BMW 6 (F12/13)
Re: BMW 6 (F12/13)
Mrtva trka cls i 6 gc realno gledano jer se stvarno izdvajaju u odnosu na ostale iz te kategorije bukvalno mislim na sve , oba imaju svoje kupce , a performance tradicionalno na strani bmw-a koje po meni u toj klasi auta nisu neka razlika zestoka iako kupci oba modela 99% dizela imaju neopisivu zelju za trkanjem i dokazivanjem bilo koje vrste da ne pricam kakvih registracija sam sve vidjao . Sto se tice cene i kako kupci ekskluzivne robe gledaju na istu ne mogu da zaboravim kako je drugar prodao koznu jaknu pre par godina koja je imala realnu vrednsot od 200 eur . Bio je pred zatvaranjem radnje i ostala je ta kozna jakna da s eproda po ceni od upravo 200 eur . Nije mogao da je proda pa skoro mesec dana , i onda smo dosli na ideju da stavimo cenu od 600 eura i da se zezamo malo . Pozvali dve prijateljice tog dana da dodju i da "rade" malo i jakna je otisla , naravno sa popustom jer smo prepoznali "pravu" musteriju koja zna da ceni kvalitet i dali popust od 5 % . Hvala i dovidjenja . Cena je relativna stvar manje ili vise .
Re: BMW 6 (F12/13)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: BMW 6 (F12/13)
Uzeo sam danas na test voznju 650i xDrive Gran Coupe, pa da iznesem par utisaka mada ne bih nesto previse detaljisao...
Da krenem od izgleda, prelep auto, zavisi dosta i od boje i felni, ali ovaj konkretno je perverzno izgledao.
Enterijer je cista perverzija, jedan od najlepsih enterijera sto postoje, malo je auta koji se mogu porediti sa njim. Zaista deluje impresivno.
Sedi se dosta nisko pa je utisak kao da se stapate sa autom. Preglednost je meni skroz OK.
Instrument tabla je ona nova digitalna (standardna), sta znam, prvo malo interesantno, posle razmisljam koji ce mu, mozda i bolje izgleda obicna, svakako se to malo gleda pored HUD-a, pa nije previse ni bitno.
Jasno je vec sa papira da je ovaj 4.4 motor sa 450ks prava bomba, auto ima silovita ubrzanja, sjajno lezi na putu, udoban je... Odziv na gas je vrhunski, a svako davanje kao o naglo oduzimanje gasa stavlja osmeh na lice. Ne kazem slucajno oduzimanje gasa zato sto to, posebno dok je auto hladan rezultuje u grmljavi i pucanju iz auspuha sto je poseban ugodjaj.Kad se auto zagrejao nije vise tako grmeo. Spolja je zvuk motora odlican, ali je sam auto jako dobro izolovan, tako da malo kao posledicu toga motor se ne cuje kako bi mogao vec je dosta prigusen. Ovaj kolimo znam nema nikakve zvucne generatore pa je sve prirodno. Meni je skroz OK kad u kabinu uvedu pravi zvuk motora, ali ne volim ako je zvuk skroz vestacki kao na mnogim kolima, sve u svemu ne bi bilo na odmet da malo sprovedu taj sjajan zvuk koji motor proizvodi direkt u kabinu po zelji.
Sve u svemu stvarno mi je auto nabacio osmeh na lice. Na kraju negativne stvari, pa iskreno ebem li ga koje su realne prednosti 6GC u odnosu na ekvivalentnu peticu. Petica ima istu motorizaciju, moze isto da se nakrka opremom, da ima koznu tablu i sl a opet kosta znatno manje, ima vise prostora, moze 5 ljudi da se vozi, sedi se vislje, istina enterijer ne moze da izgleda bas ovoliko interesantno. Ovo sa sedenjem moze biti i prednost i mana, meni konkretno iako mi je u prvi mah delovalo OK, kad sam izasao bolela su me ledja.
Evo i par slika
Da krenem od izgleda, prelep auto, zavisi dosta i od boje i felni, ali ovaj konkretno je perverzno izgledao.
