starac vujadin je napisao:Floyd je napisao:To je svima jasno, zato i ne znam zašto se stalno potencira vreme na stazi (koje je ostvario profi vozač). Za većinu je mnogo bitniji podatak 0-100
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ubrzanje je jedan od elemenata vožnje na stazi. Vožnja na stazi predstavlja kompleksnije ispitivanje mogućnosti automobila gde su svi parametri na proveri i perfomanse na krugu su shodno tome relevantnije. Samim tim perfomanse na stazi su bliže realnom životu i bitnije u svakodnevnom životu, a nije ubrzanje bliže svakodnevnoj vožnji i bitnije za vožnju u običnom životu. Od ubrzanja do kočenja. Malo mi je i glupo što ovo moram da objašnjavam što je toliko logično.
Pretpostavljam da bi od svog deteta hteo da ima odličan uspeh u školi iz svih predmeta, a ne da ima samo peticu iz matematike (npr).
Pa ne bih bas rekao da je tako prosto.
Recimo, ja testiram auto na 30 stepeni, ti na 15.
Veliku prednost ces imati.
Ja imam Dunlop gume, a ti Michelin SuperSport.
Opet velika prednost.
Neki auto tebi bolje legne, pa njime brze vozis.
Onda, auto se na stazi sili koliko ga u zivotu neces siliti.
Nekom automobilu ce odgovarati vise staza sa dugim pravcima, nekom krivudava staza, pa je na kraju pitanje sta je bitnije.
Oba voze profesionalci, gde cak ni oni ne voze isto, a mozes misliti koliko je to uporedivo sa vecinom civilnih vozaca.
Vreme na stazi jednostavno zavisi od previse faktora da bi ga uzeli kao nesto jako bitno pri poredjenju.
Ok, lepo je videti da je neki auto brz na stazi, ali to je daleko od cele price i kompletnog utiska, kako ti kazes.
Sent from my Sony