Ok, slazem se sa tobom, imas izbor kod drugih proizvodjaca.
Ali svetsko trziste kakvo takvo je tera te da ides u korak sa vremenom.
Kod nas na primer daosta proizvodjaca plasira ono sto niko u evropi nece, a to su recimo atmosferski benzinci 1.6 i 1.8, pouzdana ali zastarela tehnologija.
Poznanik ima Kia Sportage, 1.6 atmosferskog benzinca, trosi daleko vise a ide losije nego moj auto.
Dok drugi poznanik vozi Jeep Renegade 1.0 turbo benzinac, auto ide skroz posteno za tako mali motor, trosi vise, ali se i lepo ponasa.
Sad kad pogledas sa druge strane neke nazovimo "isplativosti", kad za 5-6-7godina taj auto budes mora da pordas.
1.6 atmosferski benzinac ce biti dinosaurus, dok ce se nas narod i dalje groziti malih aluminijumskih trocilindrasa.
Opet tu neka prica o isplativosti pada u vodu.
Na kraju krajeva, ni jedan od novo kupljenih automobila nece imati neke probleme prvih pet godina sigurno, verovatno i duze zavisno od samog vozaca i predjene kilometraze.
Bitno je sta ti mislis sta je najbolje za tebe, a sto se tice trazenja isplativosti nikad ne mozes biti pametan... sve ima dobre i lose strane.
Osim ako nisi u mogucnosti da kupis neki ferrari, pa da ga cuvas i cekas da cena poraste, jer se i to desava...