Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Post od Floyd » 02 Mar 2012, 16:04

Malo me cudi koliko se mladih ljudi kod nas lozi na te penzionerske varijante tipa executive limuzina ili jos gore neka porodicna (passat, mondeo i sl.).
Ovde, u CH, mladi i uspesni ljudi voze hothatch-eve, oni jos uspesniji voze kupee dok od limuzina mladje vidjam najcesce u BMW-u 3.
Ljudi razmisljaju racionalno i prema trenutnim potrebama dok je kod nas najbitnija samo duzina, duzina i nista vise.
Kad vidim mladog momka (cesto i ovde medju balkancima i turcima) da vozi E200cdi bude mi smesno. Da ne pricam o karavanima i sl.
E sad...sve ovo sto sam naveo vazi za one koji imaju mogucnosti, ko nema, kupuje ono sto je najjeftinije za odrzavanje.

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od NexT » 02 Mar 2012, 18:38

Pa on je najveci baja kad se vrati u selo :D

Nego, kad smo kod karavana (ako osvojim na Lotou) odma stize neki RS6 ili neki iz klase... :loool: Her ljakse :rofl: :mrgreen:

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Floyd » 02 Mar 2012, 21:20

NexT je napisao:Pa on je najveci baja kad se vrati u selo :D
Sramota bi bilo i da ode sa nekim autom koji je nepoznat komsijama.
Merc je naravno vrhunac uspeha...merak nema cenu :)

@Ji 4Tze

Samo im fale da pokusaju da prave narodne automobile pa su onda definitivno pukli.
Ovako im i ne ide lose...bar na CH trzistu ;)

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Xepoj87 » 02 Mar 2012, 21:31

A zasto mislis da mladi treba da vole da nemaju mesta u kolima i da pored sebe ne mogu da stave ni 3 drugara da sede kao ljudi,a kada treba da putuju,idu autobusom,posto kolima mogu samo njih 2-je da idu... Jbg,ja i ako sam se bavio polu-profesionalno sa 2 sporta godinama,ne bih voleo mali hatchback,nego udoban,a opet sposoban automobil u granicama normale.
Nikada nisam voleo mala kola i verovatno ih nikada necu voleti.
Jel ima hatchback neku prednost u odnosu na D segment kola recimo?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Floyd » 02 Mar 2012, 21:58

Eto, ja pored "malog" auta C segmenta do sad nisam osetio potrebu za pravom limuzinom. Na zadnjem sedistu komotno mogu da se nameste dve odrasle osobe i za dalja putovanja (bilo je slucajeva kada nas je putovalo vise).
Uostalom nevidim po cemu su kompaktne limuzine tipa C klasa ili BMW 3ojka prostranije. Ja u C klasi nisam stekao utisak da je mnogo prostranija od mog auta :zbunjen:
Meni se hatchback vise svidja nego kompaktna limuzina bas zbog vece prakticne upotrebljivosti, posebno prtljaznika (prevezi ti npr. ves masinu u C klasi :kezo: )
Karavane ne volim nikako kao ni klasicne limuzincine dok mi se stil Sportback kod Audija veoma dopada.

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od dragan » 02 Mar 2012, 22:27

Floyd je napisao: Meni se hatchback vise svidja nego kompaktna limuzina bas zbog vece prakticne upotrebljivosti, posebno prtljaznika (prevezi ti npr. ves masinu u C klasi :kezo: )
Karavane ne volim nikako kao ni klasicne limuzincine dok mi se stil Sportback kod Audija veoma dopada.
pomenuta masina moze cak i u hh da stane, nije da sam probao, ali je rs mnogo veci od klia 2 u kojem sam prevezao svasta svasta...
hatch generalno ima svoje prednosti koje ne treba zanemariti, i mislim da ima dosta situacija gde je odmah iza karavana po upotrebljivosti, a ispred neke limuzine sa 4 vrata...
kako god, realno, iako mogu da prenesem recimo ves masinu, manji ormar ili tv od 50 inca ne verujem da cu ikada to uraditi, a najveci razlog je sto ulazimo u 21.vek i u srbiji i kad kupis nesto iole vredno lepo ti dostave do kuce...ili se "strasno istrosis" hiljadu-dve da ti prevezu ovako...
pa ja ne bih dao da mi tu istu masinu trpaju u auto ako ce mi je neko ( a hvala bogu ima ih ) prevesti za male pare...

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Floyd » 03 Mar 2012, 00:53

Mozes i ovde da platis da ti liferuju ali to ti je minimum 100 franaka i to ako je prodavnica u istom gradu.
Masinu sam bezveze naveo kao primer jer sam je skoro kupio te su mi za isporuku do stana trazili 200 franaka.
E sad nije da ja to nemogu da platim nego necu iz principa da placam za nesto sto mogu i znam sam da uradim ;)

Da ne pominjem da smo se prosle godine preselili u veci stan pa skoro svaki vikend u Ikea-i (koja je tad bila najbliza 60km od mene, skoro su otvorili u gradu) i slicnim radnjama se kupi po neka glupost, pa sadnice nekog drveca i cveca za drvoriste...e, da sam svuda placao po 100-200-300, jeftino bi me izasle te dostave :kezo:

Elem, ovo gore je potpuno nebitno...samo sam dao primer o vecoj prakticnoj upotrebljivosti malog hatchbacka nego male kompaktne limuzine.
Aj da kazes A6, E klasa, Passat itd. i komfor u jednoj recenici pa i nekako ali C klasa, BMW 3, Alfa 159, Lexus IS su daleko od komfora tj. nisu mnogo komforniji od hatchback-ova samo su spakovani u drugacijem pakovanju :)

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Xepoj87 » 03 Mar 2012, 09:57

Auu brate,sta ti naprica :D
Nisu komfornije? Pa sto gledas A4 da kupis,kada ti je bolji hb ili se ja varam?
Isto mesta ima u Alfi 147 i C klasi i putovanje je isto komforno? De ti to malo proveri... Imas li predstavu koja je razlika samo u polozaju sedenja? Kao nebo i zemlja...
Passat stavljas sa A6 i E klasom,a C klasa i A4 su malecki?
Televizor od 60 inca je lagano stao kod mene u kola. Ako ces da nosis ves masinu od xy kila i frizider i ako ih kupujes svaki drugi mesec,svaka ti cast ;)
Ajde da kazemo da ima vise mesta u 292l u Alfinom gepeku,nego u 480l u gepeku C klase... :ccc:
Ja ti kazem,mi na more mojim kolima nismo isli,posto nema normalnog mesta za 4 odrasle muske osobe,a za prtljag pogotovo...
Ajde da kazemo da i tu stane vise i da u 147 ima kako kazes isto mesta za putnike? :ccc:
Kompakt je oznaka D klase da bi se razlikovala od naziva limuzina u sledecem segmentu... Nista tu nije malo,pola metra je veci auto od Alfe 147...
Ja u Ikeu i Metro idem iskljucivo Land Cruiserom ili ako planiramo kupovinu za jedno mesec dana,obavezno uzmemo od prijatelja Mercedes Atego :kezo:

E,svasta sam zamisljao da mozes da navedes kao prednost malog hb-a,ali prostranost mi ni u malom mozgu nije bila,svaka cast :rofl:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Floyd » 03 Mar 2012, 11:03

To sta ja gledam da kupim i sta cu da kupim je potpuno nebitno za ovu temu jer jos uvek nisam cvrsto resio sta bi. Tacno je da bi Audi A4 bio bolji izbor od male i skucene C klase (to su izmedju ostalog i reci poznanika koji je sa passat-a presao na c klasu).
Xepoj87 je napisao:Isto mesta ima u Alfi 147 i C klasi i putovanje je isto komforno? De ti to malo proveri...
Nema ja sta da proveravam jer moje potrebe nisu iste kao tvoje ;)
Eto ja recimo, apsolutno nemam potrebu da brinem da li ce mojim prijateljima biti komforno kad se voze sa mnom, tako da mi je ta stavka, koja je tebi prva pri izboru auta, meni na zadnjem mestu (zapravo ni ne postoji).

Naravno da necu da vozim kabaste stvari svaki dan ali eto kad opremas kucu, treba i na taj detalj misliti iako to tebi deluje smesno jer imas Land Crusier i Atego.
Uostalom, to sam naveo vise kao posalicu pa kad mi je Dragan rekao da ima opcije dostave, onda sam objasnio kako je u mom slucaju hedzbek bio korsitan i ako pri kupovini auta nisam ni mislio o tome a ispostavilo se kao dobra strana.
Sto se Passat-a tice, nisam ga stavio u isti kos sa E klasom ali je po pitanju komfora blizi njoj nego C klasi.
Za A4 nisam nigde pomenuo da je mali...dok je recimo c klasa, "velika" i komforna limuzina D segmenta, manja i od hebene Dzete koja je zapravo obican hatchback sa dupetom.

Ako vlasnici hatchback-a, neznaju sta je komfor i udobnost, onda to jos manje znaju vozaci kupea sa 4 sedista ili ne daj boze dvoseda.
Trebas da shvatis da nisu svima isti prioriteti i da nemaju svi po 5 auta na raspolaganju...

I jos nesto, nisam nigde rekao da je C klasa ista kao Alfa 147, iako to pokusavas da imputiras (uz one "da li si normalan" smajlije) vec sam rekao da nije mnogo komfornija kako ti pricas.
Ti mozes da vozis 3 osobe a ja kao ne, ili se kod mene guzvaju u autu...
Da si rekao A6, A8, E klasa itd. i superiorni komfor, nista ti ne bih rekao.

