Honda Civic - 9. generacija
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Meni je prednji deo odličan.
- Misha
- Postovi: 3689
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Stari Civic mi je mnogo lepsi.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Danas bas gledam novog na autoputu i frapiran sam ruznocom zadnjeg kraja, ogavno izgleda!
Ostatak automobila deluje ok
TT post
Ostatak automobila deluje ok
TT post
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
I meni je stari ubedljivo lepši.
Novi je izgubio oštrinu starog.
Novi je izgubio oštrinu starog.
- profesorPROST
- Postovi: 3282
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
misha je napisao:Stari Civic mi je mnogo lepsi.
Never Say Never Again
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Slazem se.
Novi izgleda dizajnerski kao da je model PRE starog.
Novi izgleda dizajnerski kao da je model PRE starog.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Novi crni izgleda jako lepo, ali je i dalje stari lepsi...
Jedino mi se vise svidja enterijer na novom, bar ono sto sam video kroz staklo..
Jedino mi se vise svidja enterijer na novom, bar ono sto sam video kroz staklo..
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
To je vise subjektivni osecaj i stvar ukusa. I meni stari VW CC izgleda "noviji" od novog ali ipak se zna koji je noviji model
Enterijer na novom Civicu mi deluje mnogo "normalnije". Kod starog je jako cudan i ne dopada mi se ni najmanje.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Enterijer na novom Civicu mi deluje mnogo "normalnije". Kod starog je jako cudan i ne dopada mi se ni najmanje.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Стару обожавам, мада ми је и нова лепа. Не знам да сам једини, али сем задњег дела нова ми је и лепша...
Гледао сам онај луди Dynamo илузиониста вози мат црну, супер јој лежи та боја.
Једва чекам неке спортске Type S, Type R верзије, не мора 200кс по литри али очекујем да се то фино врти...
Гледао сам онај луди Dynamo илузиониста вози мат црну, супер јој лежи та боја.
Једва чекам неке спортске Type S, Type R верзије, не мора 200кс по литри али очекујем да се то фино врти...
Pozdrav
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Protivno većinskom mišljenu ovde, moj favorit je nova, mada je zadnji deo sa ovim crvenim spojlerom stvarno
Širim haos!
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30012
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Instead of the previous 2.0-litre naturally aspirated engine, it will use a 2.0-litre turbo designed to comply with Euro V emissions regulations. A similar engine will feature in Honda’s 2012 British Touring Car Championship challenger.
Adding a turbo will give more torque lower in the rev range, so a higher gear can be used more often to boost efficiency. Stop-start is also likely to be fitted.
Just as VW hiked power with its latest Golf GTI, so Honda will increase the Type R’s output – but not by much. A figure of 210bhp would allow a 0-62mph time of less than 6.5 seconds and a top speed approaching 150mph.
Read more: http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... z1s8aC3UGT
Inače, za razliku od većine, meni se zadnji deo baš dopada. Oduvek sam voleo veliku zadnju svetlosnu grupu, a fora za uklapanjem u zadnji spojler mi je extra. Čak sam se pitao zašto to nisu uradili na prethodnom modelu.
Gledajući slike koje je postavio jaksa, uvideo sam da su farovi napred odlični, ali su izgubili dozu agresivnosti uklapanjem onog crnog, srednjeg dela branika. Zato crni dosta bolje izgleda.
Adding a turbo will give more torque lower in the rev range, so a higher gear can be used more often to boost efficiency. Stop-start is also likely to be fitted.
Just as VW hiked power with its latest Golf GTI, so Honda will increase the Type R’s output – but not by much. A figure of 210bhp would allow a 0-62mph time of less than 6.5 seconds and a top speed approaching 150mph.
Read more: http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... z1s8aC3UGT
Inače, za razliku od većine, meni se zadnji deo baš dopada. Oduvek sam voleo veliku zadnju svetlosnu grupu, a fora za uklapanjem u zadnji spojler mi je extra. Čak sam se pitao zašto to nisu uradili na prethodnom modelu.
Gledajući slike koje je postavio jaksa, uvideo sam da su farovi napred odlični, ali su izgubili dozu agresivnosti uklapanjem onog crnog, srednjeg dela branika. Zato crni dosta bolje izgleda.
Posetite www.garaza.rs !
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
+1
Možda ima detalja na staroj koje su možda mogli primeniti i na novoj, kao što su trouglasti izduvi i kvake prednjih vrata, ali generalno, ne postoji dilema koja je svežija, pogotovo ne koja će biti svežija za tri ili pet godina kada stanu jedna do druge.
Možda ima detalja na staroj koje su možda mogli primeniti i na novoj, kao što su trouglasti izduvi i kvake prednjih vrata, ali generalno, ne postoji dilema koja je svežija, pogotovo ne koja će biti svežija za tri ili pet godina kada stanu jedna do druge.
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
trojanac je napisao:Instead of the previous 2.0-litre naturally aspirated engine, it will use a 2.0-litre turbo designed to comply with Euro V emissions regulations. A similar engine will feature in Honda’s 2012 British Touring Car Championship challenger.
Turbo Honda? Da li je ovo prvi put u istoriji?
Ђенерал Јанковић