Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
- pedja
- član 001
- Postovi: 14180
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poštujem plan i želju. Tako treba.
Problem je što čovek često mora da se lično pobrine, ako nema pouzanu osobu sa znanjem.
Drugi problem je kada čovek hoće sam, misleći da sve zna, a nema pojma, ali to ovde nije slučaj, srećom.
Moje iskustvo sa Triom je jedan servis, za sada. Meni je sve to bilo OK, ostavio sam i nešto para preko, opet ću doći. Neko drugi, na mom mestu, možda se ne bi vratio drugi put, ili ne bi ostavio automobil uopšte, kada se sagleda kompletan utisak i svi događaji. Svako ima svoja očekivanja i želje.
Izneti plan bi trebao da reši većinu tih sitnica.
TT
Problem je što čovek često mora da se lično pobrine, ako nema pouzanu osobu sa znanjem.
Drugi problem je kada čovek hoće sam, misleći da sve zna, a nema pojma, ali to ovde nije slučaj, srećom.
Moje iskustvo sa Triom je jedan servis, za sada. Meni je sve to bilo OK, ostavio sam i nešto para preko, opet ću doći. Neko drugi, na mom mestu, možda se ne bi vratio drugi put, ili ne bi ostavio automobil uopšte, kada se sagleda kompletan utisak i svi događaji. Svako ima svoja očekivanja i želje.
Izneti plan bi trebao da reši većinu tih sitnica.
TT
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Ovo je svakako za pohvalu. Međutim, slučajno sam primetio da među vozilima za koja se može zakazati servis online ne postoji 2016 Hyundai Tucson Eto jedne sugestije da se i on doda jer sigurno ni po čemu ne odudara toliko da ne može da se servisira Znam da su svi još u garanciji ali što da ga nema.
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Nije tajna - usled razrađivanja sektora prodaje vozila (Isuzu), kao i proširenja porodice (dvoje dece), moje lično vreme je veoma limitirano.
Servis kakav sam ostavio da radi 2013. nije onakav kakav sam zatekao, ali daleko od toga da nisam bio svestan toga.
Jednostavno, tu se skupilo više elemenata, počevši od činjenice da smo od 2+1 radno mesto došli do 5 radnih mesta, a da je postojeći prostor postao tesan, do toga da se Isuzu nenoramalno razradio (a to znači da smo mi sami prodali za manje od 5 godina preko 120 novih Isuzu, koji svi dolaze kod nas + 90% od Graditeljeve prodaje - 250 pikapova i 150 kamiona), te da se počelo čekati i po 2 nedelje na termin, itd.
Prvi korak je da sam kupio plac pored servisa, i to na sudskoj licitaciji. Pretplatio sam ga 4x, ali meni je to bilo neophodno. ONda sam 2 godine čekao da uđem u svoje vlasništvo (a plaćeno je prvog dana termina). Zatim na to dodajemo još 6 meseci koliko adaptacija traje, jer pare idu iz poslovanja, a ne kredita..
Da skratim priču, stvar je jednostavna:
- prodaja vozila je razrađena sada, organizovana da ja samo uz laptop i telefon mogu da pratim sve parametre. LJudi su se uhodali, to sad ide po loju.
- prodaja delova je uveliko uhodana, ekipa postavljena na mesto, vodi ih čovek od poverenja (10 godina u TRIO)
- nabavka uhodana (vodi je je čovek od poverenja, 11 godina u TRIO)
- marketing i administracija uhodani u fullu
- Ostaje servis, zlatna koka ako se radi na pravi način, a to za mene znači jedan veliki auto centar, koji može da ponudi mehaničarske, električarske, dijagnostičaske usluge, delove, vulkanizer, perionica, šlep služba, zamenska vozila, dodatna oprema, felne, gume, itd.
Ali, najbitnija je organizacija, briga o kupcima, čistoća, sistem kroz dokumentaciju, ljubaznost, rad zaposlenih merljiv kroz konkretan učinak, i još mnogo detalja koje ja intenzivno pripremam i izučavam.
Sve to ne vredi ako miševi kolo vode, dok mačke nema.
Zato sam sebi napravio kancelariju u samom servisu, u novoj upravnoj zgradi, gde ću za desetak dana preći i dokle god je servis tamo, biti moje stalno mesto. Pored toga, ja ću preuzeti rukovođenje servisom u potpunosti, dok opet ne izgradim sistem kakav želim i kakav sam ostavio (na 50% manje posla doduše).
