Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Zaključana tema
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29862
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od trojanac » 06 Dec 2019, 15:55

Neće Živko imati vremena da prelista temu. najbolje se obrati putem maila, u servis. servis@triomotors.rs
Pojasni problem i pitaj da li mogu da te prime subotom, zakaži pa neka pogledaju.
Posetite www.garaza.rs !

Vlada1984
Postovi: 42
Pridružio se: 29 Avg 2019, 14:07
Garaža: Hyundai Elantra 1,6 16v 2006. limuzina
Lokacija: Novi Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Vlada1984 » 06 Dec 2019, 20:56

Hvala na odgovoru.

Korisnikov avatar
jaksa
Postovi: 3564
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:15
Garaža: Jugo 45

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od jaksa » 12 Feb 2020, 10:38

Zatekoh ovog teškaša u firmi :)

Slika

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver » 08 Maj 2020, 10:07

To dobijaju naši najbliži partneri, nekih 30 komada je dato kao poklon, pa sam sada znatiželjan gde radiš? Može na PP. :opustanje:
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

dlz
Postovi: 3
Pridružio se: 17 Sep 2020, 10:06

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od dlz » 23 Sep 2020, 01:15

Pozdrav za Trio servis i clanove foruma, ovo mi je prvi post ovde.

Vozim Subaru Forester SH (2012 god, 2.0 dizel), vec neko vreme imam problem sa DPF-om, svakodnevno mi se pali lampica za DPF, ne kao da je u procesu regeneracije (kada svetli konstantno) nego treperi, kod Curcica su ocitali gresku "P1468 Oil Dilution" iliti razredjeno ulje. Bio sam u vasem servisu i majstor mi je rekao da je nivo ulja dosta preko granice tako da je morao da ga prvo zameni da bi odradio forsiranu regeneraciju (ako se dobro secam rekao mi je da je filter bio 70% zapusen).

Zakljucak do kog je majstor dosao je da je auto verovatno cesto pokusavao da radi regeneraciju i da je tom prilikom gorivo zavrsavalo u ulju. Nakon servisa mi se nije palila lampica sto je ocekivano buduci da sam presao tek nekih 400km, medjutim plasim se da ce problem nastaviti da se desava jer primecujem da kompjuter pokazuje povecanu potrosnju goriva na autoputu isto kao i pre (znak da mozda ubrizgava vise goriva kako bi ocistio DPF).

Jos jedan simptom koji primecujem je da u leru s vremena na vreme broj obrtaja padne za par stotina i onda se vrati u normalu, takodje mi se desilo par puta da kada dam gas pri vecoj brzini auto "stucne", tj. izgubi snagu na delic sekunde nakon cega nastavi da ubrzava normalno.

Postoji nekoliko mogucih razloga do kojih sam uspeo da dodjem na osnovu ovih simptoma: ubrizgavanje,, EGR i zapusen DPF (mozda jos nesto ali ovo je cega se trenutno secam), s tim sto je zapusen DPF uglavnom posledica a ne uzrok problema, mada mozda je i poceo da crkava, auto je presao 240.000km.

Buduci da je majstor prevideo da treba da mi zameni i zadnje paknove pored ostalih radova, moracu da dodjem ponovo kod vas (momci iz servisa su istog dana uocili propust i zvali da se izvine, desava se), tako da sam mislio da kada vec dolazim da vidim ako mozemo da uradimo neki detaljniji pregled jer me jako nervira ovaj problem, vodim brigu o odrzavanju automobila i nije mi ni najmanje prijatno da vozim sa razredjenim uljem.

Da li ste imali vec iskustva sa ovakvim problemom i da li mozemo da uradimo neophodnu dijagnostiku kako bi nasli uzrok problema?

Hvala unapred,
Djordje.

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver » 23 Sep 2020, 15:04

Sad su mi odgovorili, pa da prepričam:

- naša greška za zadnje pločice - biće ugrađene sledeći put, izvinjenje još jednom.

Što se tiče ulja, c/p:

2 put menjano ulje jer je bilo 2 puta preko maksimuma... oko 70% je zaprljanost dpf-a bila kad je dosao, po odlasku je bila 0% na dijagnostici.

