Hot hatch

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Hot hatch

Post od Floyd » 11 Mar 2016, 16:51

Xepoj87 je napisao:M3 je vec druga liga, ali je i ta klasa dosta izolovana.
Ozbiljna je razlika između M3/4 i ostalih. 428i i 435i GC na mene nisu ostavili neki preterano jak utisak u odnosu na 320d. Ok, oseti se da su brži ali nema emocija. M4 je već druga dimenzija.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Hot hatch

Post od Xepoj87 » 11 Mar 2016, 16:59

Ji 4Tze je napisao:
Xepoj87 je napisao:A gde si ti video isti HH, sa prednjim i 4wd pogonom, pa da znas da ne kupuju?
Otišao si na drugu stranu :) odgovorio sam Floydu za 4wd, da bi ga ljudi kupovali mnogo više ako već gledaju vreme 0-100 kao kriterijum za kupovinu.
Nisam uopste otisao na drugu stranu, ja sam odmah rekao da bi ljudi uzimali isti automobil pre sa 4x4, nego FWD pogonom, jel se slazes?

To sto si ti pocetno hteo da kazes si uzeo bez najvaznije stavke, cene modela koji su trenutno u ponudi sa 4x4 pogonom.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11390
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Hot hatch

Post od starac vujadin » 11 Mar 2016, 17:29

Floyd je napisao:To je svima jasno, zato i ne znam zašto se stalno potencira vreme na stazi (koje je ostvario profi vozač). Za većinu je mnogo bitniji podatak 0-100

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ubrzanje je jedan od elemenata vožnje na stazi. Vožnja na stazi predstavlja kompleksnije ispitivanje mogućnosti automobila gde su svi parametri na proveri i perfomanse na krugu su shodno tome relevantnije. Samim tim perfomanse na stazi su bliže realnom životu i bitnije u svakodnevnom životu, a nije ubrzanje bliže svakodnevnoj vožnji i bitnije za vožnju u običnom životu. Od ubrzanja do kočenja. Malo mi je i glupo što ovo moram da objašnjavam što je toliko logično.

Pretpostavljam da bi od svog deteta hteo da ima odličan uspeh u školi iz svih predmeta, a ne da ima samo peticu iz matematike (npr).

Korisnikov avatar
ivica122
Postovi: 1526
Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
Garaža: Honda Accord CL7
Lokacija: Pirot, Србија

Re: Hot hatch

Post od ivica122 » 11 Mar 2016, 17:39

Ji 4Tze je napisao:tu su slične snage a Civic je lakši, ima LSD - GTI beše nema LSD?


elem...


https://www.youtube.com/watch?v=T8YdW7bie8g
Da su nemci radili ovaj test golf bi bio brži. Na ovom snimku Golf ima 60ks više od Civica a ipak je sporiji na pravcu. Zanimljivo :)

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Hot hatch

Post od Xepoj87 » 11 Mar 2016, 18:09

starac vujadin je napisao:
Floyd je napisao:To je svima jasno, zato i ne znam zašto se stalno potencira vreme na stazi (koje je ostvario profi vozač). Za većinu je mnogo bitniji podatak 0-100

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ubrzanje je jedan od elemenata vožnje na stazi. Vožnja na stazi predstavlja kompleksnije ispitivanje mogućnosti automobila gde su svi parametri na proveri i perfomanse na krugu su shodno tome relevantnije. Samim tim perfomanse na stazi su bliže realnom životu i bitnije u svakodnevnom životu, a nije ubrzanje bliže svakodnevnoj vožnji i bitnije za vožnju u običnom životu. Od ubrzanja do kočenja. Malo mi je i glupo što ovo moram da objašnjavam što je toliko logično.

Pretpostavljam da bi od svog deteta hteo da ima odličan uspeh u školi iz svih predmeta, a ne da ima samo peticu iz matematike (npr).
Pa ne bih bas rekao da je tako prosto.
Recimo, ja testiram auto na 30 stepeni, ti na 15.
Veliku prednost ces imati.
Ja imam Dunlop gume, a ti Michelin SuperSport.
Opet velika prednost.
Neki auto tebi bolje legne, pa njime brze vozis.
Onda, auto se na stazi sili koliko ga u zivotu neces siliti.
Nekom automobilu ce odgovarati vise staza sa dugim pravcima, nekom krivudava staza, pa je na kraju pitanje sta je bitnije.
Oba voze profesionalci, gde cak ni oni ne voze isto, a mozes misliti koliko je to uporedivo sa vecinom civilnih vozaca.

Vreme na stazi jednostavno zavisi od previse faktora da bi ga uzeli kao nesto jako bitno pri poredjenju.
Ok, lepo je videti da je neki auto brz na stazi, ali to je daleko od cele price i kompletnog utiska, kako ti kazes.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9712
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Hot hatch

Post od Markoni » 11 Mar 2016, 18:17

^^ Ne znam sta bih rekao, ali mala je sansa da ovakav ishod bude.

Cupra sa 280 KS se u svim medjuubrzanjima drzi sa Type R-om sa 30 KS manje.
http://www.zeperfs.com/en/duel5141-5669.htm

Ali dobro, svakakvih klipova na netu ima. :)

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8088
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Hot hatch

Post od Ji 4Tze » 11 Mar 2016, 18:18

Može Civic da bude brži i od M3/4

https://youtu.be/X3n7zhb7aN8?t=251 :kezo:
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
ivica122
Postovi: 1526
Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
Garaža: Honda Accord CL7
Lokacija: Pirot, Србија

Re: Hot hatch

Post od ivica122 » 11 Mar 2016, 18:24

Markoni je napisao:...Ali dobro, svakakvih klipova na netu ima. :)
Baš tako :) i većina nisu merodavni.

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9215
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Hot hatch

Post od dragan » 11 Mar 2016, 18:27

Ovde su najglasniji ljudi koji o hh poimaju na osnovu najčešće pogrešnog tumačenja testova sa neta.
Priča se svela na dve antagone banalnosti, koji je auto brži iz mesta do neke brzine i koji je auto brži na stazi. Sve to može da bude a ne mora da znači, ali do toga treba doći.
Pogledajte bilo koje relevantno nabrajanje the best of u bilo kojoj hh klasi pa ćete videti da se ljudi koji se ozbiljno bave tim gotovo po pravilu opredeljuju za automobile koji nisu ni najbrži, niti najmanje troše, često i na stazi nisu neprikosnoveni ( mada tu još i ima izuzetaka), ali pružaju užitak vozaču...
To je cela poenta ali do toga treba doći...


Sent from my D5503 using Tapatalk

Korisnikov avatar
kapor
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Hot hatch

Post od kapor » 11 Mar 2016, 18:35

Sto ce reci Dragane da je moj auto bolji od tvog jer je brzi na pravcu, a sto tvoj bolje lezi koga briga jer ga nece terati na stazi. :mrgreen:

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9215
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Hot hatch

Post od dragan » 11 Mar 2016, 18:36

A šta, nije tako :)

Ili obojica da se poubijamo kad dođe neki načipovani dizel punto pa nas ošuri na pravcu. :)

Sent from my D5503 using Tapatalk

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11390
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Hot hatch

Post od starac vujadin » 11 Mar 2016, 18:37

Xepoj87 je napisao:
starac vujadin je napisao:
Floyd je napisao:To je svima jasno, zato i ne znam zašto se stalno potencira vreme na stazi (koje je ostvario profi vozač). Za većinu je mnogo bitniji podatak 0-100

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ubrzanje je jedan od elemenata vožnje na stazi. Vožnja na stazi predstavlja kompleksnije ispitivanje mogućnosti automobila gde su svi parametri na proveri i perfomanse na krugu su shodno tome relevantnije. Samim tim perfomanse na stazi su bliže realnom životu i bitnije u svakodnevnom životu, a nije ubrzanje bliže svakodnevnoj vožnji i bitnije za vožnju u običnom životu. Od ubrzanja do kočenja. Malo mi je i glupo što ovo moram da objašnjavam što je toliko logično.

