Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Zaključana tema
maniaxxx
Postovi: 6354
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od maniaxxx » 20 Sep 2013, 15:33

TRIO_driver je napisao:Za Civicov znam 100%, a za Astrin pretpostavljam.

Iz mog nekog iskustva, sve do 1.6 dizela i nekih 300 NM, proizvodjaci ce staviti masivniji set i fiksni zamajac.

Vec bilo sta sto je 2.0 i vise, sa najmanje 350 NM pa i vise, skoro 100% ide plivajuci zamajac, jer ne moze lamela da izdrzi taj obrtni momenat...
Tu se baš ne bi složio, sve više ( da ne kažem svi) moderni dizeli imaju plivajuči zamajac. A istina je, da su i oni sami sve boljeg kvaliteta pa je sa njima sve manje problema u nekoj normalnoj upotrebi i kod nekih normalnih kilometara ( uvoz ne ide u tu kategoriju :mrgreen: ).

A moje pitanje, ima li način da se na azijatima ustanovi vračanje kilometra?

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver » 20 Sep 2013, 21:03

Ogi je napisao:Trio, moze li se menjac malo "omeksati" zamenom ulja ?

Sent from my HTC One S using Tapatalk 4
U sustini da, ali to se primeti kod vozila koja su vise presla. Ako pitas za svoj i30, mislim da nista neces primetiti.

Koji su simptomi?
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver » 20 Sep 2013, 21:52

maniaxxx je napisao:
TRIO_driver je napisao:Za Civicov znam 100%, a za Astrin pretpostavljam.

Iz mog nekog iskustva, sve do 1.6 dizela i nekih 300 NM, proizvodjaci ce staviti masivniji set i fiksni zamajac.

Vec bilo sta sto je 2.0 i vise, sa najmanje 350 NM pa i vise, skoro 100% ide plivajuci zamajac, jer ne moze lamela da izdrzi taj obrtni momenat...
Tu se baš ne bi složio, sve više ( da ne kažem svi) moderni dizeli imaju plivajuči zamajac. A istina je, da su i oni sami sve boljeg kvaliteta pa je sa njima sve manje problema u nekoj normalnoj upotrebi i kod nekih normalnih kilometara ( uvoz ne ide u tu kategoriju :mrgreen: ).

A moje pitanje, ima li način da se na azijatima ustanovi vračanje kilometra?
Plivajuci zamajac se stavlja jer lamela ne moze, bez obzira na jacinu i velicinu opruge, da ublazi vibracije koje stvara jak motor sa obrtnim momentom.
To je sistem razvijen od strane nemackih proizvodjaca, nisu srecni jer znaju da je to skup deo, i da to odbija potencijalno kupce, ali trenutno nemaju resenje i guraju taj sistem..
Tako da bi ga najradije izbacili da mogu, i zato gledaju dokle god je menjac u sigurnosnim rezervama, da ne ide plivajuci...A to je otp. velicina koju sam napisao, doduse opet se ogradjujem, pricam za azijatske brendove.

Sto se tice kilometraze, neka 2007-08 je godina kad su krenuli da furaju elektronske servisne knjizice, sto je sada standard, ali ne znam za koju marku me pitas?

Jer kilometrazu ne mozes uglavnom ocitati preko dijagnostike, a mozes recimo kroz istorijat servisa, dokle god je taj auto u ovlascenoj mrezi. U svetu to pokriva i afteramarket servise, pa recimo u USA imas CarFax sistem da proveris istorijat automobila za neku cifru, nebitno gde je popravljan...

Ali, mislim da ne moze kao kod Fiata da ti ocita pravu kilometrazu preko dijagnostike, bar Suzuki I Toyota ne mogu aparati.
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Kuzmanovic » 03 Okt 2013, 18:13

Pitanje za TRIO i sve clanove foruma koji imaju iskustva sa navedenim vozilom:

Zanima me kakva je Nissan Primera karavan 2001. godiste sa 2.0 dizel motorom? Kakav je motor, trap, cene rezervnih delova i odrzavanja, na sta treba obratiti paznju i svega ostalog sto se setite.

