Sajam automobila 2024
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Sajam automobila 2024
Jel bio neko?
- zdushan
- Postovi: 1657
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Sajam automobila 2024
Bio sam ja juče, a bolje da nisam s obzirom kolika je bila gužva.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Sajam automobila 2024
Ja se upravo vratio.
Sajam je ok, umerena gužva.
Ali, sedeo sam u 30tak automobila i praktično ne umem da razlikujem koji je koji što spolja a naročito unutra.
Sve kao jaje jajetu, uz sitne varijacije.
Pozitivni utisak mi je ostavila Tojota i naročito korola karavan a negativnih utisak deli više kandidata.
Škoda Superb je naoko kao super ali ergonomija ne baš, npr sedišta sa kratkim sedalnim delom. Karavani kod svih Škoda nemaju obaranje sedalnog dela.
I generalno i kod drugih nema obaranja zadnjih sedišta bilo da se voda kao SUV bilo kao karavan bilo limizine...neshvatljivo.
I još jedna loša stvar, utovarni prag je kod gotovo svih (Korola je izuzetak pozitivni) veoma visok, kod nekih čak na nivou kukova. To znači da je gepek gotovo neupotebljiv za kabaste stvari ili teške stvari...
Iako kod mnogih gepek na papiru ima kao solidnu zapreminu kod mnogih je uzan, jedva da dostiže ili se tu vrti oko 100nak cm. Retki su sa normalnom širinom od 120cm.
Barem je takav moj utisak.
Što se kabina tiče ne znam da li je u meni problem, ali kod gotovo svih je tesno unutra a ne bi trebalo s obzirom na spoljne dimenzije.
Probao mazdu CX60 i Mercrdes E klasu elektro (to se zove EQE). Unutra kao da je neka niža klasa manjih vozila a ni gepek im nije veliki. U šta je potrošeno onoliko cm lima ne mogu ni da pretpostavim.
I da Kinezi, prilično lepo na oko, i na osećaj ali se vidi u detaljima konstrukcije da imaju još dosta toga da savladaju ili da barem za Evropu dorade ( s obzirom da su EU modeli dosta skuplji od kineksih očekujem i da budu slični EU proizvodjačima).
Podigao u Pežou 308 karavan prostirku ispod poda gepeka a ono nelakiran (u boju auta) lim. Samo osnovna boja, grund tzv.
Znam da je toga bilo i ranije na ekonomik klasi auta ali i po ekonomik ceni...sada sa ovim cenama makar su mogli celu karoseriju da ofarbaju u boju auta.
Gomila auta sa sumornim unutrašnjim enterijerom, sve crno do crnog, Strava osećaj kada se sedne.
Reno Astral čini mi se, jako kratka sedišta napred, prostora kao ima ali ispod nogu vozača nije ravan pod već nekako prelomljeno sa na pola izdignutim. Uglavnom neprirodno već i na kratko sedenje.
Nissan X trail jako lep iznutra, nema tu falinku. Jedino jako visok utovarni prag.
I još nešto, pedale gasa kod mnogih auta jako uzane, sićušne, neke i uvučene po dubini toliko da nisu u ravni sa pedalom kočnice.
Kako se to vozi zimi u nekim čizmama, ili ne daj bože gojzericama....kao da nisu probali te aute u zimskim uslovima vožnjem.
I tako...lepo sam proveo vreme, video ono što me je najviše zanimalo oko EV i upoznao se sa par interesantnih firmi iz dopunskog programa.
Ionako je napolju loše vreme tako da pun pogodak što se mene tiče.
ps. utisci su naravno subjektivni da se neko ne oseti pogodjenim sa datim opisom a prema nekom njegovom favoritu.
Sajam je malog obima, bleda senka nekadašnjih. Servisni program i aftermarket ponuda delova, trgovaca gotovo nepostojeće. Komercijalnih vozila- kombija nisam video a autobusa, kamiona i gradjevinskih mašina ni u tragovima.
Prošetao kroz moto halu i tu je bila i velika gužva i veliki broj štandova ali to me ne interesuje pa nemam pojma na kojem je nivou.
Dobro je da imamo i ovakav nekakav sajam....da se na jednom mestu može videti i porediti.
I da dodam naknadno, Astra baš fino unutra. Lepo se sedi, ima mesta. Nekako skladno deluje pozicija za vozača.
Sajam je ok, umerena gužva.
Ali, sedeo sam u 30tak automobila i praktično ne umem da razlikujem koji je koji što spolja a naročito unutra.
