ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Lekarsko uverenje za vozača?
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Ne, on spada u N1 kategoriju.
Ali, mora biti ispunjen putni nalog, protivpozarni aparat u kolima, itd..
On je u istoj klasi kao recimo Fiat Punto VAN, npr. jer svi oni spadaju u grupu vozila do 3.5 tone ukupne nosivosti..i to su vozila koja se voze sa B kategorijom u saobracajnoj.
Ali, mora biti ispunjen putni nalog, protivpozarni aparat u kolima, itd..
On je u istoj klasi kao recimo Fiat Punto VAN, npr. jer svi oni spadaju u grupu vozila do 3.5 tone ukupne nosivosti..i to su vozila koja se voze sa B kategorijom u saobracajnoj.
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Za svaku voznju moras imati putni nalog? Zasto, ako je registrovan na fizicko lice?
Sta se pise tamo? Isao sam do keja da polizem sladoled i vratio se nazad?
Sta se pise tamo? Isao sam do keja da polizem sladoled i vratio se nazad?
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Za fizicko ne, ako je na firmu onda da.
Niko ne kupuje ta vozila na fizicko jednostavno, nema ekonomske racunice..
U Hrvatskoj je prodaja opala jako za Double cab, jer su ih svrstali u putnicka, a samo Space i Single cab su teretni.
Kod nas 95% prodaje su Double Cab, a od toga ogroman deo kolaca je Premium automatik, i dobro je dok je tako..
Pitaju ljudi za opciju na licno ime, ali kad im se predoci sve redom, svi odustaju i vijaju lizing/kredit/kes...
Niko ne kupuje ta vozila na fizicko jednostavno, nema ekonomske racunice..
U Hrvatskoj je prodaja opala jako za Double cab, jer su ih svrstali u putnicka, a samo Space i Single cab su teretni.
Kod nas 95% prodaje su Double Cab, a od toga ogroman deo kolaca je Premium automatik, i dobro je dok je tako..
Pitaju ljudi za opciju na licno ime, ali kad im se predoci sve redom, svi odustaju i vijaju lizing/kredit/kes...
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Pa valjda ga neko kupi i iz zadovoljstva, a ne samo čiste računice (lovci, ribolovci i drugi ljubitelji boravka u prirodi)?
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Kupi, ali i to je skup sport, juce sam bas imao test voznju sa takvim klijentom, on recimo tera iz uzivanja ATV od 10k evra..
A pravi lovci imaju puske od 15k evra, nisane od 8k evra, itd.. I firme uz sve to, tako da nijedan ne uzima za kes, vec preko firme.
Doduse, postoje lovci koji voze Lade Nive, ali ja nemam dodira sa njima u vezi prodaje Isuzua, nije taj profil klijenta.
Realno, najprodavaniji je i najskuplji model, cija cena krece od 30350.00 evra + PDV, a to je poprilicna svota, no ocigledno postoji odredjena klijentela koja to moze da priusti..
A pravi lovci imaju puske od 15k evra, nisane od 8k evra, itd.. I firme uz sve to, tako da nijedan ne uzima za kes, vec preko firme.
Doduse, postoje lovci koji voze Lade Nive, ali ja nemam dodira sa njima u vezi prodaje Isuzua, nije taj profil klijenta.
Realno, najprodavaniji je i najskuplji model, cija cena krece od 30350.00 evra + PDV, a to je poprilicna svota, no ocigledno postoji odredjena klijentela koja to moze da priusti..
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Neko je pominjao da dizel motorima terenskih vozila ne prija vožnja auto putem na velikim brzinama. Nešto tipa akaju se motori jer nisu predviđeni za tu vrstu exploatacije.
Ima li istine u tome?
Ima li istine u tome?
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
U sustini, nije da ne mogu, vec da im ne prija.
Zbog velike tezine, velikog otpora vazduhu i pre svega koncepcije sporohodnog velikog dizela (koji najmanje trosi i najbolje ide u rasponu od 1200-2000 obrtaja), voznja je ok i prijatna do 150 km/h.
Dmax je limitiran fabricki na 180 km/h, ali to je preterivanje, njegova optimalna brzina na auto putu je 120-130 km/h sa aspekta potrosnje, komfora, naprezanja i buke.
