Procitao sam ovo sto ste pisali na drugoj temi.Kod Suzukija je bitno, ako je benzinac i ima plin, redovno stelovanje ventila na 30k km, jer nisu fabricki pripremljeni za plin, vec ih uvoznik ovde ugradjuje, dok nisu dosli do tog saznanja, ja prvi sam otvorio motore od 3-4 nova Suzukija, pre 100k km. Bili su SX4, Swift i Splash..
Znaci, ako ide benzinac na plin, redovno stelovanje ventila.
Ja licno ne krijem da sam protivnik plina na novom iole boljem autu, bas iz ovih razloga.
Bratu je na Epici propao motor sa plinom na 60.000km, dok imam jos i informacije da se isto desavalo i sa Subaru boxer motorima(iz druge ruke)...
Da li to stelovanje ventila moze da napravi da motor ide, neku ozbiljnu kilometrazu, ako je glava nezno uradjena, ili je samo to produzavanje agonije tih finih motora?
Zasto se siluje ugradnja plina cak i u kola koja nisu za isti(Honda, Toyota, Mazda, Ford, Subaru), vecina instalatera ce vam reci da moze u bilo koji auto bez posledica.