Pretpostavljam da bi od svog deteta hteo da ima odličan uspeh u školi iz svih predmeta, a ne da ima samo peticu iz matematike (npr).
Pa ne bih bas rekao da je tako prosto.
Recimo, ja testiram auto na 30 stepeni, ti na 15.
Veliku prednost ces imati.
Ja imam Dunlop gume, a ti Michelin SuperSport.
Opet velika prednost.
Neki auto tebi bolje legne, pa njime brze vozis.
Onda, auto se na stazi sili koliko ga u zivotu neces siliti.
Nekom automobilu ce odgovarati vise staza sa dugim pravcima, nekom krivudava staza, pa je na kraju pitanje sta je bitnije.
Oba voze profesionalci, gde cak ni oni ne voze isto, a mozes misliti koliko je to uporedivo sa vecinom civilnih vozaca.

Vreme na stazi jednostavno zavisi od previse faktora da bi ga uzeli kao nesto jako bitno pri poredjenju.
Ok, lepo je videti da je neki auto brz na stazi, ali to je daleko od cele price i kompletnog utiska, kako ti kazes.

Sent from my Sony
To je druga stvar o kojoj pišeš u odnosu na ono o čemu pišem. Ja ni ne kažem da je prosto upoređivanje, ali je u svakom slučaju bitnije od samog ubrzanja i približnije svakodnevnoj vožnji. Recimo da ti da neko A45 AMG da ga probaš da li ćeš utisak o perfomansama tog auta steći nakon potezanja ili ako obiđeš krug na stazi...na kojoj imaš i deo gde ćeš da potegneš u svakom slučaju?

Kao što je ubrzanje jedno od bitnijih merila celokupnih perfomansi, tako su i perfomanse jedna od bitnijiih deo celokupnog utiska o vozilu. E, sad kod hh akcenat na perfomansama je pojačan u odnosu na druge parametre, pa priča o merenjima ima veću težinu i značaj.

Da podsetim da je cela ova deonica diskusije u ovoj temi krenula kako ste neki od vas krenuli da se sprdate kako je Civic spor, što materijalno nije tačno. Naravno, u starom dobrom fazonu priča je otišla u nekom petom smeru...

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Hot hatch

Post od Xepoj87 » 11 Mar 2016, 18:49

Da, neki od vas ste krenuli da se sprdate da je Civic spor i tako je prica zapoceta, a ja sam napisao isto sto i Dragan i stojim iza toga, uz dodatak da imam neke stvari koje su mi bitnije od drugih, ako moramo da poredimo sta je bitnije.

Ne moze se reci sta je bitnije generalno, kada je to individualno, mozemo samo pricati sta imamo vise prilike da koristimo, sto opet ne mora ciniti tu stvar bitnijom.
Vise koristimo ubrzanje, to je realno, e sada, to ne znaci da je to bitnije, vec samo frekventnija stvar koja se koristi.
Ja recimo vise uzivam u zvuku, nego u samom ubrzanju, ubrzanje bih koristio vise puta dnevno, a tu razliku u lezanju na putu o kojoj mi ovde pricamo, mislim da bih iskoristio jednom na svakih 5k km.
I ja ne mogu gledati to kao bitno, kada ja HH posmatram kao brz everyday auto sa kojim bih prelazio 20k km godisnje, 90% grad.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Hot hatch

Post od Floyd » 11 Mar 2016, 20:10

Vidim danas ovo u gradu...

Slika

Nisam ni znao da postoji ovako "pitoma verzija". Do sad sam viđao samo one u NFS fazonu. Možda sam i ovakve viđao ali nisam obratio pažnju.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Hot hatch

Post od Velja » 11 Mar 2016, 20:13

E to je HH :thumbup:

Odgovori