Enterijer je cista perverzija, jedan od najlepsih enterijera sto postoje, malo je auta koji se mogu porediti sa njim. Zaista deluje impresivno.
Sedi se dosta nisko pa je utisak kao da se stapate sa autom. Preglednost je meni skroz OK.
Instrument tabla je ona nova digitalna (standardna), sta znam, prvo malo interesantno, posle razmisljam koji ce mu, mozda i bolje izgleda obicna, svakako se to malo gleda pored HUD-a, pa nije previse ni bitno.
Jasno je vec sa papira da je ovaj 4.4 motor sa 450ks prava bomba, auto ima silovita ubrzanja, sjajno lezi na putu, udoban je... Odziv na gas je vrhunski, a svako davanje kao o naglo oduzimanje gasa stavlja osmeh na lice. Ne kazem slucajno oduzimanje gasa zato sto to, posebno dok je auto hladan rezultuje u grmljavi i pucanju iz auspuha sto je poseban ugodjaj.Kad se auto zagrejao nije vise tako grmeo. Spolja je zvuk motora odlican, ali je sam auto jako dobro izolovan, tako da malo kao posledicu toga motor se ne cuje kako bi mogao vec je dosta prigusen. Ovaj kolimo znam nema nikakve zvucne generatore pa je sve prirodno. Meni je skroz OK kad u kabinu uvedu pravi zvuk motora, ali ne volim ako je zvuk skroz vestacki kao na mnogim kolima, sve u svemu ne bi bilo na odmet da malo sprovedu taj sjajan zvuk koji motor proizvodi direkt u kabinu po zelji.
Sve u svemu stvarno mi je auto nabacio osmeh na lice. Na kraju negativne stvari, pa iskreno ebem li ga koje su realne prednosti 6GC u odnosu na ekvivalentnu peticu. Petica ima istu motorizaciju, moze isto da se nakrka opremom, da ima koznu tablu i sl a opet kosta znatno manje, ima vise prostora, moze 5 ljudi da se vozi, sedi se vislje, istina enterijer ne moze da izgleda bas ovoliko interesantno. Ovo sa sedenjem moze biti i prednost i mana, meni konkretno iako mi je u prvi mah delovalo OK, kad sam izasao bolela su me ledja.
Evo i par slika
Re: BMW 6 (F12/13)
Svaka cast za informacije o BMW6 Gran Coupe Laki Inace nesto ne gotivim ovu klasu automobila. Upravo zbog tog sedenja, prostora oko glave ...Vise sam za BMW 5-7, merc E-S ili A6-A8, ali ako bih kupio ovu klasu ovaj bi bio prvi pik. Definitivno je naj naj.
Jako jako uspesan model BMW. Odlican je ... Bez mane!
Jako jako uspesan model BMW. Odlican je ... Bez mane!
Re: BMW 6 (F12/13)
Uf meni se ovaj auto jako svidja, vidim mu samo jedno manu a to je cena, sve ostalo mi je vrh i ispred konkurencije. Jedini auto koji mu je dostojan jeste Panamera gde ona ima svoje prednosti a BMW svoje.
Imao sam priliku da ga provozam ali bas na kratno i nisam zagledao detalje koji me interesuju. Meni se svidela i pozicija sedenja i nivo udobnosti.
Svakako u koju god limuzinu da sednem prvo sto uradim jeste da sediste spustim skroz do dole i zavalim naslon, i opet bi mi uvek odgovaralo da se sedi jos nize, tako da mi pozicija u 6GC bas odgovara.
Nije mi samo jasno od cega su te bolela ledja u njemu, koliko si ga vozio da su te ledja bolela?
Ono sto nisam stigao detaljno da zagledam a jako me interesuje.
Jesi li video kakva je ponuda prostora na zadnjoj klupi? Prvenstveno mislim na kolena, taj razmak do prednjih sedista.
Druga stvar je prtljazni prostor, kakav je u poredjenju sa BMW 5 (od BMW 7 je sigurno bolji)?
Kada mu vidim dimenzije i koncepciju rekao bi da ima odlicnu i zadnju klupu i prtljazni prostor, posto se radi o bas ogromnom autu.
