Land Rover Defender

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Korisnikov avatar
ficha007
Postovi: 185
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Land Rover Defender

Post od ficha007 » 13 Okt 2015, 13:04

Mislim da ova ikona zaslužuje posebnu temu, pogotovo sada kada je neminovno da će proizvodnja biti ugašena. Nisam znao gde da otvorim temu, pa ako Admini smatraju da možda treba da ide u "Retro garažu", možete je i tamo smestiti. Napisao sam neki tekstić pa bih da ga podelim sa vama, a onda možemo da diskutujemo "na temu", ako ima poznavalaca ili ljudi koji su ga imali ili vozili.

"Dvadeset prvi vek je sigurno vek progresa, novih tehnologija u svim sferama života. Pa i u automobilskoj industriji. Veliki broj ljudi danas prihvata taj progres kao nešto normalno i svakodnevno, uobičajeno...ali…

I u današnjim vremenima, turbulentnim po auto industriju postoje ljudi koji na automobile gledaju na drugačiji način. Nekome je to samo komad lima, prevozno sredstvo od tačke A do tačke B, nekome opet statusni simbol koji sebi može da priušti, a koji oslikava njegov položaj u društvu, a nekom jednostavno potreba. Međutim postoji i poseban soj ljudi, avanturista u duši i srcu kojima nije bitno da li automobil ima 100 vazdušnih jastuka, da li troši kao upaljač, da li će za njime da se osvrću mlade curice, a klinci na ulici zagledaju „koliko je graviran“… Za te i takve ljude jedan od najprepoznatljivijih „brendova“ na svetu je pogađate, Land Rover Defender. Pored Mercedesa G klase ( stare ), Toyote LC, Nissana Patrola, I zašto ne Lade Nive, jedan od relikata davno zaboravljenih vremena, ali isto tako I jedan od još retkih automobila sa „zrncem duše“ koji omogućuje onom ko ga vozi da uživa u svakom momentu kada se u njemu nalazi.

Da se odmah razumemo, ima Land Rover da ponudi nešto i za razmaženu klijentelu koja hoće „svilu I kadifu“ ali je za to zaduženo drugo odeljenje kome će obratio i Džems Bond. Defender je bio i ostao ( do kraja, u ovom slučaju 2015. godine ) jedna od poslednjih oaza u pustinji, izvor dečijeg ushićenja, avanturizma I želje da se sami ili sa porodicom otisnete gde god poželite, kako u ovoj našoj maloj Srbiji, tako i šire, kud god vas put navede.

Istinski hard core fanovi razočarani su odlukom da se ovaj i ovakav Defender prestane proizvoditi, ali masovna produkcija i težnja za što većim i bržom zaradom, i sa druge strane potreba da auto bude što bezbedniji doveli su do skorog gašenja proizvodnje ove legende

Danas na svetu kotrljaju se sigurno bolji I bezbedniji automobili, sa manjom kubikažom, više KS, potrošnjom od 1l/100km, ali će duh ovoga automobila živeti dokle god na kugli zemaljskoj postoje ljudi koji vole avanturu, kojima ne smeta malo blata i vode, koji ne žele da svoje zadnjice postave u kožu, svilu i kadifu ( iako postoje I Defenderi koji imaju sve nabrojano ), nego žele „krv, znoj i suze“ u terenskom svetu, da se figurativno izrazim

Ovaj auto je sigurno jedna od najboljih kreacija koje je Velika Britanija imala da ponudi posleratnom svetu iako je iz rata izašla kao veoma osiromašena, a sama fabrika Rover je delila sudbinu svih ostalih britanskih proizvođača i pokušavala da nadje način da izadje iz krize. I to je učinila uz pomoć braće Maurica i Spencera Wilksa. Jedan od njih je dao ideju, a drugi je shvatio da pored američkog Jeep Willys-a ne postoji nikakav drugi automobil te vrste koji bi mogao da bude univerzalan automobil sposoban za sve.

I tako, rad na prototipu počeo je 1947. godine, a u 1948 godini 25 predprodukcijskih vozila je poslato na finalna testiranja dok je jedan primerak poslat na Amsterdamski Salon automobila. Publika je vozilo dočekala sa oduševljenjem, a zahvaljujući podršci Rovera njihovo novo čedo - Land Rover brzo stavljen u proizvodnju.

Ono što je obeležije ovoga vozila je da je još na početku prodaje Land Rover dobio slavnu reputaciju koju je održao jako dugo, pa se I danas u svetu vozi oko 70% svih napravljenih Land Rovera što je najbolji rezultat u auto industriji. Ovaj automobil može se smatrati tipičnim Land Roverom, kako po dizajnu, tako i po kvalitetu, upotrebljivosti i šarmu koji je prepoznatljiv čak i danas posle 67 godina od dana nastanka prvih modela.

I dok su Merdeces sa svojom G klasom, Toyota sa svojin LC verzijama i delimično Nissan Patrol prihvatili progres kao nešto neminovno, pa su u skladu sa tim postali luksuzni automobili za koje vam je greota da ih akate po gudurama, Defender je taj progres tek malo „očešao“ u smislu klima uređaja ili kožnih sediša za one koji to preferiraju, dok je suština ostala ista – idem gde hoću i prolazim kako hoću."

Slika

https://www.youtube.com/watch?v=u2m3gzD8lVA
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 31636
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Land Rover Defender

Post od Geza » 13 Okt 2015, 22:06

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
BAJKER
Postovi: 5936
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Land Rover Defender

Post od BAJKER » 14 Okt 2015, 07:55

I njeno visocanstvo voli ovu marku.
Queen Elizabeth visited Bathgate in 1968, she was driven around in a modified Land Rover.
Slika

Slika

A i vojska ga voli.
Slika

I naravno ko ga sve poseduje od slavnih.
http://myland.landrover-me.com/a-royal-fan-following/
Slika

Korisnikov avatar
ficha007
Postovi: 185
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Land Rover Defender

Post od ficha007 » 14 Okt 2015, 10:09

Ovaj gornji, narandžasti model je LR Defender Adventure Edition, koji je namenjen kupcima zainteresovanim pre svega za terenske sposobnosti i sa onom dozom avanturizma o kojoj sam gore pričao. LR je ograničio broj proizvedenih primeraka na 600 komada, sa pratećom opremom dostojnom Indijane Džonsa. Samo vam bič fali, i avantura je tu.

Na raspolaganju su varijante 90 Station Wagon i 110 Station Wagon, a cena...prava sitnica...55.500 evra.

Halo Bing, kako brat...kupuje LR Defender Adventure Edition...ccc malac zna šta su prave stvari. :D

Slika

Slika
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić

Korisnikov avatar
ficha007
Postovi: 185
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Land Rover Defender

Post od ficha007 » 14 Okt 2015, 12:56

Restauracija LR Defendera 1988. godište.

https://www.youtube.com/watch?v=LIo8m7H1vjs
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić

Korisnikov avatar
ficha007
Postovi: 185
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Land Rover Defender

Post od ficha007 » 16 Okt 2015, 21:40

Jako lep snimak Land Rovera koji su učestvovali u Camel Trophy-ju tokom godina.

https://www.youtube.com/watch?v=UGWp8R-IqoE

Na početku videa u 1989. godini pojavljuje se u snimku i posada SFRJ.

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 8123966593
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić

Korisnikov avatar
ficha007
Postovi: 185
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Land Rover Defender

Post od ficha007 » 18 Okt 2015, 23:28

...lepo se uklopila ova prikolica sa ovom 90-kom

Slika

Slika
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 31636
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Land Rover Defender

Post od Geza » 29 Jan 2016, 12:25

Land Rover Defender production comes to an end

The last ever Land Rover Defender produced was rolled out of JLR's Solihull plant in the UK, on January 25, 2016.

Enthusiasts don't tire swearing by the Defender's capabilities, its go-anywhere ability and its abuse-friendly construction. The Defender is an extension of the very first Land Rover introduced back in 1948. 68 years later, this motoring icon has given in to emission and safety norms and has finally been laid to rest by Land Rover.

Ever since Tata acquired JLR, off-road enthusiasts in India silently wished that the Defender would make its way to the Indian market. The next-gen Defender is expected to be introduced in 2018 with 5 body styles on offer. It remains to be seen whether or not JLR will bring it to India.

Slika

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/la ... ls-7267263
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 9990
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Land Rover Defender

Post od HKS » 29 Jan 2016, 14:58

Pravo kolonizatorsko vozilo.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 31636
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Land Rover Defender

Post od Geza » 02 Feb 2016, 23:21

Kratka priča o Defenderu...

Neumorni radni konj, ratna mašina na koju ste mogli da se oslonite i jedan od malobrojnih modela automobila za koji nijedna prepreka nije nesavladiva. Sve je to bio Land Rover Defender, kutijasti terenski automobil specifičnog stila i izuzetnog duha. Pomalo grub, sigurno daleko od savršenstva, u modernom dobu koje više ceni udobnost života, mesta za Defender jednostavno više nema. Nakon skoro 70 godina u proizvodnji sa Land Roverovih proizvodnih traka više neće silaziti model koji je ovu britansku marku učinio poznatom u celom svetu.

Slika
Slika
Slika

Sklapanje kockica
Težak period posle Drugog svetskog rata najviše se osetio u industriji Velike Britanije, dotadašnjem osloncu razvoja. Porušene fabrike i nedostatak radne snage su u velikoj meri usporile obnovu zemlje, ali je kao i kod svakog početka sve zavisilo od volje i dobre ideje. Braća Moris i Spenser Vilks, tehnički i generalni direktor kompanije Rover, nisu sedeli skrštenih ruku, već su na svojoj farmi u Velsu smišljali kako da olakšaju sebi radove u polju. Jedini dotadašnji ˝pomoćnik˝ u poslu je bio prilično istrošeni Jeep Willys, dobijen kao otpisano ratno vozilo. Razmatranja za potpuno novo vozilo, idejno oslonjeno na Willys, su se pojavila 1947. godine, i to jednostavnim crtežom u pesku. Vozilo je prvobitno zamišljeno sa volanom u sredini (poput traktora), kako bi se efikasnije obrađivalo zemljište. Posleratne restrikcije u pogledu nabavke čelika su naterale braću Vilks da novog radnog konja izrade u potpunosti od aluminijuma, koga je bilo na pretek. Lagana konstrukcija bi time bila otporna na koroziju, a što se spoljnjeg izgleda tiče karoserija bi bila ponuđena samo u jednoj boji – vojničko zelenoj (takođe sa ratnih viškova).
Krajem leta 1947. godine upravni odbor kompanije Rover donosi odluku da se novi model uvede u proizvodnju pod dodatnim imenom Land, ovim označavajući svrhu višenamenskog vozila. Prvi prototipi su bili opremljeni 1.4-litarskim Rover 10 motorom, koji se pokazao kao nedovoljno snažan. Kasnije verzije su dobile unapređeni 1.6-litarski benzinac sa 50 KS na koji je dodata prenosna kutija i pogon na svim točkovima, kao i dodaci za priključne mašine.
Prvo zvanično predstavljanje javnosti je održano na Salonu automobila u Amsterdamu 21. maja 1948. godine, a proizvodnja punog obima je usledila već narednog meseca. Pomalo neočekivani početni uspeh je iznenadio čelnike Rovera, a podatak da je do kraja godine novi model izvožen u čak 70 zemalja širom sveta dovoljno govori o popularnosti. Sledeće godine Land Rover počinje da se izvozi u Sjedinjene Američke Države, a u prvoj punoj godini proizvodnje sa traka je sišlo 8.000 vozila, znatno više od planiranih 5.000.
Konstantna unapređenja su postala zaštitni znak fabrike, pa je tako 1950. godine kupcima postala dostupna opcija izbora pogona, a 1952. godine Land Rover dobija 2.0-litarski motor sa 52 KS. Zbog povećanja utovarnog kapaciteta 1953. godine međuosovinsko rastojanje je povećano sa 80 na 86 inča, a u prodaji se uskoro našla i verzija sa rastojanjem od 107 inča. Već naredne godine sa trake silazi jubilarni, 100.000-ti, primerak. Na zahtev kupaca Land Rover počinje da se isporučuje i sa 2.0-litarskim dizel motorom sa 52 KS. Cela operacija ugradnje većeg motora nije prošla glatko i zahtevala je dosta izmena ispod karoserije. Međuosovinsko rastojanje je iz tog razloga 1956. godine povećano na 88 i 109 inča, ali je novi dizel motor imao premijeru tek naredne godine.
Interesovanje britanske vojske za novi model je bilo prijatno iznenađenje. 1949. godine je stigla prva porudžbina od 1.878 neznatno modifikovanih vozila. Tamno zeleni Land Roveri su prvo vojno iskustvo imali u Korejskom ratu 1950. godine, a saradnja Crvenog krsta i britanskog proizvođača je započela 1954. godine, prvom isporukom specijalizovanih vozila.
1958. godine, nakon skoro 200.000 proizvedenih vozila, na scenu je stupila druga generacija Land Rovera.

