Ako ideš u salon BMW-a, samo ti "iza sebe" naizmenično sedi u X3 i X1, pa ćeš da vidiš gde i koliko ima više mesta za kolena pozadi (na razliku dužine vozila od preko 30cm)Day Walker je napisao: ↑03 Mar 2024, 20:35Pa konkretno je nov u pitanju, ne znam odakle stizu, moze se saznati.
Multimedia mi je skroz ok u toj generaciji, nisam primetio da joj nesto fali. Kapiram da ce na novom biti dosta bolja, al ono sto sam video je zadovoljavajuce.
Svakako planiramo test voznju, al rekoh aj da pitam jel neko imao iskustva iz prve ruke.
Deluje dosta veci od naseg Q3, al po vasem pisanju sam postao skeptican
Novi X1 ima znatno manje mesta od Audia u enterijeru, a o gepeku da ne govorim.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Oko „savremenijih“ ili „prevazidjenih“ rešenja u novijim ili starijim BMW-ima, za mene je prednost tih starijih (pa i X3) što se „following distance“ podešava „na slepo“ ( na volanu ), kao što „na slepo“ menjaš i modove vožnje, a za sve to kod „savremenijih“ moraš baš duboko u tablet (mislim da ti npr. za izmene u „following distance“ treba 3 ili 4 vezana klika, kako na kom „savremenom“, jer ni oni nisu svi isti).
Dakle, sa aspekta ergonomije, ti „prevazidjeni“ i stariji su bolji.
Mada mi zaista prikazi instrument table i tableta kod tih starijih baš deluju „prevazdjeno“. Kad čovek proba onaj novi operativni sistem, mislim da teško da može da bude baš oduševljen tim starijim.
A sad stvar je ukusa da li je prijatniji taj klasičan džojstik AT-a ili ono što sada svi „guraju“ (pa i BMW).
Naravno, ništa od toga ne čini neko vozilo "dobrim" ili "lošim".