Da imate predstavu o kom automobilu je rec, evo linka od jednog sa oglasa:
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... n_primera/


Hvala unapred na odgovorima. :doubleup:

Dzoni_m
Postovi: 1713
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-5
Lokacija: DE

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Dzoni_m » 03 Okt 2013, 19:07

Evo mene opet sa ovom serpuljinom (Carens MKII). Elem, misteriozno lupkanje locirano. Sledeca najskuplja stvar na trapu (naravno :besan: ) servo letva. E sada posto jos uvek ne curi, koliko smem da se igram i ne diram nista dok ne dodjem u Srbiju? Lakse mi je tu da odradim remont nego ovde jer iskreno ne verujem im bas, morao sam sam da udjem u kanal i trazim sta to lupka.

Oce li to brzo da procuri posle pojave lupkanja? Ne bih voleo negde na putu u Poljskoj-Slovackoj-Madjarskoj da me ostavi na putu? Krecam za nekih 20-tak dana. Dakle, smem li da se igram?

EDIT: Sada sam malo bolje pogledao kako izgleda letva za Carens, meni je ocigledno otisao "zglob" odnosno kraj servo letve kao na slici. Koliko ja shvatam on se nalazi u manzetni, tako da sam onda bezbedan od toga da letva ne "procuri". Dakle ja bih trebao da zamenim ovaj kraj servo letve zar ne?
Prikačeni fajlovi
mnkTZ5vIe-yJmT3s5gMFd4Q.jpg
mnkTZ5vIe-yJmT3s5gMFd4Q.jpg (1.68 KiB) Pogledano 6111 puta

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver » 04 Okt 2013, 10:20

Kuzmanovic je napisao:Pitanje za TRIO i sve clanove foruma koji imaju iskustva sa navedenim vozilom:

Zanima me kakva je Nissan Primera karavan 2001. godiste sa 2.0 dizel motorom? Kakav je motor, trap, cene rezervnih delova i odrzavanja, na sta treba obratiti paznju i svega ostalog sto se setite.

Da imate predstavu o kom automobilu je rec, evo linka od jednog sa oglasa:
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... n_primera/


Hvala unapred na odgovorima. :doubleup:
Ta Primera sa slike je druga generacija, tj. P11, i ona je cista made in UK. Izvorno je na bazi prethodnog modela P10, tako da i taj motor koji nosi je Nissanov CD20T, koji se dokazao, modeli u ranijim Nissanima bez turbine tuku 600-700k km kao od sale.

Generalno, auto je ok, posto ima stariju mehaniku, delova ima za sve, od kvacila, kocnica, trapa, pa do motorne grupe, do maltene 3 specijale za ne daj boze..

Ono sot je lose je da je delovi limarije, pogotovo za zadnji deo, samo u originalu. Posto mu je napuklo zadnje stop svetlo, racunaj da je to 200 evra, znam provereno, jer mi je kum vozio takvu sluzbenu, i menjao sam mu jednu stranu skroz, faktura bila 450 evra...

Sve u svemu, auto jeste za preporuku, ubi cenu na to stop svetlo, ali ga obavezno i pregledaj kod nekog majstora na dizalici, jer je samo to merodavno.
To je jedan od poslednjih Nissana pre nego sto je Renault nazalost poceo da uplice svoje prste i mehaniku..
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver » 04 Okt 2013, 10:24

Dzoni_m je napisao:Evo mene opet sa ovom serpuljinom (Carens MKII). Elem, misteriozno lupkanje locirano. Sledeca najskuplja stvar na trapu (naravno :besan: ) servo letva. E sada posto jos uvek ne curi, koliko smem da se igram i ne diram nista dok ne dodjem u Srbiju? Lakse mi je tu da odradim remont nego ovde jer iskreno ne verujem im bas, morao sam sam da udjem u kanal i trazim sta to lupka.

Oce li to brzo da procuri posle pojave lupkanja? Ne bih voleo negde na putu u Poljskoj-Slovackoj-Madjarskoj da me ostavi na putu? Krecam za nekih 20-tak dana. Dakle, smem li da se igram?

EDIT: Sada sam malo bolje pogledao kako izgleda letva za Carens, meni je ocigledno otisao "zglob" odnosno kraj servo letve kao na slici. Koliko ja shvatam on se nalazi u manzetni, tako da sam onda bezbedan od toga da letva ne "procuri". Dakle ja bih trebao da zamenim ovaj kraj servo letve zar ne?
Kuckanje letve moze biti to sto pretpostavljas, deo na slici se zove kraj letve volana, i on dobije lufta u tom zglobu.

Ono sto je dobro je da nista od toga ne moze da prouzrokuje curenje letve. Ono sto je lose je sto ja pre mislim da je to kuckanje u samom telu letve, a tu pomoci bas nema, jer se nesto unutra pojelo. Tu ima par opcija, od polovne, nove reparirane do nove original, pri cemu se menja sredisni deo, dok krajevi letve, manzetne i krajevi spona ostaju stari..

Naravno, ne mogu ja dijagnostikovati kuckanje preko racunara, ali problem sa letvom je problem dosta modernih kola...

Ako je stvarno samo kraj letve volana, to je jeftin kvar, mislim da nije kraj letve vise od 2000-3000 dinara, to znam po broju sasiju tacno..

Sve u svemu, mozes doci do Srbije, nece se raspasti letva, niti iscuriti, ali mu treba ipak sigurna dijagnoza na dizalici/kanalu.
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

maniaxxx
Postovi: 6354
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od maniaxxx » 04 Okt 2013, 10:29

TRIO_driver je napisao:
maniaxxx je napisao:
TRIO_driver je napisao:Za Civicov znam 100%, a za Astrin pretpostavljam.

Iz mog nekog iskustva, sve do 1.6 dizela i nekih 300 NM, proizvodjaci ce staviti masivniji set i fiksni zamajac.

Vec bilo sta sto je 2.0 i vise, sa najmanje 350 NM pa i vise, skoro 100% ide plivajuci zamajac, jer ne moze lamela da izdrzi taj obrtni momenat...
Tu se baš ne bi složio, sve više ( da ne kažem svi) moderni dizeli imaju plivajuči zamajac. A istina je, da su i oni sami sve boljeg kvaliteta pa je sa njima sve manje problema u nekoj normalnoj upotrebi i kod nekih normalnih kilometara ( uvoz ne ide u tu kategoriju :mrgreen: ).

A moje pitanje, ima li način da se na azijatima ustanovi vračanje kilometra?
Plivajuci zamajac se stavlja jer lamela ne moze, bez obzira na jacinu i velicinu opruge, da ublazi vibracije koje stvara jak motor sa obrtnim momentom.
To je sistem razvijen od strane nemackih proizvodjaca, nisu srecni jer znaju da je to skup deo, i da to odbija potencijalno kupce, ali trenutno nemaju resenje i guraju taj sistem..
Tako da bi ga najradije izbacili da mogu, i zato gledaju dokle god je menjac u sigurnosnim rezervama, da ne ide plivajuci...A to je otp. velicina koju sam napisao, doduse opet se ogradjujem, pricam za azijatske brendove.

Sto se tice kilometraze, neka 2007-08 je godina kad su krenuli da furaju elektronske servisne knjizice, sto je sada standard, ali ne znam za koju marku me pitas?

Jer kilometrazu ne mozes uglavnom ocitati preko dijagnostike, a mozes recimo kroz istorijat servisa, dokle god je taj auto u ovlascenoj mrezi. U svetu to pokriva i afteramarket servise, pa recimo u USA imas CarFax sistem da proveris istorijat automobila za neku cifru, nebitno gde je popravljan...

Ali, mislim da ne moze kao kod Fiata da ti ocita pravu kilometrazu preko dijagnostike, bar Suzuki I Toyota ne mogu aparati.

Pitao sam za sve Azijate, za Mazdu znam da fura MES ( elektronsku servisnu knjigu) i preko toga možeš da proveriš, ali drugi koliko znam još nemaju to ( ako se mene pita svi proizvodjaci bi morali da imaju nesto takvo).

Uz napomenu, kod fiata mozes da ustanovis da li je bilo čačkano sa kilometrima, mislim da ne mozeš da ustanovis koliko jih je bilo realno, ali mozes da ustanovis da je bilo cackano i sta semene tice to je dosta da izbegnem takav avto. Ima barem jedan ovde kod mene u SLO koji ima spravu za to, i otkriča su zanimljiva :mrgreen:

Imam još jedno pitanje. Koji japanski dizel starije generacije bi preporučili kao najmanje problematičan?

