Stranica 4 od 119

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 00:57
od 7footer
Класичан Рејнџ Ровер, тако и треба. Само је безвезе што није задржан исти/мало измењен ентеријер са актуелног, који је уникатан у ауто индустрији, за разлику од овога модерног и минималистичког, који је са том стерилношћу изгубио уникатност. Ту пре свега мислим на двојне команде усмеривача ваздуха, сат и команде климе, управљач који је на актуелном баш онакав какав треба...
Иначе погледајте цене још увек актуелног у Немачкој. Од 2003 - >8000€...

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 06:37
od dragvorl
Nema RR od 2002 sasiju, noseci deo karoserije mu je jako slican X5.

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 07:09
od Xepoj87
Pominjanje Q7 pored Range-a je smesno...
To je kao reci da neces G klasu da kupis,vec bi radije ML-a...
Jeste,ali G klasa ima svoju svrhu,a iste su cene otprilike...
Ni ja nikada ne bih rekao da bi mnogo ljudi kupilo G65 AMG za 270.000e, jer je totalno bespoentan,ali je rasprodat za naredne 2 godine...
A X6 ne da je malo losiji terenac,nego su X3 i GLK duplo bolji terenci od njega...
To je kupe sa sasijom dzipa,totalno glupavo vozilo,napravljeno samo da izgleda.

Range Rover ima zasto da kosta koliko kosta,kao sto ima i G klasa...

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 08:31
od Dusan

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 12:00
od methane.master
Pa sad koliko je umesno poređenje one nakaze sa Rangeom, pitanje je, ali je ovo svakako jedan od mojih omiljenih priloga u TG. :kezo:

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 18:32
od Texonja
@Heroj
Zasto mislis da je X3 bolji offroad od X6? (Glk izopstavam iz pitanja jer ima drugi 4x4 sistem)
Vidim da se nakon Clarksonove zajebancije gde X6 navodno ne moze da se popne uzbrdo (da li iko zaista veruje u ovo, posto tamo mogu da popnem i Golfa 4), vidim da je opstezastupljena teza kako on nema ama bas nikakve sposobnosti van puta. Ako ih on nema, onda ih nema ni X5 ni X3, jer kontam da je to u sustini isti princip, gde sva tri vozila imaju malo veci clearance, xdrive kojeg kontrolise verovatno u dlaku isti softver, jedino gume su razlicitih profila i dimenzija...
Koliko je nesposoban ili sposoban X6, toliko je i X5 i X3.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 18:51
od NexT
A zasto mislis da je ovo namesteno? Klizava trava i letnje niskoprofilne gume sirine preko 30cm...

A GOlf naravno da bi se popeo, to nije nikad ni bilo pitanje :D Ako se tasta preseli na neku planinu, eto Golfa da nosi TV :D

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 18:54
od Floyd
Texonja je napisao:Koliko je nesposoban ili sposoban X6, toliko je i X5 i X3.
:plusone:

Videh ovo danas ali nisam stigao da odgovorim a Tex je odgovorio isto sto bi i ja...
Da dodam jos da je Clarkson kao i bezbroj puta od ovoga napravio sprdacinu...posebno u onom delu gde slajfuje u snegu...pa na takvom terenu sam ja vozio Alfu sa zimskim gumama bez ikakvih problema.

Heroj, ne pricam o klasicnom RR koji ne sumnjivo jeste pravi offroader nego o Sport-u a njegova namena je otprilike ista kao i X6ice, Ml-a i sl. Ok, neki je mozda manje ili vise bolji ali u sustini to se kupuje za poziranje (posebno ti brzi i jaki modeli) a ne offroad voznju.
NexT je napisao:A zasto mislis da je ovo namesteno? Klizava trava i letnje niskoprofilne gume sirine preko 30cm...
...sto potvrdjuje da ovo nije test nego zajebancija :)

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 19:05
od Texonja
Naravno, kolikogod ja voleo da gledam Top Gear, cesto ima sprdanja i navlacenja na stranu Range Rovera i Aston Martina, koji su kao i svi ostali engleski automobili meni licno skroz neinteresantni, da ne upotrebim i neku grublju i iskreniju rec. :)
Kada je rec o offroad, ispade da je Range Rover najbolji, a svi ostali bulja. Uvek je sve britansko najbolje po njima i ako se poredi sa nemackim onda se ismevaju Nemci, da ne pominjem kako se Francuzi ismevaju u poredjenju sa bilo cim.

