Stranica 611 od 644

Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 24 Okt 2019, 19:55
od petarboj
I ja sam batalio visoku poziciju jer jbg, ne svidja mi se. Volim osećaj da je auto zalepljen za asfalt. Jbg.

Sent from my Mi Max 3 using Tapatalk


Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 24 Okt 2019, 19:58
od Xepoj87
Meni ima smeka i jedno i drugo, ali bih uvek licno izabrao nizi.
Kao prakticniji auto mogu da skontam neku suv, jer ni sam ne mirisem karavane i to je to.

Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 24 Okt 2019, 20:08
od ftj
Limuzina je udobnija, tisa i bolje lezi. A najcesci razlog odabira suva je uticaj zene :)

Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 24 Okt 2019, 20:53
od Ivan
Bas tako, na otvorenom putu je realno limuzina u znacajnoj prednosti.

Suv je zgodniji za grad, kraci je uglavnom, a klirens i mesnate gume znaci za nalazenje mastovitih parking mesta, pentranje na ivicnjake, bankine, trotoare itd.

Takodje suv je nekako vise reprezentativan nego karavan, a neko ko je primoran da ide na veci gepek i otvor gepeka zbog svojih potreba, a dosta se mota po gradu i bitan mu je reprezentativni moment onda je suv odlicna alternativa karavanu.

Ja cu verovatno postati vlasnik karavana paprikara-lubenicara uskoro, probavao sam i dzipove koji su u vrhu klase pa mi nisu legli iako mi se generalno vizuelno vise svidjaju od karavana.

Sto su malo bucniji ok, sto nisu toliko stabilni i upravljivi kao limuzina mi vec nije ok i kada dodam da su sa 2.0 turbodizelima mnogo tromiji od onoga sto sam ja navikao to mi je vec deal breaker.
Dakle ne kazem da su nestabilni i spori generalno, vec kada naviknes na brze i stabilnije onda se vozis u novim premijum dzipovima i imas neki osecaj nezadovoljstva da nesto fali.

Zato nekad moze biti problem kada se naviknes na nesto bolje, posle je tesko ici nazad.
Zato se treba suzdrzavati od overkilla :)

Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 24 Okt 2019, 21:24
od Vladapetr
Ne znam kakav je to problem sa upravljivošću i stabilnošću boljih suv modela, pogotovo onih koji imaju podešavanje tvrdoće amortizera. Imam finu godišnju kilometražu, vozim prilično "aktivno" i van grada sam recimo 90% vremena u prekoračenju brzine, i za sve ove godine nisam imao bukvalno nijednu situaciju gde su upravljivost ili stabilnost izazvale problem.
No, svako nek bira prema sebi. Ako mu je nešto lepše ili misli da je lepše - samo napred


Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 24 Okt 2019, 21:32
od Xepoj87
Nije problem, niko to nije ni rekao, ali da ima solidne razlike, ima.
Ja sam odavno navodio neke mane karavana u odnosu na limuzine, bas ta povezanost gepeka i zadnjih tockova sa kabinom, veca buka i losije lezanje, kao i dodatna ojacanja za kompenzovanje vece nosivosti.
Kod Suv-a je to sve pojacano, a dodatno mora da bude tvrdji da bi se ponasao kao limuzina, jer kada nije, nije ni jednako stabilan, prosto.
Pa cak i kada je tvrd, ne moze se izbeci osecaj visokog tezista.
Polozaj sedenja je losiji, sedis vise kao na klupici, umesto da si zavaljen i da je tezina rasporedjenija, a telo ima manju tendenciju naginjanja ka napred pri kocenju...

Nista to nije drasticno kao sto zvuci kada se procita, ali opet, da ima razlike, ima.

Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 24 Okt 2019, 21:34
od Ivan
Ivan je napisao:
24 Okt 2019, 20:53
Dakle ne kazem da su nestabilni i spori generalno, vec kada naviknes na brze i stabilnije onda imas neki osecaj nezadovoljstva da nesto fali.
Xepoj87 je napisao:
24 Okt 2019, 21:32
Nista to nije drasticno kao sto zvuci kada se procita, ali opet, da ima razlike, ima.

Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 24 Okt 2019, 22:38
od Vladapetr
Na to sam i mislio, razlike koje postoje su veoma male osim za nekoga ko npr. forsira po putevima sa gustim krivinama. Zato mi je čudno da te male razlike progutaju značajne prednosti:
- klirens, za po gradu neverovatno značajna stvar. Ajd offroad, to ti realno retko zatreba
- pozicija sedenja. Istu situaciju cenim da imaju svi sa 190+ cm, a verovatno i niži, pogotovo ako su iole popunjeniji: nakon vožnje u limuzini izadjem kao da su me krave žvakale. Od majice/košulje ostala harmonika
Mene konkretno ledja ubijaju nakon duže od sat vremena u limuzini, inače nemam problema sa ledjima i nikad ne osećam neprijatnost pri sedenju ili fizičkim aktivnostima.
- gepek: bolji od limuzine, u svakom slučaju

Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 24 Okt 2019, 22:59
od dragvorl
Mene nisu ledja bolela ni posle 1000+ km u kanti c segmenta. :) Bas cemo sad da vidimo kako ce me vw kanta posluziti.

Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 28 Okt 2019, 09:43
od Misha

Vladapetr je napisao:Na to sam i mislio, razlike koje postoje su veoma male osim za nekoga ko npr. forsira po putevima sa gustim krivinama. Zato mi je čudno da te male razlike progutaju značajne prednosti:
- klirens, za po gradu neverovatno značajna stvar. Ajd offroad, to ti realno retko zatreba
- pozicija sedenja. Istu situaciju cenim da imaju svi sa 190+ cm, a verovatno i niži, pogotovo ako su iole popunjeniji: nakon vožnje u limuzini izadjem kao da su me krave žvakale. Od majice/košulje ostala harmonika Slika
Mene konkretno ledja ubijaju nakon duže od sat vremena u limuzini, inače nemam problema sa ledjima i nikad ne osećam neprijatnost pri sedenju ili fizičkim aktivnostima
Slažem se. Navikao sam na SUV,baš iz tih razloga i nema šanse da bih ponovo vozio bila šta drugo.


Sent from my SM-A520F using Tapatalk


Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 28 Okt 2019, 17:14
od Xepoj87
Vladapetr je napisao:Na to sam i mislio, razlike koje postoje su veoma male osim za nekoga ko npr. forsira po putevima sa gustim krivinama. Zato mi je čudno da te male razlike progutaju značajne prednosti:
- klirens, za po gradu neverovatno značajna stvar. Ajd offroad, to ti realno retko zatreba
- pozicija sedenja. Istu situaciju cenim da imaju svi sa 190+ cm, a verovatno i niži, pogotovo ako su iole popunjeniji: nakon vožnje u limuzini izadjem kao da su me krave žvakale. Od majice/košulje ostala harmonika Slika
Mene konkretno ledja ubijaju nakon duže od sat vremena u limuzini, inače nemam problema sa ledjima i nikad ne osećam neprijatnost pri sedenju ili fizičkim aktivnostima.
- gepek: bolji od limuzine, u svakom slučaju
Klirens je nikakva prednost, jos nigde nisam imao problema da stanem C klasom...stajem i na ogromne trotoare po bulevaru kr aleksandra bez problema.
Malo ne budes glup, pa se nakacis sa strane i skoro svuda se penje.
To sa ledjima moguce jedino ako si vozio neku limuzinu sa losim sedistima, jer je u limuzini najergonomicniji polozaj sedenja i ne moze biti do toga.
I mene i drugara su ledja bolela u A6, u C klasi i bmw 4ci nista.
Mene ubijala u Land Cruiseru, u MLu i x5 nista.

Sa nekadasnjih 140kg, mislim da sam gabaritno bio mozda i najveci ovde, nikada nisam imao problema ni u entry "limuzinama" d segmenta, a pogotovo ne u visim klasama.


Gepek je jedina zaista realna prednost suva.

Mana je mnogo vise.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk


Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 28 Okt 2019, 17:42
od Vladapetr
Konkretno sam sa ovim klirensom dobio 2 nova parking mesta oko moje zgrade
Baš sam se uparkirao na jednom od njih, uslikaću kasnije ako ne zaboravim. Ploča je propala i sad tačno po sredini (dužinom) ostala bankina koja nije iste visine. Pred kraj je najviša, pa sam npr S-Max par puta nasadio na nju. Kodiaq se uparkira bez problema, čak ni ne gledam nego je samo zajašem.
Isto tako, silazak sa zemlje oko puta na neizbetonirani put, a preko bankine koja viri, je sa regularnim autom bukvalno nemoguća misija. A baš tu sam uštedeo jedno 2 sata stajanja u gužvi i kilo živaca.

Ledja me od pre neku godinu urnišu u svakoj limuzini u kojoj sam do sad sedeo, kao suvozač ili vozač. Poslednje:
- E Mercedes, klot sedišta
- Pug 508, njihova najbolja, sa masažerima
- BMW 5, kombinacija štof-koža
- Audi A3, klasična

Pošto mi u npr. u mom Golfu Plus ne smeta, zaključujem da ima veze samo sa pozicijom tj položajem a ne sa kvalitetom istih.
Najbitnija stvar kod sedišta je ono što sam prvo pomenuo, visok sam i nakon vožnje u limuzini garderoba mi je kao da me je krava žvakala.

