Škoda Yeti

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10078
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW 118d | Fabia 1.0TSI | Yamaha X-Max | Polar Forester
Lokacija: Beograd - Blokovi

Re: Škoda Yeti

Post od Uroš S. » 03 Maj 2012, 10:13

paja je napisao:Uroše da li je ventil ili turbina isti je đavo jer je ventil neodvojiv od turbine pa menjaju turbine ko blesavi u garanciji. I najstrašnije je što još uvek nema pouzdanih podataka da je to rešeno. Pored toga bilo je ozbiljnih problema sa lancem koji je definitivno rešen. Ceo motor je nekako faličan.
Pitao bih te da si ti ta greška da li je bedak ili !"$"#$&"/$&#67 i $#"%##$%$ a naročito #"$!%"%//&%(/% :kezo:
U početku su menjali u garanciji zbog nekog ugovora sa dobavljačem jer nisu smeli da prodaju odvojeno, taj ugovor je istekao, sada se menja po potrebi šta treba.

U onoj temi sa Škoda foruma imaš 2 člana koji su imali probleme, ostatak teme je baljezganje ljudi kojima je "mnogo to sto kOnja za 1.2 motor, to ti je bre brate daj TDI to je mašina, Golf, švabo, slaNNa, kobaSCA..." ;)

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1395
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Škoda Yeti

Post od sasa lbg » 03 Maj 2012, 10:28

Prica oko venila i turbine meni licno ne pije vodu...ne verujem da postoji dobavljac koncerna WV .a koji isti moze da ucenjuje takvim ugovorom.
Ipak je izgleda TDI za yetia :doubleup:

Korisnikov avatar
fq400
Postovi: 1458
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:59
Garaža: Lancer

Re: Škoda Yeti

Post od fq400 » 03 Maj 2012, 17:40

Uroš S. je napisao:Aman ljudi dokle više, nema nikakvih problema sa turbinom nego sa ventilom.
Ok, nije turbina nego ventil, ali opet zbog tog ventila ne radi turbina pa izađe na isto. Pogotovu što, ako sam dobro shvatio, u servisima menjaju celu turbinu, a ne samo ventil. Nažalost, ovakve stvari se dešavaju, Škoda nije prva, a sigurno ni poslednja sa ovakvim problemima.

Da se meni desi, sigurno ne bih ovako filozofski gledao na to, ali ne verujem ni da bih se tek tako odlučio za kupovinu nove, ili makar neisprobane tehnologije kod nas (naši putevi, gorivo, servisi itd). Ja ni mobilni telefon ne kupujem dok ne padne na 50% svoje cene...

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10078
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW 118d | Fabia 1.0TSI | Yamaha X-Max | Polar Forester
Lokacija: Beograd - Blokovi

Re: Škoda Yeti

Post od Uroš S. » 03 Maj 2012, 17:53

Ranije su menjali i turbinu iako je bila ispravna zato što je zbog tog ugovora ventil bio jedinstven deo sa turbinom, od kada stavljaju podlošku i menjaju taj ventil zasebno više nema veze turbina.
Slažem se sa ostatkom rečenog.

Korisnikov avatar
Dusan
Postovi: 4283
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Škoda Yeti

Post od Dusan » 03 Maj 2012, 18:22

Uroš S. je napisao:U onoj temi sa Škoda foruma imaš 2 člana koji su imali probleme, ostatak teme je baljezganje ljudi kojima je "mnogo to sto kOnja za 1.2 motor, to ti je bre brate daj TDI to je mašina, Golf, švabo, slaNNa, kobaSCA..." ;)
+1 :loool:

Koliko ja znam za ove probleme sa turbinom nije bio kriv VW koncern i Skoda vec dobavljac.
Sto se tice tih Yeti-a koji su kompletno bili falicni,
dok sam radio u AutoCacku bilo je prica da je taj Yeti bio toliko trazen na evropskom trzistu da su pokusali da ubrzaju sklapanje duplo.
Bilo je par musterija kojima je stalno nesto zveckalo, puckalo, skripelo, posle toga bi ovi ceo enterijer rastavljali da "provale" sta je.
Mislim da je neki lik cak trazio da vrati/zameni vozilo.
Sve u svemu mislim da je to veoma mala serija, a da je "halabuka" ogromna i da samo skodi i ovako vec slaboj reputaciji Skode.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Škoda Yeti

Post od NexT » 03 Maj 2012, 19:02

od kad Skoda ima losu reputaciju?