Sto se tice samog xDrive, postojao je jedan klip gde se penje X3 na neku rampu i Q5 na istu, pa KAO X3 je popne, a Q5 ne moze... prljav marketing BMW-a, nakon kojeg je i Audi izbacio slicne fore... na kraju postoji test na netu koji su uradili neki Nemci (ne secam se koja emisija ali mogu da potrazim na Youtube) gde se vidi da i quattro i xdrive jednako dobro (lose) prolaze prepreke, prakticno na isti nacin reaguju u istim situacijama i X3 i Q5 , pa je logican sled da to radi i Q7 i Q3 , kao i X5 i X6 ili X1... ono okolo, izgled auta, da li je coupe-suv ili neka slicna neprirodna tvorevina, nije bitno... 4 tocka pogonjena xDriveom i identicnim softverom, bez blokade diferencijala. Nema razlike u ponasanju.
Nema na testu, ali verujem da se i 4matic ponasa identicno u identicnim uslovima.

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 21:18
od Floyd
Range Rover je odlican terenac...po nekim istrazivanjima bolji i od G klase ali ono sa X6 je ubedljivo sprdanje.

Evo i nemackog testa o kome smo malo diskutovali ovde...viewtopic.php?f=16&t=204

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 21:30
od ftj
Kao sto rece Next u pitanju su verovatno 30 cm siroke niskoprofilne letnje gume na nakvasenoj travi + na snimku nikad ne moze da se docara koji je nagib u pitanju tako da ako je nesto namesteno onda je to sama situacija koja mu nikako ne ide u prilog. Najbitnija stavka za offroad vozilo su njegove gume i x6 bi sigurno mogao svasta da uradi sa offroad gumama.

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 21:45
od Paja
Koje bi mu stajale ko...

"Mana" najvećih vozila u gami sa istim pogonom je upravo to što su primarno pravljena za druge namene, a ne za offroad pa bi stavljanje adekvatnih guma bilo smešno, ako bi bilo izvodljivo. Teško mi je da zamislim X5 ili X6 sa kramponkama širine 15-20 cm.
X1 ili X3 je ipak lakše opremiti adekvatnim gumama.
Druga stvar je da li razika u težini igra neku ulogu u offroad sposobnostima.

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 21:57
od ftj
X-ovi bi na kraju uvek bili u zaostatku prema pravim terencima jer nemaju mehanicke blokade diferencijala, reduktor, vesanje itd. Ali ocu da kazem da samo sa adekvatnim gumama situacija se drasticno menja, ne moraju to biti ne znam kakve hardcore kramponske gume ali dovoljno je imati zimske zimi a za lagani offroad neke 17ice umere sirine ili mozda cak i A/T gume i to bi bilo i vise nego dovoljno. Naravno svi znamo da se x-ovi ne voze offroad ali pricamo teoretski, mada vidjao sam klipove sa domacih dzipijada gde se prethodni x5 solidno snalazio.

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 22:00
od Floyd
Ako pricamo o ovakvom offroad-u...

http://www.youtube.com/watch?v=Cbkm8UuQ ... re=related

...tu bi svaki od navedenih osim, posebno pripremljene G klase i Range Rovera, mogli samo da navijaju :)

Ali brate, Clarkson ga pretera...pa onde bi se i obican auto sa dobrim gumama fino snasao...posebno na snegu.

http://www.youtube.com/watch?v=fvy_Db5zjlM

@ftj

:plusone:

Re: 2013 Range Rover

Poslato: 16 Avg 2012, 22:21
od Xepoj87
X5 i X3 imaju blokadu diferencijala(ja barem mislim da imaju,znam da Mercedesi imaju),X6 nema, nema reduktor,vesanje je slicnije onom sa Bmw 6,nego sa X5,osim izgleda,glomaznosti i tezine, nema apsolutno ni jednu odliku Off-road vozila...
Pa pogledaj onaj dole snimak od 2 minuta u Top Gearu i sve ce ti biti jasno,lepo covek kaze sta sve nema...
Nije sve gde pise Xdrive,isto. Tako bi i C 4matic bio isto kao G klasa :) Ima tu dosta sistema,nije sve samo do 4x4 pogona...
ML je veoma sposoban terenac,vise puta sam stavljao snimke,za X5 ne znam...
Range Rover Sport je tek veoma sposoban terenac,bolji od ML-a,bez obzira sto nije dobar kao G klasa i obican RR,ali te razlike ce zatrebati samo nekome u nekoj dzungli gde se jedva pesaka prolazi...

Pogledaj ovaj snimak od 20s ,do kraja,pa mi reci da se ovako ponasa bilo sta sto ima bilo kakvu naznaku off-roada...
http://www.youtube.com/watch?v=3Dt8J_lT ... re=related


Floyd,sta govori taj tvoj snimak,da kada mu stavis 2 tocka na led,a 2 na beton,on moze da ide uz blago brdo? Pa to ce maltene i Bmw 3 sa zadnjom vucom da izgura...