Honda Civic - 9. generacija

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13096
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Laki021 » 30 Apr 2012, 11:46

"Zoran Cvijanović ugradio zvučnike u Hondu Sivik koju je kupio u salonu automobila u Omladinskih brigada 33a, tel: +381 (0) 555 10 91"

http://www.njuz.net/zoran-cvijanovic-ug ... 555-10-91/


:)

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 8978
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: Honda Civic 1.8 2014., Nissan QashQai 1.3t 2019

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od dragan » 01 Maj 2012, 08:05

:rofl: :rofl: :rofl:

to ti je ta tranzicija...

Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3593
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Misha » 04 Jun 2012, 13:03

TEST Honda Civic 2.2 i-DTEC – Najbolji kompakt i točka?


http://autoweb.hr/index.php?option=com_ ... &Itemid=73


Najbolji motori i mjenjači, izvrsno ubrzanje i elastičnost, najprostranija karoserija, uravnoteženo podvozje, sportska vožnja – sve to upućuje na Hondu Civic 2.2 i-DTEC. Najbolji izgled? Kako kome. Najbolji imidž? Da, ali samo poznavateljima i štovateljima marke. Najbolja cijena? Nažalost, ne. Je li onda Civic najbolji kompakt? Odgovor na to pitanje malo je složeniji: ako tražite upravo ono što Civic pruža – nitko mu nije ravan. Tada i visoka cijena postaje sasvim sporedna stvar.


Precizna i dinamična vožnja Civicova je prirodna disciplina. U tom pogledu je sadašnji model napredovao u odnosu na prošlu generaciju koja je također bila iznimna – i tu se ne radi o pukoj floskuli. Vozači koji cijene inženjersku preciznost tehničke izvedbe i oni s bogatim iskustvom za upravljačima sportskih kompakata smjesta će to zapaziti. Lakoća s kojom novi Civic starta, ubrzava i koči, prolazi zavoje i pretiče doista su na razini nekog BMW-a usporedive snage i sličnih dimenzija. Honda na taj način povezuje dva nespojiva svijeta – prednji pogon i Freude am Fahren!


Prvi kontakt s automobilom ostvaruje se putem vizualne opservacije. O Civicovom izgledu nećemo detaljno jer ga na najbolji način opisuju naše fotografije snimljene kvalitetnom, japanskom Nikon opremom. Samo ćemo reći da je estetski doživljaj uživo još upečatljiviji nego na fotkama... Ukratko, ako volite avangardu i sport, voljet ćete i formu Hondinog "prizemljenog svemirskog broda".

O estetskoj zrelosti japanske marke govori i činjenica da na automobilu ne postoji niti jedan kromirani element. Poznato je da krom ne izražava sportski duh, a često djeluje i kičasto, iako mnoge marke smatraju upravo suprotno. Umjesto (vulgarnih) kromiranih dodataka, Honda je novom Civicu nadjenula "cool" aluminijske/titan/antracit detalje. Kao dodatnu opremu, na testno vozilo Milano Red boje stavljene su prekrasne 18-colke (Krypton) s 225/40 gumama te je ugrađen Paket Sport – karoserijski dodaci u tehnici imitacije karbona.



Poglavlje o ergonomiji prethodit će onome o prostranosti. Izvedbu unutrašnjosti nije lako opisati u dvije-tri riječi. Instrument-ploča s analogno-digitalnim prikazom u dvije razine na prvi pogled djeluje nedokučivo i kaotično, posebno onima koji su propustili priliku upoznati tu stranu prethodne generacije. No, naoko velik nered s prvim kilometrima pretvara se u intelignetnu i koherentnu cjelinu koja se na najbolji način opisuje rječju "cockpit". Avangardna izvedba pritom nimalo ne smeta užitku vožnje, dapače unaprjeđuje tu aktivnost.

Kolo kožnog upravljača pošteno je zadebljano i pravi ga je gušt uzeti u ruke. I pri sporoj vožnji se okreće lagano. Podešava se u dvije razine (po dubini i visini), no unutar dosta skromnih granica. Ipak, središnji položaj je idealan pa to nije minus. Mjenjač je jedan od najboljih na tržištu, no istoimeni Hondin model star desetak godina imao je mnogo britkiju getribu.


Iznenađuje da bolid Civicovog kalibra raspolaže s tako prostranim prtljažnikom. Radi se o enormnih 477 litara u standardnom položaju stražnjih sjedala i bez rezervnog kotača. Honda ga nadomještava kitom za privremeni popravak gume. Varijabilnost je, zahvaljujući preklopivoj stražnjoj klupi čija se sjedalna površina može i uspraviti, natprosječna.

