwhv74.jpg
nwhv74.jpg (37.61 KiB) Pogledano 1646 puta

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9724
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Renault Clio IV

Post od Markoni » 16 Avg 2016, 19:08

Era je napisao: Još jednom, (pošto se pokrenula priča oko kočnica Clia), da koči izuzetno lepo i da nemam zamerku. Recimo bolje od Fabije po mojoj proceni.
Au sa cim si nasao da poredis. Sa autom koji ima najbolje kocnice u klasi. Za ovih 30.000 km koliko sam proveo u Fabiji mogu reci da uz R26 ima kocnice u koje najvise verujem.
Ima napred diskove 288mm, pozadi 230mm. Toliko imaju dizeli C segmenta sa 150 KS. Ta kocnica ima toliko rezerve, da ovo sto pricas apsolutno nema veze sa zivotom.



Tapatalk Post

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19259
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Renault Clio IV

Post od Heinz » 16 Avg 2016, 19:12

Ja sam na Fabiji 2001. imao tako neke dimenzije, pločice i diskovi se maltene nisu ni trošili.

TT

Era
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Renault Clio IV

Post od Era » 16 Avg 2016, 19:13

Markoni
Jesi ti probao klija kako koči?
Poslednja izmena od Era u 16 Avg 2016, 19:14, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Renault Clio IV

Post od Uroš S. » 16 Avg 2016, 19:13

Fabija bukvalno najbolje u klasi koči, bio je test, nekih 34m 100-0. Evo moja Fabija na 100.000km okruglo pre neki dan, pločice nisu ni blizu zameni, diskovi posebno.

Era
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Renault Clio IV

Post od Era » 16 Avg 2016, 19:17

Nije tačno da Fabija ima neke kočnice. Fabija 1 ima najgore kočnice u klasi. Rekao bi najtvrđa kočnica i nepouzdana. Taj auto sam imao, i gledqao sam koga ću stići nizbrdo.
Fabija 2 ništa posebno.
Fabija 3 klotara, ništa posebno

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9724
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Renault Clio IV

Post od Markoni » 16 Avg 2016, 19:36

Vozio sam Clio 4.
Ali posto vidim kakvi su ti stavovi po mnogim pitanjima, ne bih da ulazim u dalju polemiku jer smatram da nisi kompetentan za dalji razgovor. :pivo:

Tapatalk Post

Era
Postovi: 574
Pridružio se: 28 Feb 2016, 22:52

Re: Renault Clio IV

Post od Era » 16 Avg 2016, 19:38

Ok :pivo:

Koliko znam, Fabija 1 i 2 i 3 imaju doboše pozadi. One normalne, obične. I Rumster takođe, iako je veliki i dugačak. I Rapid.
Što podržavam, osim za Rumster i Rapid. To nije dobro

Korisnikov avatar
Captain Slow
Postovi: 914
Pridružio se: 16 Jul 2012, 02:19
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od Captain Slow » 16 Avg 2016, 20:57

Era, apsolutno netačno je sve što si napisao.
Clio 37m zaustavni put, Fabia 34, i kako je tvoj utisak da je Clio bolji, ae realno?
Vidim da kad god pišeš (uglavnom netačne stvari bez činjenica uvek) uvek pominješ Škodu,
ona jeste benčmark u klasi i svi ostali se mere po njoj i to je ok, lepo si to primetio :thumbup: .

Odgovori