Generalno, cela ta prakticna strana je na strani suva, logicno.
Ali za sedenje je onda do tebe, ili zato sto so krakat, dizes noge sa sedista, mozda se i krivis dok sedis ili je taj problem sa ledjima jako specifican.
Generalno, u limuzinskim sedistima je tezina najbolje rasporedjena, pa je onda do individualnih sedista da li ce da budu ergonomski ispravna i medicinski zdrava.
Mercedes ima posebne sertifikate za svaka sedista, sva se salju 3rd party medicinskim grupama da testuraju i iznene ako nesto fali.
Ne secam se tacno, ali guglaj na netu, ima clanaka o tome, nisam citao za ostale proizvodjace.
Skoro sam kumu dao moj auto na mesec dana, kukao mi na ledja...ja pogledam, a on se nakrivio kao da ceka grozdjem da ga neko nahrani.
Generalno, s obzirom da mnogo paznje posvecujem sedenju i nacinu sedenja i dajem ogromne pare i na radne fotelje, mislim da sam mozda 2 osobe video da sede pravilno u autu, da su im obe lopatice zelepljene na naslon, dupe do kraka, da je svaki deo sedista konstantno popunjen i pod naporom, vec vecina ili sedi malo na stranu ili se grbi u voznji ili dignute noge.
Sve to rezultuje razlicitim prebacivanjem mase i problemima sa ledjima.
Ne za godinu i dve, ali 90% ljudi nezdravo sedi i to za 10 godina preraste u problem.
I naravno, svako prica kako dobro sedi, a kada se desi problem sa ledjima, onda je to do genetike, tezine, visine, loseg duseka i crne sudbine...
Najbolji drugar bas sada ide po doktorima za ledja, ima skroz pokrivljenu kicmu, jer je lagan i bilo mu je ok da sedi 10 sati dnevno na krs stolicama.
Tu je zeznuto sto se nista ne oseti kada treba, nego kada nastane ozbiljan problem, kome nekada za resavanje treba godina koliko se i stvarao, ako uopste i moze da se resi.
Malo sam sada otisao u off na zdravlje ledja
Sent from my SM-N975F using Tapatalk