407 sw, iskustva iz druge ruke

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od NexT » 11 Mar 2012, 15:18

Nisam vlasnik auta, nisam ga posedovao, samo vozio par puta i pricao sa vlasnikom, koji verujem da nije imao razloga da laze jer je svasta pricao :D

Rec je o 2.0 HDI 136 konja, FAP filter, karavan, sport oprema, 2005-2006. godiste.

On ga je uzeo 2009., sa 90 i nesto hiljada. Do sada je na 300+. Ne znam tacno na kojoj kilometrazi se sta desavalo, ali nabrojacu ono sto znam da je imao od problema. I, nije se desavalo po redu kako cu pisati, posto stvarno ne znam detaljno.

Kada je stigao, izgledao je kao ispod cekica. Polu-kozna sedista u savrsenom stanju, panorama krov sa stitnikom od sunca, navigacija u boji, 17ice alu itd...

Prvi problem, ubrzo posle kupovine je bio FAP fiter, ali je to reseno dosipanjem aditiva, ugasio je lampicu i sve je funkcionisalo kako treba jos nekih godinu dana (da napomenem da se dosta vozi na otvorenom). Tj, na nekih 150k, i pored redovnog dosipanja aditiva je prijavio gresku na FAP-u, tj depollution fault. Ispalo je da je neki senzor na njemu pobrljavio, i nije aktivirao ciscenje kada je trebao. Auto ubacen u safe mode, gusio se pri vecem gasu. Problem resen skidanjem FAPa, ciscenjem i vracanjem nazad. Sam senzor je kostao nesto manje od 100 evra. Kada je sve vraceno, dosut je aditiv do vrha, i sve funkcionise i dan danas. Jos jednom je proslog leta skidan FAP da se ocisti. Iskreno, mislim da mu pun gas na auto-putu prija i da mnogo duze traje takvom voznjom.

Drugi je bio letva volana. U principu, skoro svaki auto koji znam je imao tih problema. Pritom mislim i na E klase, Audije A6 itd... Kilometraza na nasim putevima cini cuda...
Letva je reparirana za nekih 200 evra, i to znam da je bilo pre 250.000 km na satu.

Imao je problema sa senzorima pritiska turbine, ne znam tacnu cenu za njega, ali za moj 2.0 hdi su oko 50 evra komad. Znam da su dva brljavila. Turbina nije reparirana, i ne cuje se nesto (rekao bih, opet stvar nacina voznje). Sam redovno cisti EGR, cini m ise da je rekao na prolece i jesen i da je prilicno brz poslic.

Kvacilo je menjao pred novu godinu, placeno je oko 550 evra sa rukama, zamenom ulja u menjacu itd...

Zezao ga je kompresor klime, tj spaner na njemu, sa kvacilom, taj problem i ja imam. Popravka je nekih 150-200 evra, nisam siguran tacno.

Trap je relativno osetljiv. Kazem relativno jer sa manjim gumama bi sigurno duze trajao. Delovi nisu skupi, ramena je reparirao kod nekoga, ne znam gde, i rekao da je mnogo bolja opcija. Ne znam ni cenu. Vertikalne stabilizatore je menjao kad i ja, zajedno smo bili u servisu. A cena je ista kao za 406, oko 2000-2500 komad.
Znam da je nesto radio na zadnjem trapu (za koji ja ne znam da postoji uopste) al se ne secam sta i koliko para.

Skoro je radjeno vozacevo sediste i volan, posto je vlasnik malo puniji. Sje*ao je spoljni bubreg na sedalnom delu. Volan se ogulio skroz, imao je nesto manje od 300.000 na satu. Ostatak enterijera je odlican. Ima nekog cvrcka u gepeku sa desne strane i kod kasete suvozaca. Njega to ne zanima.
Sje*ao je stitnik za sunce na panorami, tj ispao je iz sina, treba da se rasklopi sve i sredi, to je inace problem na 407micama.
Menjao je zadnji brisac tj onaj osnovni deo gde je poluga (ne motor) jer ima foru za otvaranje samo stakla na gepeku, a pokvarilo se dugme.

U principu, zadovoljan je autom. Pre toga je imao 406, kaze da je bilo manje problema, ali su neke stvari na njemu bile dosta jednostavnije. Sto se tice udobnosti, odusevljen je.
Sam 407 nema neke velike probleme (on nije imao bubice sa elektronikom i brljavljenje) Na svakom Pugu ce se par puta upaliti antipollution lampica, i u 95% slucajeva ce se sama ugasiti. Meni se licno ne svidja preterano enterijer, prvenstveno u odnosu na 607. Mislim da su mogli bolje da ga urade (ako izuzmemo sedista).
I, jos jedna stvar - 136 konja ide lepo, ali ne toliko lepo koliko bi trebalo. Bar po meni.

Moguce da sam nesto zaboravio, kad ga sretnem pitacu... Ako te zanima jos nesto pitaj, a ubacice se i Zela, njegov cale ima 407.