Sve kao jaje jajetu, uz sitne varijacije.
Pozitivni utisak mi je ostavila Tojota i naročito korola karavan a negativnih utisak deli više kandidata.
Škoda Superb je naoko kao super ali ergonomija ne baš, npr sedišta sa kratkim sedalnim delom. Karavani kod svih Škoda nemaju obaranje sedalnog dela.
I generalno i kod drugih nema obaranja zadnjih sedišta bilo da se voda kao SUV bilo kao karavan bilo limizine...neshvatljivo.
I još jedna loša stvar, utovarni prag je kod gotovo svih (Korola je izuzetak pozitivni) veoma visok, kod nekih čak na nivou kukova. To znači da je gepek gotovo neupotebljiv za kabaste stvari ili teške stvari...
Iako kod mnogih gepek na papiru ima kao solidnu zapreminu kod mnogih je uzan, jedva da dostiže ili se tu vrti oko 100nak cm. Retki su sa normalnom širinom od 120cm.
Barem je takav moj utisak.
Što se kabina tiče ne znam da li je u meni problem, ali kod gotovo svih je tesno unutra a ne bi trebalo s obzirom na spoljne dimenzije.
Probao mazdu CX60 i Mercrdes E klasu elektro (to se zove EQE). Unutra kao da je neka niža klasa manjih vozila a ni gepek im nije veliki. U šta je potrošeno onoliko cm lima ne mogu ni da pretpostavim.
I da Kinezi, prilično lepo na oko, i na osećaj ali se vidi u detaljima konstrukcije da imaju još dosta toga da savladaju ili da barem za Evropu dorade ( s obzirom da su EU modeli dosta skuplji od kineksih očekujem i da budu slični EU proizvodjačima).
Podigao u Pežou 308 karavan prostirku ispod poda gepeka a ono nelakiran (u boju auta) lim. Samo osnovna boja, grund tzv.
Znam da je toga bilo i ranije na ekonomik klasi auta ali i po ekonomik ceni...sada sa ovim cenama makar su mogli celu karoseriju da ofarbaju u boju auta.
Gomila auta sa sumornim unutrašnjim enterijerom, sve crno do crnog, Strava osećaj kada se sedne.
Reno Astral čini mi se, jako kratka sedišta napred, prostora kao ima ali ispod nogu vozača nije ravan pod već nekako prelomljeno sa na pola izdignutim. Uglavnom neprirodno već i na kratko sedenje.
Nissan X trail jako lep iznutra, nema tu falinku. Jedino jako visok utovarni prag.
I još nešto, pedale gasa kod mnogih auta jako uzane, sićušne, neke i uvučene po dubini toliko da nisu u ravni sa pedalom kočnice.
Kako se to vozi zimi u nekim čizmama, ili ne daj bože gojzericama....kao da nisu probali te aute u zimskim uslovima vožnjem.
I tako...lepo sam proveo vreme, video ono što me je najviše zanimalo oko EV i upoznao se sa par interesantnih firmi iz dopunskog programa.
Ionako je napolju loše vreme tako da pun pogodak što se mene tiče.
ps. utisci su naravno subjektivni da se neko ne oseti pogodjenim sa datim opisom a prema nekom njegovom favoritu.
Sajam je malog obima, bleda senka nekadašnjih. Servisni program i aftermarket ponuda delova, trgovaca gotovo nepostojeće. Komercijalnih vozila- kombija nisam video a autobusa, kamiona i gradjevinskih mašina ni u tragovima.
Prošetao kroz moto halu i tu je bila i velika gužva i veliki broj štandova ali to me ne interesuje pa nemam pojma na kojem je nivou.
Dobro je da imamo i ovakav nekakav sajam....da se na jednom mestu može videti i porediti.
I da dodam naknadno, Astra baš fino unutra. Lepo se sedi, ima mesta. Nekako skladno deluje pozicija za vozača.
Poslednja izmena od ljubitelj u 25 Mar 2024, 17:22, izmenjeno 1 put ukupno.
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Sajam automobila 2024
Kad predlazete da se ode.
Kapiram nedelja je bila haos.
Mislio sam sutra oko 12 da budem tamo.
Sajam ,kao sajam me ne zanima.Imam 3-4 modela da pokazem gospodji ,da se ne mantamo po salonima.
Uglavnom sam vec prelomio na c4.
Brat ima sluzbeni,vozio sam i vozen vise puta.
