Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Jedno pitanjce:
Imam "problem" sa KIA Carens. Mk2 2004 godiste. Naime nesto mi lupka u trapu. Bio sam kod majstora jedan amortizer je procureo, naruceni novi (cekao sam ih 10 dana nigde da nadjem na stanju samo uvoz i samo OEM) zamenjeni i zamenjene gumice balans stange. Ali i dalje imam lupakanje. Ostalo na trapu izgleda dobro, metoda pajser u ruke i natezi, nista ne pokazuje znakove habanja.
Neki savet sta da gledamo? Jedino da uhvatim da izmenjam silent blokove na viljuskama cisto eto i to da promenim jer onda nema sta vise da menjam.
Imam "problem" sa KIA Carens. Mk2 2004 godiste. Naime nesto mi lupka u trapu. Bio sam kod majstora jedan amortizer je procureo, naruceni novi (cekao sam ih 10 dana nigde da nadjem na stanju samo uvoz i samo OEM) zamenjeni i zamenjene gumice balans stange. Ali i dalje imam lupakanje. Ostalo na trapu izgleda dobro, metoda pajser u ruke i natezi, nista ne pokazuje znakove habanja.
Neki savet sta da gledamo? Jedino da uhvatim da izmenjam silent blokove na viljuskama cisto eto i to da promenim jer onda nema sta vise da menjam.
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Moze biti i letva volana, a preporuka je da menjas oba amortizera, ne samo jedan, jer ce vrlo brzo stari otici..
Isto tako, ako se proverava na dizalici, onda se nategnu tockovi, pa se mozda luft ne pokaze, a kad je auto svom tezinom na zemlji, onda se opet pojavi luft, tu je kanal majka, iako je sad vec veoma nepraktican naspram dizalice..
Naravno i sileni mogu biti problem, kao i solje amortizera, ali sve je to hipoteticki, kad nemamo auto u servisu.
Isto tako, ako se proverava na dizalici, onda se nategnu tockovi, pa se mozda luft ne pokaze, a kad je auto svom tezinom na zemlji, onda se opet pojavi luft, tu je kanal majka, iako je sad vec veoma nepraktican naspram dizalice..
Naravno i sileni mogu biti problem, kao i solje amortizera, ali sve je to hipoteticki, kad nemamo auto u servisu.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Koliko si platio amortizer za KIU ? Bas sam se pre neki dan zalio Triu sto nigde nema amorta za Hyu i30, ima samo original cija je cena uzasna, ima u stvari jos neki koji je jos skuplji !?? Kao da niko ziv ne pravi aftermarket amorte za Hyundai. Trio mi je potvrdio da se radi o velikoj nestasici.Dzoni_m je napisao:Bio sam kod majstora jedan amortizer je procureo, naruceni novi (cekao sam ih 10 dana nigde da nadjem na stanju samo uvoz i samo OEM)
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Jedno pitanje.
Da li imate "uređaj" (aparaturu,dijagnostiku , ne znam kako da ga nazovem,rečeno mi je da se to radi preko TECH2 ) za kodiranje dizni na Isuzuovom motoru 3.0 TD DOHC,koji je ugrađivan u Troopera ( konkretan primerak je 2001. godište) ? To je onaj "čuveni" motor sa Catterpillarovim diznama koje imaju fabričku grešku (pogonjene su nekim specilajnim sistemom koji radi na pritisku ulja) i zbog koje su svi dobili od Isuzua rezervni motor ( kod mene je treći motor trenutno u njemu). Počinju opet da nalivaju, reparacija je kratkotrajnog daha pa bi možda i zamenili dizne ( iako koštaju 1200e sve 4 ako me sećanje služi ) . Ili ako postoji neki bolji način reparacije da ne moram da ih skidam svakih 10ak k km .
Unapred zahvalan
Da li imate "uređaj" (aparaturu,dijagnostiku , ne znam kako da ga nazovem,rečeno mi je da se to radi preko TECH2 ) za kodiranje dizni na Isuzuovom motoru 3.0 TD DOHC,koji je ugrađivan u Troopera ( konkretan primerak je 2001. godište) ? To je onaj "čuveni" motor sa Catterpillarovim diznama koje imaju fabričku grešku (pogonjene su nekim specilajnim sistemom koji radi na pritisku ulja) i zbog koje su svi dobili od Isuzua rezervni motor ( kod mene je treći motor trenutno u njemu). Počinju opet da nalivaju, reparacija je kratkotrajnog daha pa bi možda i zamenili dizne ( iako koštaju 1200e sve 4 ako me sećanje služi ) . Ili ako postoji neki bolji način reparacije da ne moram da ih skidam svakih 10ak k km .