Slika
Slika
Slika

Serija se nastavlja
Nakon deset godina u proizvodnji Serija II je predstavljena kupcima u prepoznatljivom i ne previše izmenjenom izdanju. Dizajnerski tim je svu pažnju usmerio na zaobljavanje oštrih ivica, zbog čega je je celo vozilo poprimilo civilizovaniji izgled.
Premijera je održana na istom mestu, Salonu automobila u Amsterdamu, a najvažnije izmene su se ticale motora. Benzinac od 2.286 cm³ je razvijao 77 KS i nalazio se u ponudi Land Rovera sve do sredine 80-ih. Dizelaš identične zapremine, sa 62 KS, se pojavio u prodaji u Seriji IIA tokom 1961. godine. 250.000-ti primeraka Land Rovera je u novembru 1959. godine isporučen kupcu, a tokom iste godine put do kupaca je našlo još 34.000 vozila. Još veći razlog za slavlje je usledio 1966. godine, kada je zvanično objavljeno da je sa traka sišlo pola miliona Land Rovera. 3.5-litarski V8 benzinac, poreklom iz General Motorsa, počinje da se ugrađuje u Land Rover 1965. godine, a 1967. Roverov benzinac od 2.625 cm³ se, u zavisnosti od tržišta, nudi u rasponu snage od 81-85 KS.
1969. godine Land Rover doživljava najveće vizuelne izmene. Novi sigurnosni propisi su zahtevali da se farove približe ivicama vozila, pa se tako karakteristična svetla ˝sele˝ sa maske hladnjaka na blatobrane. Tokom životnog veka Serije II Land Rover je prikazao nekoliko različitih verzija svog popularnog terenca. Oklopna kola, vozila hitne pomoći i vatrogasci su samo neke od varijacija na temu, dok je pravi novitet predstavljala Forward Control verzija, predstavljena 1962. godine, koju je karakterisala napred smeštena kabina, uz veći utovarni prostor u zadnjem delu. Vrhunac proizvodnje je dostignut 1971. godine, sa 56.000 proizvedenih vozila.

