Kuzmanovic je napisao: ↑24 Mar 2018, 21:11
Seo sam u novog Pola i Golfa mk. 7 u nizem paketu opreme i utisak mi je nikakav. Ne zato sto su lose uradjeni enterijer nego zato sto su Skode odlicno uradjene
i uglavnom jeftinije. T Roc je zanimljiv autic.
Kako se utisci razlikuju.
Meni je VW najbolja ponuda sajma, a što se tiče Škode....stekao sam utisak po cenama da ih treba preseliti u halu sa Mercedesom, BMW-om i Audijem.
Suština je da je VW izlagao modele koji koštaju toliko koliko koštaju, Golf 7 1.6 tdi 15.000 evra na onaj njihov lizing. A unutra ima sve što treba da ima i to vrhunski urađeno, spolja mu samo felne treba nabaciti. Passat onaj beli 21.990 evra. Passat Comfortline 2.0 TDI 150 ks sve od opreme 24.990 na lizing.....a Oktavija na Škodinom štandu preko 25.000 isti motor ista oprema u suštini kada se uporedi jedino je Škoda bila DSG. Superb 38.000, Kodiaq 42.000, Karoq 32.000....mislim nije čudo što si stekao utisak da su bolje urađeni kada su izložili top verzije a jeftiniji samo ako si gledao u cenovnik ali to u cenovniku nema veze sa onim što su oni izložili, volio bih da su pored Golfa 7 izložili Oktaviu Ambition da se vidi šta je 500 evra skuplja klotara. Na VW je bilo što u izlogu to u radnji po toj ceni.
Takođe Land Rover Discovery Sport za 36.990 ubedljivo najbolji odnos luksuza i cene. 2.0 motor, AT 9, 4x4, polu koža....u odnosu na X2 za koji traže 48.000.
I tako....ne znam da li je neko primetio katastrofalno rešen menjač na Hondi HR-V.....ima 6 brzina a rikverc je desno dole, pored 6 brzine a nema graničnika! Kao recimo kada kod menjača kojima se rikverc nalazi pored prve ne bi bilo graničnika samo obrnuto. Još bi to i nekako bilo podnošljivo jer se prva koristi samo da kreneš pa bi retko imao imao potrebu da gađaš brzinu i to uglavnom iz mesta. Ovako, peta i šesta se koriste u vožnji i sada kada hoćeš iz četvrte u petu ne možeš da gurneš menjač skroz desno pa na gore, jer je to iznad rkverca i nema gde, nego izbaciš iz četvrte pa otprilike ga malo gurneš u stranu odokativno pa tražiš gore petu brzinu, onda u šestu isto moraš pažljivo ravno iz pete jer ako ti pobegne desno ode u rikverc........strašno kako su takav propust sebi dozvolili. To sam primetio još na sajmu u NS i mislio da je moguže da je pokvaren birač brzina i sl. ali ista priča i sada na sajmu.