Stranica 41 od 48

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 04 Dec 2018, 00:05
od ljubitelj
Voznja na plin nema nikakav problem, samo treba ispostovati tehnicke uslove a manje marketing price prodavaca i servisera vozila koji obicno barataju polusaznanjima tek delica ukupne price o gorivima.

I na benzin se spaljuju ventili, tope klipovi i ispadaju klipnjace kroz blok, opet kada se ne ispostuju tehnicki uslovi.
Desetine miliona motora se vozi na plin i cesto je to 300-500.000km bez ikakvih intervencija na motoru ali uz obavezno tehnicko odrzavanje kako treba i jos vaznije kada treba.

Postoje motori gde se ventili steluju na 10.000km (na benzin), postoje motori gde se venitli steluju na 200.000km na benzin.

I jedni i drugi mogu biti ili ne mogu biti pogodni za plin, ima jos drugih faktora kako i zasto.

Motori sa kovanim klipovima i celicnim sedistima za ventile u glavi, sa ventilima punjenim natrijumom voze i voze i voze na plin do beskonacnosti.

A motori pravljeni od mekanih legura koje se zagrebu vec i srafcigerom u ruci ili malim venitlima ne traju ni na benzin beskonacno a kamoli na plin.
Da ne sirimo temu, plin je tek samo jedno od goriva pogodno za SUS motore.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 05 Dec 2018, 10:32
od TRIO_driver
Ako je vozilo pripremljeno u fabrici na plin, u smislu drugačiji ventili (lepo kod Suzukija u EPC piše druga kataloška šifra i u zagradi LPG), onda takav auto nema ovakvih problema i dugo traje.

Stvar je što su ovo standardna vozila, kojima je naknadno ugrađen plin, ali nisu pripremljena unutar motora za tako nešto.

A to ni Euro Summar nije mogao da zna kad je to radio, potrebno je vreme da prođe (bar 100.000 km), da bi se pokazale boljke. Isto se opekao i Subaru, Hyundai, Kia...

A kod Suzukija nema štelovanja ventila na špijune (kao kod Honde), ide se ili na listiće po meri , mora da se skine i da se premeri, pa poruči samo iz originala (ja za Grand Vitaru išao po P.S. pa platio 400 evra ukupno te listiće), ili srpska varijanta da se skine glava, i da se urade ventili i još ponešto, da bi dobio ponovo fabričku toleranciju...ima tu još caka, sad smo pre par dana radili jednog SX4 1.6 na plin, krvi nam se napio, ali smo ga rešili, tri puta glava išla dole, dve mašinske, i tako...

QG18 je dobar motor, jedan od poslednjih mohikanaca pre Renault ere..zavisi od održavanja, ali ok su motori.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 05 Dec 2018, 10:39
od Bax
Drugim recima, pre je potrebna lista vozila koji mogu da izdrze plin dugorocno, nego lista vozila koja ne mogu da izdrze, bar sto se tice japanskih/korejskih motora.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 05 Dec 2018, 10:46
od TRIO_driver
Za svaki postojeći auto, da bi se doneo sud o njemu, mora da prođe 5 godina ili 100.000 km da bi pokazao sve vrednosti u eksploataciji. Bar je to sada prihvaćeni japanski standard garancije (ranije je bilo 3 godine, a sada su podigli na 5 - Isuzu, Toyota, Mitsubishi...).

A ja se slažem sa time.

Jedan isti auto može da bude best buy sa jednim motorom, a sa drugim motorom da bude prosečan ili da nije za preporuku..

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 05 Dec 2018, 10:55
od Bax
Da li imate iskustva sa Part Mall kocionim plocicama, imam ih u ponudi za Auris, da li uzeti njih ili ici na ATE, obzirom da je duplo skuplji?Mozda neka druga preporuka?

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 05 Dec 2018, 10:57
od TRIO_driver
Partsmall korejska pakerska firma, dobra, nije skupa, mekana, nema potrebe za ATE, meni pije vodu bez problema.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 05 Dec 2018, 17:20
od havijer
Kakva je situacija kod i30 kad je u pitanju štelovanje ventila? I o kojim se ciframa radi ako dođe do kvara usled vožnje na plin?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 05 Dec 2018, 17:34
od nick79
Drugar 2014 kupio novu kia ceed 1.6gdi. Postojala varijanta da kupis sa "fabrickim" plinom, ali onda garancija 3 godine vazi.

Pametnom dosta.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 05 Dec 2018, 18:53
od havijer
Tako je sad i za hyundai.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 05 Dec 2018, 19:02
od Bax
Neka sam placao remont glave na Peugeotu 1.4 oko 300evra sve da se uradi kako treba. Ovde ima vise vwntila tako da ne ocekujem da moze manje da bude.

Sent from my LG-E988 using Tapatalk


Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 06 Dec 2018, 11:10
od TRIO_driver
havijer je napisao:
05 Dec 2018, 17:20
Kakva je situacija kod i30 kad je u pitanju štelovanje ventila? I o kojim se ciframa radi ako dođe do kvara usled vožnje na plin?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
500nak evra U PROSEKU.

Ruke, mašinska obrada, dihtung glave, usisa i izduva, tefloni, ulje, filter ulja, poneki ventil ako je potrebno, to je onako ugrubo, verovatno ima još nešto, to moj servis zna u detalje tačno.

Raspon 300-500 evra recimo JAKO UGRUBO.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 06 Dec 2018, 12:47
od havijer
Razumeo! Hvala lepo.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 30 Dec 2018, 12:02
od Ogi
Zivko u Vrelim gumama. :)

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 04 Jan 2019, 21:36
od Geza
havijer je napisao:Imam čuveni problem sa puškom volana na i30. Čuje se klak klak kada se volan mota levo desno.
Zamena puške volana je 150 000 u ovlašćenom servisu.
Međutim na youtube ima par klipova kad je ovaj problem u pitanju, gde se menja samo jedan plastični deo



Kako ti izgleda ovaj klip?

Ili ovaj




https://embarrados.com/e-shop/itemimage ... AwNw==.jpg

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 04 Jan 2019, 21:37
od havijer
Hvala Gezo za prebacivanje posta.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk