Auto-industrija Srbije
Re: Auto-industrija Srbije
Verujem samo da ćemo ponovo biti pokradeni.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23807
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Auto-industrija Srbije
To se bar zna.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Auto-industrija Srbije
Jako me zanima na sta ce da lici. Za drugi auto uopste nije losa ideja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Auto-industrija Srbije
48 miliona € je naš udeo u ulaganju u novi model.
Slovenci za Twingo pre šest godina dali 22.5 miliona.
Slovenci za Twingo pre šest godina dali 22.5 miliona.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Auto-industrija Srbije
48 milki...
Opusteno...Taman po 8 evra x 6 miliona stanovnika ove zemlje.
Onih 6 miliona bednih kojima je domasaj auto 5000 evra i nasledjen stan.
Oni daju da bi ovi sto imaju imali jos vise.
Z
Opusteno...Taman po 8 evra x 6 miliona stanovnika ove zemlje.
Onih 6 miliona bednih kojima je domasaj auto 5000 evra i nasledjen stan.
Oni daju da bi ovi sto imaju imali jos vise.
Z
Re: Auto-industrija Srbije
Brate, kako si apokaliptičan.
Ponekad baš preteruješ.
Na Tuktiok bi imao bar milion pratilaca i hiljadu suicida nedeljno
Ponekad baš preteruješ.
Na Tuktiok bi imao bar milion pratilaca i hiljadu suicida nedeljno
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Auto-industrija Srbije
Realnost je surova...
Elektricna vozila su za bogate.
Elektricna vozila su za bogate.
- Gazu
- Postovi: 2116
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Auto-industrija Srbije
Tek ćemo videti za koga će biti električni automobili, a moguće da će biti baš tako. (Ako malo rastegnemo šta tačno znači biti bogat...) Baterije će trajati samo izvestan broj godina, i kad im opadne vrednost na nekoliko hiljada evra, moguće da će ići na reciklažu ili otpad. Osim ako se ne pojave jeftine rezervne baterije za te automobile.
Ali to ovde nije tema, mi ni ne treba da proizvodimo robu za siromašne, pomoglo bi nam upravo da proizvodimo robu za imućnije! S tim da će i ovo verovatno biti jedan od najjeftinijih električnih automobila na tržištu.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Ali to ovde nije tema, mi ni ne treba da proizvodimo robu za siromašne, pomoglo bi nam upravo da proizvodimo robu za imućnije! S tim da će i ovo verovatno biti jedan od najjeftinijih električnih automobila na tržištu.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Auto-industrija Srbije
Za koji ćemo spaljivati lignit, imati najgori vazduh u EU, uvoziti skupu struju itd.
Re: Auto-industrija Srbije
Pa to sve već radimo i radićemo bez obzira gde će se proizvoditi neki budući električni auto.
Uostalom nije da se kod nas čistoća SUS automobila drži pod ikakvom kontrolom pa da će se stvari nešto pogoršati prelaskom na prljavu struju.
Uostalom nije da se kod nas čistoća SUS automobila drži pod ikakvom kontrolom pa da će se stvari nešto pogoršati prelaskom na prljavu struju.
Re: Auto-industrija Srbije
Što se tiče zagađenja, svi smo videli za koronu kada ni jedan auto nije bio na ulici i to po sunčanim danima koliko je bilo zagađenje. Da ne priča neko bajke...
I ovi automobili kreću odmah pošto puste nov Metro?
I ovi automobili kreću odmah pošto puste nov Metro?
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Auto-industrija Srbije
Vec je receno, da se zanemari koliko su cisti izvori te struje koja bi se koristila, da se zanemari zagadjenje koje nastaje za proizvodnju baterija, kao i za povratne tokove istih, brzo punjenje tih baterija ne ide preko produznog kabla, vec treba poseban prikljucak. Punjaci na otvorenom parkingu ispred zgrade bi brzo bili osteceni ili dobili noge. Meni to za sada nije odrziva prica, ali videcemo.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
- Gazu
- Postovi: 2116
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Auto-industrija Srbije
Svakako su električni automobili rešenje samo za bogate države i bogate ljude.
U bogatoj zemlji će biti sve čistije jer će litijum da se donosi s drugih mesta, a struju će proizvoditi valjda na čistiji način.
S druge strane, za siromašnu zemlju:
- Zagađenje od litijuma u baš toj zemlji ili negde drugde.
- Električna energija se dobija od uglja umesto od benzina ili TNG pojedinačno u automobilima. (Na Zapadu elektrane rade upravo na gas.)
- Iako je proizvodnja struje lokalizovana, nije to baš lokalizovano kad govorimo o zagađenju vazduha. A i šta je s tim ljudima u dolini Kolubare: kao da smo napravili džinovsku ventilaciju za celu Srbiju, ali je usmerili Obrenovčanima u lice.
Dakle, barem bi za siromašnije zemlje bolje bilo da se koristi TNG umesto struje.
Čak i za Zapad: ako im je struja od gasa, onda bolje da se energija od gasa dobija direktno u automobilima, čemu proizvodnja tolikih baterija za automobile s rokom trajanja od desetak godina.
Meni električni automobili više liče na "odvrni neokolonijalizam do daske".
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
U bogatoj zemlji će biti sve čistije jer će litijum da se donosi s drugih mesta, a struju će proizvoditi valjda na čistiji način.
S druge strane, za siromašnu zemlju:
- Zagađenje od litijuma u baš toj zemlji ili negde drugde.
- Električna energija se dobija od uglja umesto od benzina ili TNG pojedinačno u automobilima. (Na Zapadu elektrane rade upravo na gas.)
- Iako je proizvodnja struje lokalizovana, nije to baš lokalizovano kad govorimo o zagađenju vazduha. A i šta je s tim ljudima u dolini Kolubare: kao da smo napravili džinovsku ventilaciju za celu Srbiju, ali je usmerili Obrenovčanima u lice.
Dakle, barem bi za siromašnije zemlje bolje bilo da se koristi TNG umesto struje.
Čak i za Zapad: ako im je struja od gasa, onda bolje da se energija od gasa dobija direktno u automobilima, čemu proizvodnja tolikih baterija za automobile s rokom trajanja od desetak godina.
Meni električni automobili više liče na "odvrni neokolonijalizam do daske".
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Auto-industrija Srbije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...