CLS ili A7
Re: CLS ili A7
Mrtva trka. Pritom Audiju i možeš da oprostiš s obzirom na nešto različit segment kupaca.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: CLS ili A7
Za ovu klasu automobila ta stavka nije toliko bitna kao kod nekih naoštrenih sportskih autmobila. Nije bitna jer ne dolazi toliko do izražaja. Jbg ga...
Povrh svega i najokoreliji ljubitelji BMW priznaju da je osećaj na volanu na savremenim BMW nešto slabiji nego na ranijim modelima. Nije toliko tragično kod običnih modela, ali se primeti kao minus kod M modela.
To je ono o čemu sam pričao više puta na forumima...Audi bi se mnogo sporije primakao/izjednačio/nadmašio (fanbojsi neka podvuku po želji) da BMW i Mercedes nisu napustili neke od svojih core values i tako je Audi uleteo u prazan prostor.
Što se tiče osećaja na volanu tu je Mercedes napravio veliki pomak u odnosu na raniji period...s obzirom da je ranije bio očajan, to i nije bilo toliko teško.
Povrh svega i najokoreliji ljubitelji BMW priznaju da je osećaj na volanu na savremenim BMW nešto slabiji nego na ranijim modelima. Nije toliko tragično kod običnih modela, ali se primeti kao minus kod M modela.
To je ono o čemu sam pričao više puta na forumima...Audi bi se mnogo sporije primakao/izjednačio/nadmašio (fanbojsi neka podvuku po želji) da BMW i Mercedes nisu napustili neke od svojih core values i tako je Audi uleteo u prazan prostor.
Što se tiče osećaja na volanu tu je Mercedes napravio veliki pomak u odnosu na raniji period...s obzirom da je ranije bio očajan, to i nije bilo toliko teško.
Re: CLS ili A7
Audi je sa svim novim modelima to baš popravio. A4, A5, Q5 i Q7 se mnogo bolje voze i nije ni slično sa starim modelma. Ne sumnjam da će biti tako i sa A6 i A7.
Re: CLS ili A7
Imaš novu klasu kupaca koji hoće brz auto u kome se ne oseća brzinastarac vujadin je napisao:Za ovu klasu automobila ta stavka nije toliko bitna kao kod nekih naoštrenih sportskih autmobila. Nije bitna jer ne dolazi toliko do izražaja. Jbg ga...
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: CLS ili A7
To uglavnom svi nude danas, zato i pustaju zvuk izduva preko zvucnika.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: CLS ili A7
Mozda treba malo i da objasnim sta opste smatram pod dobrim osecajem na volanu.
Meni su tu otprilike bitne dve stvari:
1. Lep otpor volana. Ne volim kad je volan previse lagan i okrece se bez ikakvog otpora, deluje mi ko da je razvezan od svega. Neki ce reci da BMW ima preteske volane, ja tu kritiku nikako ne mogu da shvatim. Po meni nema govora o tome da je pretezak, u svakom slucaju ko hoce moze da ga drzi u Comfort svo vreme. Volan kod Audi-a npr po meni daje premalo otpora.
2. Da je direktan i precizan. Znaci da se svako pomeranje volana prenosi na tockove i da tacno znam sta da ocekujem za uzvrat. Ovo se onda dalje manifestuje tako da se volan manje fino koriguje jer imas bolji osecaj koliko ga kada okrenuti (nisam siguran koliko se jasno izrazavam). Meni su volani dosta kola ko otkaceni od tockova, tj ko da su kanapima povezani sa tockovima, pa vise kao otprilike upravljamo i cekamo da vidimo sta se desava ne bi li dodatno korigovali (Audi, mada nisam vozio poslednju generaciju, Alfa, Volvo, cak i Macan). Kod BMW-a znam tacno kako ce da reaguje. Isto tako kod BMW-a preferiram da vozim u Sport modu volan, pogotovo pri vecim brzinama mi je lakse kontrolisati auto, da li je brzi na odzivu sta nemam pojma.
To da li se oseca podloga, fine vibracije, i sl mi nije toliko bitno.
Takodje bih pomenuo da se BMW-i sa i bez IAS-a dosta drugacije ponasaju na volanu. Dosta mi se vise svidja volan sa IAS (direktniji je), al opet s druge strane me i dalje ebe zakretanje zadnjih tockova koje stvara cudan osecaj, to ne volim.
Meni su tu otprilike bitne dve stvari:
1. Lep otpor volana. Ne volim kad je volan previse lagan i okrece se bez ikakvog otpora, deluje mi ko da je razvezan od svega. Neki ce reci da BMW ima preteske volane, ja tu kritiku nikako ne mogu da shvatim. Po meni nema govora o tome da je pretezak, u svakom slucaju ko hoce moze da ga drzi u Comfort svo vreme. Volan kod Audi-a npr po meni daje premalo otpora.
2. Da je direktan i precizan. Znaci da se svako pomeranje volana prenosi na tockove i da tacno znam sta da ocekujem za uzvrat. Ovo se onda dalje manifestuje tako da se volan manje fino koriguje jer imas bolji osecaj koliko ga kada okrenuti (nisam siguran koliko se jasno izrazavam). Meni su volani dosta kola ko otkaceni od tockova, tj ko da su kanapima povezani sa tockovima, pa vise kao otprilike upravljamo i cekamo da vidimo sta se desava ne bi li dodatno korigovali (Audi, mada nisam vozio poslednju generaciju, Alfa, Volvo, cak i Macan). Kod BMW-a znam tacno kako ce da reaguje. Isto tako kod BMW-a preferiram da vozim u Sport modu volan, pogotovo pri vecim brzinama mi je lakse kontrolisati auto, da li je brzi na odzivu sta nemam pojma.
To da li se oseca podloga, fine vibracije, i sl mi nije toliko bitno.
Takodje bih pomenuo da se BMW-i sa i bez IAS-a dosta drugacije ponasaju na volanu. Dosta mi se vise svidja volan sa IAS (direktniji je), al opet s druge strane me i dalje ebe zakretanje zadnjih tockova koje stvara cudan osecaj, to ne volim.