Stranica 47 od 48

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 25 Sep 2020, 13:54
od ljubitelj
Sa svim onim manama i pogotovu troškovima remonta ne može da bude ni dobar motor.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 25 Sep 2020, 14:03
od TRIO_driver
Isuzu dizel je matrica za dizele..mogu da se raspišem do sutra.

Subaru benzin samo. To za plin je stavljano dok je Ćurćić glumio kvazi uvoznika, do Katamisa niko nije imao regularan ugovor.

Da postoji OEM plin verzija, to bi bilo fabrički ispraćeno.

Zna Subaru šta radi.

Ima potrošnju, nema spora, 4x4 konstantni i benzin tih generacija ne može da bude štedljiv.

Najviše su se prodavale Impreze dok su bile te entry level 1.5.

Nije tajna, ja sam pregovarao za dilerstvo za Vojvodinu, no dok ne proširim objekat na novom placu od nule, stopirao sam priču.

Subaru kupuje solventa klijentela, koja zna šta hoće, neće da bude uniformisana, i ona kupuje srednji ili top paket.

Zato uvoznik sada više nije uvozio aktuelne Impreze sa 1.6 FWD verzijom, jer to niko ne kupuje, već samo top pakete.

Subaru nema auto ispod 20k evra i tu staje svaka priča na price senstive tržištu poput našeg.

Može da se nađe svega, samo je potrebna kritična masa da bude šira priča.

Prodaja Subarua se svodi većinski na Beograd, malo Vojvodina i nešto malo Srbija, što zbog mentaliteta, cene, servisne mreže, itd.

Sve u svemu, mi smo porodično imali Subaru desetak godina još devedesetih, kao i Isuzu, tako da mene ne treba posebno ubeđivati..

STI samo tražim izgovor da dođe u garažu, iako mi Outback mnogo više leži..

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 25 Sep 2020, 14:07
od Heinz
Ni Honda nema ispod 20k €, uzmi njih da prodaješ/servisiraš.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 25 Sep 2020, 14:24
od TRIO_driver
Pored Stojanova nema šanse, Sava previše dobro stoji.

Sam biznis je neisplativ, Honda nema dobar range za EU tržište, fali vozila, itd.

Sam biznis iz govorkanja je na prodaju, ali pričamo o milionskim iznosima, koje da imam, uložio bih pre svega u Isuzu, a zatim i u ostale biznise koje imam/razvijam.. :D

Apropo Subarua, ja ovo ispod 14 litara ne mogu da spustim u gradu, ali zato 2.5 turbo 4x4 (swapovano dosta sa STi modela, i cirka 270 ks) je gospodar Venca, Mišeluk i grad tu i tamo, a teški neupadljivi stealth. I pride je veoma jednostavan unutra, iako je full oprema, sve je na svom mestu, ja ne volim kičeraj..

Forester 2.5 2005.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 25 Sep 2020, 19:06
od ljubitelj

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 25 Sep 2020, 22:25
od dragvorl
Au brate ala su iskomplikovali motor sa ta dva uljna sistema.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 28 Sep 2020, 10:08
od TRIO_driver
To je jedan od retkih motora sa kojima se nije proslavio. Zato i nije išao nigde drugde osim u Troopera, naspram starog 3.1 nije dobar.

Ima još jedan fail, a to je 3.0 V6, koji su nosili Saab/Opel, i on je isto imao svojih mana i ugašen je.

Osim toga, sve ostale serije motora su bulletproof.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 28 Sep 2020, 10:25
od dzonic87
Ix35 2.0crdi 185ks AT 4x4 - jel imaš iskustva? Neke izražene mane?

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 28 Sep 2020, 10:28
od TRIO_driver
Ništa specijalno, osim malih servisa i potrošnih stvari, možda 1-2 imamo na servisu, jer kao što gore napisah, još su mlada vozila koja tek izlaze iz garancije (a ne znači da će izaći i iz ovlašćenog servisa).

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 28 Sep 2020, 14:37
od nikaragva
Oni 1.7 dizeli sto su isli u opela nisu nesto bulletproof bili, koliko me secanje sluzi. Ali svakako solidni motori. U to vreme opel je trosio 2.0 dizel njihov izvorni, koji se pokazao pouzdaniji. Ljudi su pravili ogromne kilometraze sa njim.

Isuzu ima motora, za koje mi ovde ni ne znamo jer smo slepcine koje voze do dve litre :)

Recimo duramax v8. Mislim da je to pravi bulletproof motor.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 28 Sep 2020, 15:19
od TRIO_driver
Sam motor 1.7 je odličan, ali to je jedino Isuzu proizvod.

Elektronika, usis, izduv, menjač, nosači, sve ostalo, to je GM, tj. Opel.

Duramax V8 je samo za USA (nažalost).

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 29 Sep 2020, 00:15
od ljubitelj
Zar nije 1,7 Isuzu nabudžena varijanta Opelovog 1,6 atmo dizel nastalog 1983/4 iz Kadetta. koji se nije proslavio i trošio ulje uz još neke mane a to se prenelo dalje samo nešto manje izraženo pa je bilo nekoliko revizija konstrukcije tj pokušaja poboljšanja ?

Taj pomenuti V6 dizel se obično manje više završi pod očajan po vlasnike i izbegava u širokom luku, veoma osetljiv i lako se pregreva, brzo kaputt.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 29 Sep 2020, 01:43
od nikaragva
Koliko se secam problem sa tim 1.7 isuzu dizelom su bile dizne ili ventili, tako nesto. Ne secam se bas detalja.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 26 Nov 2020, 00:40
od raks88
Pitanje vezano za Subaru, dosta je pisano u temi, sve sam procitao. Da li ima slucajeva da su pucale radilice na dizel euro5 motorima? Vec duze vreme gledam Xv, znam znam- zaobici u sirokom luku. Koliko je taj problem zastupljen na euro4 motoru, ja ne vidim neke slucajeve da su noviji pucali. Gledam mali suv, da je lak a jak, i bukvalno je tu Xv jedini auto sa oko 1400kg i 150ks. Sx4/Sedici sa oko 1300kg je los generalno(mada je jeftin), Duster mi se ne svidja a i slab je, Qaskaji jedino moze da pridje preformansama i kvalitetom Xv-u, ali nisam odussevljen izgledom a i malo je tezi..

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 26 Nov 2020, 08:44
od danijel00
Suzuki scross je ispod 1200 kg u najjačoj varijanti

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk