Mazda CX-5
- grujicd
- Postovi: 8336
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
Prvo CX-5 je još lakša od mog CR-V, kreće od 1350kg. Koliko je teška tvoja Astra? Za CX-5 kažu da se vozi kao prosečan hatchback, što onda ne bi uživao i u zvuku, kulturi rada, nedostatku vibracija, većoj pouzdanosti a nižoj nabavnoj ceni i nižim troškovima održavanja? Ok, ove zadnje stavke mozda i neće važiti kod turbo benzinca, ali prve da. A npr. prelaziš prosečnih 10k pa ni potrošnja ne kvari matematiku? Da ne pominjemo ekologiju.
- shandu90
- Postovi: 12278
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mazda CX-5
I registraciju
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10563
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Pomenuo je vec Vujadin da imaju 2.5 turbo 250ks koji je napravljen za CX-9. Nudice se na nekim trzistima i na CX-5.Delija je napisao:Samo neka ubace 200+ ks turbo benzinac i mogu i ja komotno da se vratim na Japanca.
(Ali ne kao ono 2.3 djubre...)
https://insidemazda.mazdausa.com/press- ... nes-award/
- starac vujadin
- Postovi: 11390
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
Iskreno, nisam ni znao za ovaj motor, mislio sam na 2.5 bez turbo kompresora i sa 184ks. Verovatno zato što ne pratim toliko CX9...
Skyactiv motori imaju dosta "dizelašku" prirodu, vrlo su elastični iz nižih obrtaja, ali se ne vrte baš nešto jer im je takva priroda. S obzirom na to i u kombinaciji sa odličnim menjačem mogu da budu sasvim upotrebljivi u džipovima u toj klasi, ali to bi bila neka granica rentabilnosti ua benzinske džipove, kao što je slučaj i kod RAV4, Suzukija, npr. Iznad toga je dizel znatno pametniji izbor u takvim vozilima. Uz to Mazda se sjajno vozi za suv i sva ta snaga je dostupna, upotrebljiva i prenosiva na put i za prosečno dobrog vozača.
Skyactiv motori imaju dosta "dizelašku" prirodu, vrlo su elastični iz nižih obrtaja, ali se ne vrte baš nešto jer im je takva priroda. S obzirom na to i u kombinaciji sa odličnim menjačem mogu da budu sasvim upotrebljivi u džipovima u toj klasi, ali to bi bila neka granica rentabilnosti ua benzinske džipove, kao što je slučaj i kod RAV4, Suzukija, npr. Iznad toga je dizel znatno pametniji izbor u takvim vozilima. Uz to Mazda se sjajno vozi za suv i sva ta snaga je dostupna, upotrebljiva i prenosiva na put i za prosečno dobrog vozača.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10563
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Bio sam ubedjen da mislis na novi 2.5 turbo, no nebitno je. Atmo 2.5 imaju i na modelima 3 i 6, standardna ponuda u Americi i Australiji. Problem je sto se u Evropi 2.5T verovatno nece ni prodavati, ali za ovu pricu bitno - imaju benzinca sa 250ks.
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Znam sta imaju u ponudi u USA (i to samo za CX-9 trenutno), ali je to nama nazalost nebitno.
To se nece ovde prodavati nikada (taj konkretan motor), kao sto se ni prethodna Mazda 6 sa 3.7 V6 motorom (isto isao u CX-9) nikada nije prodavala.
Ali hrabri da ce mozda u skorijoj buducnosti i biti nesto zanimljivo u ponudi i ovde.
BTW, zanimljiv podatak:
To se nece ovde prodavati nikada (taj konkretan motor), kao sto se ni prethodna Mazda 6 sa 3.7 V6 motorom (isto isao u CX-9) nikada nije prodavala.
Ali hrabri da ce mozda u skorijoj buducnosti i biti nesto zanimljivo u ponudi i ovde.
BTW, zanimljiv podatak:
With 93-octane fuel, the powertrain produces 250 HP (254 PS) at 5,000 rpm and 310 lb-ft (420 Nm) of torque at 2,000 rpm. The figure drops to just 227 HP (230 PS) on regular 87-octane.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- starac vujadin
- Postovi: 11390
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
Ti motori zbog svoje vrlo visoke kompresije i dizni s visokim pritiskom zahtevaju vrhunsko gorivo.
Re: Mazda CX-5
Meni je taj 2.0 Skajaktiv atmo trenutno najpoželjniji motor na tržištu...
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Odlican je.
