Električni automobili
Re: Električni automobili
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Električni automobili
Računica za bogate.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: Električni automobili
Sto za bogate? Imas i jeftinijih ulaznica.
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Re: Električni automobili
Ne kažem da nije isplativo. Samo treba imati kuću, ili garažu sa punjačem, ili ići na svakih par dana u šoping centar ili u određenu kafanu, banku, pumpu.
- Gazu
- Postovi: 2119
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Električni automobili
A i baterija će držati dobro dok je nova, a posle je ta zamenu jako skupa. Tako da bi bogatima održavanje auta i "gorivo" bili jeftiniji, a siromašnog s polovnim autom dočekuju još veći troškovi za dovođenje auta u red u odnosu na ranije.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Električni automobili
Ko dnevno ne prelazi vise od 100-150 km struja je idealna, po uslovom da kuci ima punjac i da puni baterije na jeftinoj tarifi.
Jos ako je kuca pa na krovu par panela da se malo vrati u sistem u toku dana pa onda voznja dzabe
Jos ako je kuca pa na krovu par panela da se malo vrati u sistem u toku dana pa onda voznja dzabe
Re: Električni automobili
Onaj reče da su mu dobre baterije.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: Električni automobili
Najveći broj vozača u Beogradu ne prelazi 50km dnevno, a u manjim mestima i dosta manje. Provaliće ljudi koliko je isplativo, pogotovo sa trendom cena goriva i vozila, bukvalno se stvara okruženje za elektriku i nema tu nazad.
Što se baterije tiče, čisto sumnjam da će biti preveliki problem, sve su provaili da poprave što je do sad stavljeno na kola van ovlašćenih linija servisa, tako će i ovo. Treba gledati delove sveta gde ima EV, sve više niču servisi koji sve rešavaju van ovlašćenog servisa. Baterije se repariraju parcijalno, zamene se ćelije koje su oslabile i baterija se vraća u punu funkciju za cenu koja je delić nove. Treba uzeti u obzir da drugih troškova kao kod SUS motora tu nema, mali servisi, veliki servisi, pločice, tečnosti, menjači, ništa. Jednom godišnje će se dati 100€ nekom za pregled svega - naravno ovlašćeni će i dalje da deru, kao i za druga kola, ali ajde da maštamo o drugim vlasnicima, kako će njihov život da izgleda.
Ja čekam da vidim šta će to da izlazi iz Stelantisa Kg za 2 godine, ne bi trebalo da je skupo. Sigurno će biti dodatnih motivacija i edukacija u smeru kupovine. Ja bih to pazario.
Što se baterije tiče, čisto sumnjam da će biti preveliki problem, sve su provaili da poprave što je do sad stavljeno na kola van ovlašćenih linija servisa, tako će i ovo. Treba gledati delove sveta gde ima EV, sve više niču servisi koji sve rešavaju van ovlašćenog servisa. Baterije se repariraju parcijalno, zamene se ćelije koje su oslabile i baterija se vraća u punu funkciju za cenu koja je delić nove. Treba uzeti u obzir da drugih troškova kao kod SUS motora tu nema, mali servisi, veliki servisi, pločice, tečnosti, menjači, ništa. Jednom godišnje će se dati 100€ nekom za pregled svega - naravno ovlašćeni će i dalje da deru, kao i za druga kola, ali ajde da maštamo o drugim vlasnicima, kako će njihov život da izgleda.
Ja čekam da vidim šta će to da izlazi iz Stelantisa Kg za 2 godine, ne bi trebalo da je skupo. Sigurno će biti dodatnih motivacija i edukacija u smeru kupovine. Ja bih to pazario.
Re: Električni automobili
Iz KG će izlaziti 2 mala gradska auta na struju, ako sam dobro pokupio info (tj zaboravio sam već).
SAT briljira, naročito sa 180W utičnicom u gepeku LR (sad me podseti sa ovom preview slikom).
SAT briljira, naročito sa 180W utičnicom u gepeku LR (sad me podseti sa ovom preview slikom).