Honda Civic - 9. generacija

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8373
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od grujicd » 01 Mar 2012, 22:08

Ne znam samo zašto Hondu stavljate na stub srama zbog sporog automatika? Jeste da VW grupa ima DSG, ali koji još proizvođač ima takve menjače? Ne računam premijum, koji i nisu konkurencija. Od japanaca niko, od francuza - niko. Nema ni Fiat, nema ni Opel... Čini mi se da je Ford uveo sa novim Focusom, i to je to. Svi ostali imaju automatske menjače spore kao i Hondini, i ti automatici se sigurno ne uzimaju kao reper brzine.

Civic sa manuelnim menjačem ubrzava 9.1s, a to nikako nije loš rezultat u klasi. A pri tom taj 1.8 motor ne košta brdo para, već nekih 1000 i kusur evra skuplje od 1.4 motora - bar je tako bilo na svemircu.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Floyd » 01 Mar 2012, 23:02

grujicd je napisao:Jeste da VW grupa ima DSG, ali koji još proizvođač ima takve menjače?
Alfa Romeo, Fiat, Renault, Ford, Volvo, Mitsubishi, Hyundai, Skoda, Seat...

Ali nije bitan samo DSG, moze i obican automatik da bude brz.

Ono sto mi se jako svidja kod Honde je cena i oprema koju nude za te pare.
Honda Accord 2.4 Executive moze da se uzme za nesto malo preko 40.000chf (33.000e).
Audi A4 sa slicnim (po performansama) motorom i opremom kosta bar 50% vise.

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8373
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od grujicd » 01 Mar 2012, 23:35

Floyd je napisao: Alfa Romeo, Fiat, Renault, Ford, Volvo, Mitsubishi, Hyundai, Skoda, Seat...
Ford sam spomenuo, Skoda i Seat spadaju pod VW grupi (nisam rekao samo VW), a za ove ostale pravo da ti kažem nisam čuo da imaju automatike sa 2 kvačila. Ne znam ni za Volvo ali njega ne računam jer nije cenovni konkurent. Daj neki link ako nije problem za Fiat, Renault, Mitsubishi, Hyndai. Hyndai sam dosta gledao i nisam video da to imaju kod bilo kod aktuelnog modela, ajde kod ovih drugih marki sam možda propustio, ali se stvatno ne sećam da sam negde video.

Inače meni se novi Civic ne sviđa, ali kome odgovara dizajn verujem da će biti dobra kupovina, 1.8 motor i sport oprema, nema puno biranja ali zato u startu imaš dobru opremu.

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6243
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Heineken » 01 Mar 2012, 23:44

^
http://www.renault.rs/nova-vozila/putni ... cenic/edc/

Mislim da sam citao test Megana sa ovim menjacem i rekli su da ne moze izdrzati vise od 250NM obrtnog momenta.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Floyd » 02 Mar 2012, 00:03

Alfa: Mito i Giulitta
http://www.alfaromeo.com/com/#/technolo ... ct-gearbox

Mitsubishi: Raillart, Evolution, Outlander, 4007, C-Crosser
http://www.mitsubishi-motors.com/en/spi ... c-sst.html

Fordov se zove Powershift i ugradjuje se u vecinu modela a isti je i kod Volvo-a.
Hyundai ga za sad ugradjuje, mislim, samo u Veloster.
Fiatov se zove DDCT...

Imas razne izvore na netu pa guglaj, ne znam koji ti jezik najvise odgovara ;)

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8373
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od grujicd » 02 Mar 2012, 00:16

Honda i dalje ima dosta inovacija ali na žalost ne u smeru koji se nama po forumima svidja - polako prelaze na hibride i više gledaju ekologiju nego performanse. To je generalni pravac koji već godinama zastupaju, i u drugim ne-ekološkim oblastima su se ruku na srce uspavali. I pored toga, ne mislim da su im atmo motori neadekvatni, već su još uvek više nego upotrebljivi. Taj 1.8 može da bude skroman potrošač ali i da pokaže zube kad treba. E sad, ponekad mora da se malo radi radi menjačem, ali nije ni to bez svog šmeka.

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od 16_Valve_ » 02 Mar 2012, 00:27

Licno mislim da je ta prica oko hibrida i ekologije suvise isforsirana... Sad su nasli da brinu o ekologiji kada je sve unisteno i zagadjeno vec... A i daleko od toga da su automobili najveci zagadjivaci... Sta cemo sa teskom industrijom, avionima, brodovima...
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Xepoj87 » 02 Mar 2012, 01:58

Hondini motori su super.
Samo ne bi bilo lose da imaju jos neke koji su jos jaci za prave ljubitelje brzine i nista drugo.
Najbrza Honda Accord sa ubrzanjem do 100 za 8s je stvarno bzvz.
A sto se tice automatika,ne znam ni za jedan jedini koji usporava auto kao Hondin.
Isti taj 2.4 motor sa automatikom gura Accord za 9.6s...
To im je zaista sramna tacka. Automatik iz proslog veka.
Secam se kada je drugarova keva kupila 2.4 executive da sam se odusevio kako izgleda,beli,crna panorama,enterijer u fullu,bas super...
Reko 2.4 motor,ide kao ala,200ks... Kada je stisnuo gas,mi smo mislili da je stisno pola gasa :)
Auto ima losiji osecaj ubrzanja od mog traktora sa 136ks... A i ubrzava samo za 0.8s bolje... Stvarno sramota za najjacu Hondu...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od dragan » 02 Mar 2012, 08:50