Prednja sjedala podsjećaju na Accordova; i dimenzijama su im bliska. Jedini prigovor upućujemo materijalu kojim su presvučena – radi se o sintetičkom "plišu" koji efikasno privlači vlasi kose, dlačice, končiće i prašinu. Kome to smeta, rješenje će pronaći jedino u izboru modela Executive s opcijskim grijanim kožnim sjedalima.


Preglednost prema straga je na niskoj razini prosjeka današnjih automobila – u nekim slučajevima gotovo očajna. Pomaže kamera za vožnju unatrag, no vidjeli smo i bolje izvedbe po pitanju kontrasta i rezolucije prikaza.

Sunčano vrijeme nije prijatelj gornje sekcije Civicove instrument ploče jer široki digitalni zaslon tada postaje teško čitljiv. Ne odnosi se to na analogne instrumente smještene u duboke duplje, na kojima su broj okretaja motora, temperatura rashladne tekućine i razina goriva u svakom trenutku jasno čitljivi.


Voziti Hondu veliki je gušt. Najsnažnji od tri moguća agregata u Civicu razvija 150 KS i troši eurodizel. 2,2-litreni i-DTEC motor jedan je od najboljih svoje vrste. Pri ubrzanju zvuči izvrsno, a inače se gotovo i ne čuje. Vibracije su mu, zahvaljujući dvjema osovinama za uravnoteženje, potpuno strane. Po svojoj prirodi nije eksplozivan, ali ima iznimnu moć i zavidne rezerve. Dugi prijenosni omjeri pravi su način za kanaliziranje njegove snage. Broj okretaja pri 130 km/h u šestom stupnju prijenosa manji je od 2200 o/min.

Ni Hondu nije zaobišao globalni trend snižavanja CO2-emisija. U Civicu je to naglašeno tzv. Econ tipkom kojom se mijenja karakteristika upravljanja motora te način rada alternatora i određenih električnih trošila, sve kako bi se snizila potrošnja goriva na nevjerojatnih (i u praksi nedostižnih) 4,4 litara dizela na 100 km! Nasuprot tome, na kraju testa smo očitali 6,7 l/100 km, što u zrcalu ponuđene snage i sportskih performansi (8,8 sekundi za ubrzanje od 0 do 100 km/h) smatramo iznimno dobrom vrijednošću.


Honda nije jeftina. Osnovna verzija Civic Comfort 1.4 i-VTEC sa 100 KS stoji 139.990 kn. Osnovni dizel skuplji je punih 46.000 kn, a testirana izvedba s boljim paketom opreme stoji 195.990 kn. Dizelski Civic svojim voznim osobinama ipak može opravdati takvu cijenu, ali u oštroj konkurenciji na tržištu mnogi će ga kupci eliminirati već u prvom krugu.

Oprema testiranog modela 2.2 i-DTEC Sport je potpuna: dvozonska klima, tempomat, kamera za vožnju unatrag, MP3 CD radio, USB i AUX priključci. Serijski dolaze i 17 colski alu-naplatci. Kvaliteta završne izrade je na solidnoj razini, ali Honda tu ne postavlja mjerila. Umjesto toga pruža sjajnu stabilnost pri svakoj brzini i vrlo atraktivnu vožnju. Sve dok je tako, nemamo se na što žaliti.



Izvor:Autoweb.hr
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od methane.master » 04 Jun 2012, 13:20

Još samo da nije 2.2. :zbunjen:
Širim haos!

igorche20
Postovi: 327
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:34
Lokacija: Bg

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od igorche20 » 04 Jun 2012, 14:35

I samo da nije ovako grdna :evil:

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 25200
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: Honda Civic EU8 1.6 VTEC
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od trojanac » 04 Jun 2012, 15:38

Čekamo novi 1.6 dizel, koji samo što nije počeo da se ugrađuje.
Nisam poklonik kupovine automobila sa novim, nedokazanim, motorom jer imamo sve više slučajeva da dolazi do problema u prvim serijama. U ovom slučaju bi napravio izuzetak, da sam potencijalni kupac novog Civica, jer očekujem da ovaj motor nadmaši sva očekivanja imajući u vidu koliko dugo je razvijan i koliko je Honda uložila u razvoj.
Naravno, prvo treba sačekati cenu. ;)
Posetite Garaža blog !