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1567
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od sasa lbg » 11 Mar 2012, 16:36

Ovo je prilicno dobro..ne svidja mi se problem sa letvom to me uzasava..
Ovo sa kvacilom klime je sigurno vezano sa cestim palenjem iste ..pretpostavljam da je digitalna i stalno ukljucena.
Sve u svemu ovakav scenario je prihvatljiv.
Meni je 407 sw auto sa puno stilapa jos sa ok cenom kao polovnjak :D

Dobar info :doubleup:

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od NexT » 11 Mar 2012, 16:45

Pazi, letva volana nece otkazati, neces izgubiti servo ili bilo sta slicno.

Jedna opcija je da se pokvari unutra. Najcesce ode prsten koji drzi lager, i onda se malo teze mota. Ako se ne servisira na vreme, onda moze da se unutra raspadne i da pocne da preskace pri okretanju volana. Dakle, ne da ti vrtis a tockovi nista, nego da se smenjuje tesko i lako motanje, zavisno od polozaja volana.
Druga opcija je da ode neka plasticna caura i da pocne da lupa na neravninama.

To je vrlo potrosan deo na danasnjim kolima, i pre ili kasnije ce otici...

Jedino ne znam koliko mesta ocekujes na zadnjoj klupi - tu se nije proslavio, ali je mnogo bolja situacija nego u sedanu, zbog linije krova...

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1567
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od sasa lbg » 11 Mar 2012, 16:57

Za letvu sam rekao da me uzasava ne iz straha za bezbednost vec kao kvar generalno..nekako je to bzv.
Mislio sam ali izgleda pogresno da 407 napred ima da tako kazem obican Mek ferson tj nisam znao da ima dupla ramena!
Sedeo sam u 407 sw pa ima mesta po sirini kao u sadasnjem autu,gepek isto, ma meni je ok.
Po meni je on u kabini znacajno napredovao od 406 ..ne govorim o prostoru.
Ispada da najvise gluposti otpada na dpf.

Jos jedan auto mi je postao kao polovan interesantan narocito zbog cene Exeo sw :D

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od NexT » 11 Mar 2012, 17:11

Napred je McPherson sa dvostrukim ramenima, pozadi multilink...

I, za felne 16'' ima idiotsku dimenziju, kao E klasa i A6 - 205/60 R16 :uf:

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10563
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od Sloba » 11 Mar 2012, 17:19

I kao SX4.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od dragvorl » 11 Mar 2012, 17:46

NexT je napisao:Napred je McPherson sa dvostrukim ramenima:
Jesu dvostruka ramena, ali nije McPherson, mislim da im je namera bila bas da napuste McPherson tip vesanja zbog sve snaznijih motora i prednjeg pogona.

Slika
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od NexT » 11 Mar 2012, 17:51

ok, ne razumem se u vesanja, a nasao sam na jednom sajtu da je ono sto sam napisao :D Al tu si da ispravis :D

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od dragvorl » 11 Mar 2012, 17:59

:doubleup:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
noob
Postovi: 1033
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od noob » 11 Mar 2012, 20:10

NexT je napisao: I, za felne 16'' ima idiotsku dimenziju, kao E klasa i A6 - 205/60 R16 :uf:
E klasa w210 po fabrici 215/55 R16 i one su mi na w210.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od NexT » 17 Mar 2012, 12:47

pricam o w211 koja nosi 205/60 i 225/55 R16

Korisnikov avatar
noob
Postovi: 1033
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od noob » 25 Mar 2012, 12:27

Meni su letnje 205/60 r16 :mrgreen:
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.

Korisnikov avatar
mića
Postovi: 2217
Pridružio se: 10 Apr 2013, 09:43
Garaža: Corolla
Lokacija: beograd

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od mića » 07 Maj 2016, 21:28

jel imao neko iskustvo sa konkretno ovakvim automobilom, drugara zanima a ja nemam pojma jel vredi i jel valja kao auto :-|
znam da se komsija napatio sa 607, sad je uzeo accorda 2009 i komentar mu je laknulo mi je po pitanju novcanika i majstora
ovaj auto je u pitanju
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... full-nemac

Igor
Postovi: 495
Pridružio se: 26 Jun 2012, 10:33
Garaža: Skoda Octavia MK3 TDI, BMW 320D E90 LCI
Lokacija: Apatin

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od Igor » 07 Maj 2016, 23:19

Ja bas ne verujem u tu kilometrazu al ajde.. Ja sam uzeo svoj iz Nemacke star 3 godine i 100 hiljada, i sad kod mene je 7 godina i dosao je na 280..

Ja sam sa svojim extra zadovoljan bio ovih 7 godina.. Samo redovna odrzavanja, nedavno tek kvacilo i zamajac.. Planiram da ga prodam u narednih mesec dana..

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 407 sw, iskustva iz druge ruke

Post od NexT » 07 Maj 2016, 23:25

Taj tvoj je kupio neki 607 les.

A sto se ovog 407 tice, nema para za koje bih uzeo francuza automatik.
Ovo je sestostepeni, dal je ZF ili tako nesto, i odlican je dok radi, ali se kvari, i skup je kao otrov kad se pokvari.

Odgovori