Ono što mi mislimo je:

- jako grub rad motora
- mislimo da je glavni problem u diznama (ali zahteva da se još bavimo time). Nove dizne OEM su preskupe. Aftermarket još nismo našli, a polovne OEM su traženije od zlata...uz radilicu.
Dizne ne mogu da se remontuju, bar sa ljudima od poverenja sa kojima radimo (da bismo dali garanciju).

DPF je samo poslednja etapa problema, mislimo da su dizne te od kojih kreće problem..

Da bi se dizne izvadile, zbog specifičnosti boxer motora to zahteva da se motor izvadi, što je prilično radnih sati.

Postoji šansa da radilica pukne (što kod boxer dizela nije pitanje da li će, već kada će).. Mislim da se svi toga pribojavaju, jer to im je redovna mana, cena popravke je paprena, tako da taj motor dok ide je odličan po svemu, ali kad zariba, cena popravke je straobalna..

Motor ima dosta grub rad.

Pošto je jako škakljiva priča oko tog motora, ako bismo se upustili u dublju problematiku, moramo biti spremni na sve prateće troškove i iznenađenja, radije ćemo odbiti ovakav posao (koliko god bio finansijski primamljiv), osim da radimo bez garancije na radove (što skoro nikad ne radimo, ipak smo sistem sa pečatom), i da klijent bude spreman na nepredviđene situacije..

Nisam 100% siguran iz glave (nisam toliko u prodaji delova i servisu više), ali mislim da samo OEM radilica nije ispod 1500-1600 evra, a gde su svi ostali troškovi..

Sve u svemu, sve je izvodljivo, pitanje je samo cene svega toga..
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

dlz
Postovi: 3
Pridružio se: 17 Sep 2020, 10:06

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od dlz » 23 Sep 2020, 17:16

Hvala na brzom odgovoru. Da, to je nesto sto sam i ocekivao jer mi je bilo cudno da je sam DPF izvor problema.. Jedna stvar koja mi je ostala nejasna je povezanost pucanja radilice sa menjanjem dizni? Da li je to zbog samog procesa skidanja dizni ili nesto drugo?

Da li mozda okvirno znas koliko kostaju OEM dizne i ugrubo kolika bi bila cena zamene? Cisto da imam neku predstavu koliko to potencijalno kosta jer iskreno ovo sto si mi sad rekao me navodi da ga prodam dok jos uvek mogu, iako bi mi to jako tesko palo jer je idealan auto za moje potrebe.

dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od dzonic87 » 23 Sep 2020, 20:16

Trio kad odgovoriš dlz-u da se ubacim ja sa jednim pitanjem
Kaži mi kako su se pokazali Hyundai/Kia modeli sa 2.0crdi motorom i 4wd pogonom (naročito sa Automatikom) ? I da li ima nešto na šta posebno treba obratiti pažnju kod kupovine?

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10885
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Uroš S. » 23 Sep 2020, 20:48

Ja bi pre trošio pare na heroin nego na Kiu crdi automatik 4*4. Na pajdu bar imaš trenutke u kojima ti je lepo.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk



gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od gazza » 23 Sep 2020, 22:32

ne znam kojim recima da zahvalim majstoru za subarua iz da li kaluđerice ili sličnog pičkovca koji me je odvratio od kupovine subarua VX sa dizel motorom. otprilike izadje na to gore, plus potencijalni problem sa radilicom. klasičan primer ložaškog brenda koji treba zaobilaziti u punom luku.

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19189
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Heinz » 23 Sep 2020, 23:23

dzonic87 je napisao:Trio kad odgovoriš dlz-u Slika da se ubacim ja sa jednim pitanjem Slika
Kaži mi kako su se pokazali Hyundai/Kia modeli sa 2.0crdi motorom i 4wd pogonom (naročito sa Automatikom) ? I da li ima nešto na šta posebno treba obratiti pažnju kod kupovine?
Nisam Živko, ali mislim da je Hyu imao dobar 4x4 pogon od Magna Steier, a Kia neki lošiji.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od dzonic87 » 24 Sep 2020, 07:51

Hvala! Da napomenem da gledam modele 2015+

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver » 24 Sep 2020, 09:53

dlz je napisao:
23 Sep 2020, 17:16
Hvala na brzom odgovoru. Da, to je nesto sto sam i ocekivao jer mi je bilo cudno da je sam DPF izvor problema.. Jedna stvar koja mi je ostala nejasna je povezanost pucanja radilice sa menjanjem dizni? Da li je to zbog samog procesa skidanja dizni ili nesto drugo?