Samo jos da dobije i turbinu i to je to
Samo jos da dobije i turbinu i to je to
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Day Walker
- Postovi: 23289
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
Za dve nedelje nam stiže još jedan Kodiaq test 2.0 TSI. Taman ću direktno da uporedim sa ovim sadašnjim 2.0 TDI.grujicd je napisao:Prvo CX-5 je još lakša od mog CR-V, kreće od 1350kg. Koliko je teška tvoja Astra? Za CX-5 kažu da se vozi kao prosečan hatchback, što onda ne bi uživao i u zvuku, kulturi rada, nedostatku vibracija, većoj pouzdanosti a nižoj nabavnoj ceni i nižim troškovima održavanja? Ok, ove zadnje stavke mozda i neće važiti kod turbo benzinca, ali prve da. A npr. prelaziš prosečnih 10k pa ni potrošnja ne kvari matematiku? Da ne pominjemo ekologiju.
Možda promenim mišljenje, ali i dalje ne vidim poentu benznca u džipu.
Brzine idu u H-a !!!
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10563
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Sve njegove specificnosti su usmerene na nisku potrosnju i na realne uslove koriscenja. Mazda se ne puva brojkama, vec cuti i radi. Momenta i snage ima koliko je i u redu da ima u odnosu na zapreminu, ali je potrosnja ono sto ga izdvaja od drugih. Meni je potrosnja na uzorku od 3.000 km 7.1l/100km, a magistralu skoro i da nemam. Sve grad i autoput. Da je tu vise magistrale, malo neznije voznje i koriscenja start/stop-a, bilo tu 6-6.5l bez problema. Svidja mi se elasticnost, vrlo slicno dizel masinama slicne snage. CX-5 je opet nesto drugo, logicno je da drugacije ispoljava osobine u odnosu na kompakt sa istim motorom. A, to sto u Evropi nema najaceg benzinca je racionalna odluka proizvodjaca. Verovatno je to logisticko-birokratska zavrzlama koja se ne radi zbog zanemarljivog broja zainteresovanih. Matematika.Velja je napisao:Meni je taj 2.0 Skajaktiv atmo trenutno najpoželjniji motor na tržištu...
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Ti i dalje o "dzipovima" od 2t u temi o CX-5 koji je laksi 200 kg od tvoje AstreDay Walker je napisao:Za dve nedelje nam stiže još jedan Kodiaq test 2.0 TSI. Taman ću direktno da uporedim sa ovim sadašnjim 2.0 TDI.grujicd je napisao:Prvo CX-5 je još lakša od mog CR-V, kreće od 1350kg. Koliko je teška tvoja Astra? Za CX-5 kažu da se vozi kao prosečan hatchback, što onda ne bi uživao i u zvuku, kulturi rada, nedostatku vibracija, većoj pouzdanosti a nižoj nabavnoj ceni i nižim troškovima održavanja? Ok, ove zadnje stavke mozda i neće važiti kod turbo benzinca, ali prve da. A npr. prelaziš prosečnih 10k pa ni potrošnja ne kvari matematiku? Da ne pominjemo ekologiju.
Možda promenim mišljenje, ali i dalje ne vidim poentu benznca u džipu.
Taj 2.0 TSI u Kodiaq-u je "slabasan" - 180 ks.
Ne znam zasto ne ponude i onaj iz Superb-a od 280 ks.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- starac vujadin
- Postovi: 11390
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
Mazdu, kao i mnoge druge japanske proizvođače, ne zanima toliko turbo koga smatraju prelaznim privremenim rešenjem. Izbacuju turbo motor kad baš mora. Mazda gleda dalje i bavi se sjedinjavanjem benzinskih i dizel motora. Uskoro će da izbace benzinski motor bez svećica.
- Day Walker
- Postovi: 23289
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
CX5 je verovatno osnovni 1350kg kao što je i osnovni Kodiaq 1475kg.Delija je napisao:Ti i dalje o "dzipovima" od 2t u temi o CX-5 koji je laksi 200 kg od tvoje AstreDay Walker je napisao:Za dve nedelje nam stiže još jedan Kodiaq test 2.0 TSI. Taman ću direktno da uporedim sa ovim sadašnjim 2.0 TDI.grujicd je napisao:Prvo CX-5 je još lakša od mog CR-V, kreće od 1350kg. Koliko je teška tvoja Astra? Za CX-5 kažu da se vozi kao prosečan hatchback, što onda ne bi uživao i u zvuku, kulturi rada, nedostatku vibracija, većoj pouzdanosti a nižoj nabavnoj ceni i nižim troškovima održavanja? Ok, ove zadnje stavke mozda i neće važiti kod turbo benzinca, ali prve da. A npr. prelaziš prosečnih 10k pa ni potrošnja ne kvari matematiku? Da ne pominjemo ekologiju.
Možda promenim mišljenje, ali i dalje ne vidim poentu benznca u džipu.
Taj 2.0 TSI u Kodiaq-u je "slabasan" - 180 ks.
Ne znam zasto ne ponude i onaj iz Superb-a od 280 ks.
Pritom, laksa je od Astre 100kg ako ćemo u sitna crevca.
I sigurno se losije vozi od bilo kog hatcha..
Brzine idu u H-a !!!
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
To decidirano "sigurno" mi govori da CX-5 uopste nisi vozio.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...