U ovako postavljenoj temi sigurno da nećemo. Nema dovoljno kritične mase znanja o Alfa Romeu za bilo kakvu smislenu raspravu.aleksa je napisao:Pa ocemo konacno cuti kakav je to kvalitet kod Alfe!?
Alfa Romeo - generalna tema
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet Alfa Romea
Re: Kvalitet Alfa Romea
Alfa i kvalitet u istoj recenici, a admini ne sankcionisu za takav post trajnim banom???aleksa je napisao:Pa ocemo konacno cuti kakav je to kvalitet kod Alfe!?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kvalitet Alfa Romea
Molim vas momci za konstruktivnu diskusiju, da ne moramo da brisemo i zakljucavamo.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kvalitet Alfa Romea
Kako misliš ne deli mnogo toga? Mislim, ako ćemo pravo, ne deli gotovo ništa sem bloka, i CR koncepta (a gde ćeš više). Turbine su nove, menadžment motora nov (CPU), injektori novi... Posledica je da su osetljiviji na kvalitet goriva. Ali to je ustupak ekologiji. Mnogi multijet (pa i multijetII) motori su već prešli stotine hiljada kilometara bez izraženih i karakterističnih problema. Dakle izdržljivost niko ne dovodi u pitanje, ali da li ih to čini najboljim, ne znam...Konkurencija nudi bolje performanse, nižu potrošnju, tiši rad... Dakle, ako mogu da kažem, ja te JTD motore (svih generacija) vidim kao WV vozila. Ni u čemu nisu najbolji, ali su sve u svemu najbolji (odnosno veoma dobri).elMaestro je napisao: 1.3 CDTI i ostali Fiatovi dizeli koji se ugrađuju u Opel nisu isto što i stari originalni Fiatov JTD. To je prvi common-rail dizel, onaj od 116ks, više mazga nego neki sportak, mada i on ide odlično, verovatno najizdržljiviji CR motor i on ne deli mnogo toga sa ovim novim MultiJet koje sad kao Fiat naziva JTD. Za ove nove ne znam, ali treba oni još mnooogo da se dokazuju da bi stekli status starog JTD-a.
Inače prvi CR dizel je imao 105ks.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Kvalitet Alfa Romea
Ja necu da pricam bajke i mitove.aleksa je napisao:Pa ocemo konacno cuti kakav je to kvalitet kod Alfe!?
Imam iskustva sa jednom Alfom i u temi o njoj sam napisao sta je sve radjeno dok je u mom vlasnistvu (pre toga samo redovni servisi).
Da li je to puno kvarova ili ne, procenite sami.
Ja mislim da nije jer je drug na X5, koji je kupljen nov, imao vise kvarova za 100kkm i ako auto kosta 3x vise.
Lakijeva Alfa tj od njegovog brata ima, cini mi se, blizu 200kkm i radi kao sat bez vecih problema.
Jos jedan poznanik vozi 159 jtdm od 120ks i za 80kkm isto nije imao nikakvih problema.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Ima preko 200 000km ;-)
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: Kvalitet Alfa Romea
JTD-u i MultiJet-u jeste zajedničko CR ubrizgavanje (koje je opet na MultiJet-u drugačije, tj. savremenije) i blok, ali kao što i sam kažeš mnoge stvari su izmenjene zarad ekologije, performansi, kulture rada motora, itd. pa je sve to na strani MultiJet-a. Ali i dalje mislim da je JTD sigurno izdržljiviji od MJT-a, iako su oba motora kvalitetna. Ne znam, ali meni je to poređenje kao što je kod Pug-a da li je bolji 1.9D ili 1.4 HDI, ili kod VW-a da li je bolji Bosch TDI ili PD TDI ili pak CR... različite generacije motora...perfiko je napisao:Kako misliš ne deli mnogo toga? Mislim, ako ćemo pravo, ne deli gotovo ništa sem bloka, i CR koncepta (a gde ćeš više). Turbine su nove, menadžment motora nov (CPU), injektori novi... Posledica je da su osetljiviji na kvalitet goriva. Ali to je ustupak ekologiji. Mnogi multijet (pa i multijetII) motori su već prešli stotine hiljada kilometara bez izraženih i karakterističnih problema. Dakle izdržljivost niko ne dovodi u pitanje, ali da li ih to čini najboljim, ne znam...Konkurencija nudi bolje performanse, nižu potrošnju, tiši rad... Dakle, ako mogu da kažem, ja te JTD motore (svih generacija) vidim kao WV vozila. Ni u čemu nisu najbolji, ali su sve u svemu najbolji (odnosno veoma dobri).elMaestro je napisao: 1.3 CDTI i ostali Fiatovi dizeli koji se ugrađuju u Opel nisu isto što i stari originalni Fiatov JTD. To je prvi common-rail dizel, onaj od 116ks, više mazga nego neki sportak, mada i on ide odlično, verovatno najizdržljiviji CR motor i on ne deli mnogo toga sa ovim novim MultiJet koje sad kao Fiat naziva JTD. Za ove nove ne znam, ali treba oni još mnooogo da se dokazuju da bi stekli status starog JTD-a.