A posle 6-12 meseci, naći ću (headhuntovati od konkurencije), osobu koja će postati direktor servisa, i koju ću indoktrinirati da preuzme moju matricu razmišljanja da vodi servis kako ja želim (dok ja sedim u tom istom servisu i dalje razvijam posao).
ONo što je tužna činjenica jeste da sam primenio do sada demokratije, humani odnos prema zaposlenima, gomilu beneficija pored plate, fleksibilnost, mogućnost samostalnog odlučivanja, itd..
I dobio državnu firmu.
Izgleda da na našim prostorima je nemoguće primeniti japanski sistem modernog poslovanja, i da umesto humanog poslodavca treba biti surovi kapitalista. Ja nisam takav, ali sigurno će mnogo stvari morati da bude promenjeno od nule, pa i po cenu radne knjižice za one koji ne mogu da usvoje nove metode i pravila.
Ali, oni koji ostaju biće temelj servisa za narednih 10 godina, jer sam ja sebi postavio plan za 3 godine kako TRIO servis mora izgledati, raditi i poslovati - biti najbolji nezavisni auto servis u Novom Sadu.
Možda to zvuči pretenciozno, ali uz konstantan rad (ja iovako radim svaki dan 10-12 sati), ozbiljan napor i investicije, rezultat mora doći..
Mislim da sam napisao i više nego što treba, možda i obrišem post, ali iskreno sam rekao suštinu, nema šta da se lažemo, od klijenata živi, oni sude o našem radu..
Servis kakav sam ostavio da radi 2013. nije onakav kakav sam zatekao, ali daleko od toga da nisam bio svestan toga.
Jednostavno, tu se skupilo više elemenata, počevši od činjenice da smo od 2+1 radno mesto došli do 5 radnih mesta, a da je postojeći prostor postao tesan, do toga da se Isuzu nenoramalno razradio (a to znači da smo mi sami prodali za manje od 5 godina preko 120 novih Isuzu, koji svi dolaze kod nas + 90% od Graditeljeve prodaje - 250 pikapova i 150 kamiona), te da se počelo čekati i po 2 nedelje na termin, itd.
Prvi korak je da sam kupio plac pored servisa, i to na sudskoj licitaciji. Pretplatio sam ga 4x, ali meni je to bilo neophodno. ONda sam 2 godine čekao da uđem u svoje vlasništvo (a plaćeno je prvog dana termina). Zatim na to dodajemo još 6 meseci koliko adaptacija traje, jer pare idu iz poslovanja, a ne kredita..
Da skratim priču, stvar je jednostavna:
- prodaja vozila je razrađena sada, organizovana da ja samo uz laptop i telefon mogu da pratim sve parametre. LJudi su se uhodali, to sad ide po loju.
- prodaja delova je uveliko uhodana, ekipa postavljena na mesto, vodi ih čovek od poverenja (10 godina u TRIO)
- nabavka uhodana (vodi je je čovek od poverenja, 11 godina u TRIO)
- marketing i administracija uhodani u fullu
- Ostaje servis, zlatna koka ako se radi na pravi način, a to za mene znači jedan veliki auto centar, koji može da ponudi mehaničarske, električarske, dijagnostičaske usluge, delove, vulkanizer, perionica, šlep služba, zamenska vozila, dodatna oprema, felne, gume, itd.
Ali, najbitnija je organizacija, briga o kupcima, čistoća, sistem kroz dokumentaciju, ljubaznost, rad zaposlenih merljiv kroz konkretan učinak, i još mnogo detalja koje ja intenzivno pripremam i izučavam.
Sve to ne vredi ako miševi kolo vode, dok mačke nema.
Zato sam sebi napravio kancelariju u samom servisu, u novoj upravnoj zgradi, gde ću za desetak dana preći i dokle god je servis tamo, biti moje stalno mesto. Pored toga, ja ću preuzeti rukovođenje servisom u potpunosti, dok opet ne izgradim sistem kakav želim i kakav sam ostavio (na 50% manje posla doduše).
A posle 6-12 meseci, naći ću (headhuntovati od konkurencije), osobu koja će postati direktor servisa, i koju ću indoktrinirati da preuzme moju matricu razmišljanja da vodi servis kako ja želim (dok ja sedim u tom istom servisu i dalje razvijam posao).
ONo što je tužna činjenica jeste da sam primenio do sada demokratije, humani odnos prema zaposlenima, gomilu beneficija pored plate, fleksibilnost, mogućnost samostalnog odlučivanja, itd..