Slika
Slika
Slika

Novo poglavlje
Tmurni dani, koji su se nadvili nad britanskom auto industrijom, neočekivano su se poklopili sa izlaskom treće generacije Land Rovera. Globalni ekonomski problemi, na svu sreću, nisu uspeli da smanje broj prodatih vozila, te se ceo proces proizvodnje odvijao na praktično identičnom nivou.
Radikalnih izmena u dizajnu nije bilo, ali je najočiglednija razlika između druge i treće generacije unapređeni enterijer. Spartanski opremljena unutrašnjost je postala prijatnija ugradnjom novih instrumenata, koji su sa centralne pozicije smešteni ispred vozača. Kupcima je prvi put u jednom Land Roveru kao opcija ponuđeno grejanje unutrašnjosti, a na vozilima je standardno ugrađivana priprema za radio aparat.
Još jedan jubilej je obeležen 1976. godine, kada je milioniti metalik zeleni primerak, u Station Wagon izdanju, predat kupcu. 1979. godine V8 Stage One motor, pozajmljen iz Range Rovera, počinje da se ugrađuje u Land Rover, ali je snaga sa početnih 135 KS smanjena na 91 KS. Novi sistem prenosa snage i potpuno sinhronizovani menjač su zahtevali određene izmene na karoseriji, zbog čega su hladnjak i njegova zaštitna maska pomereni unapred.
Popularnost Land Rovera je brzo rasla među privatnim vlasnicima. Fabrika koristi ovu činjenicu i u susret njihovim potrebama 1982. godine izbacuje luksuznije izdanje pod oznakom County. Aristokratskim krugovima su se naročito dopala sedišta presvučena tvidom i tonirana stakla.
1985. godine poslednji Land Rover Serije III je sa proizvodne trake otišao u muzej britanskog proizvođača, tačnije u njegovu Heritage kolekciju, a sredina 80-ih je donela nov sistem označavanja modela i izgled koji je do zadnjeg dana ostao nepromenjen.

Slika
Slika
Slika
Slika

90, 110 i 130
Od 1983. godine Land Rover dobija novi izgled prednjeg dela, u kome je maska hladnjaka u ravni sa farovima. Ispod karoserije novost predstavlja unapređeni sistem ogibljenja sa spiralnim oprugama, preuzet od Range Rovera. Terenske sposobnosti ovim rešenjem nisu umanjene, ali se zato puno dobilo na komforu. Novo ogibljenje i širi trag točkova su omogućili bolje upravljanje vozilom pri većim brzinama i pored visokog težišta.
Isporuke verzije 110 su započele 1983. godine, mada su produženi primerci Serije III bili u proizvodnji sve do 1985. godine. Verzija 127, kasnije 130, je predstavljena iste godine, a u standardnoj konfiguraciji, sa šest sedišta i skraćenim utovarnim prostorom, je bila veoma tražena osnova za kasnije konverzije. Kratka verzija 90 je stigla 1984. godine i bila je pokretana V8 motorom sa 113, odnosno 134 KS. Petostepeni manuelni menjači su uvedeni za četvorocilindrične motore, dok je zapremina motora kod benzinca povećana sa 2.25 na 2.5 l. Od 1986. godine u ponudi je turbodizel motor sa 85 KS.
Potražnja za Land Roverom u vojnim krugovima je ostala na visokom nivou. Za potrebe britanske armije su razvijene verzije sa tri pogonske osovine, kao i amfibija, sposobna da se kreće i na kopnu i na moru.
1988. godine Land Rover slavi 40 godina od početka proizvodnje i prvu deceniju kao samostalan brend. Dve godine kasnije dolazi do promene imena, pa se novi-stari model pod oznakom Defender sada nudi u poboljšanom izdanju. U ponudu je uvršćen 200 TDi motor, a 1993. godine dizel pod oznakom 300 TDi. Savremena TD5 verzija dizel motora sa 124 KS je predstavljena 1999. godine i pored više elektronike se pokazala kao izuzetno pouzdana. 4.0-litarski V8 benzinac je zadnji put ugrađen u Defender 1998. godine, prilikom izlaska specijalne serije koje je obeležavala 50 godina od početka proizvodnje. Ukupno je te godine proizvedeno samo 385 primeraka sa ovim benzincem namenjenih tržištu Velike Britanije.
Ulaskom u novi milenijum Defender dobija moderna pomagala, poput elektro-pokretanih prozora, centralnog zaključavanja i grejanja sedišta. Popularnost sticana godinama nije zaobišla ni filmsku industriju, a beskompromisni terenac se pojavljuje kao sporedni glumac u filmski hitovima kao što su Tomb Raider, dok lista poznatih vlasnika ovog modela ide od Ralfa Lorena do Šona Konerija.