Inače prvi CR dizel je imao 105ks.
I jeste prvi CR imao 105ks (moja greška), dok je drugi CR takođe Fiat-ov 2.4 JTD od 136ks.
Имам једно потпитање...
Re: Kvalitet Alfa Romea
Ma tu nema price,"pumpa dizna" je zakon!elMaestro je napisao: ili kod VW-a da li je bolji Bosch TDI ili PD TDI ili pak CR...
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Kvalitet Alfa Romea
Pa prvi si počeoTexonja je napisao:Samo ne znam otkud Bmw u ovoj temi? Ako vec neko napad na Alfu smatra napadom na sebe, pa se brani napadom onda bolje da me ujede za Golfa i tdi.
Texonja je napisao:Mercedes? Hmmm... da li je Mercedes prec.... pardon... formulisacu to ovako: Da li su "Nemci" precenjeni u odnosu na ostatak sveta?
Hmmm...
JTS osetljiv na naše loše gorivo kao i svi benzinci moderne konstrukcije...aleksa je napisao:
Ocemo o benzincima, da vidimo valjaju li cemu ti boxeri,TS,JTS,TBi,V6 motori!?
- AR33401
- Postovi: 61
- Pridružio se: 15 Jan 2012, 23:44
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.7 16v
- Lokacija: Beograd, Zemun polje
- Kontakt:
Re: Kvalitet Alfa Romea
Svaki motor ima svoje mane. Poslednja generacija boxer-a se dosta dobro pokazala, ali odavno vise nisu aktuelni, ne proizvode se. Twin spark je kod nas dosta rasprostranjen. "Opasni" su to motori. Opasni u smislu sto im je radilica "slaba" tacka, posebno 1.6 i 2.0. Kod nas je jos slabija zbog neredovne zamene i loseg kvaliteta ulja, przenja na hladno itd... Iz istog razloga crkava u narodu narocito ne popularan varijator faze na bregastoj usisnih ventila koji je jeftina stavka, ali malo je mehanicara koji stvarno znaju nesto o tome. Inace, mogu da izguraju dosta. Hocu da kazem, tesko podnose (teze nego ostali) i strogo kaznjavaju lose odrzavanje. U Italiji (i nigde vise ) se jaaaako cesto nalaze sa po nekim izgorelim ventilom, ali to je normalno jer se to tamo nemilosrdno przi do kranjih granica. Elektronika motora je Bosch, nema nekih problema s njom. S vremena na vreme ode po neki senzor, ali boze moj. Posebna prica su selespeed menjaci. Odlicni su dok rade. Kad pocnu da se kvare, gotovo je. E, to su muke, ne daj boze nikom. Klasicni manuelni fino rade posao. O JTS motorima mogu slobodno da kazem da ne znam bas mnogo
Re: Kvalitet Alfa Romea
Jel' ovo Alfa prepolovila "sahat kulu", ili kula Alfu?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V