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver » 04 Okt 2013, 10:38

Sta znaci tacno stariji dizel japanac, tj. koji raspon godista?

Elektronsku servisnu knjigu ima sigurno i Toyota.
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

maniaxxx
Postovi: 6354
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od maniaxxx » 04 Okt 2013, 10:39

Pa nešto u fazonu one primere iz linka, znaci od 95-do 2003 recimo, tu nekde. Hvala

npr nešto ovakvo

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7484859&show=1

ili

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6618303&show=1

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver » 04 Okt 2013, 10:45

Toyota Avensis 97-2000 sa 2CT motorom(prvi Avensis, a da nije D4D).

Mazda 626 GF 97-2000, RF dizel, moze i RFT Commonrail, model od 110 ks, skup veliki servis, ali nema plivajuci zamajac kao novije 6.

Mitsubishi ne, Honda ima Roverov shit motor 2.0 TD.

Primera poput ove iz oglasa...

Sto se tice Almera, pre bi isao na ovu jeftiniju, jer to je taj motor, dok je 2.2 isto Nissanov, ali je imao vise problema, 2.0 je sigurnija verzija..
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

maniaxxx
Postovi: 6354
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od maniaxxx » 04 Okt 2013, 10:54

Ako gledam ovu almeru 2.0 sa 82 konja, ima nešto posebno šta treba da se pazi kod tog avta? Plivajuči sigurno nema, nema ni turbinu ( valjda? ), znači, koji su moguči problemi?

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver » 04 Okt 2013, 11:07

Nista specijalno, gledas ga kao svaki polovan auto.

Imam jednog takvog iz PU Novi Sad(policija), otpisali su ga tek na 800k km, prosao Sodomu i Gomoru.. :)
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Korisnikov avatar
Cp6uH
Postovi: 1155
Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
Garaža: Toyota Corolla TSn
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Cp6uH » 04 Okt 2013, 11:34

Ta Almera N15 je 2.0d 55kw75ks nema 80ks, atmo dizel nesalomiv može da krene da duva motor na preko 300.000km redovno menjaj kajseve i sve ce biti uredu

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Kuzmanovic » 04 Okt 2013, 16:49

TRIO_driver je napisao:
Kuzmanovic je napisao:Pitanje za TRIO i sve clanove foruma koji imaju iskustva sa navedenim vozilom:

Zanima me kakva je Nissan Primera karavan 2001. godiste sa 2.0 dizel motorom? Kakav je motor, trap, cene rezervnih delova i odrzavanja, na sta treba obratiti paznju i svega ostalog sto se setite.

Da imate predstavu o kom automobilu je rec, evo linka od jednog sa oglasa:
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... n_primera/


Hvala unapred na odgovorima. :doubleup:
Ta Primera sa slike je druga generacija, tj. P11, i ona je cista made in UK. Izvorno je na bazi prethodnog modela P10, tako da i taj motor koji nosi je Nissanov CD20T, koji se dokazao, modeli u ranijim Nissanima bez turbine tuku 600-700k km kao od sale.

Generalno, auto je ok, posto ima stariju mehaniku, delova ima za sve, od kvacila, kocnica, trapa, pa do motorne grupe, do maltene 3 specijale za ne daj boze..

Ono sot je lose je da je delovi limarije, pogotovo za zadnji deo, samo u originalu. Posto mu je napuklo zadnje stop svetlo, racunaj da je to 200 evra, znam provereno, jer mi je kum vozio takvu sluzbenu, i menjao sam mu jednu stranu skroz, faktura bila 450 evra...

Sve u svemu, auto jeste za preporuku, ubi cenu na to stop svetlo, ali ga obavezno i pregledaj kod nekog majstora na dizalici, jer je samo to merodavno.
To je jedan od poslednjih Nissana pre nego sto je Renault nazalost poceo da uplice svoje prste i mehaniku..
Znaci ovaj nema turbinu? I jos jedna stvar, da li im je pocinkovana limarija, da li su skloni rdjanju?

P.S. Ne radi se o bas tom primerku, postavio sam oglas od slicnog da se zna o kojoj generaciji je rec, posto vidim da im je ta 2001. godina prelazna godina.

Zaključana tema