Škoda - opšta tema
Re: Škoda - opšta tema
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Škoda - opšta tema
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Škoda - opšta tema
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Škoda - opšta tema
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Škoda - opšta tema
Kakva su to auta bila svojevremeno?
Jednom neki lik rece "Skoda se puno popravila danas" pa mi to malo zapara usi, kad se uzmu u obzir ovi modeli sa motorm pozadi.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Jednom neki lik rece "Skoda se puno popravila danas" pa mi to malo zapara usi, kad se uzmu u obzir ovi modeli sa motorm pozadi.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Škoda - opšta tema
Imao takvu prijatelj. I sin mu se slupa jedno vece. Samo je musemu nalepio preko prozora, nista mu nije rekao. Ustaje matori ujutru, krece na posao i ima sta da vidi Covek ceo zivot vozi skode i rado se seti tog modela.
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Re: Škoda - opšta tema
Bili su kvarljivi. Secam se deda je stalno popravljao kad sam bio klinac. Ili je voleo da čačka
Re: Škoda - opšta tema
Ja sam vozio (dedinu) moju 100ku ('73 godiste) a najvise u studentskim danima. Jako izdrzljiv auto. Imao je motor od valjda 34ks a isao je kao lud kada se zavrti. Kada sam ga ja nasledio menjao sam ulje po nekada i vozio uvek pod punim gasom i prosao 50.000 do totalnih nesto preko 200.000km bez i jednog kvara. U istoriji posedovanja (20 godina) imali smo dva ozbiljnija problema - kvacilo (i to nam je crklo u Grckoj), posto smo vukli sa njom prikolicu (34 konja ) i jedno vreme je jako zezao karburator, niko nije mogao da ga nasteluje - resen sa novim iz madjarske za 30 DM. Creva za hladjenje i tako to. Na kraju (21 godinu stara) je popustio zadnji nosac tocka - istruleo, auto je isao i dalje super ali je tocak landarao pa sam ga prodao za 200DM (93-94) - i vozen je posle jos par godina, znam to posto su me trazili nesto oko registracije jel nikada nisu preneli auto na sebe
Jako zabavan auto (za voznju) i neverovatno pouzdan za tu tehniku... Mada ga je i moj deda u to vreme odrzavao fantasticno, svaku sitnicu odmah sredjuje. Proputovao sam celu Jugu mnogo puta sa njim. Za malo da kupim neki slican pre par godina u NL, bas me vuce nostalgija za njim....
Adrija prikolica i porodica sa 4 clana - svako brdo drama, ali se stizalo do Grcke bez vecih problema., pa sada pricamo o minimalnoj snazi motora
Jako zabavan auto (za voznju) i neverovatno pouzdan za tu tehniku... Mada ga je i moj deda u to vreme odrzavao fantasticno, svaku sitnicu odmah sredjuje. Proputovao sam celu Jugu mnogo puta sa njim. Za malo da kupim neki slican pre par godina u NL, bas me vuce nostalgija za njim....
Adrija prikolica i porodica sa 4 clana - svako brdo drama, ali se stizalo do Grcke bez vecih problema., pa sada pricamo o minimalnoj snazi motora
Re: Škoda - opšta tema
Pukao lafet?
Gde ste održavali?
Gde ste održavali?
Re: Škoda - opšta tema
Ne nije pukao lafet, nego mesto gde je pricvrscen za sasiju (ako tako moze da se nazove na skodi ) Jednostavno istrulelo i raspao se zajedno sa delom poda... Ako se dobro secam zadnji desni tocak prednji nosac. Inace dok sam uvezbao voznju par puta sam ga opalio od pozadi (nije bas pregledan i dugacak je zbog motora pozadi a vozio sam i golfa) i to jako, pa zakacim kuku za sajlu, sajlu za drvo pa gas Posle se cudim zasto je limarija bila u losem stanju...
Odrzavali smo ga gde smo stigli. Uglavnom kod lokalnih majstora. Prvih 10tak godina odrzavan je u glavnom skodinom servisu - iza danasnjeg Mercedesa u Omladinskih Brigada - mislim da je sada tamo zgrada Raiffeisen banke...
PS: U studentskim danima znalo je da se popakuje i nas 7-ro u auto, i onda polazenje na nagibu pod rucnom je bilo interesantno, gas do daske lamela smrdi a motor pokusava da pokrene auto... ali isao je samo tako...
Odrzavali smo ga gde smo stigli. Uglavnom kod lokalnih majstora. Prvih 10tak godina odrzavan je u glavnom skodinom servisu - iza danasnjeg Mercedesa u Omladinskih Brigada - mislim da je sada tamo zgrada Raiffeisen banke...
PS: U studentskim danima znalo je da se popakuje i nas 7-ro u auto, i onda polazenje na nagibu pod rucnom je bilo interesantno, gas do daske lamela smrdi a motor pokusava da pokrene auto... ali isao je samo tako...
Re: Škoda - opšta tema
U kraju su mi bila dva mala servisa, i gomila starih škoda. Voždovac.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda - opšta tema
Dole uz Kumodrasku?
Mi smo nasu 120L odrzavali jednu ulicu iznad Kumodraske.
Covek je bio na glasu za skodilake.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mi smo nasu 120L odrzavali jednu ulicu iznad Kumodraske.
Covek je bio na glasu za skodilake.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Škoda - opšta tema
Zanimljivo. Onda se deda igrao buzio
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Re: Škoda - opšta tema
DW, pisali smo već za Palića. Možda je i Ljuba tamo bio
Re: Škoda - opšta tema
1996. godina, prve skice Škode Fabie.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...