ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Odgovori
Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19251
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od Heinz » 15 Jul 2014, 10:11

Lekarsko uverenje za vozača?

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od TRIO_driver » 15 Jul 2014, 10:24

Ne, on spada u N1 kategoriju.

Ali, mora biti ispunjen putni nalog, protivpozarni aparat u kolima, itd..

On je u istoj klasi kao recimo Fiat Punto VAN, npr. jer svi oni spadaju u grupu vozila do 3.5 tone ukupne nosivosti..i to su vozila koja se voze sa B kategorijom u saobracajnoj.
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od nikaragva » 15 Jul 2014, 10:25

Za svaku voznju moras imati putni nalog? Zasto, ako je registrovan na fizicko lice? :)
Sta se pise tamo? Isao sam do keja da polizem sladoled i vratio se nazad? :)

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od TRIO_driver » 15 Jul 2014, 10:44

Za fizicko ne, ako je na firmu onda da.

Niko ne kupuje ta vozila na fizicko jednostavno, nema ekonomske racunice.. :)

U Hrvatskoj je prodaja opala jako za Double cab, jer su ih svrstali u putnicka, a samo Space i Single cab su teretni.

Kod nas 95% prodaje su Double Cab, a od toga ogroman deo kolaca je Premium automatik, i dobro je dok je tako..

Pitaju ljudi za opciju na licno ime, ali kad im se predoci sve redom, svi odustaju i vijaju lizing/kredit/kes...
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13026
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od Saša » 15 Jul 2014, 10:54

Pa valjda ga neko kupi i iz zadovoljstva, a ne samo čiste računice (lovci, ribolovci i drugi ljubitelji boravka u prirodi)? :D

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od TRIO_driver » 15 Jul 2014, 10:59

Kupi, ali i to je skup sport, juce sam bas imao test voznju sa takvim klijentom, on recimo tera iz uzivanja ATV od 10k evra..

A pravi lovci imaju puske od 15k evra, nisane od 8k evra, itd.. I firme uz sve to, tako da nijedan ne uzima za kes, vec preko firme.

Doduse, postoje lovci koji voze Lade Nive, ali ja nemam dodira sa njima u vezi prodaje Isuzua, nije taj profil klijenta.

Realno, najprodavaniji je i najskuplji model, cija cena krece od 30350.00 evra + PDV, a to je poprilicna svota, no ocigledno postoji odredjena klijentela koja to moze da priusti..
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od Paja » 15 Jul 2014, 12:09

Neko je pominjao da dizel motorima terenskih vozila ne prija vožnja auto putem na velikim brzinama. Nešto tipa akaju se motori jer nisu predviđeni za tu vrstu exploatacije.
Ima li istine u tome?

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od TRIO_driver » 15 Jul 2014, 12:57

U sustini, nije da ne mogu, vec da im ne prija.

Zbog velike tezine, velikog otpora vazduhu i pre svega koncepcije sporohodnog velikog dizela (koji najmanje trosi i najbolje ide u rasponu od 1200-2000 obrtaja), voznja je ok i prijatna do 150 km/h.

Dmax je limitiran fabricki na 180 km/h, ali to je preterivanje, njegova optimalna brzina na auto putu je 120-130 km/h sa aspekta potrosnje, komfora, naprezanja i buke.
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od nikaragva » 15 Jul 2014, 13:32

Pajo pogletaj obrtaljku na autobusu ili kamionu :D
Salta se na 1200 obrtaja, a na 1500 mu pocinje crveno :D

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od Paja » 15 Jul 2014, 18:01

Meni je priča bila suluda pa reko da pitam stručno lice. Sad mogu genijalca da uputim gd da pročita kolio lupa gluposti.

120 km/h krstareća brzina u tenku kakav je D-max je po meni sasvim pristojan podatak. I kod mnogo manjih vozila je to neka granica otimalnog odnosa udobnosti, potrošnje i buke.

Nego, kad smo se uhvatili tehnikalija što se toliko kupuju automatici? U mojoj glavi je manuelni menjač jednostavniji, manje kvarljiv i daje boju kontrolu. Gde grešim?

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Postovi: 432
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od TRIO_driver » 15 Jul 2014, 18:09

Zasto?

Cist komfor.

Prednosti manuelca su 1400 evra niza cena, niza potrosnja, manje potencijalno kvarova (mada je ovo nov, ali klasican automatik, znaci vecno traje, ali nije brz kao ovi moderni sa duplim kvacilima sto idu odlicno, pa posle 100.000 km pomozi boze po dzepu).

Medjutim, ko vec kupuje Premium paket sa kozom, uz to prirodno ide automatik, dok manuelni se uzima u Classic radnim paketima...

Ja prvi tesko da cu terati opet neki manuelni, ne racunajuci moje oldtajmere, sestrinu Hondu i moju Supru...naravno, vozim ja nasa sluzbena kola, ali najvise volim cist automatik, jer komfor je nevidjen i vredi sve pare..
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od Paja » 15 Jul 2014, 18:24

Nije mi sporno da je automatik konforniji, ali mi ne ide sa terenskom vožnjom u istu rečenicu. Možda su moje predrasude u pitanju, a možda ne kapiram da su kupci dominantno ne terenski orjentisani.

Korisnikov avatar
Kabe
Postovi: 993
Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
Garaža: Japanska vozila
Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od Kabe » 15 Jul 2014, 18:30

http://youtu.be/LSh9acQ-JFc
ОПРЕМ ДОБРО! Posetite blog - Kabe.Space

Korisnikov avatar
Woodoo
Postovi: 2344
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:12
Lokacija: Beograd

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od Woodoo » 15 Jul 2014, 18:53

paja je napisao:Nije mi sporno da je automatik konforniji, ali mi ne ide sa terenskom vožnjom u istu rečenicu.
Pametno rezonovanje, za terensku vožnju manuelni menjač je bolji.

Korisnikov avatar
elMaestro
Postovi: 3235
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: ISUZU VOZILA - ovlašćeni prodavac i serviser

Post od elMaestro » 15 Jul 2014, 20:10

Ali se i dalji automatici teraju po dzipijadama i sl.
A i manje iskusnom vozacu za offroad je automatik majka, u suprotnom menjas set kvacila cesce nego filter ulja, posto jelte, ne prelazi se mnogo km. :kezo: Zamisli samo opterecenje na npr. kvacilu dok se vadis iz neke kaljuge... ili peska :mrgreen:

TT
Имам једно потпитање...

Odgovori