Pokazao bih gospodji kamiqa( mada to je mali autic b klase) i eventualno da vidim dal je onaj sportage za 24500 "patka" ili moze da se naruci.
I Kaptur,al i on je maleni autic.
Znaci oko podneva,radni dan,ne bi trebalo da bude guzve.
Zadnji put sam bio 2015,kupio ceeda.Al zadnji dan i svi su bili nervozni i neljubazni i one jebene sirene svakih sat vremena,za kraj sajma...
Kapiram nedelja je bila haos.
Mislio sam sutra oko 12 da budem tamo.
Sajam ,kao sajam me ne zanima.Imam 3-4 modela da pokazem gospodji ,da se ne mantamo po salonima.
Uglavnom sam vec prelomio na c4.
Brat ima sluzbeni,vozio sam i vozen vise puta.
Pokazao bih gospodji kamiqa( mada to je mali autic b klase) i eventualno da vidim dal je onaj sportage za 24500 "patka" ili moze da se naruci.
I Kaptur,al i on je maleni autic.
Znaci oko podneva,radni dan,ne bi trebalo da bude guzve.
Zadnji put sam bio 2015,kupio ceeda.Al zadnji dan i svi su bili nervozni i neljubazni i one jebene sirene svakih sat vremena,za kraj sajma...
Re: Sajam automobila 2024
Izložba odltimera, za mene puno srce i doživljaj.
Tako lepo sredjeni i tako lepo poredjani.
Jedino što fali neka informacija o njima, koje su godište, koji motor, koja izvorna cena, koliko km imaju i tako nekakav opis a ne da su tu kao zalutali pa ostavljeni.
I jedan PV544 (Volvo) iz 195. i neke koji je registrovan i aktivno se vozi kao daily, tako barem rekoše u razgovoru.
Tako lepo sredjeni i tako lepo poredjani.
Jedino što fali neka informacija o njima, koje su godište, koji motor, koja izvorna cena, koliko km imaju i tako nekakav opis a ne da su tu kao zalutali pa ostavljeni.
I jedan PV544 (Volvo) iz 195. i neke koji je registrovan i aktivno se vozi kao daily, tako barem rekoše u razgovoru.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14245
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Sajam automobila 2024
Oko 11h sam išao sa NGBD, na Gazeli je bio kolaps. Verovatno zbog isključenja ka Sajmu, ili je bila saobraćajka, mada tipujem na Sajam.zdushan je napisao:Bio sam ja juče, a bolje da nisam s obzirom kolika je bila gužva.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
TapaT
- grujicd
- Postovi: 8403
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Sajam automobila 2024
Ja sam išao u subotu u sred dana (ne zato što ne znam da je tad loše, ali jbg drugar koji sad bira kola je samo tad mogao). Čekali smo od gazele bar pola sata dok nismo ušli na sajam, a onda još jedno 25 minuta dok se nismo probili i našli parking mesto.
Glavni utisak mi je da Jazz-a neću skoro da menjam, od tih gradskih kola sve mi je ili tesno, ili je spolja previše poraslo.
Glavni utisak mi je da Jazz-a neću skoro da menjam, od tih gradskih kola sve mi je ili tesno, ili je spolja previše poraslo.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30116
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Sajam automobila 2024
Gađajte radni dan, prepodne.
@ljubitelj imaj na umu da ovo nije Međunarodni salon automobila već BG DDOR Carshow - manifestacija napravljena da popuni rupu između dva prava sajma automobila jer se održavaju na dve godine.
A da mnogo toga nije kao prethodnih godina, nije.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
@ljubitelj imaj na umu da ovo nije Međunarodni salon automobila već BG DDOR Carshow - manifestacija napravljena da popuni rupu između dva prava sajma automobila jer se održavaju na dve godine.
A da mnogo toga nije kao prethodnih godina, nije.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- Heineken
- Postovi: 6249
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Sajam automobila 2024
Neplanski odem u nedelju, bolje da nisam isao koja guzva . Drugar hteo da vidi novu E klasu ali na kraju se zalepio za onaj beli GLE.
GLE sa 2.0 dizel motorom sa sajamskim popustom 120k evra
GLE sa 2.0 dizel motorom sa sajamskim popustom 120k evra
Re: Sajam automobila 2024
I ja sam izašao sa istim utiskom, sve slično i iskreno ništa wow da me oduševilo.ljubitelj je napisao:sedeo sam u 30tak automobila i praktično ne umem da razlikujem koji je koji što spolja a naročito unutra.