Unapred zahvalan
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Pitanje za Tria, da li takodje mozete da nabavite i delove poput, na primer, plasticnih poklopaca filtera vazduha ili poklopca kutije sa osiguracima, i slicnih elemenata koji nisu cista mehanika?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Naravno oba amortizera zamenjena, ni na pamet mi nije palo da menjam jedan. Podrazumevam zamenu oba zato nisam ni naglasio to. OK nista idem ko majstora ponovo ali cu ga naterati da to proveri iz kanala ne na dizalici.TRIO_driver je napisao:Moze biti i letva volana, a preporuka je da menjas oba amortizera, ne samo jedan, jer ce vrlo brzo stari otici..
Isto tako, ako se proverava na dizalici, onda se nategnu tockovi, pa se mozda luft ne pokaze, a kad je auto svom tezinom na zemlji, onda se opet pojavi luft, tu je kanal majka, iako je sad vec veoma nepraktican naspram dizalice..
Naravno i sileni mogu biti problem, kao i solje amortizera, ali sve je to hipoteticki, kad nemamo auto u servisu.
@Ogi, ja sam ih trazio svuda, (pitao sam i Trio mailom odgovor je bio samo da se naruci) pa sam narucio ovde u Belorusiji u prodavnici. Nema zamnski samo OEM. Ja sam platio 200 EUR par. Mogu da ti pogledam koliko bi bili ovde da ti se naruce, jer sam oko 31 Oktobra u Srbiji. Ako bude neka povoljna cena nije problem da ti poteram to, mada ako je OEM to kosta svuda isto.
E da ti skuplji su takodje i meni nudjeni, 400 EUR par
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Tako je, trenuto nigde nijedan dobavljac nema na stanju npr. Kayaba aftermarket za i30/Ceed, tako da ostaju samo originali.Ogi je napisao:Koliko si platio amortizer za KIU ? Bas sam se pre neki dan zalio Triu sto nigde nema amorta za Hyu i30, ima samo original cija je cena uzasna, ima u stvari jos neki koji je jos skuplji !?? Kao da niko ziv ne pravi aftermarket amorte za Hyundai. Trio mi je potvrdio da se radi o velikoj nestasici.Dzoni_m je napisao:Bio sam kod majstora jedan amortizer je procureo, naruceni novi (cekao sam ih 10 dana nigde da nadjem na stanju samo uvoz i samo OEM)
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Tako je, TECH2 je dijagnostika originalna za ranije Isuzu. Ja imam samo za novije, ali moj partner u Beogradu je ima, pa probaj sa njmia da vidis:TheWickerMan je napisao:Jedno pitanje.
Da li imate "uređaj" (aparaturu,dijagnostiku , ne znam kako da ga nazovem,rečeno mi je da se to radi preko TECH2 ) za kodiranje dizni na Isuzuovom motoru 3.0 TD DOHC,koji je ugrađivan u Troopera ( konkretan primerak je 2001. godište) ? To je onaj "čuveni" motor sa Catterpillarovim diznama koje imaju fabričku grešku (pogonjene su nekim specilajnim sistemom koji radi na pritisku ulja) i zbog koje su svi dobili od Isuzua rezervni motor ( kod mene je treći motor trenutno u njemu). Počinju opet da nalivaju, reparacija je kratkotrajnog daha pa bi možda i zamenili dizne ( iako koštaju 1200e sve 4 ako me sećanje služi ) . Ili ako postoji neki bolji način reparacije da ne moram da ih skidam svakih 10ak k km .
Unapred zahvalan
http://www.interautobgd.com/
Trazi Bokija, reci da te je Zivko poslao. Moje dijagnostike rese vecinu stvari, ali za ovo bas mora original. Ja cu uskoro dobiti novu generaciju Isuzu dijagnostike, ali nece biti do kraja godine.
