Stranica 1 od 2

Kvalitet Honde

Poslato: 17 Maj 2012, 18:10
od dragan
grujicd je napisao: Tamo gde bi CR-V trebao da bude bolji od Accord-a što se tiče održavanja je da mu kočnice traju mnogo duže - na Accordu često menjaju pločica na 20-30k. Tako se bar pominje po forumima a koji je razlog ne znam. Kako god da gledaš, sasvim pristojna cena održavanja.

da, na akordima i najopusteniji vozaci menjaju plocice jako cesto, na 40-50 hiljada km najvise, a cesto i krace kako si ti rekao...
i to se prvo potrose zadnje pa prednje...
neki modeli honde inace imaju problem sa kratkotrajnim plocicama kocnica, cak i civic type r sada vec prethodne generacije...

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 17 Maj 2012, 22:49
od Nixazzar
Na accordima je to fabricki tako napravljeno, jbg, da zarade negde, mada malo providna stvar, a type R je type R jbg, moraju da se trose :D

Cr-v je prelep, iz dana u dan mi se sve vise i vise svidja, u pocetku samo bio malo skeptican, ali sada <3

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 17 Maj 2012, 23:04
od trojanac
Pre bi rekao da je fabrički propust nego namerno napravljeno, vezano za brzo trošenje pločica kod Accorda. Isto kao i na mom Civicu što su napravili propust sa trapom, pa se menjaju amortizeri i mnoge druge stvari što se ni na jednoj Hondi ne menja maltene nikad. Ali dobro, nije to tema.

Dobro je da su to na CR-V bolje rešili. Ja tom autu i ne mogu da nađem neku manu.

PS: Što se tiče razrađivanja motora, mislim da jaksa još uvek razrađuje svog Civic-a. :kezo:

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 17 Maj 2012, 23:09
od Texonja
Ispravite me ako gresim, ali zar nije to sto se brze trose znak da bolje koce? Kod guma je to manje/vise pravilo, pa kontam da je slicno i kod kocnica. :nemampojma:

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 17 Maj 2012, 23:16
od trojanac
Mislim da to nije povezano. Opšte je mišljenje da je to propust fabrike jer i prva ugradnja jedva dogura do 30.000km, ako se iole oštrije vozi i koči.

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 17 Maj 2012, 23:22
od Heinz
Na Jazzu su nam otišle na 25k km, a pola od toga je pređeno na autoputevima.

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 17 Maj 2012, 23:27
od trojanac
:o :trljamoci: :o

Nisam znao da i Jazz ima taj problem.

Grujicd, jel i kod tebe ista situacija na Jazz-u?

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 17 Maj 2012, 23:48
od grujicd
Poznanik je na aktuelnom Jazz-u menjao slično kao i Heinz na nekih 25.000km, ali pošto je moj prethodna generacija menjao sam na 40.000km, od toga većinom po gradu. Valjda su kod novog modela rešili da malo zarade kao i na Accord-u :rofl:

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 18 Maj 2012, 00:04
od Kuzmanovic
@Grujicd, jel si bese ti imao problema sa tepihom na Jazz-u? Ako se kod tebe javljao taj problem, kakva je sada situacija, jel se pogorsalo nesto?

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 18 Maj 2012, 00:12
od grujicd
Ne, nisam ja, opet je i to prijavljeno kod aktuelne generacije a ne kod moje.

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 18 Maj 2012, 00:52
od dragan
Nixazzar je napisao:
dragan je napisao:da, na akordima i najopusteniji vozaci menjaju plocice jako cesto, na 40-50 hiljada km najvise, a cesto i krace kako si ti rekao...
i to se prvo potrose zadnje pa prednje...
neki modeli honde inace imaju problem sa kratkotrajnim plocicama kocnica, cak i civic type r sada vec prethodne generacije...
Na accordima je to fabricki tako napravljeno, jbg, da zarade negde, mada malo providna stvar, a type R je type R jbg, moraju da se trose :D

Cr-v je prelep, iz dana u dan mi se sve vise i vise svidja, u pocetku samo bio malo skeptican, ali sada <3
poenta je da nisu dobro dimenzionirane...tajp r ima napred diskove 300mm a nazad 260...poredjenja radi rs197 sa slicnom tezinom i motorom ima nazad 300mm a napred 312...
megan 3 rs ima napred 340mm, klasa civic-a...
manje kocnice, jak motor - veliko trosenje i fading, slabije performanse...

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 18 Maj 2012, 07:17
od Heinz
Na tepih se žalio čovek koji ima novog Jazza sa početnim paketom opreme i 1.2 motorom. Kod nas nema tog problema, ali se vidi da su mogli i kvalitetnije materijale da upotrebe za ceo enterijer, pa i za tepih (1.4 ESH oprema). Subjektivno, Fabia 8 godina starija sa Elegance paketom ima lux materijale u odnosu na novi Jazz.

Videćemo koliko će trajati ATE pločice. Na Fabiji imam TRW preko 60k km, i trajaće još dugo. Kod mene su napred diskovi 288 mm i nazad 232 mm, a na Jazzu valjda 262 mm i 239 mm.

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 18 Maj 2012, 10:49
od Nixazzar
dragan je napisao:
poenta je da nisu dobro dimenzionirane...tajp r ima napred diskove 300mm a nazad 260...poredjenja radi rs197 sa slicnom tezinom i motorom ima nazad 300mm a napred 312...
megan 3 rs ima napred 340mm, klasa civic-a...
manje kocnice, jak motor - veliko trosenje i fading, slabije performanse...
Razumem sta hoces da kazes, opet se vracam na to sto neki kazu da misle da je propust Honde slucajan. Po stranim forumima vlada misjenje da je ipak Honda dovoljno iskusna marka koja ne bi pravila te greske slucajno, vec sumnjaju da je uradjeno bas zbog potrosnje i brze zamene plocica i vremenom diskova :) Ja delim neko slicno misljenje sa njima, ali naravno postoji i mogucnost da nismo u pravu :)

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 18 Maj 2012, 11:29
od Ji 4Tze
Kočioni sistem na Accord-u (i CL i CU) je valjda evropski. Tj. to je jedino što je EU i tako je moralo zbog nekih uvoznih normi.

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Poslato: 18 Maj 2012, 11:32
od Bax
A kao u Evropi ne znaju da naprave kocnice...
:mrgreen: