E ako zaključava u vožnji to je drugo, onda je čak možda i praktičnije rešenje jer u mestu pogotovo kada više puta moraš da menjaš iz prve u rikverc ručica se slobodno kreće bez potrebe da je guraš na dole ili vučeš na gore ili stiskaš neke poluge a kada kreneš zaključa da ne možeš greškom da ubaciš u rikverc.grujicd je napisao: ↑26 Mar 2018, 08:39To sa Hondinim menjačima nije propust, takav je i kod mene na CR-V-u. Imaju neku zaštitu koja onemogućava da gurneš u rikverc čim se auto kreće unapred. U prevodu, dok voziš možeš slobodno da guraš skroz desno za petu i šestu, ne može da se ubaci u rikverc.
Sad kad znaš ovo, slobodno kupi HR-V
Iako HR-V moram da pohvalim u smislu da me je oduševio kako je organizovana ponuda unutrašnjeg prostora u odnosu na njegove spoljne dimenzije, bukvalno sam se udobno smestio napred i očekivao da ću nešto skučenije sesti pozadi međutim kada sam otvorio vrata vidim ima mesta udobno da se smesti i pozadi i prođe mi kroz glavu....ma 100% su uštinuli na gepeku, kad otvaram gepek a i tamo mesta koliko hoćeš, što se kupovine tiče ja sam još 2003 godine na žalost raskrstio sa Japancima.
Ja nisam vozio, sedeo sam u njemu na dva sajma i u mestu mi je delovao kao propust, bilo mi je prosto nemoguće da tako ozbiljan proizvođač napravi takav menjač, međutim nisam znao za tu caku da u vožnji zaključa.