Mazda CX-5
Re: Mazda CX-5
Evo da se korigujem, mislio sam na osnovu izgleda da je auto veci po gabaritima ali i nije po duzini je tek 455cm dok je sirina zavidnih 184cm.
Unutra se ne oseti takva izdasnost sirine.
Unutra se ne oseti takva izdasnost sirine.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
CX5 ima najviše mesta u toj klasi.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7065
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Mazda CX-5
Ponovicu se. Nema sanse da si sa tvojom visinom mogao osecati nedostatak prostora na zadnjoj klupi. Bilo za noge ili za glavu. Cak i da si 15 cm visi, ne bi imao tih problema. Sirinu necu komentarisati iz prostog razloga sto nisam bio u situaciji da sedim nazad sa jos dvoje ljudi...ljubitelj je napisao: Ja sam 173cm i kada sednem na zadnje sediste na poziciju koju odredjuje polozaj sigurnosnog pojasa ima samo par cm od glave do krova, osecaj skucenosti. Kolenima nisam naravno dodiravao prednje sediste ali je bilo tesno, ocekivao sam oko 15+cm slobodnog prostora od kolena do sedista, da mogu po zelji i da se prekrste noge a s obzirom na spoljni utisak poveceg gabarita auta.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Mazda CX-5
+1
U aprilu prošle godine, odmah nakon što je CX-5 stigao u salon, imao sam prilike donekle se upoznati sa ovim autom. Ukratko, sa svojih 190/90 nisam osetio nedostatak prostora, ni napred, ni nazad, ni po širini, ni po visini. Izuzetno prostrana i pametno osmišljena kabina + veliki prtljažnik.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
U aprilu prošle godine, odmah nakon što je CX-5 stigao u salon, imao sam prilike donekle se upoznati sa ovim autom. Ukratko, sa svojih 190/90 nisam osetio nedostatak prostora, ni napred, ni nazad, ni po širini, ni po visini. Izuzetno prostrana i pametno osmišljena kabina + veliki prtljažnik.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Re: Mazda CX-5
Benzincu treba skoro 20s od 80-120
Re: Mazda CX-5
Kako ovaj lik iritantno prica, prosto mi dodje da skocim kroz prozor...
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
Ne piše, ali se 99% odnosi na ubrzanje u najvišem stepenu prenosa. A svi ovde znamo da se tako ne vozi atmo benzinac kad krećeš u preticanje sa 80. Samim tim je podatak prilično besmislen. Još kad ga uporede sa automatikom, tek je onda žešća glupost. Jedino što ima smisla je da se poredi koliko najbrže može 80-120, pa koji god to stepen prenosa bio. Onda može i sa automatikom da se poredi. Taj bi mi podatak bio prilično koristan, ali ga niko ne daje. 60-100 bi bilo još korisnije jer je tipičan scenirao za preticanje na magistrali.Floyd je napisao:Benzincu treba skoro 20s od 80-120
Re: Mazda CX-5
Pa ne moze sigurno 19s da ide 80-120 minimalno... To je na nivou 60ks
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
Evo iskopao sam podatke za 2.0 benzinac 4x4, ako sam dobro protumačio sajt na holandskom:
http://www.klikk.no/motor/bil/biltester ... 758389.ece
80-120 KM / H, 3 GIR: 8.2
80-120 KM / H, 4 GIR: 10.6
80-120 KM / H, 5 GIR: 14.5
80-120 KM / H, 6 GIR: 22.5
http://www.klikk.no/motor/bil/biltester ... 758389.ece
80-120 KM / H, 3 GIR: 8.2
80-120 KM / H, 4 GIR: 10.6
80-120 KM / H, 5 GIR: 14.5
80-120 KM / H, 6 GIR: 22.5
Re: Mazda CX-5
Onda je tekst lose napisan.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23802
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Pa da, ovo je vec druga prica. Inace, malo je bombastican naslov, ipak nije ista potrosnja, mada emisija CO2 jeste po tim nekim ciklusima merenja. Bas sam kada je izasao ovaj skyactiv motor hteo da vidim kolika je razlika u potrosnji, jer u teoriji je benzinac cak ekonomicniji od dizela kada su isti kompresioni odnosi (na nekim vrednostima).
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
Svi tako pišu, ovaj holandski sajt je prvi gde sam naišao sve brojke u jednom testu.
Ruku na srce, oba broja 80-120 imaju smisla. Onaj u 5. i 6. brzini govori koje performanse dobijaš u opuštenoj vožnji, a onaj za npr. 3. brzinu kažu šta ti je na raspolaganju kad poželiš da izvučeš maksimum iz motora.
Ruku na srce, oba broja 80-120 imaju smisla. Onaj u 5. i 6. brzini govori koje performanse dobijaš u opuštenoj vožnji, a onaj za npr. 3. brzinu kažu šta ti je na raspolaganju kad poželiš da izvučeš maksimum iz motora.
Re: Mazda CX-5
Vise mesta ima Outlander.starac vujadin je napisao:CX5 ima najviše mesta u toj klasi.