Korisnikov avatar
Milos
Postovi: 8563
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Post od Milos » 03 Mar 2012, 12:47

Xepoj87 je napisao: Jel ima hatchback neku prednost u odnosu na D segment kola recimo?
Parking u Beogradu ? Nekad svaki mm prostora znaci u centru.
Xepoj87 je napisao:
03 Feb 2023, 11:30
Sve je poslo naopako kada sam prodao prvi Mercedes.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Post od Xepoj87 » 03 Mar 2012, 12:58

E sada vec pricas iz neke frustracije... Ajde da smanjimo strasti,pa malo da pricamo o cinjenicama,ok?

Ono za Land Cruiser,a pogotovo kamion je bila sala,zato sam ubacio Atego i smajli na kraju ;)
Takodje,isti imam tek godinu dana i do sada nista nisam za kucu u njemu prevozio,a i vozio sam ga svega 30 puta mozda...

Samo cu te citirati iz teme o mojim kolima.
Floyd je napisao:C klasa, posebno ova Avantgarde nikako nije u vezi sa starijim ljudima, cak slobodno mogu da kazem da je od "jeftnjih" Mercedesa, jedino ovaj mladalacki.
Floyd je napisao:Ma to je logicno jer malo mladjih ljudi ima para za takav auto...

Ovde i u nemackoj ti je recimo dosta popularan kod mladjih, E klasu najvise voze taxisti, penzosi i jugosi a S, vozaci koji obinco nisu vlasnici vec voze nekog guzonju.
A je najcesci kod zena (starijih i mladjih) a B je takodje popularan kod mladih parova.

Perverzije tipa SL, CLS, SLK, E kupe...voze svi (stari i mladi) koji imaju visak love.

ML i GLK su popularni kod porodicnih ljudi...

To ti je neki prosek iz koga ja izvlacim zakljucak da je za mladje ljude, koji imaju mogucnosti i zele Mercedes, najlogicnije da kupe C klasu.
Takodje,ja nisam vozio A4,pa zaista ne znam gde ima vise mesta,ali evo sta sam vec rekao:
misha je napisao:A4 je lep automobil i meni licno lepsi od BMW 3. Sto se tice ponude prostora mislim da Mercedes C nudi vise prostora u kabini.
Xepoj87 je napisao:Po gabaritima je najveci u klasi,a i ja sam mislio da ima vise prostora za putnike nego u C klasi...
Medjutim,par ljudi mi je reklo da kod mene ima vise mesta... Ne znam koji ima vise mesta,ali sam siguran da ni jednom ne fali za tu klasu :)

Odakle ti to da je meni za izbor automobila bilo najbitnije da mi drugari imaju mesta? PA drugare pozadi vozim jednom nedeljno mozda... A ne smetaju nam ni hecbekovi u koje se trpamo kada idemo po gradu i to je max 15,20 min...

Inace,ne pokusavam nista da ti imputiram,sta ti je,pa nisam ja terorista :rofl:

A sto se tice prostora,bas je skucena:

C klasa:
http://www.youtube.com/watch?v=3FdLB3US ... ure=relmfu

Audi A4:
http://www.youtube.com/watch?v=LjdVTTTr ... ure=relmfu

Evo ti Giulietta:
http://www.youtube.com/watch?v=JCcbLDul ... 9vqNMHnUuD

Mozda ces primetiti koliko mesta isti ranac zauzme u C klasi,koliko u Alfi...
Ima i ona fino mesta,ali sedis kao u skolskoj klupi. Visoko i ravno,dok si u svakom automobilu D segmenta uvaljen...


I dalje mi nisi rekao,posto si rekao da ti ne treba limuzina i da ti hecbek nudi vise prakticnosti koja ti je koliko vidim prva na spisku,isto mesta i isti komfor i sta vec, zasto razmatras A4 kao zamenu za 147?
Zelis da mucis sebe i vozis nesto sto je po tvojim potrebama losije? Sebi ga valjda kupujes,ne drugaru...


A za komfor mogu da ti prepricaju ljudi sa foruma da li ima razlike...
Ja iskreno ne verujem da si ti ozbiljan,nista lose time ne mislim,samo eto,ovo je nova granica koja je samo u nasoj zemlji postignuta.

Milose,mogu se sloziti za parking u veoma maloj meri. Iskreno,to je neka jedina mala prednost koju mogu da vidim u HB-u. Barem iz moje perspektive.
Na svako parking mesto u centru gde stane Golf,stanem i ja.
Ako hoces na divljaka da parkiras,onda mozda i ima neke logike,ali veoma retko je duzina ta koja je bitna,cesto je sirina nekog mesta...
Zivim u centru BG-a i nikada nisam imao tih problema.