Sve kao jaje jajetu, uz sitne varijacije.
Kinezi su me iznenadili, za "malo" para nude dosta, izgled im nije los, a unutra su bolju od budget varijanti drugih proizvodjaca. Za motorizaciju nisam bio siguran al bas sinoć čitam da MG i Cherry valjda koriste Volvo motore tako da su poznati već.
Iskreno mislim da Dacia nema sta da traži pored Kineza. Sedeo sam u Loganu, lepši je unutra nego što sam mislio, al kad otvoriš gepek a ono go lim kao kod Stojadina, msm koliko bi malo izolacije poskupelo auto, 5-10e možda? Tako da mi je to baš loše a cenom je kao MG ZS, čini mi se možda i malo skuplji.
Corolla mi deluje kao sasvim lep autic, kako spolja tako i iznutra, msm da je za 20k sasvim ok.
Honda Civic mi ima bas lepu unutrasnjost, a nije ni spolja ružna, al po onoj ceni nema šanse. U Americi je dosta jeftinija i ima logike, al kod nas baš i ne.
308 mi je super auto, al ja ne znam dal je iko od inzinjera seo u njega tokov čitavog procesa izrade, jer mi je prosto nemoguće da su pustili u produkciju volan koji ti prekriva brzinometar i ceo taj ekran. Doduše kod njega mi je volan najlepši, svaka im čast, samo su trebali da spuste instrumente malo dole.
Astra nova mi ružna izvana toliko da nisam hteo ni da uđem, samo sam pogledao kroz prozor i oni tableti, kao da si uzeo Prestigio od pre 10 godina i nalepio ga. Nikako mi se ne svidja.
Sedeo sam u Citroen C5X, to mi je bas bila želja jer trenutno vozim C5 X7 a ovo mu dođe kao naslednik, ali sam ostao blago razočaran. Spolja mislim da nije toliko loš, al da mu bela boja bas ne stoji, najlepši mi je u onoj dvobojnoj varijanti. A unutra, pa ona piano plastika kod menjača mi je tako jeftina, kao da gledam kinesku igračku a ne auto od bezmalo 50k evra. Još kad se to za mesec-dva upotrebe izgrebe, biće još gore. Sedišta mi se čine udobnija na mom C5.
Suzuki Swift mi je ok od napred, al od nazad kao da mu je neko zalepio šamarčinu da je ostao tako izdeformisan, i unutra bas loše plastike.
Generalno mi se ne svidja taj SUV trend tako da u njih nisam ulazio, al to sam samo ja, tržište kaže drugačije.
Kao što je već rečeno, sajam je manji nego što sam očekivao, al sta je tu je.
Edit: a novi BMW kako su ružni. Mislio sam da su ružni na slici pa će uživo biti malo bolje, al ne. Serija 7 samo majka može da voli. Jako ružan auto.
5-ica je od napred malo bolja nego na slici, al zato je tu zadnji kraj da upropasti sve. Ni blizu starijih generacija.
3-ka mi još i najbolje izgleda.
Merc mi je bolji od BMW, C i E klasa lepe, al cene kažu da ćemo se družiti za 20ak godina (možda).
Sent using Tapatalk
- grujicd
- Postovi: 8403
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Sajam automobila 2024
Kod Mercedesa mi se svideo samo onaj sa šatorom na krovu
- zdushan
- Postovi: 1657
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Sajam automobila 2024
ProCeed mi je interesantan. Nisam gledao cenu ali lep auto, i vrlo nepraktican. Jedva sam usao/izašao.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Sajam automobila 2024
Такође јуче био, гужва на мосту "Газела" је била несносна, баш због Сајма, као да су сви кренули колима, а на самом Сајму реке људи.pedja je napisao: ↑25 Mar 2024, 18:49Oko 11h sam išao sa NGBD, na Gazeli je bio kolaps. Verovatno zbog isključenja ka Sajmu, ili je bila saobraćajka, mada tipujem na Sajam.zdushan je napisao:Bio sam ja juče, a bolje da nisam s obzirom kolika je bila gužva.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
TapaT
Ишао сам градским превозом и 88-ца, од аутобуског стајалишта које је преко пута "Сава Центра" па до пред крај моста, пуних 90 минута (од 12:00 до 13:30) је аутобус био у колони! Возач није хтео да иде да претиче колону!!! Доста нас је изашлоиз аутобуса на самом мосту, па пешке до сајма.