Zbog velike tezine, velikog otpora vazduhu i pre svega koncepcije sporohodnog velikog dizela (koji najmanje trosi i najbolje ide u rasponu od 1200-2000 obrtaja), voznja je ok i prijatna do 150 km/h.
Dmax je limitiran fabricki na 180 km/h, ali to je preterivanje, njegova optimalna brzina na auto putu je 120-130 km/h sa aspekta potrosnje, komfora, naprezanja i buke.
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Pajo pogletaj obrtaljku na autobusu ili kamionu
Salta se na 1200 obrtaja, a na 1500 mu pocinje crveno
Salta se na 1200 obrtaja, a na 1500 mu pocinje crveno
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Meni je priča bila suluda pa reko da pitam stručno lice. Sad mogu genijalca da uputim gd da pročita kolio lupa gluposti.
120 km/h krstareća brzina u tenku kakav je D-max je po meni sasvim pristojan podatak. I kod mnogo manjih vozila je to neka granica otimalnog odnosa udobnosti, potrošnje i buke.
Nego, kad smo se uhvatili tehnikalija što se toliko kupuju automatici? U mojoj glavi je manuelni menjač jednostavniji, manje kvarljiv i daje boju kontrolu. Gde grešim?
120 km/h krstareća brzina u tenku kakav je D-max je po meni sasvim pristojan podatak. I kod mnogo manjih vozila je to neka granica otimalnog odnosa udobnosti, potrošnje i buke.
Nego, kad smo se uhvatili tehnikalija što se toliko kupuju automatici? U mojoj glavi je manuelni menjač jednostavniji, manje kvarljiv i daje boju kontrolu. Gde grešim?
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Zasto?
Cist komfor.
Prednosti manuelca su 1400 evra niza cena, niza potrosnja, manje potencijalno kvarova (mada je ovo nov, ali klasican automatik, znaci vecno traje, ali nije brz kao ovi moderni sa duplim kvacilima sto idu odlicno, pa posle 100.000 km pomozi boze po dzepu).
Medjutim, ko vec kupuje Premium paket sa kozom, uz to prirodno ide automatik, dok manuelni se uzima u Classic radnim paketima...
Ja prvi tesko da cu terati opet neki manuelni, ne racunajuci moje oldtajmere, sestrinu Hondu i moju Supru...naravno, vozim ja nasa sluzbena kola, ali najvise volim cist automatik, jer komfor je nevidjen i vredi sve pare..
Cist komfor.
Prednosti manuelca su 1400 evra niza cena, niza potrosnja, manje potencijalno kvarova (mada je ovo nov, ali klasican automatik, znaci vecno traje, ali nije brz kao ovi moderni sa duplim kvacilima sto idu odlicno, pa posle 100.000 km pomozi boze po dzepu).
Medjutim, ko vec kupuje Premium paket sa kozom, uz to prirodno ide automatik, dok manuelni se uzima u Classic radnim paketima...
Ja prvi tesko da cu terati opet neki manuelni, ne racunajuci moje oldtajmere, sestrinu Hondu i moju Supru...naravno, vozim ja nasa sluzbena kola, ali najvise volim cist automatik, jer komfor je nevidjen i vredi sve pare..
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Nije mi sporno da je automatik konforniji, ali mi ne ide sa terenskom vožnjom u istu rečenicu. Možda su moje predrasude u pitanju, a možda ne kapiram da su kupci dominantno ne terenski orjentisani.
- Kabe
- Postovi: 993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
http://youtu.be/LSh9acQ-JFc
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Pametno rezonovanje, za terensku vožnju manuelni menjač je bolji.paja je napisao:Nije mi sporno da je automatik konforniji, ali mi ne ide sa terenskom vožnjom u istu rečenicu.
Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser
Ali se i dalji automatici teraju po dzipijadama i sl.
A i manje iskusnom vozacu za offroad je automatik majka, u suprotnom menjas set kvacila cesce nego filter ulja, posto jelte, ne prelazi se mnogo km. Zamisli samo opterecenje na npr. kvacilu dok se vadis iz neke kaljuge... ili peska
TT
A i manje iskusnom vozacu za offroad je automatik majka, u suprotnom menjas set kvacila cesce nego filter ulja, posto jelte, ne prelazi se mnogo km. Zamisli samo opterecenje na npr. kvacilu dok se vadis iz neke kaljuge... ili peska
TT
Имам једно потпитање...