Fiat 500L
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Fiat 500L
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- pedja
- član 001
- Postovi: 14190
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Ukoliko nekoga zanima, videh (finansijski) lizing ponudu za 500L N1 Cross
U pitanju je 1.6/120KS dizel, sa dosta opreme i dodatom metalik bojom i Navi. cena 13.390,00€+PDV
U startu se plaća oko 4.400,00€ (što su troškovi obrade zahteva, učešće i kompletan PDV). Kada se PDV vrati, uplata je oko 1.500,00€.
Ostaje još 60 rata po 220€. U tim ratama nema PDVa, pa ni odbitka istog.
U pitanju je 1.6/120KS dizel, sa dosta opreme i dodatom metalik bojom i Navi. cena 13.390,00€+PDV
U startu se plaća oko 4.400,00€ (što su troškovi obrade zahteva, učešće i kompletan PDV). Kada se PDV vrati, uplata je oko 1.500,00€.
Ostaje još 60 rata po 220€. U tim ratama nema PDVa, pa ni odbitka istog.
Re: Fiat 500L
Koja je zapravo cena, na kraju posle svih tih kombinacija?
- Darko
- Postovi: 9065
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Fiat 500L
Ima i 1.3jtd za 11990e bez pdv.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14190
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Pa 13.390+PDV.ljubitelj je napisao:Koja je zapravo cena, na kraju posle svih tih kombinacija?
Ukoliko pitaš koliko se ukupno plati, sa kamatom, to je 14.500,00 + PDV (koji je odbitna stavka), tj oko 1100€ je kamata na 5 godina.
@Darko Ima i 1,4 benzin za 10.990€, ali je ovo ponuda loju sam video.
T-T
Re: Fiat 500L
500L Sport
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Fiat 500L
Pozdrav ljudi, jel imao neko problema sa letvom volana i na koliko predjenih kilometara? Meni tokom ove akcije besplatne zimske provere ustanove da letva volana ima lufta na 47100 km pa majku im boziju sta je sa kvalitetom...servis me uputio da pisem FIAT korisnickom centru, sad cekam da cujem njihov odgovor. Ja sam toliko razocaran, kupis nov auto i ocekujes da bar minimum 7 godina nemas nekih problema sem ono sto je potrosna roba...ovo zaista nisam ocekivao na tako maloj kilometrazi...Na nekom drugom forumu viim da su ljudi imali problema sa letvama pa da vidim koliko nas ima i dal taj podatak mogu da iskoristim u nasu korist...
Re: Fiat 500L
Mozda nije luft u letvi, mozda je u kardanu volana. Fiat ti je u principu poluproizvod. Ali ako ti je utesno i ja sam na Toyoti imao slicne probleme na maloj km.
Drugo na tom gratis servisu su mom kolegi nesto zajebali oko klime, pa mu posle uzeli pare da se to sredi....
Iteraj ti to u servis Fiat Goran u Zemunu pa nel pogledaju, trazi drugo misljenje...
A ne uzdaj se da si sa Fiatom kupio kvalitet, mozda motor i menjac, ostalo kako te zabode...
Drugo na tom gratis servisu su mom kolegi nesto zajebali oko klime, pa mu posle uzeli pare da se to sredi....
Iteraj ti to u servis Fiat Goran u Zemunu pa nel pogledaju, trazi drugo misljenje...
A ne uzdaj se da si sa Fiatom kupio kvalitet, mozda motor i menjac, ostalo kako te zabode...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
I karoserija je dobro zaštićena, sa baš debelim slojem cinka. Od kada su sredinom 1980-ih počeli da cinkuju Lanče, a od početka 1990-ih Alfe i malo posle Fiate, nema problema sa korozijom. Moja Lancia Thema je bila 1988. godište, posle 25 godina nije imala nijednu tačku korozije. Punto 1 je bio 1999. godište, vozačeva vrata su bila odrana i malo udarena, mat sivi sloj cinka je stajao tako godinama bez farbe, takođe bez tačke korozije. To je npr. kod većine korejskih i japanskih automobila i danas nezamislivo.