potpuno se slazem...
hondini v-tec benzinci su oduvek bili napredni sa tehnologijom i pioniri u odredjenim oblastima. sto se tice performansi, civic prethodne generacije je uz odgovarajuci nacin voznje mogao da manje-vise parira svim konkurentima slicne snage u klasi, najvise je bio u zaostatku po elasticnosti sto je i normalno. i dan danas su v-tec motori etalon za benzinske atmosferske motore u nekim klasama, kad se samo setim voznje nove mazde 6 2.0DISI ( tada, pre 2 godine njihov novi motor sa direktnim ubrizgavanjem itd ) i toga koliko je akord 2.0 pojam za nju...
e, sad, jeste sramota takva zastarelost automatskih prenosa, u klasama civica i akorda bi trebalo da postoji jedan ozbiljan automatski menjac...
i, da, svaka cast za koef otpora vazduha od 0,27 :bravo:
16_Valve_ je napisao: Kome uopste oprema znaci, hajde klima i jos par stvari, oni stavljaju SPORT opremu na najslabiji motor... Kakav je to sport, izadjes i trcis pored njega? Jedino tako mozes da kazes da ima veze sa sportom, posto trcis :loool: :loool: :loool:

P.S. Nema bolje opreme od zestokog motora pod haubom, ostalo su nebitne stvari :)
amen to that :pivo:

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10571
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Sloba » 02 Mar 2012, 11:18

Ne bave se prozvođači kola filozofijom starih Grka... Ako se najslabiji motor bolje prodaje zato što se nudi i sa nekom "Sport" opremom, ta oprema će se nuditi i dalje na takvim kolima. Više ni Ferari ne haje za to ko će šta reći i misliti već razmišljaju o svojoj egzistenciji. Profit - početak i kraj razmišljanja svakog industrijalca. Civic 1.4 sa Sport opremom - super. Zašto bi za sporske detalje, koji su nekom kao takvi bitni, morao da kupuješ najskuplji i najači model, ako se može uzeti i sa baznim motorom? Bolje je prodati nekom "sportskog" Civic-a za 15.000€ i učiniti ga zadovoljnim, umesto ga pustiti da ostatk života želi Type R, za koji nikad neće imati pare.

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od dragan » 02 Mar 2012, 11:36

tako je, sama rec sport u imenu nekog modela je omalovazena...

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8373
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od grujicd » 02 Mar 2012, 11:47

Kod Civic-a i Accord Sport je jednostavno naziv paketa opreme - performanse su iste, ogibljenje je isto, ništa nije spušteno... Ajde kod Accorda Sport su malo veći diskovi nego kod Conform modela, a možda je slično i kod Civic-a. Tako da se ne treba nešto ložiti. Uostalom zna se da su kod Honde pravi sportski paket Type R, čak je i Type S samo šminka. Da ne spominjemo fabrički tjunirane Mugen varijante koje su ipak ekstremno retke u evropi.

Korisnikov avatar
jaksa
Postovi: 3567
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:15
Garaža: Jugo 45

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od jaksa » 02 Mar 2012, 12:09

Pošto se ja sećam zastave 750 de-Luxe, zastave 101 comfort i sličnih luksuznih naziva ne smeta mi toliko hondino nesrećno "sport" :)

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Xepoj87 » 02 Mar 2012, 12:47

Sloba je napisao:Ne bave se prozvođači kola filozofijom starih Grka... Ako se najslabiji motor bolje prodaje zato što se nudi i sa nekom "Sport" opremom, ta oprema će se nuditi i dalje na takvim kolima. Više ni Ferari ne haje za to ko će šta reći i misliti već razmišljaju o svojoj egzistenciji. Profit - početak i kraj razmišljanja svakog industrijalca. Civic 1.4 sa Sport opremom - super. Zašto bi za sporske detalje, koji su nekom kao takvi bitni, morao da kupuješ najskuplji i najači model, ako se može uzeti i sa baznim motorom? Bolje je prodati nekom "sportskog" Civic-a za 15.000€ i učiniti ga zadovoljnim, umesto ga pustiti da ostatk života želi Type R, za koji nikad neće imati pare.
:bravo:

Naravno,to je jasno,kao i AMG paket na 200 CDI ili M paket na 316d,osim sto ti paketi i donose nesto vezano za performanse,ali opet na 200 CDI ili 16d motoru je to malo bespoentno,a i kosta kao 5-ina civica.

Za Accord sport sam imao prilike da iskusim razliku u kocnicama,a i sto dolazi sa 17" felnama,ne znam da li je ogibljenje malo cvrsce,ali mi se ucinilo da bolje ulazi u krivinu i da je malo tvrdji od comfort modela.

U svakom slucaju,Civic ne moze da se kaze da je preterano sporiji od konkurencije,samo da nije najbrzi,ali za Accord mislim da je sramota sto nema nesto jace.
Vise glupo,nego sramota...

Sto se kvaliteta i inovativnosti Honde tice,to nema sta ko da preispituje.
Do najkvalitetnijeg automobila na planeti se ne dolazi olako.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Floyd » 02 Mar 2012, 14:48

Kakve veze ima sminka sa ovim sto se prica?
Sportsko odelo na kilavom autu mi je u najmanju ruku smesno (isto vazi i za AMG paket na Mercu, M paket na BMW-u...).
Vlasnik takvog auta ispada vise smesan nego opasan. 100ks i sportski izgled...ajde bre, gde to ide.
Kao kad bi ja na mojoj Alfi od 150ks nabacio opremu od GTA...naravno da bi izgledao kao pravi cuning :kezo:
Heroj je napisao:Sto se kvaliteta i inovativnosti Honde tice,to nema sta ko da preispituje.
Do najkvalitetnijeg automobila na planeti se ne dolazi olako.
Niko ni ne spori kvalitet Honde.
Sporno je sve ostalo :kezo:

Odgovori