Obicno prodje bolje od VW na testovima, a i prodaja ozbiljno konkurise VWu...
https://www.facebook.com/sovadesignstudio" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
Dusan
Postovi: 4283
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Škoda Yeti

Post od Dusan » 03 Maj 2012, 19:08

Mislim na stereotip koji jos uvek vlada kod nas kada nekome kazes Skoda, prve asocijacije su modeli iz 80-90ih :) i ono "SvabO je svabO" :rofl:
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 25200
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: Honda Civic EU8 1.6 VTEC
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Škoda Yeti

Post od trojanac » 04 Maj 2012, 01:40

Sudeći po tome kako drže cenu na oglasima, rekao bih da ti stereotipi više ne važe.
Posetite Garaža blog !

Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3593
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Škoda Yeti

Post od Misha » 26 Avg 2013, 15:55

Škoda Yeti 1.8 TSI 4x4 Ambition


Kombinirajući najbolje iz svijeta gradskih automobila s uvjerljivim benzinskim motorom te više nego li dobrim off-road mogućnostima, testirani nam je Yeti pokazao da zabavno ne mora uvijek biti i skupo, a da praktično i štedljivo u ovom slučaju ne podrazumijeva monotoniju toliko tipičnu za gradska vozila. Yeti je popunio škodinu ponudu, ali i pokazao svestranost češkog proizvođača.

Prvi škodin model u SUV segmentu nastajao je gotovo četiri godine. Naime, toliko je prošlo od predstavljanja prvog koncepta, pa do premijere ovog kompaktnog modela koji se neće ustezati skrenuti izvan asfalta. U svojoj ponudi, Škoda na raspolaganju ima izvedbe s pogonom samo na dva kotača ili na sva četiri, pet motora i tri paketa opreme, pa bi se u tom mnoštvu doista za svakoga trebalo naći ponešto.

Testirani je automobil bio opremljen najsnažnijim benzinskim motorom, stalnim pogonom na sva četiri kotača i srednjim paketom opreme. Sve zajedno, itekako je dovoljno da "Škoda - obiteljski prijevoznik" postane "Škoda - obiteljska zabava" već pri prvom odlasku na odmor ili skretanju s asfalta.

Dizajn, ergonomija, unutrašnjost

Yeti je, u estetskom smislu, izvedenica Roomstera. No, nekoliko razlika koje možda i nebismo smatrali značajnima, pretvorile su praktičan ali izgledom prosječan obiteljski model u doista atraktivnog mališana koji svoje univerzalne sposobnosti pokazuje već na prvi pogled. Uostalom, Yetijev se izgled stvarao još od frankfurtskog salona 2005. kada je predstavljen prvi koncept te konačni proizvod doista nije podbacio.

Atraktivnom vanjštinom dominiraju velika prednja svjetla, "dodana" na već otprije poznati prednji dio. Tu je i povišeno podvozje koje u kombinaciji s atraktivnim lijevanim naplacima dimenzije od 16 cola, prednjom i stražnjom alu-oblogom te plastičnim zaštitama pragova naglašava kako je ovaj mališan spreman upustiti se i u avanturu izvan asfalta. Testirani je automobil s popisa dodatne opreme dobio zatamnjena stražnja stakla, srebrne krovne nosače i dobro odabranu smeđu metalik boju što upotpunjava atraktivan dojam.

U interijeru "priča" nastavlja tradiciju Škode, ali možemo reći i volkswagenove obitelji uz niz prepoznatljivih detalja koji se koriste u mnogim modelima ovog koncerna. Ergonomski nas je mala off-road Škoda vrlo ugodno iznenadila uz prednja sjedala koja pružaju mnogo potpore tijelu što, premda ovdje ne pričamo o sportskom automobilu, može dosta značiti prilikom off-road vožnje neravnim terenima. Jedino što smo poželjeli, s ergonomske strane, bio bi nešto okomitiji položaj obruča upravljača.

Uređenje interijera je očekivano decentno i ponovno nas je oduševio već otprije poznati dojam vrhunske solidnosti i doista kvalitetnih materijala. Jedan mali detalj u obliku srebrnog obruba središnje konzole uspješno razbija, potencijalno monotono, sivilo plastičnih površina.


Otraga je testirani Yeti bio opremljen sustavom stražnjih sjedala Varioflex. Riječ je o tri zasebna sjedala od kojih se svako može preklopiti, ili prema potrebi izvaditi iz vozila. Uz to, bočna se dva sjedala mogu pomicati uzdužno, a u slučaju da je središnje sjedalo izvađeno, moguće ih je pomicati i prema širini u rasponu od 80 mm. U takvoj konfiguraciji moguće je Yeti pretvoriti u četverosjed raskošne udobnosti.

U prtljažniku će se također naći dovoljno mjesta za avanturistički nastrojene obitelji, uz 415 dm3 temeljnog obujma. Konačno, možemo zaključiti kako Yeti, zahvaljujući domišljatoj modularnoj unutrašnjosti nudi doista mnogo prostora za vozilo čiji međuosovinski razmak iznosi 2578 mm.