Sad se setih još nekih prednosti suv/mpv vozila:
- mnogo su svetlija unutra, veći su prozori.
- baš mnogo jedbostavnije baratanje sa decom i njihovim sedištima na zadnjoj klupi


Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 28 Okt 2019, 18:25
od Ivan
Uzeo sam bmw 3 2014 karavan, oseti se razlika u voznji u odnosu na limuzinu, nije to nesto nebo-zemlja, ne mislim za sebe da sam sumaher ali primetim, a ta razlika mi je jos vise izrazena kada poredim 3 karavan i x3 sa istim 20d motorom.

Bas sam se lomio oko x3 nesto i sjajan je to auto generalno, ali preko 100kmh kao da ima 50ks manje u odnosu na bmw3, a u krivinama je razlika osetna, pritom ne mora biti to neko cepanje, vec neka malo zustrija voznja i tamo gde sa 3 karavan prodjem bez problema tu je u x3 vec neprijatno u autu.

Onaj ko nije navikao na ove performanse gleda drugacije na pricu, x3 ide super, a to sto trojka ide jos bolje mu nista ne znaci.

Takodje mogu ja sada da izmisljam neke prednosti karavana, ali za mene je pored gepeka kao glavne upotrebne prednosti drugi razlog cena, jer inace bih uzeo 4 GC (gran coupe) koja je u istom godistu i opremi polovna preko 5000e skuplja.

p.s. takodje za klirens nije isti ni svaki auto, ja sam i sa bmw5 i sa bmw3 dobio na klirensu i parking mestima u odnosu na alfu 159 limuzinu...

Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 28 Okt 2019, 18:37
od Xepoj87
Generalno, cela ta prakticna strana je na strani suva, logicno.

Ali za sedenje je onda do tebe, ili zato sto so krakat, dizes noge sa sedista, mozda se i krivis dok sedis ili je taj problem sa ledjima jako specifican.

Generalno, u limuzinskim sedistima je tezina najbolje rasporedjena, pa je onda do individualnih sedista da li ce da budu ergonomski ispravna i medicinski zdrava.

Mercedes ima posebne sertifikate za svaka sedista, sva se salju 3rd party medicinskim grupama da testuraju i iznene ako nesto fali.

Ne secam se tacno, ali guglaj na netu, ima clanaka o tome, nisam citao za ostale proizvodjace.

Skoro sam kumu dao moj auto na mesec dana, kukao mi na ledja...ja pogledam, a on se nakrivio kao da ceka grozdjem da ga neko nahrani.

Generalno, s obzirom da mnogo paznje posvecujem sedenju i nacinu sedenja i dajem ogromne pare i na radne fotelje, mislim da sam mozda 2 osobe video da sede pravilno u autu, da su im obe lopatice zelepljene na naslon, dupe do kraka, da je svaki deo sedista konstantno popunjen i pod naporom, vec vecina ili sedi malo na stranu ili se grbi u voznji ili dignute noge.
Sve to rezultuje razlicitim prebacivanjem mase i problemima sa ledjima.
Ne za godinu i dve, ali 90% ljudi nezdravo sedi i to za 10 godina preraste u problem.

I naravno, svako prica kako dobro sedi, a kada se desi problem sa ledjima, onda je to do genetike, tezine, visine, loseg duseka i crne sudbine...

Najbolji drugar bas sada ide po doktorima za ledja, ima skroz pokrivljenu kicmu, jer je lagan i bilo mu je ok da sedi 10 sati dnevno na krs stolicama.

Tu je zeznuto sto se nista ne oseti kada treba, nego kada nastane ozbiljan problem, kome nekada za resavanje treba godina koliko se i stvarao, ako uopste i moze da se resi.


Malo sam sada otisao u off na zdravlje ledja :)

Sent from my SM-N975F using Tapatalk



Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Poslato: 28 Okt 2019, 19:08
od Vladapetr
Sedenje je definitivno do mene, ali jbg to ne mogu da promenim nije zbog pozicije jer ih izmenjam hiljadu, gledati me kao suvozača na dužem putu je smehotresna olimpijada imao sam u srednjoj školi tešku operaciju ramena posle koje sam mesecima nosio oklop oko celog tela težak par kg. Desna ruka je bila u oklopu, pa mi je kičma ostala povijena na tu stranu.

Radio sam tada vežbe i to korigovao toliko da nije vidljivo spolja u smislu držanja, ali nisam sredio do kraja. Pošto mi sad ne predstavlja problem osim u limuzini, nemam potrebu da se vucaram po ortopedima a kapiram i da bi to bilo kao u vicu:
Doktore, bole me ledja na jednom mestu.
- Pa nemoj ići na to mesto