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Mi nabavljamo sve vrste delova, ne samo mehanika. Znaci i limarija, trap, svetlosne grupe, te OEM stvari, znaci sve sta treba, uglavnom resimo vecinu zahteva.ikac2000 je napisao:Pitanje za Tria, da li takodje mozete da nabavite i delove poput, na primer, plasticnih poklopaca filtera vazduha ili poklopca kutije sa osiguracima, i slicnih elemenata koji nisu cista mehanika?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Hvala , kontaktiraću ihTRIO_driver je napisao:Tako je, TECH2 je dijagnostika originalna za ranije Isuzu. Ja imam samo za novije, ali moj partner u Beogradu je ima, pa probaj sa njmia da vidis:TheWickerMan je napisao:Jedno pitanje.
Da li imate "uređaj" (aparaturu,dijagnostiku , ne znam kako da ga nazovem,rečeno mi je da se to radi preko TECH2 ) za kodiranje dizni na Isuzuovom motoru 3.0 TD DOHC,koji je ugrađivan u Troopera ( konkretan primerak je 2001. godište) ? To je onaj "čuveni" motor sa Catterpillarovim diznama koje imaju fabričku grešku (pogonjene su nekim specilajnim sistemom koji radi na pritisku ulja) i zbog koje su svi dobili od Isuzua rezervni motor ( kod mene je treći motor trenutno u njemu). Počinju opet da nalivaju, reparacija je kratkotrajnog daha pa bi možda i zamenili dizne ( iako koštaju 1200e sve 4 ako me sećanje služi ) . Ili ako postoji neki bolji način reparacije da ne moram da ih skidam svakih 10ak k km .
Unapred zahvalan
http://www.interautobgd.com/
Trazi Bokija, reci da te je Zivko poslao. Moje dijagnostike rese vecinu stvari, ali za ovo bas mora original. Ja cu uskoro dobiti novu generaciju Isuzu dijagnostike, ali nece biti do kraja godine.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Gore je neko postavio pitanje u vezi amortizera.
Zanima me vase misljenje, a naravno vezano za iskustvo, koje amortizere uzeti? Nebitno za auto, mislim na brendove koji se mogu naci kod nas, koji su ili nisu original.
Na proslom autu sam stavio optimal neke, ispostavilo se da su ok, ali nista posebno.
Na ovaj auto bih ipak stavio nesto bolje, jer ne zelim da izlecem u njive i livade kad osobalim po gasu, prethodni je ipak bio karavan
Zanima me vase misljenje, a naravno vezano za iskustvo, koje amortizere uzeti? Nebitno za auto, mislim na brendove koji se mogu naci kod nas, koji su ili nisu original.
Na proslom autu sam stavio optimal neke, ispostavilo se da su ok, ali nista posebno.
Na ovaj auto bih ipak stavio nesto bolje, jer ne zelim da izlecem u njive i livade kad osobalim po gasu, prethodni je ipak bio karavan
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Za japance je Kayaba majka, eventualno Tokico.
Sto se koreanaca tice, isto Kayaba, Parts mall, ima jos jedan korejski..
Optimal i jos gmila slicnih su pakerske samo ambalaze, svako pravi svoje sad amorte, tih budget brendova kao pleve, taako da sve zavisi, negde ispadne super, negde reklamacija, ali koliko para, toliko muzike.
Kayaba je po meni najbolji aftermarket amortizer na trzistu, a pokriva sada i evropske aplikacije,
Sto se koreanaca tice, isto Kayaba, Parts mall, ima jos jedan korejski..
Optimal i jos gmila slicnih su pakerske samo ambalaze, svako pravi svoje sad amorte, tih budget brendova kao pleve, taako da sve zavisi, negde ispadne super, negde reklamacija, ali koliko para, toliko muzike.
Kayaba je po meni najbolji aftermarket amortizer na trzistu, a pokriva sada i evropske aplikacije,
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Ugradio u Skodu i sve OK
TT
TT
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Trio, moze li se menjac malo "omeksati" zamenom ulja ?
Sent from my HTC One S using Tapatalk 4
Sent from my HTC One S using Tapatalk 4
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Sad ti je i Škoda japanac.Heinz je napisao:Ugradio u Skodu i sve OK
TT
Sent using Tapatalk
Širim haos!