Imao sam priliku da ga provozam ali bas na kratno i nisam zagledao detalje koji me interesuju. Meni se svidela i pozicija sedenja i nivo udobnosti.
Svakako u koju god limuzinu da sednem prvo sto uradim jeste da sediste spustim skroz do dole i zavalim naslon, i opet bi mi uvek odgovaralo da se sedi jos nize, tako da mi pozicija u 6GC bas odgovara.
Nije mi samo jasno od cega su te bolela ledja u njemu, koliko si ga vozio da su te ledja bolela?
Ono sto nisam stigao detaljno da zagledam a jako me interesuje.
Jesi li video kakva je ponuda prostora na zadnjoj klupi? Prvenstveno mislim na kolena, taj razmak do prednjih sedista.
Druga stvar je prtljazni prostor, kakav je u poredjenju sa BMW 5 (od BMW 7 je sigurno bolji)?
Kada mu vidim dimenzije i koncepciju rekao bi da ima odlicnu i zadnju klupu i prtljazni prostor, posto se radi o bas ogromnom autu.
Re: BMW 6 (F12/13)
5,007 mm duzina, 2,968 mm medjuosovinsko rastojanje. Au bas je podugacak auto. Sad vidim i A7 je skoro 5m.
Re: BMW 6 (F12/13)
Pa da, ogroman je, zato bi i trebalo da ima bas komfornu zadnju klupi i dobar prtljazni prostor (bolje nego kod BMW 5). Naravno sa specificnim polozajem krova, samo 2 komforna sedista umesto klupe (po meni samo plus)...
Re: BMW 6 (F12/13)
A7 mi deluje dosta praktičnije.
No ne bih se bunio za jedan ovaka.
No ne bih se bunio za jedan ovaka.
Re: BMW 6 (F12/13)
Ima 13cm duze medjuosovinsko rastojanje od novog Superba, ali mi deluje kao da ima dosta manje prostora. Uglavnom to zavisi od visine vozaca i pozicije sedista koju preferira.
I meni A7 deluje prostranije.
I meni A7 deluje prostranije.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 6 (F12/13)
Ma Laki je falican, nije do autagoblin je napisao:Nije mi samo jasno od cega su te bolela ledja u njemu, koliko si ga vozio da su te ledja bolela?
Na kraju ce zbog toga morati X5, nema tu puno price
Verovatno si jedan od 5 ljudi na celom svetuDay Walker je napisao:Jel samo meni gadan ovaj m volan?
BTW, to nije M volan - to je M Sport volan
Ovo je M volan:
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW 6 (F12/13)
Nazalost istina, ja sam falican Zato i rekog to nekome moze biti prednost a nekome mana.
Ja imam diskus herniju u donjim ledjima a pride imam 2m pa moram da spustam sediste i slicne kerefeke i na kraju mi to ne odgovara za dugorocno vozenje.
Nisam pisao, ali vozio sam i X5 M50D pre desetak dana, ukratko fin auto, ali ja ne mogu da svarim dizel pa to ti je. Ne znam da li ni ono ozvucenje motora preko zvucnika nije radilo ili sta je bilo, tek nije mi ni zvucao kao na youtube a pride me nerviralo razmisljanje pri dodavanju gasa, kad krene da cupa, vuce ko voz, ali uvek razmisli pre nego sto pocupa... A ovo pucanje iz auspuha ne moze ni 10 vestackih zvukova da zameni...
Ja imam diskus herniju u donjim ledjima a pride imam 2m pa moram da spustam sediste i slicne kerefeke i na kraju mi to ne odgovara za dugorocno vozenje.
Nisam pisao, ali vozio sam i X5 M50D pre desetak dana, ukratko fin auto, ali ja ne mogu da svarim dizel pa to ti je. Ne znam da li ni ono ozvucenje motora preko zvucnika nije radilo ili sta je bilo, tek nije mi ni zvucao kao na youtube a pride me nerviralo razmisljanje pri dodavanju gasa, kad krene da cupa, vuce ko voz, ali uvek razmisli pre nego sto pocupa... A ovo pucanje iz auspuha ne moze ni 10 vestackih zvukova da zameni...