I dobio državnu firmu.
Izgleda da na našim prostorima je nemoguće primeniti japanski sistem modernog poslovanja, i da umesto humanog poslodavca treba biti surovi kapitalista. Ja nisam takav, ali sigurno će mnogo stvari morati da bude promenjeno od nule, pa i po cenu radne knjižice za one koji ne mogu da usvoje nove metode i pravila.
Ali, oni koji ostaju biće temelj servisa za narednih 10 godina, jer sam ja sebi postavio plan za 3 godine kako TRIO servis mora izgledati, raditi i poslovati - biti najbolji nezavisni auto servis u Novom Sadu.
Možda to zvuči pretenciozno, ali uz konstantan rad (ja iovako radim svaki dan 10-12 sati), ozbiljan napor i investicije, rezultat mora doći..
Mislim da sam napisao i više nego što treba, možda i obrišem post, ali iskreno sam rekao suštinu, nema šta da se lažemo, od klijenata živi, oni sude o našem radu..
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29979
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
A i za praznike si za laptopom, umesto sa porodicom. Znam, sve znam.
Posetite www.garaza.rs !
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Potpisujem. Ukoliko budeš uspeo ovo da izguraš, možeš očekivati razvoj kakav si zamislio. Ali pripremi barem 2 puta više živaca i energije nego što si bio spreman da potrošišTRIO_driver je napisao: ↑09 Apr 2018, 11:57ONo što je tužna činjenica jeste da sam primenio do sada demokratije, humani odnos prema zaposlenima, gomilu beneficija pored plate, fleksibilnost, mogućnost samostalnog odlučivanja, itd..
I dobio državnu firmu.
Izgleda da na našim prostorima je nemoguće primeniti japanski sistem modernog poslovanja, i da umesto humanog poslodavca treba biti surovi kapitalista. Ja nisam takav, ali sigurno će mnogo stvari morati da bude promenjeno od nule, pa i po cenu radne knjižice za one koji ne mogu da usvoje nove metode i pravila.
Pronaći radnika koji se ne ponaša kao Amadeus bend (imam svoj repertoar i način kako radim, zabole me šta to želi gazda ovog lokala), koji nije zavidan i nije expert u proceni tudjeg rada i vrednovanja (a sopstveni učinak mu šupalj kao krošnja) - to je vraški težak posao koji pre svega traži vreme i strpljenje. Ne može se ubrzati dobrom platom niti drugim beneficijama, a nema ni veze sa stručnom spremom radnika. Iste priče slušam kod mene u firmi gde je većina zaposlenih sa nižom spremom, i u društvu intelektualaca u školi: uvek vide tuđe greške koje su (naravno, namerno) na njihovu štetu, znaju da nabroje šta bi se sve trebalo promeniti kako bi se posao pojačao, itd... a za sopstvene propuste i greške, čak i najbanalnije, opravdanje su uvek ista: kao da je to bitno/niko mi nije rekao/bio sam u gužvi.
U svakom slučaju, želim ti puno sreće. Ako mi se ostvari želja (jedna od mnogih ) da pazarim jednu Hondicu, družićemo se
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- NeleSK
- Postovi: 2
- Pridružio se: 14 Apr 2018, 20:28
- Garaža: Fiat GP 1.3 mjet
- Lokacija: Sremski Karlovci - Novi Sad
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Danas odradjen kompletan pregled u Trio servisu na hyundai getza 1.3. Utisci i vise nego pozitivni, osoblje jako korektno i prijatno cak sam dobio i par saveta. Sto se tice pregleda ustanovljeno par stvari koje treba uraditi na trapu (cene delova i ruku dosta povoljno) jedino to sto dimi na auspuhu sam dobio odgovor za koje umalo me čuka nije strefila U slučaju otvaranja motora i mogućih popravki u njega cena bi isla i mozda do 1000e? Prvo sam se pitao da li uopste vredi raditi osvezenje, uzimati drugi motor mozda za manje para a na kraju je bilo ma ako puše neka puše Sada jos da zakazem servis u vezi trapa i to je to. Pozz za ekipu
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Veoma dobar opis.TRIO_driver je napisao: ↑09 Apr 2018, 11:57
ONo što je tužna činjenica jeste da sam primenio do sada demokratije, humani odnos prema zaposlenima, gomilu beneficija pored plate, fleksibilnost, mogućnost samostalnog odlučivanja, itd..