Treba imati u vidu i da Fiat odavno više ni ne pravi veće i skuplje automobile. Za Punta 2b s kraja proizvodnje, tj. ovog namenjenog nama ili sklapanog kod nas, može se reći da je poluproizvod, u smislu da su ugrađivani delovi raznih dobavljača i nekonzistentnog kvaliteta. Tako da - uglavnom je sve kako treba, ali se desi da nekome zapadne problematičan deo. Ja se npr. mučim sa cilindrom kvačila. Ali da sam odmah ustanovio da je problem onaj na menjaču, a ne ispod papučice, sredio bih problem brzo i jeftino. I ne bih oštetio zamajac, koji ću, po svemu sudeći, morati da menjam.
S tim u vezi, zna li neko gde ide ovaj gumeni čep (slike u nastavku)? Ispade pre neki dan dok sam pipao po zvonu menjača, a nisam video odakle:
Treba imati u vidu i da Fiat odavno više ni ne pravi veće i skuplje automobile. Za Punta 2b s kraja proizvodnje, tj. ovog namenjenog nama ili sklapanog kod nas, može se reći da je poluproizvod, u smislu da su ugrađivani delovi raznih dobavljača i nekonzistentnog kvaliteta. Tako da - uglavnom je sve kako treba, ali se desi da nekome zapadne problematičan deo. Ja se npr. mučim sa cilindrom kvačila. Ali da sam odmah ustanovio da je problem onaj na menjaču, a ne ispod papučice, sredio bih problem brzo i jeftino. I ne bih oštetio zamajac, koji ću, po svemu sudeći, morati da menjam.
S tim u vezi, zna li neko gde ide ovaj gumeni čep (slike u nastavku)? Ispade pre neki dan dok sam pipao po zvonu menjača, a nisam video odakle:
Ђенерал Јанковић
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Dole bude na menjacu otvor gde se stavlja srafciger kada treba da se pomera zamajac. Verovatno je datls ispao.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Fiat 500L
Potvrdjeno u dva servisa oba ovlascena...uglavnom fiat je ponudio da ucestvuje sa 50% u popravci vozila...Lepo od njih Iskreno mislio sam da je ovaj 500L kvaliteniji od ostalih Fiata jer je bio totalno nov model, ali dobro sad znam Inace fiat vozim vec 18 godina od Tipa, Punta pa sa 500LBax je napisao: ↑03 Dec 2019, 23:01Mozda nije luft u letvi, mozda je u kardanu volana. Fiat ti je u principu poluproizvod. Ali ako ti je utesno i ja sam na Toyoti imao slicne probleme na maloj km.
Drugo na tom gratis servisu su mom kolegi nesto zajebali oko klime, pa mu posle uzeli pare da se to sredi....
Iteraj ti to u servis Fiat Goran u Zemunu pa nel pogledaju, trazi drugo misljenje...
A ne uzdaj se da si sa Fiatom kupio kvalitet, mozda motor i menjac, ostalo kako te zabode...
Re: Fiat 500L
Tvoja je odluka. Koliko to para izadjde? Ako je neka basnoslovna cifra, ne bi ja to njima u ruke davao, mozda ima neka forica... Recimo da ovlasceni servis je u bar tri tipska kvara, naplacivao zamenu celih sklopova reda 1000 evra, gde je kvar resavan za neku sicu, ali ne kod njih.
Ne bih ja to njima poverio bez konsultacije sa proverenim Fiat servisom, bez licence....
Seti se samo Punto seva, ovl. Menja sve za brdo para, kod Gorana samo senzor za 5 puta manje para...
Pa onda komp na Puntu, remontuje se x para jeftinike nego zamena u ovl. Itd....
Ne mora Goran, ali neko ko ne radi po protokolu, vec po tvom interesu...
Ne bih ja to njima poverio bez konsultacije sa proverenim Fiat servisom, bez licence....
Seti se samo Punto seva, ovl. Menja sve za brdo para, kod Gorana samo senzor za 5 puta manje para...
Pa onda komp na Puntu, remontuje se x para jeftinike nego zamena u ovl. Itd....
Ne mora Goran, ali neko ko ne radi po protokolu, vec po tvom interesu...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Znaci gašenja modela. U Francuskoj od nove godine više neće biti dostupna obična i produžena verzija, već samo 500L u Cross varijanti.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Fiat 500L
Taj se ne pravi u FAS?
Re: Fiat 500L
Pravi se, nema drugog mesta gde bi se pravio.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...