Slika
Slika
Slika
Slika

Poslednje poglavlje
2007. godine je predstavljeno modernizovano i ekološki prihvatljivo izdanje Defendera. TD5 motor je zamenjen četvorocilindrašem sa direktnim ubrizgavanjem od 2.4 litra se 121 KS. Blago odstupanje od istinskog duha ovog terenca je novi šestostepeni menjač, namenjen krstarenju, spojen sa tišim sistemom raspodele snage. Euro5 norme o emisiji štetnih gasova još jednom utiču na dizel motor. 2011. godine zapremina je smanjena na 2.2 litre, ali je snaga ostala ista. Mirniji dizelaš je dobio filter čestica i manju grbu na poklopcu motora. Unutrašnjost je opremljena svim modernim dodacima koji se mogu videti i u konkurentskim modelima, čime je napravljen veliki korak u odnosu da davni početak.
2015. godine Land Rover je pripremio tri različite i ograničene serije koje oslikavaju pravi duh Defendera - Heritage, Adventure i Autobiography. 68 godina od početka proizvodnje sa traka je sišao dvomilioniti Land Rover Defender, a ovaj automobil je putem aukcije prodat kupcu za 590.000 €.
U miru, ali i u ratu, Land Rover Defender je bio simbol vozila spremnog da se uhvati u koštac sa najzahtevnijim terenom, na svakom kraju sveta. Pored svih nesavršenosti ogroman broj primeraka i dalje verno služi svoje vlasnike, te se ne treba čuditi ako pored vas prozuji kockasti oldtajmer. On će biti tu verovatno duže nego mnogi od nas. Naslednik Defendera bi prema planovima trebao da se pojavi krajem naredne godine. Nama ostaje da se nadamo da komercijalizacija neće ustupiti mesto upotrebljivosti i da će novi model biti dostojan svojih slavnih predaka.

Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 31636
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Land Rover Defender

Post od Geza » 15 Feb 2016, 22:27

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 9990
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Land Rover Defender

Post od HKS » 18 Jun 2016, 14:38

Slika

gazza
Postovi: 1113
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Lokacija: Vracar

Re: Land Rover Defender

Post od gazza » 09 Avg 2017, 11:31

da li su i poslednje generacije defendera onoliko osetljive na koroziju kao i prethodne? da li je moguce da se uz sav razvoj tehnologije materijala ovaj model ponasa kao da je napravljen u 19. veku? nedavno sam se vozio u jednom iz recimo 2003-4, auto je po mnogo cemu savrsen za taj svoj fah ali je ovaj vec truo po pragovima i uglovima vrata. lokacija je dosta kisna (granica bavarske i baden virtenberga) ali svejedno, to je po meni nedopustivo pogotovo sto se auto manje koristi za off road i divljanje a vise za umerenu voznju po lokalnim putevima.

da li uopste ima resenje za ovo? otkad sam probao ovo, rado bih ga posedovao za more i off road tamo ali kapiram da ako bi neko slicno godiste ostavio pored slane vode, da bi za 2-3 godine zatekao istrulelu karoseriju.

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 9990
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Land Rover Defender

Post od HKS » 09 Avg 2017, 13:44

Vjerovatno da nista nisu mjenjali. A mislio sam da aluminijum ne rdja...
Radije uzmi Lend Kruzer.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 31636
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Land Rover Defender

Post od Geza » 09 Avg 2017, 13:52

Ako tražiš neke polovne, imaš na Novusovom placu u Novom Sadu bivše žandarmerijske. :)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Odgovori