maniaxxx je napisao:TRIO_driver je napisao:Za Civicov znam 100%, a za Astrin pretpostavljam.
Iz mog nekog iskustva, sve do 1.6 dizela i nekih 300 NM, proizvodjaci ce staviti masivniji set i fiksni zamajac.
Vec bilo sta sto je 2.0 i vise, sa najmanje 350 NM pa i vise, skoro 100% ide plivajuci zamajac, jer ne moze lamela da izdrzi taj obrtni momenat...
Tu se baš ne bi složio, sve više ( da ne kažem svi) moderni dizeli imaju plivajuči zamajac. A istina je, da su i oni sami sve boljeg kvaliteta pa je sa njima sve manje problema u nekoj normalnoj upotrebi i kod nekih normalnih kilometara ( uvoz ne ide u tu kategoriju
).
A moje pitanje, ima li način da se na azijatima ustanovi vračanje kilometra?
Plivajuci zamajac se stavlja jer lamela ne moze, bez obzira na jacinu i velicinu opruge, da ublazi vibracije koje stvara jak motor sa obrtnim momentom.
To je sistem razvijen od strane nemackih proizvodjaca, nisu srecni jer znaju da je to skup deo, i da to odbija potencijalno kupce, ali trenutno nemaju resenje i guraju taj sistem..
Tako da bi ga najradije izbacili da mogu, i zato gledaju dokle god je menjac u sigurnosnim rezervama, da ne ide plivajuci...A to je otp. velicina koju sam napisao, doduse opet se ogradjujem, pricam za azijatske brendove.
Sto se tice kilometraze, neka 2007-08 je godina kad su krenuli da furaju elektronske servisne knjizice, sto je sada standard, ali ne znam za koju marku me pitas?
Jer kilometrazu ne mozes uglavnom ocitati preko dijagnostike, a mozes recimo kroz istorijat servisa, dokle god je taj auto u ovlascenoj mrezi. U svetu to pokriva i afteramarket servise, pa recimo u USA imas CarFax sistem da proveris istorijat automobila za neku cifru, nebitno gde je popravljan...
Ali, mislim da ne moze kao kod Fiata da ti ocita pravu kilometrazu preko dijagnostike, bar Suzuki I Toyota ne mogu aparati.