I dobio državnu firmu.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Три Моторс односно Трио Сервис отвара први брзи Шел сервис у Србији. Брза замена уља у оквиру „пит стоп бокса“. Свечано отварање је у среду-23. маја 2018. године у 11 часова.
Otvara se prvi Shell brzi servis u Srbiji
16.05.2018.
Brza zamena ulja po najvišim standardima
Kompanija Orbico, generalni uvoznik Shell maziva za Srbiju, u skladu sa najnovijim svetskim trendovima, pristupila je projektu otvaranja Shell brzih servisa na teritoriji Srbije
http://www.magazinauto.com/otvara-se-pr ... -u-srbiji/
Otvara se prvi Shell brzi servis u Srbiji
16.05.2018.
Brza zamena ulja po najvišim standardima
Kompanija Orbico, generalni uvoznik Shell maziva za Srbiju, u skladu sa najnovijim svetskim trendovima, pristupila je projektu otvaranja Shell brzih servisa na teritoriji Srbije
http://www.magazinauto.com/otvara-se-pr ... -u-srbiji/
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Dobro, nije poenta samo promeniti ulje, to vecina nas zna i sama da uradi. Poenta je pregledati auto, da se otkriju potencijalni problemi i srede. Niko ne voli na slepu da dolazi u servis i da ga isti kosta 5x vise, jer nije na vreme nesto otkriveno.
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Ovo je samo najava otvaranja, a ono što sledi (akcija koja će trajati tri meseca), obuhvataće upravo to + još neke stvari.
Step by step, da prođe otvaranje, i akcija kreće od 01.06. , a pre kretanja, biće detaljno najavljena.
Samo što od forumaša ne možeš ništa sakriti..
Step by step, da prođe otvaranje, i akcija kreće od 01.06. , a pre kretanja, biće detaljno najavljena.
Samo što od forumaša ne možeš ništa sakriti..
- TrioMotors
- Postovi: 206
- Pridružio se: 16 Sep 2013, 18:35
- Garaža: Japanac
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Svečano otvoren prvi SHELL „brzi servis“ na Balkanu – Trio Motors Novi Sad
Kao plod višegodišnje, odlične saradnje između kompanije Orbico, generalnog uvoznika Shell ulja i maziva za Srbiju, i kompanije Trio Motors, ovlašćenog uvoznika i prodavca ISUZU vozila, ali i servisa za sve tipove japanskih i južnokorejskih vozila, u Novom Sadu je i zvanično otvoren prvi SHELL “brzi servis” na celom Balkanu
https://triomotors.rs/blog/aktuelnosti/ ... rio-motors
Kao plod višegodišnje, odlične saradnje između kompanije Orbico, generalnog uvoznika Shell ulja i maziva za Srbiju, i kompanije Trio Motors, ovlašćenog uvoznika i prodavca ISUZU vozila, ali i servisa za sve tipove japanskih i južnokorejskih vozila, u Novom Sadu je i zvanično otvoren prvi SHELL “brzi servis” na celom Balkanu
https://triomotors.rs/blog/aktuelnosti/ ... rio-motors
- TrioMotors
- Postovi: 206
- Pridružio se: 16 Sep 2013, 18:35
- Garaža: Japanac
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
TRIO Servis iz Novog Sada je deo kompanije TRIO Motors d.o.o., ovlašćenog dilera i servisera japanske marke ISUZU za Srbiju, kao i dugogodišnjeg lidera na polju prodaje delova za japanska i korejska vozila, kao i servisa za iste.
TRIO Servis se konstatno širi usled poslovnih operacija, tako da su nam potrebni zaposleni na poziciji:
Automehaničar / dijagnostičar
Mesto zaposlenja: Novi Sad
Kao mehaničar bićete odgovorni za poslove:
• Svih vrsta mehaničarskih poslova
• Svih vrsta električarskih poslova
• Dijagnostikovanje problema na vozilima (uz korišćenje više vrsta dijagnostičarskih uređaja)
• Rešavanje potencijalnih reklamacija
• Kontrolu alata i servisne opreme
• Brigu o čistoći servisa i radionice
Vi posedujete sledeća znanja i veštine:
• Iskustvo u automehaničarskoj branši (najmanje aktivnih 1 godina)
• Samostalnost u poslu (sposobnost da se samostalno reši problem na vozilu od najjednostavnijih do najkomplikovanijih problema)
• Elementarno poznavanje engleskog jezika zbog korišćenja dijagnostike i korišćenja tehničke dokumentacije, neophodne za dijagnostifikovanje kvara na vozilu
• Elementarno poznavanje rada na računaru
• Profesionalnost i pedantnost u poslu, te urednost u korišćenju alata i prostora servisa (radni stolovi, magacin, kuhinja, kupatilo...)
