Terenci - moda ili potreba ?
Re: Terenci - moda ili potreba ?
UAZ Hunter Expedition
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Ovo je vozilo koje sam zimus video u gradu i pitao ovde na forumu koje je tačno. Doduše u dosadnoj vojničkoj zelenoj, bez ovog rol branika napred a ni za nosač na krovu nisam siguran. Dopao mi se u tom nekom modernom retro fazonu, sad mogu da zamislim kako to izgleda u vožnji koja nije robustan teren. Vlažni su snovi da to ne mora biti skupo, sumnjam da nije. Ova narandžasta je strava.
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Terenci - moda ili potreba ?
UAZ nikad i nije bio skup. Ne znam kako se kotiraju u odnosu na Ladu po kvalitetu, cenama delova, odrzavanju...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Verovatno sa svakom promenom ulja menjas i lamelu.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Za uaza je cak i lada niva pojam kvaliteta i pouzdanosti.
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Auuuuu
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Cudno mi je to, da je tako kvarljivo, a toliko se koristio u vojsci, sto Sovjetskog saveza, sto kod njihovih saveznika. I bas je nastao za potrebe vojske.ftj je napisao:Za uaza je cak i lada niva pojam kvaliteta i pouzdanosti.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Terenci - moda ili potreba ?
bar je lep
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Za mene jedni od ruznijih vozila. Poceo se proizvoditi 70ih, a izgleda kao da je iz 50ih.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Terenci - moda ili potreba ?
koja je po cenjenom misljenju foruma realna cena za nissan patrol Y61 4x4,
god.proizvodnje 2012, prva registracija 2014,
dizel 4.2, 115 KS
dobro stanje, 70.000km
nema ga na mobile da dobijem neku orijentaciju, ima cena samo za nov blindirani 140.000 EUR
ko ovo servisira u srbiji a da nije renoova mreza, neki dobar nezavisni majstor
god.proizvodnje 2012, prva registracija 2014,
dizel 4.2, 115 KS
dobro stanje, 70.000km
nema ga na mobile da dobijem neku orijentaciju, ima cena samo za nov blindirani 140.000 EUR
ko ovo servisira u srbiji a da nije renoova mreza, neki dobar nezavisni majstor
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30012
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Trio
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Terenci - moda ili potreba ?
A da, tačno, hvala.
Prosečna potrošnja po katalogu 14 litara dizela, barem da je benzin pa da ga konvertujemo na plin.
Ali godišnja registracija po kalkulatoru 226.000 !!!
Prosečna potrošnja po katalogu 14 litara dizela, barem da je benzin pa da ga konvertujemo na plin.
Ali godišnja registracija po kalkulatoru 226.000 !!!
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Pa moze i u njega plin da se ugradi.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Nisam znao za to, ali sada vidim. Doduše kažu da nije neka ušteda, od 10 do 30%, da je skuplja ugradnja nego u benzinski motor i da je bolje da je u common rail što mislim da ovaj motor nije.
Nema smisla razmišljati o ovome bez konverzije u teretno vozilo, govorimo o 8x skupljoj registraciji, teretno je oko 35.000 godišnje. A konverzija..... ne hvala bez jakih leđa koja nemam.
Nema smisla razmišljati o ovome bez konverzije u teretno vozilo, govorimo o 8x skupljoj registraciji, teretno je oko 35.000 godišnje. A konverzija..... ne hvala bez jakih leđa koja nemam.