Komentar opreme

Uz paket opreme Ambition Yeti je doista solidno opremljen automobil. Dvozonski klima uređaj, brojni elektronički sigurnosni sustavi ili atraktivni lijevani naplaci zadovoljit će većinu ukusa. A od opreme koja bi svakako bila dobrodošla uz Yeti 1.8 TSI 4x4 Ambition možemo navesti tempomat, s obzirom da je ovo vrlo dobar putni automobil. Također, uz ovakvu razinu opremljenosti, Škoda nas je mogla razveseliti i elektropodizačima stražnjih prozora. No, taj ćemo detalj lako zaboraviti "igrajući" se s praktičnim i korisnim sustavom sjedala Varioflex.


Motor i prijenos

Nećemo otkriti nešto posebno novo ustanovimo li da je 1,8-litreni TSI iz volkswagenove grupacije jedan od najboljih motora u svojoj klasi koji smo upoznali. Riječ je o pogonskom stroju opremljenom prednabijanjem i izravnim ubrizgavanjem goriva što je pripomoglo da se najveća snaga od 160 KS razvija pri solidno niskih 4500 o/min. Što je još značajnije, najveći okretni moment (250 Nm) dostupan je već od 1500 o/min (do 4500) što ovako motorizirani Yeti čini lako vozljivim i bez čestog posezanja za ručicom mjenjača. Također, ovaj je motor i štedljiv te smo tako u kombinaciji brze vožnje asfaltom i off-roada ostvarili prosjek od doista umjerenih 9,5 l/100 km.


Pored 6-stupanjskog ručnog mjenjača koji se iskazao solidnom preciznošću, svakako najznačajniji dio prijenosa testiranog automobila njegov je stalni pogon na sva 4 kotača izveden pomoću središnjeg diferencijala Haldex, četvrte generacije. Riječ je o prijenosu koji može rasporediti do 96 posto okretnog momenta na prednju osovinu, ili do 90 posto na stražnju. Haldex mijenja omjer raspodjele momenta ovisno o kontaktu kotača s podlogom, a testirani je automobil bio opremljen i sustavom pomoći pri off-road vožnji (doplata) koji doista preporučamo kao koristan izdatak.

Riječ je o sustavu koji, kada ga aktiviramo, prilagođava način rada elektroničkih sigurnosnih uređaja (ABS, TCS...) terenskoj vožnji te, između ostalog, omogućava lakše kretanje na skliskoj podlozi smanjivanjem broja okretaja motora. Također, ugrađeni sustav pomoći pri vožnji nizbrdo osigurava održavanje stalne brzine na off-road spustu povremenim kočenjem pojedinih kotača.

Za upravljačem

Vjerojatno prvi dojam koji ćete steći za upravljačem Yetija 1.8 TSI njegove su, hvale vrijedne, performanse. Istina jest da ovdje nije riječ o sportskom automobilu ili bilo kakvoj jurilici, no uz činjenicu da pod prednjim poklopcem malenog SUV-a obično očekujemo kakav 1,4-litreni diesel, 160 KS ovog benzinskog motora pružaju vrlo uvjerljiva vozna svojstva.

Tek dva tehnička podatka, onaj o ubrzanju od 0 do 100 km/h za 8,4 s te najveća brzina od 192 km/h (proizvođač propisuje 200 km/h) dovoljni su da malena Škoda brzo zaradi vaše poštovanje. A kao potpora ovom pogonskom stroju tu je i stalni pogon na sva četiri kotača koji jamči sigurnu vožnju autocestom i u zimskim uvjetima. Uostalom, nemali broj vozača u znatno većim automobilima začuđeno nas je gledao kada smo ih pretekli s automobilom koji, iskreno, izgleda više poput male gradske "igračke".


Izvan asfalta priča je jednako uvjerljiva, dakako, uz ogradu da se ipak ne radi o terenskom automobilu. No, takva svojstva nam Yeti niti ne obećava, a ono što je u stanju "podnijeti" nadilazi sve vrste podloga po kojima bi se većina smrtnika uopće i usudila voziti. Dakako, u ovoj su priči ključan čimbenik gume. Naša sreća bila je da je ovaj test odrađen u hladno doba godine, sa zimskim gumama koje u blatu pružaju dosta više od ljetnih. Stoga svatko tko poželi skrenuti s asfalta i proći čak i nešto zahtjevnijim terenima, u ovom će modelu pronaći vrlo sposobnog partnera.

I na kraju...