• Timski igrač
Nudimo:
• Redovna plata
• Zdrava radna atmosfera u timu gde su jasno podeljene uloge i zaduženja
• Porodična firma (druga generacija vlasnika je vodi) sa istim takvim pristupom poslu
• Odlični uslovi rada (klimatizovane prostorije i vozila, sopstvena kolica po mehanilčaru, dijagnostički uređaju, licencirani softveri, definisane pauze za ručak i pušenje, konstantna nabavka specijalnog alata za potrebe servisa, itd.)
• Obuke i treninzi (ISUZU, Bosch, ECAP, itd.)
• Mogućnost korišćenja radionice sa svim alatima posle radnog vremena u privatne svrhe
• Uzimanje slobodnih dana bez uslovljavanja uz najavu nedelju dana ranije zbog usklađivanja
• Bonusi za određene poslove
• Benefit paketi po zasluzi (gorivo i telefon na račun firme)
• Za zaposlene koji se trude i napreduju, te doprinose poslovanju firme, siguran posao uz povećanje plate i beneficija na duže staze
Ukoliko mislite da ispunjavate navedene kriterijume, možete nas kontaktirati na 063 573 985 ili office@triomotors.rs
TRIO Servis se konstatno širi usled poslovnih operacija, tako da su nam potrebni zaposleni na poziciji:
Automehaničar / dijagnostičar
Mesto zaposlenja: Novi Sad
Kao mehaničar bićete odgovorni za poslove:
• Svih vrsta mehaničarskih poslova
• Svih vrsta električarskih poslova
• Dijagnostikovanje problema na vozilima (uz korišćenje više vrsta dijagnostičarskih uređaja)
• Rešavanje potencijalnih reklamacija
• Kontrolu alata i servisne opreme
• Brigu o čistoći servisa i radionice
Vi posedujete sledeća znanja i veštine:
• Iskustvo u automehaničarskoj branši (najmanje aktivnih 1 godina)
• Samostalnost u poslu (sposobnost da se samostalno reši problem na vozilu od najjednostavnijih do najkomplikovanijih problema)
• Elementarno poznavanje engleskog jezika zbog korišćenja dijagnostike i korišćenja tehničke dokumentacije, neophodne za dijagnostifikovanje kvara na vozilu
• Elementarno poznavanje rada na računaru
• Profesionalnost i pedantnost u poslu, te urednost u korišćenju alata i prostora servisa (radni stolovi, magacin, kuhinja, kupatilo...)
• Timski igrač
Nudimo:
• Redovna plata
• Zdrava radna atmosfera u timu gde su jasno podeljene uloge i zaduženja
• Porodična firma (druga generacija vlasnika je vodi) sa istim takvim pristupom poslu
• Odlični uslovi rada (klimatizovane prostorije i vozila, sopstvena kolica po mehanilčaru, dijagnostički uređaju, licencirani softveri, definisane pauze za ručak i pušenje, konstantna nabavka specijalnog alata za potrebe servisa, itd.)
• Obuke i treninzi (ISUZU, Bosch, ECAP, itd.)
• Mogućnost korišćenja radionice sa svim alatima posle radnog vremena u privatne svrhe
• Uzimanje slobodnih dana bez uslovljavanja uz najavu nedelju dana ranije zbog usklađivanja
• Bonusi za određene poslove
• Benefit paketi po zasluzi (gorivo i telefon na račun firme)
• Za zaposlene koji se trude i napreduju, te doprinose poslovanju firme, siguran posao uz povećanje plate i beneficija na duže staze
Ukoliko mislite da ispunjavate navedene kriterijume, možete nas kontaktirati na 063 573 985 ili office@triomotors.rs
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Dodje mi da se prekvalifikujem ...
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Korištenje radionice i alata nakon posla, u privatne svrhe?
Prvi put čujem za ovu mogućnost radniku.
Da li te mrzi da prokomentarišeš koju konkretno korist imaš od toga?
Prvi put čujem za ovu mogućnost radniku.
Da li te mrzi da prokomentarišeš koju konkretno korist imaš od toga?
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Zadovoljstvo radnika?
Sent from my Z00D using Tapatalk
Sent from my Z00D using Tapatalk