Није било неких ауто брендова који су присутни на нашем тржишту, али с обзиром да је ово "Београдски сајам аутомобила", а не "Међународни салон аутомобила", одзив излагача и посетилаца је изузетан. Препорука је ипак, да на миру разгледате све што желите, отићи радним даном, наравно ко може. Лично, највише сам се задржавао код опреме, старовременских возила и код Субаруа. .
Ето Јован Мемедовић сад седа у Аутбека 2.5 "Дивљина".
Re: Sajam automobila 2024
Ja sam od kuće do kapije sajma išao tačno 37 minuta, gradskim prevozom. Uz jedno presedanje, bus pa tramvaj (umesto 12ice mogao sam sijaset buseva da odaberem, ali kada je veći sajam i bus ne idu u istu rečenicu, upravo zbog one slike sa Gazele).
Odranije sam znao da sajam nema rešeno parkiranje, oduvek je problem tog jako malog parkinga na samom sajmu a onaj veći parking ka Adi je prilično udaljen da se peške ide do glavnog ulaza.
Prošli put sam imao lude sreće pa sam našao parking baš kad sam naišao i to na onom asfaltnom parkingu ispred stare biletarnice-glavnog ulaza neposredno uz bus stanicu.
Ali to je puka slučajnost da se potrefilo.
Sve u svemu pošto nekada treba i da šetam i koristim noge taman je bila prilika da se nadje izgovor da se ne ide autom.
@ trojanac znam da je lokalni karakter ali samo opisujem zatečeno stanje po mom utisku. Karta je naravno uredno naplaćena kao da je medjunarodni po obimu i sadržaju. Ako je već pola hala prazno i nema uobičajene ponude prateće industrije mogli su i cenu karte ako ne da prepolove onda da prilagode ponudjenom.
Pri tome nikakav liflet niti bilo kakav papirić sa makar spiskom izlagaća ako ne već rasporedom i pozicijama izlaganja se ne dobija uz kupljenu kartu.
Nema ni elektronskih info pultova gde bi se uradila pretraga po modelu ili proizvodjaču ili šta već, recimo da je na ulazu u halu postavljen.
Nije stvar cene kao takve nego principa šta se dobije za naplaćeno odnos. Meni deluje da je sajam skrpljen na brzaka kao negde iz 96-97.,me godine prošlog veka.
Kako god, nisam bio nekoliko godina, mislim još od pandemije, i prijalo mi je da vidim uživo na jednom mestu kuda ide auto industrija pa i ne zameram što je tako kako je.
Odranije sam znao da sajam nema rešeno parkiranje, oduvek je problem tog jako malog parkinga na samom sajmu a onaj veći parking ka Adi je prilično udaljen da se peške ide do glavnog ulaza.
Prošli put sam imao lude sreće pa sam našao parking baš kad sam naišao i to na onom asfaltnom parkingu ispred stare biletarnice-glavnog ulaza neposredno uz bus stanicu.
Ali to je puka slučajnost da se potrefilo.
Sve u svemu pošto nekada treba i da šetam i koristim noge taman je bila prilika da se nadje izgovor da se ne ide autom.
@ trojanac znam da je lokalni karakter ali samo opisujem zatečeno stanje po mom utisku. Karta je naravno uredno naplaćena kao da je medjunarodni po obimu i sadržaju. Ako je već pola hala prazno i nema uobičajene ponude prateće industrije mogli su i cenu karte ako ne da prepolove onda da prilagode ponudjenom.
Pri tome nikakav liflet niti bilo kakav papirić sa makar spiskom izlagaća ako ne već rasporedom i pozicijama izlaganja se ne dobija uz kupljenu kartu.
Nema ni elektronskih info pultova gde bi se uradila pretraga po modelu ili proizvodjaču ili šta već, recimo da je na ulazu u halu postavljen.
Nije stvar cene kao takve nego principa šta se dobije za naplaćeno odnos. Meni deluje da je sajam skrpljen na brzaka kao negde iz 96-97.,me godine prošlog veka.
Kako god, nisam bio nekoliko godina, mislim još od pandemije, i prijalo mi je da vidim uživo na jednom mestu kuda ide auto industrija pa i ne zameram što je tako kako je.
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Sajam automobila 2024
Jel treba jakna unutra ili je dovoljna kosulja?
Kapiram hostese su oskudno obucene,da je toplo.
Da ne vucemo jakne unutra?
Kapiram hostese su oskudno obucene,da je toplo.
Da ne vucemo jakne unutra?