Opremali smo 6 kuca u 4 razlicita mesta udaljena od 5-200km od mog stana,najvise stvari je noseno sa Mercedesom 124 250D i nesmo nesto primetili znacajan nedostatak prakticnosti HB-a,posto imamo i 3 HB-a... Da ne racunam Renault 4 bas :D
Naravno,za dosta stvari je bio potreban kombi,a sva sreca,pa smo i to imali. Mislim i dalje ga imamo i ako je trenutno neregistrovan.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Milos
Postovi: 8563
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Post od Milos » 03 Mar 2012, 13:09

Xepoj87 je napisao:Milose,mogu se sloziti za parking u veoma maloj meri. Iskreno,to je neka jedina mala prednost koju mogu da vidim u HB-u. Barem iz moje perspektive.
Na svako parking mesto u centru gde stane Golf,stanem i ja.
Ako hoces na divljaka da parkiras,onda mozda i ima neke logike,ali veoma retko je duzina ta koja je bitna,cesto je sirina nekog mesta...
Zivim u centru BG-a i nikada nisam imao tih problema.
I ja zivim u centru,i gde je iscrtan parking normalno,recimo 25.Maj , tu stvarno nema veze sta vozis parkiras lepo kako ti odgovora (tu je sirina najbitniji faktor),ali Vracar (Molerova i takve ulice) ljudi se parkiraju , da stanes i ne verujes , i od iscrtanog mesta zauzmu ti deo.Za takve situacije (a ima ih po Beogradu) ipak mislim da je prednost hatch.

Sto se ostalog tice nisam kompetentan da uporedim,nek vozi ko sta voli,bilo bi smor kad bi svi isti ljudi bili.
Xepoj87 je napisao:
03 Feb 2023, 11:30
Sve je poslo naopako kada sam prodao prvi Mercedes.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Post od Xepoj87 » 03 Mar 2012, 13:13

Da,slazem se,u takvim situacijama jeste malo zeznuto,pogotovo Vracar... Ja se najvise krecem po Dorcolu,tu je malo ljudskije parkiranje,kao i ponuda mesta...
Nema sta,svaki auto ima svoje prednosti,ja samo ne mogu da verujem da neko misli da komfor nije prednost D klase automobila...
A zasto bas sada za konkretno Mercedes C klasu neko nesto tvrdi sto nije bas istinito,valjda nam je svima jasno... Samo ne vidim razlog takvom necemu :zbunjen:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Milos
Postovi: 8563
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Post od Milos » 03 Mar 2012, 13:23

U sustini sve se svodi kome se sta vise svidja,neko voli limuzinu,neko dzip,ja licno volim hatch,sledeci auto ce mi najverovatnije biti hatch.147 ima po meni dobru poziciju za volanom,i sedista su udobna,za putnike ostale me jednostavno ne dotice :D Mogao bi sa 147 na duzi put bez problema,al sigurno je da je veci auto tu bolji.Inace mislim da je najbolja varijanta Klio kao sto ima Dragan,4 metra,mozes da parkiras gde hoces,a taj auto sigurno ide kao blesav :)
A cela prica oko klasa mi je malo glupa,logicnije mi je po tipu karoserije.

Skupite se negde sa kolima pa probajte oba auta :)
Xepoj87 je napisao:
03 Feb 2023, 11:30
Sve je poslo naopako kada sam prodao prvi Mercedes.

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Post od Paja » 03 Mar 2012, 13:38

Moj izbor bi uvek bio hatch.
Sa porastom B segmenta pitanje i da li bi mi bilo potrebno vozilo C segmenta koji sam do sada smatrao optimumom.

Hatch mi je najracionalniji izbor obzirom da sam dominantno po beogradskim gužvama i tesnim parkinzima. Dobrim odabirom motora hatch je sasvim upotrebljiv i na auto putu, a o magistralama da ne pričam. Hatch je, po meni, najbolji kompromis potreba i cene.
Činjenica da li će se neko osećati malo zgrčeno na zadnjoj klupi ako ga, eventualno, nekada povezem na more je poslednje o čemu bih vodio računa prilikom izbora vozila. To su situacije koje i ako se dogode događaju se retko i nisu vredne razmišljanja.
Upotrebna vrednost hatch-a je po meni veća od limuzina. Limuzine imaju veće gepeke, ali nemaju peta vrata i samim tim su hendikepirane.

Ako mi se potrebe nekada promene i ja počnem da živim u kolima na auto putu onda ću razmišljati o bilo čemu većem od C segmenta, a i tada ću verovatno birati karavan, a ne limuzinu.

Odgovori