Isplativost električnih vozila
Re: Isplativost električnih vozila
Tesla i Dačija u isti koš ?
A poslednji pasus je logičan. Kilometraža mora da ima uticaja na stanje vozila.
A poslednji pasus je logičan. Kilometraža mora da ima uticaja na stanje vozila.
Re: Isplativost električnih vozila
Dacia Dokker je komercijalni auto. Ganjaju ga radnici u firmama, prelazi ko zna koliko km i normalno da bude neispravan posle toga.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Isplativost električnih vozila
Na šta je Dačija spala, da je sa Teslom svrstavaju...
TapaT
TapaT
Re: Isplativost električnih vozila
Za ovu godinu subvencije u Srbiji samo za čisti BEV ?
Šteta što i te subvencije nisu ukinute.
Bilo bi bolje za kupce.
Šteta što i te subvencije nisu ukinute.
Bilo bi bolje za kupce.
Re: Isplativost električnih vozila
Sad kmeče za PHEV.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Isplativost električnih vozila
Ko kmeči?
Pa ukidanje je odlična stvar.
Pa ukidanje je odlična stvar.
Re: Isplativost električnih vozila
https://www.danas.rs/vesti/ekonomija/uv ... n-hibride/
Uvoznici vozila i delova smatraju da uz subvencionisanje kupovine električnih automobila treba uključiti i “plug-in” hibride
Uvoznici vozila i delova smatraju da uz subvencionisanje kupovine električnih automobila treba uključiti i “plug-in” hibride
Re: Isplativost električnih vozila
Ta uredba stupila na snagu? Znaci neki mhev ce ove godine punu cenu placati? Tipa 3.0
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Isplativost električnih vozila
Mislim da ne govore o tome, već prilikom kupovine novog vozila.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Isplativost električnih vozila
Svako pita šta ga muči
Registracija, tj porez pri istoj, nema direktne veze sa subvencijama za kupovinu električnih/hibridnih vozila.
Čudno je kako ljudi godinama ne mogu da razgraniče.
TapaT
Registracija, tj porez pri istoj, nema direktne veze sa subvencijama za kupovinu električnih/hibridnih vozila.
Čudno je kako ljudi godinama ne mogu da razgraniče.
TapaT
Re: Isplativost električnih vozila
Ne mislim na ovu vest konkretno, nego kao da sam procitao najavu i za porez pri registraciji za mhev, phev da ce se ukinuti subvencije
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Isplativost električnih vozila
Subvencije za kupovinu električnih automobila propisuje Vlada donošenjem uredbe, a porez koji se tiče registracije (pa i oslobodjenje od tog poreza i za MHEV vozila ) je regulisan Zakonom o porezima na upotrebu, drzanje i nosenje dobara. I ako hoće tu nešto da menjaju oko godišnjeg poreza na MHEV vozila, treba im najpre da konstituišu novi saziv parlementa.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30025
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Isplativost električnih vozila
Do kupovine električnih vozila uz subvenciju države – šest koraka
Vlada Srbije je na sednici 1. februara, usvojila Uredbu o uslovima i načinu sprovođenja subvencionisane kupovine novih potpuno električnih vozila, a danas je Ministarstvo zaštite životne sredine objavilo detaljno upustvo kako ostvariti ovo pravo.
Postupak se odvija u šest „koraka“:
Prvi je podnošenje zahteva, lično na pisarnici ili poštom na adresu Ministarstva zaštite životne sredine, Omladinskih brigada 1, Beograd, sa naznakom „Zahtev za subvencionisanje kupovine električnih vozila“.
Drugi „korak“ sprovode nadležne službe ministarstva koje formiraju predmet od dokumentacije koju je podnosilac zahteva dostavio, a zatim Komisija za sprovođenje postupka subvencionisanja pregleda taj predmet.
Zatim („Treći“ korak), ako je dokumentacija kompletna Komisija donosi „Rešenje o dodeli subvencije“, a korisnik će biti pozvan da lično preuzme taj dokument.
Takozvani „četvrti korak“ je dostavljanje tog rešenja prodavcu vozila ili lizing kući koji pripremaju finansijsku dokumentaciju koju zatim dostavljaju Ministarstvu za zaštitu životne sredine na pisarnicu ili poštom na adresu koja je gore navedena.
Sledeća dva „koraka“ su upustva o dokumentaciji koja treba da se dostavi u zavisnosti da li se vozilo kupuje preko finansijskog lizinga (Ugovor o finansijskom lizingu, dokaz o prenosu sredstava iz banke i dokaz da je uplaćeno više od 15 odsto vrednosti vozila), ili direktno od auto kuće (predračun i avansni račun, dokaz o prenosu sredstava i ukovor o kupoprodaji vozila).
Zahtev za subvencionisanje kupovine ekološkog vozila možete preuzeti OVDE.
Podnošenje zahteva kreće od 12.februara
Za kupovinu električnog mopeda ili lakog tricikla, sledi 250 evra u dinarskoj protivvrednosti.
Za kupovinu električnih motocikala, motocikala sa bočnim sedištem, teških tricikala, lakih i teških četvorocikala, – 500 evra.
Za električna putnička vozila sa najviše devet mesta za sedenje i električna teretna vozila čija je najveća dozvoljena masa do 3,5 tona, subvencije su 5.000 evra.
https://www.garaza.rs/do-kupovine-elekt ... st-koraka/
Vlada Srbije je na sednici 1. februara, usvojila Uredbu o uslovima i načinu sprovođenja subvencionisane kupovine novih potpuno električnih vozila, a danas je Ministarstvo zaštite životne sredine objavilo detaljno upustvo kako ostvariti ovo pravo.
Postupak se odvija u šest „koraka“:
Prvi je podnošenje zahteva, lično na pisarnici ili poštom na adresu Ministarstva zaštite životne sredine, Omladinskih brigada 1, Beograd, sa naznakom „Zahtev za subvencionisanje kupovine električnih vozila“.
Drugi „korak“ sprovode nadležne službe ministarstva koje formiraju predmet od dokumentacije koju je podnosilac zahteva dostavio, a zatim Komisija za sprovođenje postupka subvencionisanja pregleda taj predmet.
Zatim („Treći“ korak), ako je dokumentacija kompletna Komisija donosi „Rešenje o dodeli subvencije“, a korisnik će biti pozvan da lično preuzme taj dokument.
Takozvani „četvrti korak“ je dostavljanje tog rešenja prodavcu vozila ili lizing kući koji pripremaju finansijsku dokumentaciju koju zatim dostavljaju Ministarstvu za zaštitu životne sredine na pisarnicu ili poštom na adresu koja je gore navedena.
Sledeća dva „koraka“ su upustva o dokumentaciji koja treba da se dostavi u zavisnosti da li se vozilo kupuje preko finansijskog lizinga (Ugovor o finansijskom lizingu, dokaz o prenosu sredstava iz banke i dokaz da je uplaćeno više od 15 odsto vrednosti vozila), ili direktno od auto kuće (predračun i avansni račun, dokaz o prenosu sredstava i ukovor o kupoprodaji vozila).
Zahtev za subvencionisanje kupovine ekološkog vozila možete preuzeti OVDE.
Podnošenje zahteva kreće od 12.februara
Za kupovinu električnog mopeda ili lakog tricikla, sledi 250 evra u dinarskoj protivvrednosti.
Za kupovinu električnih motocikala, motocikala sa bočnim sedištem, teških tricikala, lakih i teških četvorocikala, – 500 evra.
Za električna putnička vozila sa najviše devet mesta za sedenje i električna teretna vozila čija je najveća dozvoljena masa do 3,5 tona, subvencije su 5.000 evra.
https://www.garaza.rs/do-kupovine-elekt ... st-koraka/
Posetite www.garaza.rs !
Re: Isplativost električnih vozila
Sent from my SM-S906B using Tapatalk