Škodin prvi izlet u SUV vode ispao je pun pogodak. Potpomognut uvjerljivim 1,8-litrenim TSI motorom, stalnim pogonom na sva četiri kotača te solidnim paketom opreme, Yeti 1.8 TSI 4x4 Ambition je na nas ostavio odličan dojam. Doduše, možda toliko tehnike većini potencijalnih kupaca niti neće biti potrebno, no činjenicom ostaje da Škoda nudi Yeti poput testiranog za iznos uz koji će vas konkurencija jedva pustiti da im uputite neko pitanje. Za mnogo zabave izvan ceste, uvjerljivih performansi na asfaltu te praktičnosti u interijeru, Škoda je doista postavila prihvatljivu cijenu.

Tvornički tehnički podaci i rezultati mjerenja

KAROSERIJA
putnički prostor SUV (2 volumena) s petorim vratima i 5 mjesta za putnike
materijal Čelik
izvedba Samonosiva karoserija
koeficijent otpora zraka Cw = 0,37

MOTOR
konstrukcija 4-cilindrični redni benzinski postavljen naprijed poprečno, 4 ventila po cilindru, 2 bregasta vratila u glavi pokretana lancem, glava od lake legure, koljenasto vratilo u 5 ležajeva, izravno ubrizgavanje goriva, 1 turbopunjač, međuhladnjak, 3-stazni katalizator, ulje 4,6 l, alternator 140 A, akumulator 220 A (44 Ah), Euro 5

obujam 1798 cm3
provrt i hod klipa 82,5 x 84,2 mm
omjer kompresije 9,8 : 1
najveća snaga 118 kW (160 KS) pri 4500 o/min
najveći okretni moment 250 Nm između 1500 i 4500 o/min
specifična snaga 65,6 kW/l (90,0 KS/l)

PRIJENOS SNAGE
pogon i mjenjač Stalni pogon na sva četiri kotača sa središnjim diferencijalom Haldex (4. generacija) s elektroničkom blokadom, raspodjela momenta: do 96% na prednju / do 90% na stražnju osovinu, ručni mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa
prijenosni omjeri I 3,77; II 2,09; III 1,47; IV 1,2; V 1,1; VI 0,93; hod unazad 4,55; diferencijal 3,95 / 3,09

PODVOZJE
prednji ovjes McPhersonove opružne noge, trokraka poprečna ramena, stabilizator i pomoćni okvir
stražnji ovjes Višedjelna osovina s uzdužnim i poprečnim ramenima, spiralne opruge, teleskopski amortizeri i stabilizator
upravljač S nazubljenom letvom, elektromehanički servoojačivač

KOČNICE
prednje Ventilirani disk promjera 288 mm, 1-klipna plivajuća kliješta
stražnje Puni disk promjera 272 mm
oprema ABS, EBD, BAS, ESP, TCS

KOTAČI
naplaci Lijevani naplaci dimenzija 7J x 16
gume Dimenzija 215/60 R 16 (na testiranom vozilu: Continental ContiWinterContact)

DIMENZIJE
dužina x širina x visina 4223 x 1793 x 1691 (s krovnim nosačima) mm
međuosovinski razmak 2578 mm
trag kotača 1541 / 1537 mm
krug okretanja 10,3 m
obujam prtljažnika 415 / 1760 dm3
spremnik za gorivo 60 l

MASE
prazno vozilo 1529 kg
najveća dozvoljena 2070 kg
dozvoljeno opterećenje 541 kg
dozvoljena masa prikolice 700 kg (bez kočnice) / 1800 kg (s kočnicom)
specifično opterećenje 13,0 kg/kW (9,6 kg/KS)

VOZNA SVOJSTVA
najveća brzina 200 km/h (tvornički podatak), 192 km/h (test)
ubrzanje 0 - 100 km/h 8,4 s (tvornički podatak)

POTROŠNJA GORIVA
u gradu 10,1 l/100 km (tvornički podatak), 12,2 l/100 km (test)
na otvorenoj cesti 6,9 l/100 km (tvornički podatak), 8,1 l/100 km (test)
mješovita vožnja 8,0 l/100 km (tvornički podatak), 9,5 l/100 km (test)
autonomija u gradu 594 km (tvornički podatak), 492 km (test)
autonomija na otvorenoj cesti 870 km (tvornički podatak), 741 km (test)
prosječnja emisija CO2 189 g/km

KATALOŠKA CIJENA
do registracije 180.242 Kn (24.821 Eur), testirano vozilo s navedenom dodatnom opremom 192.413 Kn (26.497 Eur)

JAMSTVO
na mehaničke komponente 4 godine / 100.000 km
na boju 3 godine
protiv prohrđavanja 10 godina
pomoć na cesti Doživotno mobilno jamstvo

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Izvor:Autonet.hr
http://www.autonet.hr/skoda-yeti-18-tsi-4x4-ambition
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Odgovori