Da li mozda okvirno znas koliko kostaju OEM dizne i ugrubo kolika bi bila cena zamene? Cisto da imam neku predstavu koliko to potencijalno kosta jer iskreno ovo sto si mi sad rekao me navodi da ga prodam dok jos uvek mogu, iako bi mi to jako tesko palo jer je idealan auto za moje potrebe.
Za dizne + trošak zamene kontaktiraj moje za ponudu ovde:

https://triomotors.rs/zakazivanje-servisa

Glupo je da ja sugerišem upravo to što si predložio, ali na neki način možda je to bolje..

Subaru benzin bez plina i to je to.
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver » 24 Sep 2020, 09:54

dzonic87 je napisao:
23 Sep 2020, 20:16
Trio kad odgovoriš dlz-u Slika da se ubacim ja sa jednim pitanjem Slika
Kaži mi kako su se pokazali Hyundai/Kia modeli sa 2.0crdi motorom i 4wd pogonom (naročito sa Automatikom) ? I da li ima nešto na šta posebno treba obratiti pažnju kod kupovine?
Koji konkretno?

Sportage/IX35?
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver » 24 Sep 2020, 10:01

gazza je napisao:
23 Sep 2020, 22:32
ne znam kojim recima da zahvalim majstoru za subarua iz da li kaluđerice ili sličnog pičkovca koji me je odvratio od kupovine subarua VX sa dizel motorom. otprilike izadje na to gore, plus potencijalni problem sa radilicom. klasičan primer ložaškog brenda koji treba zaobilaziti u punom luku.
Majstor te je dobro posavetovao za dizel.

Za zadnju rečenicu se ne slažem jer moraš da znaš šta je Subaru da bi shvatio celu priču oko tog boxer dizela, a to je:

- deo su mnogo većeg industrijskog konglomerata, zato mogu da budu samostalni i da furaju drugačiju priču (da ne kažem da imaju para)

- oni su tehnološki biser u njihovoj paleti proizvoda, zato dizajn enterijera i eksterijera nije baš ono što na prvu loptu prolazi

- kao mala kompanija, mogu da rade varijacije na temu, ali ne i da imaju bezbroj platformi i motora

- opterećeni su da budu drugačiji od ostalih, i da idu putem kojim se ređe ide (gde ili fulaš kao ovaj dizel, ili pobeđuješ kao njihov 4x4 pogon).

I najbitnije za taj dizel:

kasno su se uključili u trku za dizelima, kad su shvatili da neće tržište samo benzin, a da LPG nikako ne ide na boxer. Onda su navrat nanos rešili da budu svoji (umesto da urade badge engeneering kao sa Justy zadnje serije), i da budu revolucionarni, pa su svoj boxer benzin prilagodili dizel gorivu.

Na to dodaj da je onda Volkswagen i cela nemačka industrija usrala motku sa varanjem, pa je dizel od najtražnijeg motora postao najomraženiji..

I dok si rekao keks, taj motor nije ni stigao da ima velike serije, da preleži dečije bolesti, da se iskleše, morao je biti ukinut, jer EU zakoni su satrli dizele (osim ako nemaš ogroman volumen prodaje tih motora..).

Sve u svemu, dizel boxer ne troši puno, zakucava do 4k obrtaja linearno tamo gde TDI i slično umire i gubi snagu, u krivini leži kao pegla, ali ostaje taj gorak ukus potencijalne nepouzdanosti...da su imali veću seriju i više vremena, doterali bi ga oni na pouzdan nivo.

Problem je što se greške ispoljavaju kad su kola već uveliko van garancije, nije ni prvi vlasnik više, i stari po 7-10 godina..

XV je odličan auto, sadašnjoj paleti fali turbo motora, agresivniji hybridni sistem i jeftinija vozila poput Justy...
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Zaključana tema