Stranica 5 od 8

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 09 Avg 2014, 12:39
od TRIO_driver
Ne postoji nista sto uporan i nemaran vlasnik ne moze da raskanta, samo je pitanje vremena.. :)

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 14 Avg 2014, 12:22
od TrioMotors
Mazda 323F - Štelovanje ventila

Slika Slika Slika Slika

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 14 Avg 2014, 20:06
od Ogi
Je l se to ne radi na novijim automobilima, na primer na mom ?

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 14 Avg 2014, 20:48
od Velja
Samo ako osetiš da ide slabije nego pre. Ono, manje snage, teže ubrzava, drugačiji zvuk, teže pali kad je vruć. Čisto po osećaju.

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 14 Avg 2014, 21:47
od Delija
Ogi je napisao:Je l se to ne radi na novijim automobilima, na primer na mom ?
Na Hondi se radi.

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 18 Avg 2014, 12:58
od TRIO_driver
Ako ima hidraulicne podizace ventila, iliti stepsle, onda se ne radi, tj. ako dodje do toga da mora da se steluju, to ide pomocu odredjenih plocica, koje se porucuju po meri sa kola...i to nose recimo Hyundai, Suzuki, Subaru, a plin ih ne voli, i zato dodje do situacija sagorevanja dihtunga glave, ventila, itd..zato sto nisu fabricki predvidjeni.

Sa druge strane, cak i najnovije Honde se drze ciste mehanike, tako da se oni steluju pomocu listica, a Honde su se pokazale da cak i kad ih stelujes na 100.000 km, i dalje su u fabrickoj toleranciji..Da ne pominjem da trpe plin opusteno..

Ujedno su mehanicki podizaci razlog sto se Honda vrti, jer hidraulicni ne mogu da stignu da isprate toliki broj obrtaja kao cisto mehanicki..

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 05 Sep 2014, 10:53
od TrioMotors
Popravka TURBO motora - Mazda3 sedan


Slika



Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 05 Sep 2014, 11:03
od Uroš S.
Beše bila neka priča odavno da se čoveku na ovakvoj novoj Mazdi 3 razletela turbina uz Bubanj Potok ?

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 13 Okt 2014, 13:36
od TrioMotors
U toku prethodnog meseca, servisirali smo jedan porodični model Honde. Reč je o Hondi Accord 2.2 CTDI Tourer.

Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 09 Dec 2014, 11:20
od TrioMotors
Jedan dugogodišnji Hondaš je pre određenog vremena odradio čišćenje dizni na Honda Civic modelu. Generalni postupak možete videti na ovom linku:


http://www.triodriver.com/edukacija/pri ... ota-supra/



Slika


Slika Slika Slika Slika

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 09 Dec 2014, 11:39
od trojanac
Kako je očuvan Civic, svaka čast vlasniku.

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 09 Dec 2014, 11:49
od TRIO_driver
Mitros sa HCS foruma, 4 Honde u porodici, covek veoma potkovan znanjem, paze i odrzavaju svoja kola, za ovaj Civic su prvi vlasnici..

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 20 Jan 2015, 14:42
od TrioMotors
Pre izvesnog vremena smo jednom od naših kupaca ugradili maglenke u u Honda Accord CL model.

Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 20 Jan 2015, 15:56
od nikaragva
Jel se morala provlačiti instalacija ili je fabrički bila ostavljena?


Koliko košta ugradnja u jednom slučaju, a koliko u drugom?

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 20 Jan 2015, 16:11
od TRIO_driver
Ne znam sad napamet, ali isle su aftermarket maglenke(tipske za CL Accord), OEM Honda poklopci u braniku sa drzacima, a mislim da je instalacija bila vec razvucena.

Nije bas sica od para, mislim da je najmanje 200 evra bio trosak, a u sustini, nije prevelika razlika, jer cenu vecinom zidaju sami delovi, dok sama instalacija, ako je nema, samo poveca broj radnih sati, ali ne puno.

Covek je hteo sve novo, a radili smo i sa polovnim OEM delovima, sto mu dodje mislim upola cene. Naravno, ruke kostaju isto, isti je posao.

Naravno, elegantnije je kad vec postoji priprema sve, i mislim da je to slucaj kod Accorda, da je vec sve bilo spremno. Cesto radimo ove konverzije..

Pitaju nas i za tempomat, e to je vec zahebancija, nemoguca misija, tj, nije isplativo.