Drugarov ćale ima jako dobru Xantiu. Motor je onaj prethodni dizel, nije HDi i malo je prešla.
Mnogo je udobna sama vožnja, kao i sedišta, a ceo enterijer mi je nekako oduvek bio prijatan za putovanje ...
To aktivno ogibljenje kod Xantie je bilo fenomenalno. Sada Švabe, na sličnim sistemima deru kupce koji to hoće da imaju kao dodatnu opremu kod modela više klase. Citroen je to nudio u modelu srednje klase pre više od 20 godina.
To aktivno ogibljenje kod Xantie je bilo fenomenalno. Sada Švabe, na sličnim sistemima deru kupce koji to hoće da imaju kao dodatnu opremu kod modela više klase. Citroen je to nudio u modelu srednje klase pre više od 20 godina.
I imala je aktivnu balans stanglu sto je ne tako davno krenulo u visokoj klasi da se ugradjuje.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Koja auta danas imaju aktivnu balans stanglu?
Citroenu svaka cast za oslanjanje, odusevljen sam. Jel oslanjanje na C5 i C6 slicno ovom activa ili je drugacije?
Istini za volju ideja i razvoj je krenuo od Lotusa (naravno ), a Citroen je iskoristio što je jedno vreme intezivno sarađivao sa Lotusom, pa su razmenjivali tehnologiju. Citroen je iskoristio koncept i sjedinio ga sa svojim hidrauličnim ogibljenjem. Citroenu svaka čast što je "isterao" koncept u serijsku proizvodnju, ali je posle Xantie nije nastavio u drugim modelima. Aktivno ogibljenje bi verovatno dobilo mnogo veći zamah da nije bilo zabranjeno u F1, pa se fokus istraživanja pomerio u drugom pravcu. Bilo kako bilo radi se o fenomenaloj i revolucionarnoj ideji.
Retko danas kola imaju tako uspešan anti roll, jer je ovo daleko više od tog. Naginje karoseriju u krivinu, kao motocikl. Danas najčešće kroz stvrdnjavanje amortizera sa spoljne strane auta to rade, ali to samo umanjuje roll, dok je Xantia aktivno naginjala karoseriju kao F1 iz tog vremena.
Mislim da dan danas ima najbrži prolaz od testiranih automobila kroz test izbegavanja prepreke, iliti severnog jelena.
Hehe, ko nije vozio pik-ap Floridu, sa fabričkim TNG uređajem, ne zna šta je loš auto.
Planina Miroč, teret u njoj, možda 15 kg i ona nije mogla 3. brzinom uz planinu. Prva brzina, gas do daske i temperatura na 100°C. Napominjem da je auto bio nov, sa pređenih 12000 km.