Korisnikov avatar
Stefan Sobot
Postovi: 616
Pridružio se: 05 Feb 2012, 12:11
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Stefan Sobot » 04 Jun 2012, 17:00

Vozio sam se u kolima.1.8 je (standardni test auto jel).
Prvo najbitnije.Potrosnja u eko modu (pritom je Mazda 2 1.3 startnija od Civica dok se ovaj nalazi u eko modu) nija padala ispod 8,2.A ako se promeni u sport,odma skace preko 8,5.Tako da auto nije bas stedljiv.Sledece sto sam primetio je kamera za voznju unazad (lol) i pomislio kako je to nevidjeno cool.Kontam uz pomoc parking senzora i kamere nema sanse da lupis u nesto,al onda sam izvalio da auto nema parking senzore.Dobar je kvalitet izrade,to moram priznati,kao i sedista i sam dizajn enterijera.Spoljasnji izgled nije takav da ce svakom da prija al meni odgovara.Inace,u gepeku ima mesta za dovoljno gajbi piva,a jos ako se obore sedista (posao od 2 sekunde) ihaaaaaaaaaa...
Sad ga zakomplikuj!

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od methane.master » 04 Jun 2012, 17:15

Teško da 1,8l benzinac može da troši manje u gradu, čak štaviše. BTW, znam ljude koji su u auto sa tim motorom ugradili plin i zaboravili na tu stavku.
Širim haos!

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 7022
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Ji 4Tze » 05 Jun 2012, 20:41

Vožnja "po gradu" je rastegljiv pojam. Stani kreni vožnje po starom delu BGD-a i tečne vožnje na NBG su dve različite stvari.
Razlika je tipa 7 vs 9l bila na mom Jazz-u tako da taj 1.8 prilično malo troši za atmosferca od 142 KS - a potrošnja ostaje skromna i pri oštrijoj vožnji.
Uzgred, i prethodni 1.8 je malo mrtav na manjem rpm ipak mu je max momenat na oko 4300 a max snaga na 6300. Mora malo da se stisne... Pre par dana sam ga baš izmučio po gradu i pravcima gde sam imao prilike, nije prešlo 11.5l za 40ak km predjenih a sve u opsegu max momenta i snage.
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
aleksa
Postovi: 3484
Pridružio se: 23 Apr 2012, 13:33

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od aleksa » 14 Jun 2012, 21:10


Korisnikov avatar
mr.Big
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od mr.Big » 15 Jun 2012, 10:07

Citat:
,,Zanimljiva su i zadnja svetla koja su jedna od najispupčnenijih u auto industriji.''
:dobarvic: :loool:

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 25200
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: Honda Civic EU8 1.6 VTEC
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od trojanac » 18 Sep 2012, 19:21

Civic sa novim turbo-dizel motorom

Honda će na predstojećem Sajmu automobila u Parizu predstaviti novi 1.6 litarski turbo-punjeni motor na modelu Civic hečbek.

Slika

Novi 1.6 litarski i-DTEC agregat ujedno je i prvi Hondin motor iz serije Earth Dreams Technology koji će se ugrađivati u neki evropski Hondin model.

Reč je o pogonskoj jedinici koja razvija 120 ks na 4.000 o/min i raspolaže sa 300 Nm maksimalnog obrtnog momenta pri 2.000 o/min.

U Hondi kažu da će novi Civic hečbek opremljen ovim motorom u kombinovanom režimu vožnje prosečno trošiti 3,6 l/100 km, dok će emisija ugljen-dioksida iznositi 94 g/km (na modelu sa 16 inčnim točkovima).

Pored premijere Civica 1.6 dizel, Honda će u Parizu predstaviti i redizajnirani model CR-Z, električni koncept EV-Ster i novu generaciju SUV modela CR-V.


Izvor: B92
Posetite Garaža blog !

Korisnikov avatar
mr.Big
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od mr.Big » 19 Sep 2012, 08:41

A jel' može ložak u njega ? :think:

Korisnikov avatar
jaksa
Postovi: 3190
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:15
Garaža: FAP mašina

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od jaksa » 19 Sep 2012, 08:57

Jel zna neko, koji je ofset na točkovima za 9th gen sedan i hatch?

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 25200
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: Honda Civic EU8 1.6 VTEC
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od trojanac » 19 Sep 2012, 09:18

Možda ovo pomogne?

http://www.automobile-catalog.com/tire/ ... sport.html

Listaj na dole, ima još posle banera.
Posetite Garaža blog !

Odgovori