Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
- pedja
- član 001
- Postovi: 14178
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Ja moram sređivati glavu i ventile na SX4. Samo da uhvatim nedelju dana da mogu ostaviti auto u Triu. Nadam se da posle toga neće još dugo ostati kod mene.
TapaT
TapaT
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Kakvo je iskustvo sa nisanovim motorima i tng? Oznaka motora QG18
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Ja bih ga posle ovog iskustva sa Hyundaijem, verovatno stavio samo u Juga....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Da bi se ventili zamenili, mora glava da se digne, a posle toga mora na ravnanje.
Nije nikakva tragedija voziti auto posle toga. Ako se uradi lepo, ništa se ne primećuje, može da bude samo bolje da ide jer ventili bi trebalo bolje da dihtuju.
Nije nikakva tragedija voziti auto posle toga. Ako se uradi lepo, ništa se ne primećuje, može da bude samo bolje da ide jer ventili bi trebalo bolje da dihtuju.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Mislio sam na stelovanje ventila.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14178
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Nema tu više štelovanja.
TapaT
TapaT
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Pa ti uštedi i ugradi plin
- pedja
- član 001
- Postovi: 14178
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Jbga, niko ljudima nije rekao da je ovaj scenario sasvim realan za taj motor, bitno je bilo prodati auto.
Nisam protiv plina, čak ni naknadno ugrađenog, ali bih radije bez njega. Spucah 2000km na benzin, nikako da odem na servis TNGa, ne pale se lampice, sve OK, osim novčanika, ali neke stvari nemaju cenu
P.S. Ubuđaće mi se plin u boci...
TapaT
Nisam protiv plina, čak ni naknadno ugrađenog, ali bih radije bez njega. Spucah 2000km na benzin, nikako da odem na servis TNGa, ne pale se lampice, sve OK, osim novčanika, ali neke stvari nemaju cenu
P.S. Ubuđaće mi se plin u boci...
TapaT
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Nisi ti uradio ništa loše, naprotiv
Samo kažem onako, više za sebe
Samo kažem onako, više za sebe
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Ako radi OK na benzin, zašto otvarati motor?
- Saša
- Postovi: 13023
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Dajte ljudi, ne tripujte se opet i od nečeg jako prostog i već "sto godina" u upotrebi ne pravite opet famu i frku. Samo kvalitetan i dobro podešen gasni uređaj i nema nikakve brige. Ljudi ga ugrađuju čak i u motore za koje se zna da su problematični - ugradi se ona kapalica da podmazuje ležišta ventila i to je to. Jedina opasnost je ako vozite sa loše podešenim uređajem odnosno siromašnom smešom pa dolazi stalno do visokih temperatura. U tom slučaju zna da probije dihtung glave, da izgore ležišta ventila i slično. Dakle: samo kod dobrog masjtora, nek on razbija glavu i podešava šta treba a vi sipajte plin i vozite se mnogo jeftinije. Ja sam sa ovim Puntom prešao skoro 140.000 km, sa prethodnim autom 70.000 (ukupno skoro 12 godina vožnje) i nikakvih problema nisam imao sa motorom.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14178
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Ovaj je ugrađen u čuvenom servisu, pri kupovini automobila, sa kapalicom, održavan, dan danas su mu svi parametri TNGa odlični. Taj motor nije za plin. Zameram jedino uvozniku na prikrivanju informacija, prilikom kupovine.
Da se manemo, trolujemo temu samo. A sa Sašom, i TNGom, to može potrajati
Saša, u pravu si.
Peace!
Ovaj auto nije moj. Vratiću ga ispravnog, koliko je moguće, kada dođe vreme. Dosta od mene. Teško da će me TNG videti opet, bez obzira na ovo iskustvo.
TapaT
Da se manemo, trolujemo temu samo. A sa Sašom, i TNGom, to može potrajati
Saša, u pravu si.
Peace!
Ovaj auto nije moj. Vratiću ga ispravnog, koliko je moguće, kada dođe vreme. Dosta od mene. Teško da će me TNG videti opet, bez obzira na ovo iskustvo.
TapaT
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Nije svaki benzinski motor pogodan za gasovita goriva, postoje liste modela i godista motora u koje se prosto receno ne ugradjuje TNG, Te liste su napravili proizvodjaci....e sad sto se neki ne pridrzavaju tehnickih uputstava proizvodjaca to je druga prica.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Još samo ovo pitanje, ako dođe do tih problema kolike troškove da očekujem?TRIO_driver je napisao:Voziš dok se ne pojave simptomi, a onda razbijaj glavu..možda se i ne pojave, nije svaki sa tim problem, ali baš su česti...
Ne isplati se voziti bilo koja kola, evo npr kupili službena škoda fabia sa pređenih 130 hiljada i posle 5000 km crkne EGR koji košta 400 evra. Voziti na benzin je van pameti koji su to troškovi, voziti na plin opet problemi...službena kola su svetinja...
Sent from my Mi A1 using Tapatalk